die ijsjevormen voor cakejes zijn iig te koop bij de Xenosquote:Op zaterdag 17 mei 2008 20:10 schreef Stiemie het volgende:
Leuk Memmel![]()
Bij C1000 de boerderijcakejes gevonden maar heb ze nog maar niet meegenomen. Komende week heb ik een soort ouderavond bij het kdv en dan kan ik eerst even een paar vragen stellen over trakteren en of er misschien kindjes met een allergie zijn ofzo waar ik dan rekening mee kan houden.
Ik heb hier ook ooit een leuk idee gezien van ijs-cakejes. Dat waren cakejes in ijsbakjes. Maar ik kan ze niet meer vinden. Weet iemand nog wie die toen gemaakt heeft? Die vond ik ook erg leuk aangezien Linde in de zomer jarig is.
Ik heb van de week zoiets gemaakt.....quote:Op zaterdag 17 mei 2008 20:10 schreef Stiemie het volgende:
Leuk Memmel![]()
Bij C1000 de boerderijcakejes gevonden maar heb ze nog maar niet meegenomen. Komende week heb ik een soort ouderavond bij het kdv en dan kan ik eerst even een paar vragen stellen over trakteren en of er misschien kindjes met een allergie zijn ofzo waar ik dan rekening mee kan houden.
Ik heb hier ook ooit een leuk idee gezien van ijs-cakejes. Dat waren cakejes in ijsbakjes. Maar ik kan ze niet meer vinden. Weet iemand nog wie die toen gemaakt heeft? Die vond ik ook erg leuk aangezien Linde in de zomer jarig is.
gewoon van die muffinzooi waar je alleen nog wat boter en eieren bij hoeft te doen, ijsbakjes voor ongeveer 3 kwart vullen en net zo lang in de oven als de muffins zouden moeten, als ze klaar zijn wat glazuur en versiersels erop, parapluutje erin en klaar!quote:
Nee, t is idd errug simpel! En je zit ook niet met minipeuters die de papiertjes van de muffins opeten!!quote:Op zaterdag 17 mei 2008 23:13 schreef Memmel het volgende:
Oh, da's eigenlijk heel simpel. Ik zou verwachten dat die ijsbakjes zouden verbranden, maar da's dus niet zo!
Ja dat zijn zequote:Op zaterdag 17 mei 2008 21:53 schreef vamperotica het volgende:
[..]
Ik heb van de week zoiets gemaakt.....
Bedoel je dat?
[ afbeelding ]
is die van bix goed? of zal ik er ook nog eentje ineen prutsen?quote:Op dinsdag 27 mei 2008 09:40 schreef Beaker het volgende:
Die van Pepijn is leuken die van LadyS ook
Ik ga ( dankzij Vamp) de ijsjes met muffin vulling maken
erg leuk idee, en smakelijk
![]()
Nu nog een leuke uitnodiging maken voor Jet......
kan iemand iets leuks met deze foto? Leuke uitnodiging of zo'n kleurplaat
Mijn dank is groot!
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 27 mei 2008 13:34 schreef bixister het volgende:
haha die zijn ook erg geslaagd ynske!maar je moet op die onderste nog wel een paar kaarsjes wegshoppen.
openen of importeren in word. en dan printenquote:Op dinsdag 27 mei 2008 18:23 schreef Beaker het volgende:
Leuk!!
Alleen hoe krijg ik ze nu op A4 formaat om ze uit te printen?
Ontzettend bedankt!
stuur maar doorquote:Op dinsdag 27 mei 2008 18:51 schreef LadyS het volgende:
En ik wil ze op een dubbel kaartje.. Ik krijg het maar niet voor elkaar
stuur maar een meelquote:Op donderdag 29 mei 2008 09:00 schreef Beaker het volgende:
Hoiben ik weer
Dit is het leukste wat ik er van kon maken![]()
Help??!!
Foto plaatsen lukt ook al niet![]()
Wie wil een poging wagen om van Jets foto een leuke uitnodiging te maken?
Goed idee! Ik vind ze wel geweldig genieg voor een eigen topic!quote:Op donderdag 29 mei 2008 12:09 schreef RockabeIIa het volgende:
Misschien wordt het tijd voor al die kleurplaten een nieuw topic voor te openen? Het gaat onderhand niet echt meer om traktaties op school/psz/kdv
Hihihi zo een over een jaar of 18 nog eens maken....quote:Op donderdag 29 mei 2008 22:04 schreef RockabeIIa het volgende:
Ik ook, en stiekem moet ik soms best hard lachen om de creaties![]()
Deze is geniaal (en niet vervelend bedoelt hoor! Echt niet!)
[ afbeelding ]
Het grote verjaardagskleurplatentopicquote:Op donderdag 29 mei 2008 21:15 schreef vamperotica het volgende:
[..]
Goed idee! Ik vind ze wel geweldig genieg voor een eigen topic!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |