Ja!!! En vooral omdat ik nu weken niet naar die heerlijkequote:Op woensdag 28 mei 2008 15:53 schreef beequeen het volgende:
[..]
Oh jee, kennen ze daar ook al bans?![]()
Marco is iebelig, punt. Na Dick Advocaat de slechtse bondscoach ever.
Peet.![]()
Jemig, ik ken dat nummer nog helemaal uit mijn hoofd. Zegt genoeg toch?quote:Op woensdag 28 mei 2008 15:55 schreef kahaarin het volgende:
We blijven gewoon COS-sen in the summertime, wie zingt er mee?![]()
Ik ook hoor,quote:Op woensdag 28 mei 2008 16:05 schreef beequeen het volgende:
[..]
Jemig, ik ken dat nummer nog helemaal uit mijn hoofd. Zegt genoeg toch?![]()
Sterkte Peet, geef ze van katoen.....je kannut.quote:Op woensdag 28 mei 2008 16:03 schreef petraa het volgende:
Ik ga afnokken, ik ga me geestelijk voorbereiden op een hockeywedstrijd tegen de kids! En ik weet zeker dat we genadeloos ingemaakt gaan worden! Pfff komt dat ook op me cv ingemaakt door kids van 11 jaar!
quote:Op woensdag 28 mei 2008 16:08 schreef -Blurk- het volgende:
Als we toch (ook) over voetbal praten mag ik dan even opscheppen over mijn neefje Mick?
Hier bij een wedstrijd van ARC Alphen, hij is aan de bal en Johnny Heitinga staat te kijken.
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 28 mei 2008 16:03 schreef petraa het volgende:
Ik ga afnokken, ik ga me geestelijk voorbereiden op een hockeywedstrijd tegen de kids! En ik weet zeker dat we genadeloos ingemaakt gaan worden! Pfff komt dat ook op me cv ingemaakt door kids van 11 jaar!
quote:
Heitinga is begonnen bij ARC, dus hij komt regelmatig even kijken daar. Heel aardige jongen heb ik gehoord.quote:Op woensdag 28 mei 2008 16:10 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Leuk!
En Heitinga lijkt me ook wel liev
Stoerquote:Op woensdag 28 mei 2008 16:08 schreef -Blurk- het volgende:
Als we toch (ook) over voetbal praten mag ik dan even opscheppen over mijn neefje Mick?
Hier bij een wedstrijd van ARC Alphen, hij is aan de bal en Johnny Heitinga staat te kijken.
Komt bij mij ook vrij normaal overquote:Op woensdag 28 mei 2008 16:12 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Heitinga is begonnen bij ARC, dus hij komt regelmatig even kijken daar. Heel aardige jongen heb ik gehoord.
Awquote:Op woensdag 28 mei 2008 16:07 schreef Lobasca het volgende:
Uhhh..ook maar een welgemeend you-tubeje dan![]()
Hij speelt nu nog bij ARC in Alphen, en bij de KNVB Jeugd onder de 14,maar is al twee keer bij Ajax wezen proefspelen bij "De Toekomst" en een keer bij Feyenoord (wat zijn favoriete club is) en een half jaar geleden bij ADO.quote:Op woensdag 28 mei 2008 16:14 schreef beequeen het volgende:
[..]
Stoer![]()
Bij welke club speelt hij en is het een talentje?
Heb er hier ook een rond lopen,ook te klein steeds.Alleen bij Vitesse kon hij door,maar dat wilde hij zelf niet.Ajax en Utrecht vonden hem te klein.Hij is ook pas 10,voor mij hoeft het ook niet.quote:Op woensdag 28 mei 2008 16:22 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Hij speelt nu nog bij ARC in Alphen, en bij de KNVB Jeugd onder de 14,maar is al twee keer bij Ajax wezen proefspelen bij "De Toekomst" en een keer bij Feyenoord (wat zijn favoriete club is) en een half jaar geleden bij ADO.
Maar tot nu toe nog niet door een club gevraagd, hij heeft talent maar hij is te klein staat er altijd in de brieven die hij na afloop ontvangt, moet nog wat groeien, en dat is dan even slikken, maar hij is het snel vergeten, bij ARC vindt hij het ook geweldig, hij wil gewoon altijd voetballen
Ach ja, zo klein en al zo veel druk om te presteren, het lijkt mij niet zo fijn voor een kind. Laat ze lekker genieten van het voetballen denk ik dan, niet iedereen kan topvoetballer worden hoor.quote:Op woensdag 28 mei 2008 16:29 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Heb er hier ook een rond lopen,ook te klein steeds.Alleen bij Vitesse kon hij door,maar dat wilde hij zelf niet.Ajax en Utrecht vonden hem te klein.Hij is ook pas 10,voor mij hoeft het ook niet.
Ach gossie, wat sneu voor dat knulletje maar als het zijn lust en leven is komt het vast goed. Misschien een groeispurt, je weet het niet hè?quote:Op woensdag 28 mei 2008 16:22 schreef -Blurk- het volgende:
Hij speelt nu nog bij ARC in Alphen, en bij de KNVB Jeugd onder de 14,maar is al twee keer bij Ajax wezen proefspelen bij "De Toekomst" en een keer bij Feyenoord (wat zijn favoriete club is) en een half jaar geleden bij ADO.
Maar tot nu toe nog niet door een club gevraagd, hij heeft talent maar hij is te klein staat er altijd in de brieven die hij na afloop ontvangt, moet nog wat groeien, en dat is dan even slikken, maar hij is het snel vergeten, bij ARC vindt hij het ook geweldig, hij wil gewoon altijd voetballen
Ik zou toch nog zo graag Brian een keer horen zingen over die ansichtkaartquote:Op woensdag 28 mei 2008 16:35 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ach gossie, wat sneu voor dat knulletje maar als het zijn lust en leven is komt het vast goed. Misschien een groeispurt, je weet het niet hè?Wees blij dat hij niet speelt bij de Alphense Boys, de club van Dennix.....
![]()
Ik gooi er nog maar een liedje in......THUUUUIIISSSS.![]()
Iedereen heeft lopen speuren..maar als je over conspiracy spreekt, duiken 'ze' opeens uit alle hoeken en gaten opquote:Op woensdag 28 mei 2008 16:40 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Ik zou toch nog zo graag Brian een keer horen zingen over die ansichtkaart, is daar helemaal geen filmpje meer van?
Ik zit niet meer vastgeketend. Het zal me m'n reet roesten in deze vormquote:Op woensdag 28 mei 2008 15:41 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Je doet je best maar![]()
Jij, Saantje en Kaa, zitten vastgeketend, ik trek mijn slabek open.. So what's the problem?![]()
Zelfs vonnie kan niet zonder DGK
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |