Aaaaah, je bent liev.quote:
Dat is de nieuwe DGK spirit: love, peace and a shitload of happiness.quote:
quote:Op woensdag 28 mei 2008 15:26 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dat is de nieuwe DGK spirit: love, peace and a shitload of happiness.
Ja tuuk flink baggeren, dan kan Gert nie rustig EK kijken!quote:Op woensdag 28 mei 2008 15:24 schreef Ian_Nick het volgende:
Of betekend deze fusie ook dat je nu legaal in de COS mag baggeren?
Als je de volgende COS/SC opent mag je je te pletter baggeren.quote:Op woensdag 28 mei 2008 15:24 schreef Ian_Nick het volgende:
Of betekend deze fusie ook dat je nu legaal in de COS mag baggeren?
Oeh cool, jungle als het eerst was nu kumbaya?quote:Op woensdag 28 mei 2008 14:58 schreef Gert het volgende:
[..]
Juist! En nu worden we allemaal vriendjes van elkaar en we leven nog lang en gelukkig.
Is die onzin al begonnen dan?quote:Op woensdag 28 mei 2008 15:29 schreef petraa het volgende:
[..]
Ja tuuk flink baggeren, dan kan Gert nie rustig EK kijken!
Maar ik doe meestal hele rare titelsquote:Op woensdag 28 mei 2008 15:29 schreef beequeen het volgende:
[..]
Als je de volgende COS/SC maakt mag je je te pletter baggeren.
Vertel jij dat tegen Gert, want Gert zit heel suggestief te doen. Hij wil de COS/SC DGK sluiten!quote:Op woensdag 28 mei 2008 15:29 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Is die onzin al begonnen dan?
En we hadden toch nog een modje?
Dat zegt hij al 2 weken hè.quote:Op woensdag 28 mei 2008 15:31 schreef petraa het volgende:
[..]
Vertel jij dat tegen Gert, want Gert zit heel suggestief te doen. Hij wil de COS/SC DGK sluiten!Binnen een week!
Gert mag dat trouwens helemaal niet.quote:Op woensdag 28 mei 2008 15:31 schreef petraa het volgende:
[..]
Vertel jij dat tegen Gert, want Gert zit heel suggestief te doen. Hij wil de COS/SC DGK sluiten!Binnen een week!
Nu moet ik het toch even voor broeder Gert opnemen..dat heeft hij NIET gezegd!quote:Op woensdag 28 mei 2008 15:31 schreef petraa het volgende:
[..]
Da mag jij!quote:Op woensdag 28 mei 2008 15:30 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Maar ik doe meestal hele rare titels
quote:Op woensdag 28 mei 2008 15:25 schreef Ian_Nick het volgende:
Of krijg ik dan huisvrouwen over me heen?
Alles mag, so feel free.quote:
Da zoeken we ff op!quote:Op woensdag 28 mei 2008 15:33 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Nu moet ik het toch even voor broeder Gert opnemen..dat heeft hij NIET gezegd!
Wellus je snitzel is weg!quote:Op woensdag 28 mei 2008 15:33 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ze kunnen mijn tagje toch niet meer afpakken
Wat opzich niet zo'n ramp is ware het niet dat ik in een openbaar internet café zitquote:Op woensdag 28 mei 2008 15:34 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik zit al 2 dagen klaar met erotische massage-olie![]()
NAAKT
Als je al twee dagen klaar bent zou ik gewoon een sigaret opsteken en mijn kleren weer aandoenquote:Op woensdag 28 mei 2008 15:34 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik zit al 2 dagen klaar met erotische massage-olie![]()
NAAKT
Ik ben zeker in een hele rare stemming....quote:
Téééhééhééé!quote:Op woensdag 28 mei 2008 15:35 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Als je al twee dagen klaar bent zou ik gewoon een sigaret opsteken en mijn kleren weer aandoen
Neuh, ik dacht ook doorquote:Op woensdag 28 mei 2008 15:36 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Ik ben zeker in een hele rare stemming....
quote:Op woensdag 28 mei 2008 11:18 schreef Gert het volgende:
[..]
Zelfs de suggéstie is al genoeg om die junkies hier wanhopig te krijgen.
Maar vooruit, nóg maar een keer dan, ik heb niet gezegd dat-ie absoluut volgende week dicht gaat.![]()
[quote]Op dinsdag 27 mei 2008 22:15 schreef Gert het volgende:
[..]
Nee zo expliciet stond het er niet. Bovendien bepaal ik dat niet. Maar dat het niet héél lang meer duurt, zal een ieder toch wel duidelijk zijn.
Het zou dus wél kúnnen.![]()
Hij heeft volgens mij gezegd dat hij verwachtte dat het hier binnen een week wel zou doodbloeden, vervolgens dat hij als dat het geval hij het hier zou (laten) dichtgooien.quote:
Terror is zoo DGK 1. Kotsmisselijk van de liefde word je, tijdens DGK2!quote:
Nee hè, denk je echt?quote:Op woensdag 28 mei 2008 15:38 schreef Copycat het volgende:
Terror is zoo DGK 1. Kotsmisselijk van de liefde word je, tijdens DGK2!
Dees is ook cwl.quote:Op woensdag 28 mei 2008 15:33 schreef beequeen het volgende:
[..]
Alles mag, so feel free.![]()
Ik wil ook een Merc.![]()
![]()
Ja nee, daar kan ik bij de Viva niet mee aankomen!quote:Op woensdag 28 mei 2008 15:04 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik hoop écht dat je wint. Kan mij die foto bommen. Winnen van Duitsland in de finale.![]()
![]()
![]()
Noekje, de techniek achter "gluiperige 020-cavia" wordt ook wel genoemd: Klaas-Jan Huntelaar. Je vindt Van Nistelrooij niet zo lekker, of Kloas-Jan wél je type is, geen idee.![]()
[ afbeelding ]
Je doet je best maarquote:
Dat bedoel ik..darlingquote:Op woensdag 28 mei 2008 15:38 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Hij heeft volgens mij gezegd dat hij verwachtte dat het hier binnen een week wel zou doodbloeden, vervolgens dat hij als dat het geval hij het hier zou (laten) dichtgooien.
kijk eensch boven je! Gevonden! Enne ik hou gewoon sit in staking!quote:Op woensdag 28 mei 2008 15:41 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Je doet je best maar![]()
Jij, Saantje en Kaa, zitten vastgeketend, ik trek mijn slabek open.. So what's the problem?![]()
Zelfs vonnie kan niet zonder DGK
Probeer de Libelle, wie weet helpt het.quote:Op woensdag 28 mei 2008 15:41 schreef noekje het volgende:
Ja nee, daar kan ik bij de Viva niet mee aankomen!
quote:Op woensdag 28 mei 2008 15:41 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Jij, Saantje en Kaa, zitten vastgeketend, ik trek mijn slabek open.. So what's the problem?![]()
Daar ben ik geband!quote:Op woensdag 28 mei 2008 15:45 schreef beequeen het volgende:
[..]
Probeer de Libelle, wie weet helpt het.
Marco van Basten is de bondcoach, dat je het even weet.
Done! Hij schrijft dus "Ik heb NIET gezegd, dat het volgende week dicht gaat."quote:Op woensdag 28 mei 2008 15:45 schreef petraa het volgende:
[..]
kijk eensch boven je! Gevonden! Enne ik hou gewoon sit in staking!
Liggend protesteren is veel leuker.quote:Op woensdag 28 mei 2008 15:45 schreef petraa het volgende:
kijk eensch boven je! Gevonden! Enne ik hou gewoon sit in staking!
Marco is iebelig!quote:Op woensdag 28 mei 2008 15:48 schreef noekje het volgende:
[..]
Daar ben ik geband!Dat was in de Viva-tijd. Kan er vast wel weer op nu.
We vroegen breipatronen.
Marco heeft zo'n iebelig stemmetje, vind je niet?
Oh jee, kennen ze daar ook al bans?quote:Op woensdag 28 mei 2008 15:48 schreef noekje het volgende:
Daar ben ik geband!Dat was in de Viva-tijd. Kan er vast wel weer op nu.
We vroegen breipatronen.
Marco heeft zo'n iebelig stemmetje, vind je niet?
Ja!!! En vooral omdat ik nu weken niet naar die heerlijkequote:Op woensdag 28 mei 2008 15:53 schreef beequeen het volgende:
[..]
Oh jee, kennen ze daar ook al bans?![]()
Marco is iebelig, punt. Na Dick Advocaat de slechtse bondscoach ever.
Peet.![]()
Jemig, ik ken dat nummer nog helemaal uit mijn hoofd. Zegt genoeg toch?quote:Op woensdag 28 mei 2008 15:55 schreef kahaarin het volgende:
We blijven gewoon COS-sen in the summertime, wie zingt er mee?![]()
Ik ook hoor,quote:Op woensdag 28 mei 2008 16:05 schreef beequeen het volgende:
[..]
Jemig, ik ken dat nummer nog helemaal uit mijn hoofd. Zegt genoeg toch?![]()
Sterkte Peet, geef ze van katoen.....je kannut.quote:Op woensdag 28 mei 2008 16:03 schreef petraa het volgende:
Ik ga afnokken, ik ga me geestelijk voorbereiden op een hockeywedstrijd tegen de kids! En ik weet zeker dat we genadeloos ingemaakt gaan worden! Pfff komt dat ook op me cv ingemaakt door kids van 11 jaar!
quote:Op woensdag 28 mei 2008 16:08 schreef -Blurk- het volgende:
Als we toch (ook) over voetbal praten mag ik dan even opscheppen over mijn neefje Mick?
Hier bij een wedstrijd van ARC Alphen, hij is aan de bal en Johnny Heitinga staat te kijken.
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 28 mei 2008 16:03 schreef petraa het volgende:
Ik ga afnokken, ik ga me geestelijk voorbereiden op een hockeywedstrijd tegen de kids! En ik weet zeker dat we genadeloos ingemaakt gaan worden! Pfff komt dat ook op me cv ingemaakt door kids van 11 jaar!
quote:
Heitinga is begonnen bij ARC, dus hij komt regelmatig even kijken daar. Heel aardige jongen heb ik gehoord.quote:Op woensdag 28 mei 2008 16:10 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Leuk!
En Heitinga lijkt me ook wel liev
Stoerquote:Op woensdag 28 mei 2008 16:08 schreef -Blurk- het volgende:
Als we toch (ook) over voetbal praten mag ik dan even opscheppen over mijn neefje Mick?
Hier bij een wedstrijd van ARC Alphen, hij is aan de bal en Johnny Heitinga staat te kijken.
Komt bij mij ook vrij normaal overquote:Op woensdag 28 mei 2008 16:12 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Heitinga is begonnen bij ARC, dus hij komt regelmatig even kijken daar. Heel aardige jongen heb ik gehoord.
Awquote:Op woensdag 28 mei 2008 16:07 schreef Lobasca het volgende:
Uhhh..ook maar een welgemeend you-tubeje dan![]()
Hij speelt nu nog bij ARC in Alphen, en bij de KNVB Jeugd onder de 14,maar is al twee keer bij Ajax wezen proefspelen bij "De Toekomst" en een keer bij Feyenoord (wat zijn favoriete club is) en een half jaar geleden bij ADO.quote:Op woensdag 28 mei 2008 16:14 schreef beequeen het volgende:
[..]
Stoer![]()
Bij welke club speelt hij en is het een talentje?
Heb er hier ook een rond lopen,ook te klein steeds.Alleen bij Vitesse kon hij door,maar dat wilde hij zelf niet.Ajax en Utrecht vonden hem te klein.Hij is ook pas 10,voor mij hoeft het ook niet.quote:Op woensdag 28 mei 2008 16:22 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Hij speelt nu nog bij ARC in Alphen, en bij de KNVB Jeugd onder de 14,maar is al twee keer bij Ajax wezen proefspelen bij "De Toekomst" en een keer bij Feyenoord (wat zijn favoriete club is) en een half jaar geleden bij ADO.
Maar tot nu toe nog niet door een club gevraagd, hij heeft talent maar hij is te klein staat er altijd in de brieven die hij na afloop ontvangt, moet nog wat groeien, en dat is dan even slikken, maar hij is het snel vergeten, bij ARC vindt hij het ook geweldig, hij wil gewoon altijd voetballen
Ach ja, zo klein en al zo veel druk om te presteren, het lijkt mij niet zo fijn voor een kind. Laat ze lekker genieten van het voetballen denk ik dan, niet iedereen kan topvoetballer worden hoor.quote:Op woensdag 28 mei 2008 16:29 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Heb er hier ook een rond lopen,ook te klein steeds.Alleen bij Vitesse kon hij door,maar dat wilde hij zelf niet.Ajax en Utrecht vonden hem te klein.Hij is ook pas 10,voor mij hoeft het ook niet.
Ach gossie, wat sneu voor dat knulletje maar als het zijn lust en leven is komt het vast goed. Misschien een groeispurt, je weet het niet hè?quote:Op woensdag 28 mei 2008 16:22 schreef -Blurk- het volgende:
Hij speelt nu nog bij ARC in Alphen, en bij de KNVB Jeugd onder de 14,maar is al twee keer bij Ajax wezen proefspelen bij "De Toekomst" en een keer bij Feyenoord (wat zijn favoriete club is) en een half jaar geleden bij ADO.
Maar tot nu toe nog niet door een club gevraagd, hij heeft talent maar hij is te klein staat er altijd in de brieven die hij na afloop ontvangt, moet nog wat groeien, en dat is dan even slikken, maar hij is het snel vergeten, bij ARC vindt hij het ook geweldig, hij wil gewoon altijd voetballen
Ik zou toch nog zo graag Brian een keer horen zingen over die ansichtkaartquote:Op woensdag 28 mei 2008 16:35 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ach gossie, wat sneu voor dat knulletje maar als het zijn lust en leven is komt het vast goed. Misschien een groeispurt, je weet het niet hè?Wees blij dat hij niet speelt bij de Alphense Boys, de club van Dennix.....
![]()
Ik gooi er nog maar een liedje in......THUUUUIIISSSS.![]()
Iedereen heeft lopen speuren..maar als je over conspiracy spreekt, duiken 'ze' opeens uit alle hoeken en gaten opquote:Op woensdag 28 mei 2008 16:40 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Ik zou toch nog zo graag Brian een keer horen zingen over die ansichtkaart, is daar helemaal geen filmpje meer van?
Ik zit niet meer vastgeketend. Het zal me m'n reet roesten in deze vormquote:Op woensdag 28 mei 2008 15:41 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Ik snap wat je bedoelt, maandenlang mag er 'afgegeven worden op het klootjesvolk van de COS', en nu moet het opeens samen. En zie ze eens als een dolle posten. Wie het snapt mag het zeggen.quote:Op woensdag 28 mei 2008 16:54 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik zit niet meer vastgeketend. Het zal me m'n reet roesten in deze vorm
Cos plus SCquote:Op woensdag 28 mei 2008 17:03 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Ik snap wat je bedoelt, maandenlang mag er 'afgegeven worden op het klootjesvolk van de COS', en nu moet het opeens samen. En zie ze eens als een dolle posten. Wie het snapt mag het zeggen.
Heb jij zo een oud neefje?quote:Op woensdag 28 mei 2008 16:08 schreef -Blurk- het volgende:
[ afbeelding ]
Moet kunnen, overdag dan hè? Ik weet niet wat er vanavond gaat gebeuren hier, ik wacht het wel af, eerst maar even Juf Judith.quote:Op woensdag 28 mei 2008 17:03 schreef Lobasca het volgende:
Ik snap wat je bedoelt, maandenlang mag er 'afgegeven worden op het klootjesvolk van de COS', en nu moet het opeens samen. En zie ze eens als een dolle posten. Wie het snapt mag het zeggen.
Begin jij ook al met dat gezeikquote:
laten we dat maar doen danquote:
Buufie!quote:Op woensdag 28 mei 2008 17:27 schreef debuurvrouw het volgende:
Uhm, oké. De Cos en de SC zijn SAMENGEVOEGD
Dit is dus nu de Sc. Bij gebrek aan streams. Dus ik weet niet precies wát er moet kunnen overdag, ik doe gewoon wat ik altijd in de SC deed. Die nu dis hier is.
Beetje jammer dat iedereen zo in die kliekjes blijft hangen. Je zou haast weer een SC/Cos scheiding overwegen.
Ik begin niet met gezeik, jij zeikt Blurk af ja, over leeftijd enzo.quote:Op woensdag 28 mei 2008 17:28 schreef PC eend het volgende:
Begin jij ook al met dat gezeik
Ik word zo moe van dat gezeur over die SCers die alleen maar zouden afgeven op de streamertjes![]()
![]()
quote:
Tééhééhéé!quote:Op woensdag 28 mei 2008 17:34 schreef beequeen het volgende:
On Topic: Lieke was toch wel een sterk wijf, schijt aan alles en iedereen.
Hoelaat hebben we het over?quote:Op woensdag 28 mei 2008 17:43 schreef PC eend het volgende:
Maar ik zie wel potentie in dit topic![]()
Ik verheug me al op zaterdag![]()
De correcte termen waren COShoeren en COSjosties.quote:Op woensdag 28 mei 2008 17:03 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Hoelaat gaat remlof meestal slapen?quote:
Was jij niet ook een SC'er trouwens?quote:Op woensdag 28 mei 2008 17:03 schreef Lobasca het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |