Wat opzich niet zo'n ramp is ware het niet dat ik in een openbaar internet café zitquote:Op woensdag 28 mei 2008 15:34 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik zit al 2 dagen klaar met erotische massage-olie![]()
NAAKT
Als je al twee dagen klaar bent zou ik gewoon een sigaret opsteken en mijn kleren weer aandoenquote:Op woensdag 28 mei 2008 15:34 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik zit al 2 dagen klaar met erotische massage-olie![]()
NAAKT
Ik ben zeker in een hele rare stemming....quote:
Téééhééhééé!quote:Op woensdag 28 mei 2008 15:35 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Als je al twee dagen klaar bent zou ik gewoon een sigaret opsteken en mijn kleren weer aandoen
Neuh, ik dacht ook doorquote:Op woensdag 28 mei 2008 15:36 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Ik ben zeker in een hele rare stemming....
quote:Op woensdag 28 mei 2008 11:18 schreef Gert het volgende:
[..]
Zelfs de suggéstie is al genoeg om die junkies hier wanhopig te krijgen.
Maar vooruit, nóg maar een keer dan, ik heb niet gezegd dat-ie absoluut volgende week dicht gaat.![]()
[quote]Op dinsdag 27 mei 2008 22:15 schreef Gert het volgende:
[..]
Nee zo expliciet stond het er niet. Bovendien bepaal ik dat niet. Maar dat het niet héél lang meer duurt, zal een ieder toch wel duidelijk zijn.
Het zou dus wél kúnnen.![]()
Hij heeft volgens mij gezegd dat hij verwachtte dat het hier binnen een week wel zou doodbloeden, vervolgens dat hij als dat het geval hij het hier zou (laten) dichtgooien.quote:
Terror is zoo DGK 1. Kotsmisselijk van de liefde word je, tijdens DGK2!quote:
Nee hè, denk je echt?quote:Op woensdag 28 mei 2008 15:38 schreef Copycat het volgende:
Terror is zoo DGK 1. Kotsmisselijk van de liefde word je, tijdens DGK2!
Dees is ook cwl.quote:Op woensdag 28 mei 2008 15:33 schreef beequeen het volgende:
[..]
Alles mag, so feel free.![]()
Ik wil ook een Merc.![]()
![]()
Ja nee, daar kan ik bij de Viva niet mee aankomen!quote:Op woensdag 28 mei 2008 15:04 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik hoop écht dat je wint. Kan mij die foto bommen. Winnen van Duitsland in de finale.![]()
![]()
![]()
Noekje, de techniek achter "gluiperige 020-cavia" wordt ook wel genoemd: Klaas-Jan Huntelaar. Je vindt Van Nistelrooij niet zo lekker, of Kloas-Jan wél je type is, geen idee.![]()
[ afbeelding ]
Je doet je best maarquote:
Dat bedoel ik..darlingquote:Op woensdag 28 mei 2008 15:38 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Hij heeft volgens mij gezegd dat hij verwachtte dat het hier binnen een week wel zou doodbloeden, vervolgens dat hij als dat het geval hij het hier zou (laten) dichtgooien.
kijk eensch boven je! Gevonden! Enne ik hou gewoon sit in staking!quote:Op woensdag 28 mei 2008 15:41 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Je doet je best maar![]()
Jij, Saantje en Kaa, zitten vastgeketend, ik trek mijn slabek open.. So what's the problem?![]()
Zelfs vonnie kan niet zonder DGK
Probeer de Libelle, wie weet helpt het.quote:Op woensdag 28 mei 2008 15:41 schreef noekje het volgende:
Ja nee, daar kan ik bij de Viva niet mee aankomen!
quote:Op woensdag 28 mei 2008 15:41 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Je doet je best maar![]()
Jij, Saantje en Kaa, zitten vastgeketend, ik trek mijn slabek open.. So what's the problem?![]()
Zelfs vonnie kan niet zonder DGK
Daar ben ik geband!quote:Op woensdag 28 mei 2008 15:45 schreef beequeen het volgende:
[..]
Probeer de Libelle, wie weet helpt het.
Marco van Basten is de bondcoach, dat je het even weet.
Done! Hij schrijft dus "Ik heb NIET gezegd, dat het volgende week dicht gaat."quote:Op woensdag 28 mei 2008 15:45 schreef petraa het volgende:
[..]
kijk eensch boven je! Gevonden! Enne ik hou gewoon sit in staking!
Liggend protesteren is veel leuker.quote:Op woensdag 28 mei 2008 15:45 schreef petraa het volgende:
kijk eensch boven je! Gevonden! Enne ik hou gewoon sit in staking!
Marco is iebelig!quote:Op woensdag 28 mei 2008 15:48 schreef noekje het volgende:
[..]
Daar ben ik geband!Dat was in de Viva-tijd. Kan er vast wel weer op nu.
We vroegen breipatronen.
Marco heeft zo'n iebelig stemmetje, vind je niet?
Oh jee, kennen ze daar ook al bans?quote:Op woensdag 28 mei 2008 15:48 schreef noekje het volgende:
Daar ben ik geband!Dat was in de Viva-tijd. Kan er vast wel weer op nu.
We vroegen breipatronen.
Marco heeft zo'n iebelig stemmetje, vind je niet?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |