Het was bedoeld als tip voor Sunshine om even te checken wat er wel en niet mag. Sorry hoor dat dat voor jou evident is, maar ik had bij de oudste echt niet bedacht dat prikkertjes niet of wel zouden kunnen mogen.quote:Op donderdag 28 juli 2022 12:29 schreef Mariposas het volgende:
[..]
Daarom schrijf ik ook stokje, en niet een prikker.Overigens kunnen de leidsters ook prima de prikkers met fruit presenteren en het daarna per kind eraf schuiven en op een bordje leggen voor het kind.
Ik weet overigens niet waarom je reageert op mijn suggesties voor Sunshine1982. Deze opties hebben geen betrekking op de regels bij jouw opvang. Het lijkt me evident dat je kijkt naar wat mag en handig is bij je opvang.
Uitsloven en traktaties is een combinatie dat niet bij me past vrees ik.quote:Op donderdag 28 juli 2022 17:30 schreef trui het volgende:
nemen of geven? (die aanstoot). Lijkt me sterk als iedereen zo'n aapje krijgt, trouwens.
Ik vind het wel een tikkeltje overdreven, zo'n heel poppetje erbij. (en ook wel van de categorie 'waar moeten we dat allemaal weer laten, en goedkoop geproduceerd (wie is daarvoor uitgebuit?)'). Maar ik mag eigenlijk niks zeggen, heb me vroeger vaak genoeg tamelijk extreem uitgesloofd om er iets leuks van te maken.
Bij A. in de groep heb ik geen idee wie welk kind is, en al helemaal niet wie de ouders zijn. En dat zullen ze ook vast bij A en mij hebben. Dus de druk om wat meer te doen voel ik niet echt.quote:Op donderdag 28 juli 2022 21:49 schreef hilliebillie het volgende:
Hier een keer zakjes knijpfruit getrakteerd met een op gekleurd papier uitgeprint dier er op. Was ook snel safe en simpel. En ik denk dat ie zonder dat dier net zo leuk was.. maar ja het gevoel er toch iets van/bij te moeten maken toen
Ik heb wel eens klaparmbandjes getrakteerd met naam erop. Werd ook gewaardeerdquote:Op zondag 29 oktober 2023 09:25 schreef Sunshine1982 het volgende:
Normaal ben ik niet zo van de tierelantijntjes bij een traktatie, maar van de week had mijn oudste bij een traktatie een keycord met haar naam erop gekregen. Vind dat wel goed bedacht en handig!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop