als je je foto ergens hebt geupload, bv picserver of bij photobucketquote:Op vrijdag 1 augustus 2008 20:03 schreef Guuzewuus het volgende:
Kan je hier vragen stellen?
Wat deed ik verkeerd bij het plaatsen van een foto, en waarom kon Beefcake het wel? Ik wil het graag leren.
Alvast héél erg bedankt.
Dat kan wel, alleen had ze de url van de hyves pagina gepakt en niet die van de foto zelfquote:Op vrijdag 1 augustus 2008 20:14 schreef Vivi het volgende:
Jij probeerde volgens mij een foto uit je hyves album te plaatsen en dat werkt niet.
In het kokerellen topic ook al idd.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 14:31 schreef Troel het volgende:
Kinderveiligheid in huis.
geen idee of dit serieus is, maar er komen steeds meer van dit soort rare opmerkingen van deze persoon
jeps en in het spellentopic en ook in het Jeugdzorgtopic.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 14:32 schreef Jarno het volgende:
[..]
In het kokerellen topic ook al idd.
Denk dat er in OUD meer ervarings deskundige zittenquote:Op donderdag 7 augustus 2008 22:00 schreef Lois het volgende:
Volgens mij niet, misschien in WGR?
Dat kan toch pas als het kind geboren is?quote:Op donderdag 7 augustus 2008 22:30 schreef Igraine het volgende:
(gezamenlijk) ouderlijk gezag?
erkennenquote:Op donderdag 7 augustus 2008 22:30 schreef Igraine het volgende:
Bedoel je het erkennen of ook het verkrijgen van (gezamenlijk) ouderlijk gezag?
quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 14:02 schreef klonelin het volgende:
Ik wil graag een ticker in m'n signature maar ik krijg het niet voor elkaar![]()
Hij staat hier: http://www.babybrabbel.nl(...)/2/255/204/102/1.png
| 1 |
Nee hoor, Guuzewuus.quote:Op maandag 11 augustus 2008 08:40 schreef Guuzewuus het volgende:
Ik heb zojuist mezelf aangemeld in het baby-topic, maar nu is dat hele topic ineens verdwenen. Oeps, heb ik iets stoms gedaan? Sorry alvast.
Die zou je zelf kunnen openen!quote:Op maandag 11 augustus 2008 08:49 schreef Guuzewuus het volgende:
Ah oké. Ik schrok al. Dus nu is het wachten op een nieuwe.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |