quote:Op woensdag 28 mei 2008 14:58 schreef Gert het volgende:
[..]
Juist! En nu worden we allemaal vriendjes van elkaar en we leven nog lang en gelukkig.
Aaaaah, je bent liev.quote:
Dat is de nieuwe DGK spirit: love, peace and a shitload of happiness.quote:
quote:Op woensdag 28 mei 2008 15:26 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dat is de nieuwe DGK spirit: love, peace and a shitload of happiness.
Ja tuuk flink baggeren, dan kan Gert nie rustig EK kijken!quote:Op woensdag 28 mei 2008 15:24 schreef Ian_Nick het volgende:
Of betekend deze fusie ook dat je nu legaal in de COS mag baggeren?
Als je de volgende COS/SC opent mag je je te pletter baggeren.quote:Op woensdag 28 mei 2008 15:24 schreef Ian_Nick het volgende:
Of betekend deze fusie ook dat je nu legaal in de COS mag baggeren?
Oeh cool, jungle als het eerst was nu kumbaya?quote:Op woensdag 28 mei 2008 14:58 schreef Gert het volgende:
[..]
Juist! En nu worden we allemaal vriendjes van elkaar en we leven nog lang en gelukkig.
Is die onzin al begonnen dan?quote:Op woensdag 28 mei 2008 15:29 schreef petraa het volgende:
[..]
Ja tuuk flink baggeren, dan kan Gert nie rustig EK kijken!
Maar ik doe meestal hele rare titelsquote:Op woensdag 28 mei 2008 15:29 schreef beequeen het volgende:
[..]
Als je de volgende COS/SC maakt mag je je te pletter baggeren.
Vertel jij dat tegen Gert, want Gert zit heel suggestief te doen. Hij wil de COS/SC DGK sluiten!quote:Op woensdag 28 mei 2008 15:29 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Is die onzin al begonnen dan?
En we hadden toch nog een modje?
Dat zegt hij al 2 weken hè.quote:Op woensdag 28 mei 2008 15:31 schreef petraa het volgende:
[..]
Vertel jij dat tegen Gert, want Gert zit heel suggestief te doen. Hij wil de COS/SC DGK sluiten!Binnen een week!
Gert mag dat trouwens helemaal niet.quote:Op woensdag 28 mei 2008 15:31 schreef petraa het volgende:
[..]
Vertel jij dat tegen Gert, want Gert zit heel suggestief te doen. Hij wil de COS/SC DGK sluiten!Binnen een week!
Nu moet ik het toch even voor broeder Gert opnemen..dat heeft hij NIET gezegd!quote:Op woensdag 28 mei 2008 15:31 schreef petraa het volgende:
[..]
Da mag jij!quote:Op woensdag 28 mei 2008 15:30 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Maar ik doe meestal hele rare titels
quote:Op woensdag 28 mei 2008 15:25 schreef Ian_Nick het volgende:
Of krijg ik dan huisvrouwen over me heen?
Alles mag, so feel free.quote:
Da zoeken we ff op!quote:Op woensdag 28 mei 2008 15:33 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Nu moet ik het toch even voor broeder Gert opnemen..dat heeft hij NIET gezegd!
Wellus je snitzel is weg!quote:Op woensdag 28 mei 2008 15:33 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ze kunnen mijn tagje toch niet meer afpakken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |