Je hebt je achternaam gefotografeerdquote:Op zondag 22 juni 2008 10:22 schreef Danny het volgende:
Shark.Bait
+ mooi licht/schaduwspel. intrigerend
- wat is het precies? houdt maar kort mijn aandacht vast.
[ afbeelding ] (hele serie)
+ mooi contrast!quote:Op zondag 22 juni 2008 14:26 schreef CompuMess het volgende:
Problematique:
+ weer eens wat anders, zo'n standpunt, belichting
- beeld staat iets gedraaid op de foto, hierdoor lijkt hij scheef te staan
Van gisteravond:
[ link | afbeelding ]
Cesar Zuiderwijk @ Indian Summer Festival
+ Mooie felle kleuren, glanst lekkerquote:Op zondag 22 juni 2008 16:28 schreef Mystical_moonlight het volgende:
+ goede gulde snede
- niet echt interessant..
[ afbeelding ]
Hoe bedoel je niet echt? :S ik heb hem toch echt zelf gemaakt hoor.. :Squote:Op zondag 22 juni 2008 21:51 schreef klappernoot2000 het volgende:
[..]
+ Mooie felle kleuren, glanst lekker
- eigenlijk niet echt, het is er een uit het boekje, of misschien iets scherper..
\
Waar is dit? Doet me denken aan Barvaux, België...?quote:Op maandag 23 juni 2008 23:38 schreef Werewolf het volgende:
@firewirecable
Mooi verloop van de kleuren en het lijnenspel.
Jammer dat 'het ding' linksboven erg krap op de foto staat.
De mijne van vandaag:
[ afbeelding ]
Hij bedoelt dat er eigenlijk niet echt minpunten zijn, en dat het een foto is die zo uit een boekje zou kunnen komenquote:Op dinsdag 24 juni 2008 07:53 schreef Mystical_moonlight het volgende:
[..]
Hoe bedoel je niet echt? :S ik heb hem toch echt zelf gemaakt hoor.. :S
Waar is dit? Ik vind trouwens je zwartwit-conversie niet helemaal lekker. Er mag best wat meer contrast in de foto.quote:Op zondag 22 juni 2008 21:51 schreef klappernoot2000 het volgende:
[..]
+ Mooie felle kleuren, glanst lekker
- eigenlijk niet echt, het is er een uit het boekje, of misschien iets scherper..
Mijn bijdrage van vandaag:
Een dodenakkertje op een van de waddeneilanden met verweerde zerk :
[ afbeelding ]
Ohhh.. haha.. sorry dan voor mijn reactie.. Ik wist niet of ik nou boos moest zijn of het als een compliment moet op vatten.. dacht zo van:quote:Op dinsdag 24 juni 2008 08:29 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Hij bedoelt dat er eigenlijk niet echt minpunten zijn, en dat het een foto is die zo uit een boekje zou kunnen komen. Denk ik.
Uhmm... het staat boven de fotoquote:Op dinsdag 24 juni 2008 08:00 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Waar is dit? Doet me denken aan Barvaux, België...?
@firewirecable Ik denk dat ze mijn foto bedoeldequote:Op dinsdag 24 juni 2008 08:00 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Waar is dit? Doet me denken aan Barvaux, België...?
Op Vlieland, en ik heb het contrast juist een best end naar beneden gebracht om een sinister sfeertje te creeeren, omdat die foto genomen was rond het middaguur in de zon , met JAWEL een heleboel contrast..quote:Op dinsdag 24 juni 2008 08:46 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Waar is dit? Ik vind trouwens je zwartwit-conversie niet helemaal lekker. Er mag best wat meer contrast in de foto.
quote:Op dinsdag 24 juni 2008 08:29 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Hij bedoelt dat er eigenlijk niet echt minpunten zijn, en dat het een foto is die zo uit een boekje zou kunnen komen. Denk ik.
+ Ze staan er allebei volledig op, ik zou ze waarschijnlijk overhet hoofd gezien hebben.quote:Op dinsdag 24 juni 2008 11:30 schreef Tjeerk het volgende:
Laat ik tussen al dit gespam mijn eerste foto posten:
Nu ff kijken of die van mij goed terecht komt(Photobucket gebruikt):
[ afbeelding ]
Laatst in de tuin genomen.
edit: waarom staat hij hier weer terug geroteerd? in photobucket staat hij wel goedwat doe ik fout?:
![]()
Lekker dofje. Jammer alleen dat ze met hun rug naar je toestaan. Wat ik trouwens niet zou doen is je statief gebruiken voor actiefoto's. Je kan dan niet snel genoeg reageren. Je kan beter je iso iets omhoogschroeven.quote:Op dinsdag 24 juni 2008 21:05 schreef Calime het volgende:
Deze is technisch gezien gisteren genomen, maar heb hem vandaag pas van de cam kunnen halen en editen:
[ afbeelding ]
Heb uit het handje met mijn nieuwe Sigma 70-300mm F4-5.6 DG Macro, heb ook actie foto's maar die zijn niet helemaal scherp (duh, was statief vergeten >.< /slaps self)
Ik was me inderdaad al een beetje aan het afvragen hoe ik dat moest doen met statief, en het verbaasd me best wel hoe weinig trilling ik heb terwijl je toch flink inzoemt. Iso omhoog, zal dat de volgende keer proberen...quote:Op dinsdag 24 juni 2008 21:29 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Lekker dofje. Jammer alleen dat ze met hun rug naar je toestaan. Wat ik trouwens niet zou doen is je statief gebruiken voor actiefoto's. Je kan dan niet snel genoeg reageren. Je kan beter je iso iets omhoogschroeven.
+ De blik en houding van het model. Mooi scherp.quote:Op woensdag 25 juni 2008 14:06 schreef Calime het volgende:
@firewirecable
+ ik vind de kleur van de luch gaaf! Ik krijg het nooit voor elkaar om hem zo mooi van kleur te krijgen bij een zonsondergang
- Hm, ondanks dat ik het contrast van tegen de zon in fotograferen mooi vind, vind ik het hier een beetje jammer dat het een beetje hm, egaal is, zou imo mooier zijn geweest als je een groot object tegen de zon in had gezet.
Vanochted een kleine zelfportretten sessie gehad
[ afbeelding ]
+ Origineel ideequote:Op woensdag 25 juni 2008 19:14 schreef Maaiks het volgende:
+ contrasten en het oogcontact
- de wallen vind ik toch wel storend
[ afbeelding ]
ook een zelf'portret'
+ Mooie bewerking, auto spring er goed uitquote:Op woensdag 25 juni 2008 23:19 schreef sarlo het volgende:
+ ik vind de schaduw erg toepasselijk op een of andere manier
- ik dnek dat kleur me meer zou raken aangezien ik het gevoel heb dat er gebruik is gemaakt van oranje bakstenen
[ afbeelding ]
Lekker plaatje manquote:Op vrijdag 27 juni 2008 23:19 schreef kvdv het volgende:
[ afbeelding ]
Nikon F50, Roodfilter, Pola, Kodak Tri-X 400 en wat shopwerk (kleurtje + curves)
* Die subtiele slordigheid heb ik er expres in laten zitten.
Ik had persoonlijk iets minder lucht en iets meer voorgrond willen zien. Je dochter wordt nu zo afgehakt op een interessant punt . Ze staat midden in een veld (lijkt me een mooie omgeving trouwensquote:Op zaterdag 28 juni 2008 19:29 schreef Faja-Lobi het volgende:
Dit is mijn bijdrage en tevens de mooiste foto die ik heb gemaakt in de Ardeche
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 28 juni 2008 23:26 schreef firewirecable het volgende:
Fòrum Barcelona
Het ging mij voornamelijk om alle lijnen (enkel de horizon is recht) en de schaduwen tegen de blauwe lucht en zee.
[ link | afbeelding ]
http://www.flickr.com/photos/jsprhrmsn/2618684498/
Hmmm...lekker gespeeld met de dofquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |