quote:Op woensdag 25 juni 2008 09:04 schreef debuurvrouw het volgende:]
Zo veel te doen, en zo weinig tijd.....
Zoonlief wilde met alle geweld chocoladecakejes trakteren. Gelukkig maar, want dat is zo klaar. Het heeft er wel eens feestelijker uitgezien helaas. Maar het is toch erg leuk gelukt. En de chocolaatjes zijn voor de juffen enzo.
quote:Op woensdag 25 juni 2008 09:10 schreef snoopy het volgende:
Ik vind het feestelijk buurvrouwvooral die hagedisjes maken het af!
quote:Op woensdag 25 juni 2008 19:29 schreef livelink het volgende:
Ik ben nog steeds zo blij met dit topic![]()
Een grote inspiratiebron, hoewel ik de bloemen van Knorretje toch maar oversla, hoe mooi ik ze ook vond.
En Knorretje, ik wilde nog even zeggen hoe leuk ik het vond dat je Jayden ook een officiele uitnodiging had gegeven voor de verjaardag van Alicia. Dat soort details, daar denk ik nou nooit aan, terwijl het eigenlijk zo attent is.
Ja ik snapte het ook niet helemaal maar ze zeiden dat het jochie nog geen cake mocht, en dat het dan gebruikelijk was om iets zoals een koekje voor 'm mee te nemen of iets dat niet eetbaar is. Nu wil ik niet mee gaan doen aan de traktatieterreur en er een heel evenement van maken met speelgoed. Dat sla ik graag over. Dus daarom een nijntje-koekje. Ik moet zeggen dat ik bij Linde nog nooit een speeltje ofzo in haar kastje heb gevonden (wel 1 keer een mini windgongquote:Op donderdag 10 juli 2008 15:50 schreef p_iglet het volgende:
waarom zou een kindje wel nijntje koekjes mogen, maar geen gewoon cakeje??
daar zie ik nou werkelijk echt geen verschil tussen... ingredienten, suiker, tarwe, vet... alleen geen idee of er ei zit in nijntje koekjes...
bij ons krjigen de babies die de tractatie dan niet mogen, gewoon een extra soepstengel ofzo...
de fruitcakejes die ik gebakken had mochten alle kindjes hebben, dat vonden de leidsters wel weer erg leuk.
leidsters van andere dagen tracteren is bij ons iig niet gebruikelijk, maar goed daar had ik ook gewoon een cakeje voor
Hoe heb je die cijfers gemaakt p_iglet?quote:Op vrijdag 27 juni 2008 18:13 schreef p_iglet het volgende:
Pepijn heeft vandaag getrakteerd op het kdv. Alvast voor zijn verjaardag van komende woensdag.
Besloten om absoluut niet mee te doen aan de groot/groter/grootst wedstrijd die de andere ouders houden rondom de tractaties...
Dus Pepijn heeft heerlijk getracteerd op fruitcakejes
[ afbeelding ]
Dat van die allergie had ik al voor het maken van de cakejes aan de leidsters gevraagd en dat was niet het geval, dus dat scheeldequote:Op maandag 4 augustus 2008 12:52 schreef jellyrose het volgende:
Mwah, ik snap wel dat de leidster adviseerde om zo'n cakeje niet aan een jonge baby te geven, StiemieIk zou zelf namelijk ook geen marsepein en/of kleurstoffen gebruiken voor versiersel op cakejes die aan kinderen < 1 jaar gegeven wordt (en ook idd checken met de leidsters of er geen kinderen met noten/melk/hulptstoffen/etc. allergie in de groep zitten, je weet maar nooit
)
quote:Op donderdag 7 augustus 2008 22:10 schreef Stiemie het volgende:
Oh Snoopy je hebt lekkers gehaald bij papabubbleDie hebben zulke lekkere snoepjes
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |