Kan deze niet ergens bewaard worden? Lijkt me echt leuk als de voorspelling uit komt.quote:Op woensdag 28 mei 2008 11:40 schreef Gert het volgende:
[..]
Als jij dit wint, schrijf ik "Eat me Brian" op mijn bips en post dat hier.![]()
Van Nistelrooij moet dan in ieder geval al snel geblesseerd raken, want die staat vrijwel zeker in de basis en niet huntelaar.
en je hebt hem bewaard! Al is die dicht, dit topic vinden we zo weer terug.quote:Op woensdag 28 mei 2008 12:02 schreef kahaarin het volgende:
Goedemorgen!![]()
[..]
Kan deze niet ergens bewaard worden? Lijkt me echt leuk als de voorspelling uit komt.
Al kan Gert makkelijk zeggen dan post ik hier want de DGK-COS/SC zal dan wel dicht zijn inmiddels.
Oh, ja, jullie kunnen door slotjes posten, da's waar ook.quote:Op woensdag 28 mei 2008 12:04 schreef noekje het volgende:
[..]
en je hebt hem bewaard! Al is die dicht, dit topic vinden we zo weer terug.
Gert, waarom doe je gelijk weer zo technisch over voetbal? Over welke 020 cavia heb je het??
Ik heb hem ook voor de zekerheid maar ff als onderschrift gedaan.quote:Op woensdag 28 mei 2008 12:02 schreef kahaarin het volgende:
Goedemorgen!![]()
[..]
Kan deze niet ergens bewaard worden? Lijkt me echt leuk als de voorspelling uit komt.
Al kan Gert makkelijk zeggen dan post ik hier want de DGK-COS/SC zal dan wel dicht zijn inmiddels.
Nou ja, sweet.quote:
Dans dan maar gezellig mee.quote:Op woensdag 28 mei 2008 12:20 schreef yvonne het volgende:
Hé, de SC en COS bij elkaar, gezellig
Ik ben nog laaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaang niet afgekickt!
Als je je voorspelling er ook bij in zet dan kan het niet misgaan.quote:Op woensdag 28 mei 2008 12:08 schreef petraa het volgende:
[..]
Ik heb hem ook voor de zekerheid maar ff als onderschrift gedaan.
Welnee!!!quote:Op woensdag 28 mei 2008 12:49 schreef Desii het volgende:
Goeiemiddag.......... en tot vanavond
Ben nog lang niet afgekickt, zelfs op mijn werk val ik nog steeds mijn collega's lastig met dgk-verhalen.... arme stumperds(of ben ik de stumperd)
Dan stumper ik lekker met je mee.quote:Op woensdag 28 mei 2008 12:49 schreef Desii het volgende:
Ben nog lang niet afgekickt, zelfs op mijn werk val ik nog steeds mijn collega's lastig met dgk-verhalen.... arme stumperds(of ben ik de stumperd)
Ach, het is zomer, het weer gaat de goede kant op dus zoek een plas water op ergens in Nederland, lekker zonnen en op vakantie en dan fris en fruitig in september weer COS-sen!quote:Op woensdag 28 mei 2008 12:59 schreef Disana het volgende:
Verslaafde meldt zich.
Dus het gaat vrijwel zeker door in september. Dat is goed nieuws. Maar het is nog wel ver weg. Moet ik dan al die tijd naar die poel blijven kijken die steeds droger wordt... moet het dan echt zover komen dat ik beestjes triest zie wegsjokken van de dorst.
[ afbeelding ]
als ik dat zo zie, dan ben ik och blij dat ik geen smsjes voor Jaap heb verzonden.quote:Op woensdag 28 mei 2008 12:52 schreef beequeen het volgende:
Hier was Huub echt heel boos op Jaap en terecht. En let op held Brian, pas als de bewaking er is om Huub af te voeren begint hij te schelden tegen Huub.
Vuile, gore rat is het. Kom er maar in Jewsky.
Dus jij zegt dat we dit wel redden. Weet je dat zeker? Het voelt niet zo.quote:Op woensdag 28 mei 2008 13:02 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Ach, het is zomer, het weer gaat de goede kant op dus zoek een plas water op ergens in Nederland, lekker zonnen en op vakantie en dan fris en fruitig in september weer COS-sen!![]()
Ja hee, en waar moet ik dan naar kijken? Nou?quote:*Nootje wbt de Afrika-cam, als er ergens een drinkpoel opdroogt dan gaan de beesten idd wegsjokken, naar een andere plas, komt wel goed.*
Een flinke regenbui/onweersbui en de poel is weer vol, dat heb ik bij Pete's Pond zo vaak zien gebeuren.quote:Op woensdag 28 mei 2008 13:03 schreef Disana het volgende:
Dus jij zegt dat we dit wel redden. Weet je dat zeker? Het voelt niet zo.
Ja hee, en waar moet ik dan naar kijken? Nou?
Ja wilde ik doen, maar je mag maar 215 letters gebruiken in een onderschrift dus ships!quote:Op woensdag 28 mei 2008 12:36 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Als je je voorspelling er ook bij in zet dan kan het niet misgaan.
Nog 1 keer dan,ben blij dat die rat niet heeft gewonnen.quote:Op woensdag 28 mei 2008 13:03 schreef blomst het volgende:
[..]
als ik dat zo zie, dan ben ik och blij dat ik geen smsjes voor Jaap heb verzonden.
Hoe lang kijk jij al naar Pete's Pond dan? Ik kijk met een onderbreking al sinds februari, en heb het er nog nooit zien regenen. Sterker nog, ook daar staat het water lager. Nou zal het daar niet gauw leeg raken, maar dat poeltje op Africam heeft echt niet lang meer.quote:Op woensdag 28 mei 2008 13:10 schreef beequeen het volgende:
[..]
Een flinke regenbui/onweersbui en de poel is weer vol, dat heb ik bij Pete's Pond zo vaak zien gebeuren.
Brian met zijn precious mensen en ingehouden woede, wat is het toch een engbek.quote:Op woensdag 28 mei 2008 13:09 schreef Scandalous het volgende:
Het blijft grappig, Amanda die met witte jurk in de ketchup gaat zitten![]()
Vic kijkt al meer dan 1 1/2 jaar en de streams staan altijd aan. Regen en onweersbuien zie je vaak 's avonds of 's nachts als wij in ons mandje liggen. Vic leest/post mee op het forum, zodoende weet ik het ook. Op dat forum zitten mensen van all over the world, die kijken dus als wij slapen.quote:Op woensdag 28 mei 2008 13:15 schreef Disana het volgende:
Hoe lang kijk jij al naar Pete's Pond dan? Ik kijk met een onderbreking al sinds februari, en heb het er nog nooit zien regenen. Sterker nog, ook daar staat het water lager. Nou zal het daar niet gauw leeg raken, maar dat poeltje op Africam heeft echt niet lang meer.
Ik mis trouwens de streams niet zozeer, maar wel het samen schrijven erover. Ik hoop een beetje dat Huub vrijdag op NowLive radio is.
'anders vertrek ik vanavond'quote:Op woensdag 28 mei 2008 13:15 schreef beequeen het volgende:
[..]
Brian met zijn precious mensen en ingehouden woede, wat is het toch een engbek.
Jaaaaaaaaaaaaaa Jeetjuuh in de kooi!quote:Op woensdag 28 mei 2008 13:23 schreef JEEtjuuh het volgende:
waar kun je je opgeven voor dgk 2?
wel smsuuh dan voor mij hoorquote:
stel dt het waar is, hebben ze dan niet door dat het ook voor de smsjes voor Jaap en Huub opgaat????quote:Op woensdag 28 mei 2008 13:29 schreef petraa het volgende:
Lieve mensen.
Ik heb vanmiddag een stukje geplaats over dat er jammers in de kooi gevonden zijn.
die dus telefoontjes tegen hielden tijdens het bellen en smsen van de finale.
Wij hebben een verzoek Namens Brian en Amanda.
De mensen die nog in hun telefoon hebben staan de smsjes die gestuurd zijn en na de finale nog smsje terug hebben gekregen dat ze ontvangen waren die jullie dus nog in jullie telefoon hebben staan willen jullie die A.U.B NIET WISSEN MAAR IN JULLIE TELEFOON LATEN STAAN DUS DE SMSJES VAN ONTVANGS NA DE FINALE NIET WISSEN.
En graag hier vermelden wie dat dus zijn en het liefst ook nog met hoeveel smsjes te laat zijn binnengekomen na sluiting van de lijnen Als jullie nog vragen hebben of het niet begrijpen roep maar.
Dank jullie wel namens Tanja en Ilona
Bron: http://www.brian-amanda.nl/gastenboek/guestbook.php
Pcies! Dat weten wij, maar zij????quote:Op woensdag 28 mei 2008 13:33 schreef blomst het volgende:
[..]
stel dt het waar is, hebben ze dan niet door dat het ook voor de smsjes voor Jaap en Huub opgaat????
Ligt het aan mij of is dat artikel niet meer te vinden in de virtuele Televaag?quote:Op woensdag 28 mei 2008 13:33 schreef blomst het volgende:
stel dt het waar is, hebben ze dan niet door dat het ook voor de smsjes voor Jaap en Huub opgaat????
oef, dat linkje ik vind het zo in en in triest he, ik hoop dat ze goede hulp krijgt en ze zich laat helpen.quote:Op woensdag 28 mei 2008 13:19 schreef ilona-scuderia het volgende:
Over 3 maanden al een 2e DGK?
Ik dacht dat er eerst nog een BB kwam?
Zo, en nu nog ff Amy's luiertje verschonen...
http://skoften.net/index/gallery/amy_in_de_luiers
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |