Ikke lekker 30quote:Op maandag 9 juni 2008 00:08 schreef Webkim het volgende:
Ik heb nu dus 25 waterfluitjes besteld. Van die vogeltjes.
quote:Op zondag 22 juni 2008 21:49 schreef debuurvrouw het volgende:
Ow Blubber!Ik bedenk me net dat ik woensdag nog een traktatie moet afleveren ook!
Wat is de levertijd van de site met die leuke waterfluitjes enzo??
Toch fijn dat ik niet de enige ben dan.quote:Op maandag 23 juni 2008 09:48 schreef moussy het volgende:
[..]ik donderdag
Als ik straks eens ga proberen een knappe foto van Cas te maken, zonder tong uit zn mond en zowillen jullie me dan helpen met een kleurplaat? Cas gaat afscheid nemen van zn klas.
tof!quote:Op maandag 23 juni 2008 13:21 schreef Noli. het volgende:
Ze zijn afgeleverd.
Rond kwart voor drie ga ik met camera ook die kant op.
Op één of andere manier heb ik altijd ruzie met dit soort dingen. Er zat toch best nog wel een flots beslag in de cupjes maar het komt gewoon nauwelijks omhoog. (zelfde probleem heb ik ook altijd met muffins)
![]()
Nah jah, ik heb er gewoon wel een kwak glazuur en mini smarties opgemikt en een paraplu'tje er in gestoken.
Het word toch in enkele seconden naar binnen gewerkt.(hoop ik
)
Nee heb ik niet, maar kan je wel uitleggen hoe te werk te gaan, het is erg makkelijk om te doen (en erg goed om restjes op te krijgen)quote:Op maandag 23 juni 2008 19:34 schreef sombie het volgende:
Erg leuke traktatie, Knorretje! Heb je ook een close-up van hoe je de bladen aan de knop hebt bevestigd en hoe de bloem op het stokje zit? Dit kan nog wel eens een leuke knutsel zijn voor mijn groep 7 volgend jaar.
geen enkel probleem, ga ff voor je aan de gangquote:Op maandag 23 juni 2008 20:25 schreef sombie het volgende:
Ik denk dat ik het redelijk snap, Knorretje, maar een voorbeeldje zou helemaal super zijn.Als je het niet erg vindt?
Jouw appelcreaturen vind ik ook erg leuk, trouwens, Melanie!
TNXquote:
heb beknopt bij de foto's wat trefwoorden geschreven, maar met de post hierboven erbij moet het lukken denk ikquote:Op maandag 23 juni 2008 21:08 schreef sombie het volgende:
Geweldig, knorretje. Alvast bedankt!
Lijkt me leuk!!quote:Op maandag 23 juni 2008 21:25 schreef sombie het volgende:
Dat doe je rap! Helemaal duidelijk zo. Heel erg bedankt!Als ik mijn duo zo ver krijg om ze volgend jaar te maken met de kinderen en hoe kan ze hier nu niet enthousiast over zijn? plaats ik even een fotootje.
We gaan wel erg offtopic, maar als je graag met stof aan de gang gaat.. veel mama's hebben wel een agenda... met groep 7 zou je daar vast wel een mooie stoffen omslag voor kunnen maken van reststofjes (of een omslag voor mama's favoriete boek bij gebrek aan agenda). Moederdag is juist (vind ik) veel makkelijker dan vaderdag. of een stoffenhoes voor de tissuedoos etc etcquote:Op maandag 23 juni 2008 21:47 schreef sombie het volgende:
Ja, misschien gebruik ik ze inderdaad wel ergens anders voor. Moederdagcadeaus vind ik echter altijd best moeilijk, vooral omdat er absoluut geen geld is voor materialen. Lapjes heb ik echter wel, of ik kan er makkelijk aan komen.
de omslag zou je in een uiterst geval nog kunnen lijmen, maar voor beginnende naaistertjes is het ook erg handig als je de lapjes die op elkaar moeten komen niet speld, maar niet, laat je de kids netjes langs het nietje gaan (hebben ze een richting, de stof verschuift niet etc etc, en dan moet het haast lukken, hier op school wordt bij de kleuters al met naald en draad gewerkt in de zin van borduren en alicia heeft laatst op school een kaboutermuts genaaidquote:Op maandag 23 juni 2008 21:56 schreef sombie het volgende:
Nog heel even OT dan... Moederdag is inderdaad makkelijker dan vaderdag. Een omslag voor een agenda wordt al lastiger. De meeste kinderen hebben nog nooit een naald in handen gehad voor ze bij mij in de groep komen. Ik moet het naaien op zich nog aan ze leren dus. Het is voor velen al een hele opgave om twee lapjes aan elkaar te naaien. Daarom zijn die bloemen zo leuk. Dat moet kunnen lukken.
Aan de andere kant, ik doe best veel naaiprojectjes dus als ik begin met iets eenvoudigs kunnen ze tegen de tijd dat moederdag eraan komt misschien wel een leuk omslagje maken. Ik zou nu wel willen beginnen!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |