Je hebt je achternaam gefotografeerdquote:Op zondag 22 juni 2008 10:22 schreef Danny het volgende:
Shark.Bait
+ mooi licht/schaduwspel. intrigerend
- wat is het precies? houdt maar kort mijn aandacht vast.
[ afbeelding ] (hele serie)
+ mooi contrast!quote:Op zondag 22 juni 2008 14:26 schreef CompuMess het volgende:
Problematique:
+ weer eens wat anders, zo'n standpunt, belichting
- beeld staat iets gedraaid op de foto, hierdoor lijkt hij scheef te staan
Van gisteravond:
[ link | afbeelding ]
Cesar Zuiderwijk @ Indian Summer Festival
+ Mooie felle kleuren, glanst lekkerquote:Op zondag 22 juni 2008 16:28 schreef Mystical_moonlight het volgende:
+ goede gulde snede
- niet echt interessant..
[ afbeelding ]
Hoe bedoel je niet echt? :S ik heb hem toch echt zelf gemaakt hoor.. :Squote:Op zondag 22 juni 2008 21:51 schreef klappernoot2000 het volgende:
[..]
+ Mooie felle kleuren, glanst lekker
- eigenlijk niet echt, het is er een uit het boekje, of misschien iets scherper..
\
Waar is dit? Doet me denken aan Barvaux, België...?quote:Op maandag 23 juni 2008 23:38 schreef Werewolf het volgende:
@firewirecable
Mooi verloop van de kleuren en het lijnenspel.
Jammer dat 'het ding' linksboven erg krap op de foto staat.
De mijne van vandaag:
[ afbeelding ]
Hij bedoelt dat er eigenlijk niet echt minpunten zijn, en dat het een foto is die zo uit een boekje zou kunnen komenquote:Op dinsdag 24 juni 2008 07:53 schreef Mystical_moonlight het volgende:
[..]
Hoe bedoel je niet echt? :S ik heb hem toch echt zelf gemaakt hoor.. :S
Waar is dit? Ik vind trouwens je zwartwit-conversie niet helemaal lekker. Er mag best wat meer contrast in de foto.quote:Op zondag 22 juni 2008 21:51 schreef klappernoot2000 het volgende:
[..]
+ Mooie felle kleuren, glanst lekker
- eigenlijk niet echt, het is er een uit het boekje, of misschien iets scherper..
Mijn bijdrage van vandaag:
Een dodenakkertje op een van de waddeneilanden met verweerde zerk :
[ afbeelding ]
Ohhh.. haha.. sorry dan voor mijn reactie.. Ik wist niet of ik nou boos moest zijn of het als een compliment moet op vatten.. dacht zo van:quote:Op dinsdag 24 juni 2008 08:29 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Hij bedoelt dat er eigenlijk niet echt minpunten zijn, en dat het een foto is die zo uit een boekje zou kunnen komen. Denk ik.
Uhmm... het staat boven de fotoquote:Op dinsdag 24 juni 2008 08:00 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Waar is dit? Doet me denken aan Barvaux, België...?
@firewirecable Ik denk dat ze mijn foto bedoeldequote:Op dinsdag 24 juni 2008 08:00 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Waar is dit? Doet me denken aan Barvaux, België...?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |