haha, nog één keer: dit was bij de halve finale! toen hebben wij geen smsjes gestuurd maar wilde ze dat het personeel enz niet zou uit laten lekken dat de halve finale al twee dagen voor de uitzending was geweest.quote:Op woensdag 28 mei 2008 13:29 schreef petraa het volgende:
Lieve mensen.
Ik heb vanmiddag een stukje geplaats over dat er jammers in de kooi gevonden zijn.
die dus telefoontjes tegen hielden tijdens het bellen en smsen van de finale.
Wij hebben een verzoek Namens Brian en Amanda.
De mensen die nog in hun telefoon hebben staan de smsjes die gestuurd zijn en na de finale nog smsje terug hebben gekregen dat ze ontvangen waren die jullie dus nog in jullie telefoon hebben staan willen jullie die A.U.B NIET WISSEN MAAR IN JULLIE TELEFOON LATEN STAAN DUS DE SMSJES VAN ONTVANGS NA DE FINALE NIET WISSEN.
En graag hier vermelden wie dat dus zijn en het liefst ook nog met hoeveel smsjes te laat zijn binnengekomen na sluiting van de lijnen Als jullie nog vragen hebben of het niet begrijpen roep maar.
Dank jullie wel namens Tanja en Ilona
Bron: http://www.brian-amanda.nl/gastenboek/guestbook.php
Wow, die Vic. Hij moet er wel een speciale band mee hebben. Ik heb het forum in het begin ook wel gelezen (nooit gepost).quote:Op woensdag 28 mei 2008 13:21 schreef beequeen het volgende:
[..]
Vic kijkt al meer dan 1 1/2 jaar en de streams staan altijd aan. Regen en onweersbuien zie je vaak 's avonds of 's nachts als wij in ons mandje liggen. Vic leest/post mee op het forum, zodoende weet ik het ook. Op dat forum zitten mensen van all over the world, die kijken dus als wij slapen.![]()
Same here.
Ik ook!!!quote:Op woensdag 28 mei 2008 13:14 schreef Jewscky het volgende:
[..]
Nog 1 keer dan,ben blij dat die rat niet heeft gewonnen.
Het bericht in de telegraaf zegt dat ze pas de afgelopen week in beslag zijn genomen. Het zou dus kunnen dat ze tijdens de finale nog aanwezig waren. Maar ook al zou dat zo zijn, dan had iedereen in de omgeving van het huis er last van en niet alleen degenen die voor Brian wilden stemmen, zoals iemand anders al opmerkte. Het zegt wel veel over talpa dat ze verboden middelen inzetten voor hun programma.quote:Op woensdag 28 mei 2008 13:47 schreef Kaat38 het volgende:
[..]
haha, nog één keer: dit was bij de halve finale! toen hebben wij geen smsjes gestuurd maar wilde ze dat het personeel enz niet zou uit laten lekken dat de halve finale al twee dagen voor de uitzending was geweest.
wat wel is gebeurd is dat veel mensen die een sms stuurde tijdens de finale er niet doorheen kwamen maar dat geld voor alle 4 finalisten!
Oehhhh ik wacht vol spanning met je mee!quote:Op woensdag 28 mei 2008 13:55 schreef Disana het volgende:
Ik wacht gewoon op de eerste foto's van Amanda met de laatste resten van een uitgerafelde pruik op haar kop.
En natuurlijk ook zinloos als het toch voor iedereen geldtquote:Op woensdag 28 mei 2008 13:56 schreef humberto.tan het volgende:
[..]
Het bericht in de telegraaf zegt dat ze pas de afgelopen week in beslag zijn genomen. Het zou dus kunnen dat ze tijdens de finale nog aanwezig waren. Maar ook al zou dat zo zijn, dan had iedereen in de omgeving van het huis er last van en niet alleen degenen die voor Brian wilden stemmen, zoals iemand anders al opmerkte. Het zegt wel veel over talpa dat ze verboden middelen inzetten voor hun programma.
Toch jammer zo'n jammer
Tja, maar met een beetje pech hoest moeder het geld op voor een nieuwe pruik. Wat was het ook alweer, een paar duizend euro? Ach, ze wilde tenslotte ook een auto voor haar lieve schatje kopen.quote:Op woensdag 28 mei 2008 13:57 schreef petraa het volgende:
[..]
Oehhhh ik wacht vol spanning met je mee!
En 2 blauwe ogen.quote:Op woensdag 28 mei 2008 13:55 schreef Disana het volgende:
Ik wacht gewoon op de eerste foto's van Amanda met de laatste resten van een uitgerafelde pruik op haar kop.
De stemmers hebben ook niet haar de villa gebeld. Ik vind het een beetje zielig dat die Brian-Amanda fans nu op een dwaalspoor zitten.quote:Op woensdag 28 mei 2008 13:56 schreef humberto.tan het volgende:
[..]
Het bericht in de telegraaf zegt dat ze pas de afgelopen week in beslag zijn genomen. Het zou dus kunnen dat ze tijdens de finale nog aanwezig waren. Maar ook al zou dat zo zijn, dan had iedereen in de omgeving van het huis er last van en niet alleen degenen die voor Brian wilden stemmen, zoals iemand anders al opmerkte. Het zegt wel veel over talpa dat ze verboden middelen inzetten voor hun programma.
Toch jammer zo'n jammer
Het wachten is nu op beelden van Mannie die een Eerste Hulp wordt binnengebrachtquote:
En toch blijft het een keuze, maar de meesten zien dit al een tijdje aan en vrezen het ergstequote:Op woensdag 28 mei 2008 13:44 schreef Kaat38 het volgende:
[..]
oef, dat linkje ik vind het zo in en in triest he, ik hoop dat ze goede hulp krijgt en ze zich laat helpen.
Tuurlijk, we hebben elkaar, nog genoeg gespreksstof, Gert moet niet zeuren, we shall go on!quote:Op woensdag 28 mei 2008 13:03 schreef Disana het volgende:
Dus jij zegt dat we dit wel redden. Weet je dat zeker? Het voelt niet zo.
Youtube?quote:Ja hee, en waar moet ik dan naar kijken? Nou?
Ik zie het bij haar voornamelijk mis gaan vanwege de troep die ze maakt. Dat heeft Brian het meest vaak geërgerd.quote:Op woensdag 28 mei 2008 14:05 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Het wachten is nu op beelden van Mannie die een Eerste Hulp wordt binnengebracht![]()
Als ze blijft zeiken om een pruik kan dat zomaar gebeuren.
dat vind ik nog het grappigste!quote:Op woensdag 28 mei 2008 14:02 schreef Disana het volgende:
[..]
De stemmers hebben ook niet haar de villa gebeld. Ik vind het een beetje zielig dat die Brian-Amanda fans nu op een dwaalspoor zitten.
Sorry, late reactie, net ff tuintafel gebeitst, dan schrijf je in SMS taal.quote:Op woensdag 28 mei 2008 13:11 schreef petraa het volgende:
[..]
Ja wilde ik doen, maar je mag maar 215 letters gebruiken in een onderschrift dus ships!
Tuurlijk, Petraa en ik hebben ons al aan de poort van de COS vastgeketend. Minder dan de ME zal het niet worden, ze doen hun best maar.quote:Op woensdag 28 mei 2008 14:06 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Tuurlijk, we hebben elkaar, nog genoeg gespreksstof, Gert moet niet zeuren, we shall go on!![]()
[..]
Youtube?
En ze kan ook niet koken, aiaiaiai. Hoe gaat dit aflopen.....to be continued.quote:Op woensdag 28 mei 2008 14:09 schreef Disana het volgende:
Ik zie het bij haar voornamelijk mis gaan vanwege de troep die ze maakt. Dat heeft Brian het meest vaak geërgerd.
* kahaarin fietsketting opzoektquote:Op woensdag 28 mei 2008 14:11 schreef Disana het volgende:
[..]
Tuurlijk, Petraa en ik hebben ons al aan de poort van de COS vastgeketend. Minder dan de ME zal het niet worden, ze doen hun best maar.
Ik kijk eigenlijk geen filmpjes meer. Ik mis de actuele beelden waarop hier dan weer werd gereageerd.
Es wird immer gemütlicher hier.quote:
En daar hebben we 1 1/2 jaar lang naar gekeken, tè erg toch?quote:Op woensdag 28 mei 2008 14:15 schreef kahaarin het volgende:
Ik kijk ook niet meer naar de filmpjes, behalve die paar die hier voorbij komen en die druk ik soms al weg, bah bah wat is er een hoop triestigheid voor het nageslacht bewaard gebleven......
oeps, dat van afgelopen week pas had ik niet gelezen maar dan nog, hebben ze er alle vier er last van gehad dus brian moet eens stoppen met dat parabrother gejank van hem, het is net calimero af en toe: ik is klein en jij is groot en das niet eerlijkquote:Op woensdag 28 mei 2008 13:56 schreef humberto.tan het volgende:
[..]
Toch jammer zo'n jammer
Nee, het is een fusiequote:Op woensdag 28 mei 2008 14:23 schreef Lobasca het volgende:
Ik ben er een dag niet en de SC wordt opgeheven?![]()
![]()
Nope, samengebonden en aan het hek gekluisterd, hopelijk komt er geen overijverige mod met een betonschaar.quote:Op woensdag 28 mei 2008 14:23 schreef Lobasca het volgende:
Ik ben er een dag niet en de SC wordt opgeheven?![]()
![]()
Gezellig..Dus ik kan hier nu posten, dat ik gisteravond heerlijk in de jakoezzi zat enzo?quote:
Hebben we het over broeder Gert?quote:Op woensdag 28 mei 2008 14:29 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Nope, samengebonden en aan het hek gekluisterd, hopelijk komt er geen overijverige mod met een betonschaar.
Ja maar, ja maar, we hebben 'ochhhh verschrikkelijk' geroepen, dan is het weer politiek correct toch?quote:Op woensdag 28 mei 2008 14:21 schreef beequeen het volgende:
[..]
En daar hebben we 1 1/2 jaar lang naar gekeken, tè erg toch?
Gelukkig heeft jarige Kenniet alles voor die rat bewaard en nu maar hopen dat die rat nooit offspring produceert.
Niet specifiek, iedereen die het onzalige idee krijgt ons cold-turkey te laten afkicken.quote:
Ja hoor, als je dan post dat je in de jacuzzi zat en naar de streams keek zit je helemaal goedquote:Op woensdag 28 mei 2008 14:29 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Gezellig..Dus ik kan hier nu posten, dat ik gisteravond heerlijk in de jakoezzi zat enzo?
quote:Op woensdag 28 mei 2008 14:32 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Ja hoor, als je dan post dat je in de jacuzzi zat en naar de streams keek zit je helemaal goed
Je moet natuurlijk wel bedenken dat juist de rottigheid is vastgelegd door streamers. Gelukkig zijn er ook leuke filmpjes. Ik denk niet dat ik had kunnen blijven kijken als er alleen maar vuiligheid en valsigheid had plaatsgevonden in die villa; ik moest er in het begin toch al aan wennen dat al die ego's een stuk groter waren dan in BB (dat ik nu maar saai vind).quote:Op woensdag 28 mei 2008 14:15 schreef kahaarin het volgende:
[..]
* kahaarin fietsketting opzoekt
Ik kijk ook niet meer naar de filmpjes, behalve die paar die hier voorbij komen en die druk ik soms al weg, bah bah wat is er een hoop triestigheid voor het nageslacht bewaard gebleven......
Klopt, maar goed, we weten allemaal wat er is weggepoetst om toch een uitzending te krijgen, wat de ego's betreft is er idd een mooie casting gedaan, het kon ook niet anders dan vuurwerk opleveren.quote:Op woensdag 28 mei 2008 14:37 schreef Disana het volgende:
[..]
Je moet natuurlijk wel bedenken dat juist de rottigheid is vastgelegd door streamers. Gelukkig zijn er ook leuke filmpjes. Ik denk niet dat ik had kunnen blijven kijken als er alleen maar vuiligheid en valsigheid had plaatsgevonden in die villa; ik moest er in het begin toch al aan wennen dat al die ego's een stuk groter waren dan in BB (dat ik nu maar saai vind).
Juist! En nu worden we allemaal vriendjes van elkaar en we leven nog lang en gelukkig.quote:
En met z'n allen!quote:Op woensdag 28 mei 2008 14:58 schreef Gert het volgende:
Juist! En nu worden we allemaal vriendjes van elkaar en we leven nog lang en gelukkig.
Ik doe met je meequote:Op woensdag 28 mei 2008 13:55 schreef Disana het volgende:
Ik hoop écht dat je wint. Kan mij die foto bommen. Winnen van Duitsland in de finale.quote:Op woensdag 28 mei 2008 12:08 schreef petraa het volgende:
[..]
Ik heb hem ook voor de zekerheid maar ff als onderschrift gedaan.
Jij bent de Baas!quote:Op woensdag 28 mei 2008 14:58 schreef Gert het volgende:
[..]
Juist! En nu worden we allemaal vriendjes van elkaar en we leven nog lang en gelukkig.
Wow, een echte DGK versie van Kumbaya.....goed en slecht verenigd.quote:
Zou die Rat het toch nog proberen?quote:Op woensdag 28 mei 2008 13:29 schreef petraa het volgende:
Lieve mensen.
Ik heb vanmiddag een stukje geplaats over dat er jammers in de kooi gevonden zijn.
die dus telefoontjes tegen hielden tijdens het bellen en smsen van de finale.
Wij hebben een verzoek Namens Brian en Amanda.
De mensen die nog in hun telefoon hebben staan de smsjes die gestuurd zijn en na de finale nog smsje terug hebben gekregen dat ze ontvangen waren die jullie dus nog in jullie telefoon hebben staan willen jullie die A.U.B NIET WISSEN MAAR IN JULLIE TELEFOON LATEN STAAN DUS DE SMSJES VAN ONTVANGS NA DE FINALE NIET WISSEN.
En graag hier vermelden wie dat dus zijn en het liefst ook nog met hoeveel smsjes te laat zijn binnengekomen na sluiting van de lijnen Als jullie nog vragen hebben of het niet begrijpen roep maar.
Dank jullie wel namens Tanja en Ilona
Bron: http://www.brian-amanda.nl/gastenboek/guestbook.php
quote:Op woensdag 28 mei 2008 15:14 schreef LekkerSimpel het volgende:
Zijn er nog verzoekjes voor een moeder die ik kan gaan stalken?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |