Oja dat was ik al weer helemaal vergetenquote:Op maandag 26 mei 2008 19:13 schreef shinydiscoball het volgende:
Ik vroeg me trouwens laatst af, hoe zit het met die hoepels?
je moet klein beginnen, net als met hardlopen, niet té snel, anders breekt het je opquote:Op maandag 26 mei 2008 19:16 schreef ColdFeet het volgende:
Hihi, Miss_s, in de CUL-SC hebben we er ook zoeentje die steeds op hoge poten aankondigt dat ie niet meer terugkomt. Maar die houdt t wel wat langer vol dan jij
ben ik toch blij dat ik er (nog) geen besteld hebquote:Op maandag 26 mei 2008 19:13 schreef shinydiscoball het volgende:
[..]
Wel 5 minuten![]()
Ik vroeg me trouwens laatst af, hoe zit het met die hoepels?
Ik kondig het niet steeds aan en ik was niet terug gekomen als Renske mij niet aangesproken hadquote:Op maandag 26 mei 2008 19:16 schreef ColdFeet het volgende:
Hihi, Miss_s, in de CUL-SC hebben we er ook zoeentje die steeds op hoge poten aankondigt dat ie niet meer terugkomt. Maar die houdt t wel wat langer vol dan jij
quote:Op maandag 26 mei 2008 19:18 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
ben ik toch blij dat ik er (nog) geen besteld heb
laatst nog geprobeerd, dat hoepelen, maar ik kán het gewoon niet.... ben gewoon zo soepel als een afgebroken boomtak..
Voel je vrij, joh. Ik vind het hier iig nog wel leuk!quote:Op maandag 26 mei 2008 19:18 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Ik kondig het niet steeds aan en ik was niet terug gekomen als Renske mij niet aangesproken had
En zoals ik al eerder zei als het niet leuk meer is kom ik hier niet meer
maak het nu niet té makkelijk...quote:Op maandag 26 mei 2008 19:27 schreef Viking84 het volgende:
Ja, zullen we nu even ophouden te grappen en te grollen over Saskia's korte verscheiden? Anders is ze dadelijk écht weg.
neequote:Op maandag 26 mei 2008 19:26 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Voel je vrij, joh. Ik vind het hier iig nog wel leuk!
Ben ik de enige die vindt dat de TT suggereert dat, zonder interventie van Renske, het slanktopic geen doorgang meer zou vinden?![]()
Zo is de TT inderdaad bedoelt en als je daar problemen mee hebt is dat jammerquote:Op maandag 26 mei 2008 19:26 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Voel je vrij, joh. Ik vind het hier iig nog wel leuk!
Ben ik de enige die vindt dat de TT suggereert dat, zonder interventie van Renske, het slanktopic geen doorgang meer zou vinden?![]()
quote:Op maandag 26 mei 2008 19:27 schreef Viking84 het volgende:
Ja, zullen we nu even ophouden te grappen en te grollen over Saskia's korte verscheiden? Anders is ze dadelijk écht weg.
Gosh! Ik heb het slanktopic gered!quote:Op maandag 26 mei 2008 19:32 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Zo is de TT inderdaad bedoelt en als je daar problemen mee hebt is dat jammer
In het chocoforum? onee daar mag ik niet komenquote:Op maandag 26 mei 2008 19:38 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Gosh! Ik heb het slanktopic gered!. Waar hadden jullie anders moeten posten?
.
Nu moeten jullie mij voor eeuwig dankbaar zijn.
dan hadden we het "Dik de herfst in" topic moeten openen vrees ik, omdat we door het verlies allemaal spontaan gingen emo-eten...quote:Op maandag 26 mei 2008 19:38 schreef Viking84 het volgende:
[..]
.
quote:Op maandag 26 mei 2008 19:38 schreef Viking84 het volgende:
[..]
.
Maar even serieus: insinueer je nu dat er zonder jou geen slanktopic is?quote:Op maandag 26 mei 2008 19:32 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Zo is de TT inderdaad bedoelt en als je daar problemen mee hebt is dat jammer
Niet alles zo serieus nemen wat ik typquote:Op maandag 26 mei 2008 19:46 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Maar even serieus: insinueer je nu dat er zonder jou geen slanktopic is?Dat is wel een beetje ehhh... onaardig, zeg maar.
OKquote:
Proest... Kom nou, zo'n druiloor is het toch niet, die vent van jou?quote:Op maandag 26 mei 2008 19:48 schreef motorbloempje het volgende:
*tromgeroffel*
René heb ik aan het koken gezet!
Zo eens even kijken of het allemaal nog goed gaat
Het is geen grap, gewoon een zinquote:Op maandag 26 mei 2008 19:50 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
OKNou, misschien heb jij gewoon een zeer merkwaardig gevoel voor humor, dan. Laten we het daar maar op houden. Of ik mis de daverende grap....
Ik ga zo maar 's naar huis, lekker thuis een kliekje eten opwarmen, jay
een van de vragen tot nu toe die me toegeroepen werd:quote:Op maandag 26 mei 2008 19:51 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Proest... Kom nou, zo'n druiloor is het toch niet, die vent van jou?
Hoewel... ik betrap die van mij ook met enige regelmaat op volledig culinair onbenulMaar hij maakt fantastische, superslanke fajitas
Ja, dank u. Waarom je 't zegt, Miss_S, is me niet geheel duidelijk. Maar alla, genoeg hierover.quote:Op maandag 26 mei 2008 19:52 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
ik dacht ook wat CF dacht. En toen dacht ik:
Maar jongens. Jullie hebben mij en shiny nog voor de date verhalen
ja, maar die van Viking zijn net wat 'soapier'quote:Op maandag 26 mei 2008 19:52 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
Toch grappig dat zelfs over mijn TT's moeilijk gedaan kan wordenquote:Op maandag 26 mei 2008 19:55 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ja, dank u. Waarom je 't zegt, Miss_S, is me niet geheel duidelijk. Maar alla, genoeg hierover.
PF, ja, is wel zo (en veiligheidsspeldje eerst ook nog!) maar die van Viking zijn woester omdat ze lesbisch is
Whoa, relaaaaaaaaaaxxx!quote:Op maandag 26 mei 2008 19:58 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Toch grappig dat zelfs over mijn TT's moeilijk gedaan kan worden
Misschien de volgende keer maar WEER over Moblo krijgt ze tenminste haar dosis aandacht
Wat is haar cupmaat ?quote:Op maandag 26 mei 2008 20:03 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
Nou dan vul ik ook wel elke keer vrouw in
Zaterdag ga ik naar een gala! Met een vrouw! Zij is knap en op zich wel aardig en langer dan ik, 190 of zo. Eerst gaan we eten met haar vrouwendispuut. Iedereen neemt een dame mee. Misschien gaan we donderdag of vrijdag ook nog even wat drinken.
Ook ga ik binnenkort nog naar stand up comedian met Miss Maybe. Ook leuk!!
Hm. Volgens mij zit het niet in het lesbische gedeelte. Maar meer... In het verhaal zelf
Ganz geil!quote:Op maandag 26 mei 2008 20:03 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
Nou dan vul ik ook wel elke keer vrouw in
Zaterdag ga ik naar een gala! Met een vrouw! Zij is knap en op zich wel aardig en langer dan ik, 190 of zo. Eerst gaan we eten met haar vrouwendispuut. Iedereen neemt een dame mee. Misschien gaan we donderdag of vrijdag ook nog even wat drinken.
Ook ga ik binnenkort nog naar stand up comedian met Miss Maybe. Ook leuk!!
Hm. Volgens mij zit het niet in het lesbische gedeelte. Maar meer... In het verhaal zelf
je zei 'potten'quote:Op maandag 26 mei 2008 20:02 schreef Viking84 het volgende:
Hahahaha.
Ik moet maar een dateblog gaan beginnen dan. We gaan iig uit eten (ik zeg niet waar, want dan heb ik last van pottenkijkers <-- kijk eens, hoe mooi gevonden!) en voor de rest zie ik het wel. Ze gaat iig niet meer terug 's avonds
.
En Fok! is niet de wereldquote:Op maandag 26 mei 2008 20:03 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Whoa, relaaaaaaaaaaxxx!
Ik vond het gewoon een vage opmerking, that's all. Rustig maar. Dit topic is niet verdeeld in twee kampen, hoor. Ik kom hier gewoon voor de gezelligheid en de slowchat en de eetverhalen. Verder niet, niet om MB te steunen ofzo (want die kan wel voor zichzelf opkomen, nietwaar).
Dus: relax! Ontspan! De wereld is niet een grote samenzwering tegen jou!
Preciesquote:Op maandag 26 mei 2008 19:52 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
Waarom kreeg ik bij het lezen hiervan een beeld in mijn hoofd van 2 ruige lesbiennes met vikinghelmen die een berg afrennenquote:Op maandag 26 mei 2008 19:55 schreef ColdFeet het volgende:
PF, ja, is wel zo (en veiligheidsspeldje eerst ook nog!) maar die van Viking zijn woester omdat ze lesbisch is
quote:Op maandag 26 mei 2008 20:09 schreef shinydiscoball het volgende:
Waarom kreeg ik bij het lezen hiervan een beeld in mijn hoofd van 2 ruige lesbiennes met vikinghelmen die een berg afrennen![]()
sorry
quote:Op maandag 26 mei 2008 20:09 schreef shinydiscoball het volgende:
[..]
Precies![]()
[..]
Waarom kreeg ik bij het lezen hiervan een beeld in mijn hoofd van 2 ruige lesbiennes met vikinghelmen die een berg afrennen![]()
sorry
Zo ruig ben ik niet, hoor, en zij ook nietquote:Op maandag 26 mei 2008 20:09 schreef shinydiscoball het volgende:
[..]
Precies![]()
[..]
sorry
Gewoon van die mainstream huiselijke lesbiennes met een katquote:Op maandag 26 mei 2008 20:15 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Zo ruig ben ik niet, hoor, en zij ook niet. Wij zijn maar heel normaal
. Net met haar gesmst
![]()
![]()
.
je zit dan ook op Fok! dat is je excuusquote:Op maandag 26 mei 2008 20:54 schreef conleche het volgende:
Ik was laatst op een feest en daar zag ik 2 hele mooie meisjes elkaar heel erg zoenen: ik vond het wel wat hebben. Alle aanwezige mannen vonden het méér dan alleen maar wat hebben. Ultiem fap moment.
![]()
OMFG ik ben over de dertig en ik heb het over fappen
Klinkt een beetje als een fout verhaal (o, wacht, is het ook)quote:Op maandag 26 mei 2008 20:54 schreef conleche het volgende:
Ik was laatst op een feest en daar zag ik 2 hele mooie meisjes elkaar heel erg zoenen: ik vond het wel wat hebben. Alle aanwezige mannen vonden het méér dan alleen maar wat hebben. Ultiem fap moment.
![]()
OMFG ik ben over de dertig en ik heb het over fappen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 26 mei 2008 21:41 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
[..]
Klinkt een beetje als een fout verhaal (o, wacht, is het ook)Conclusie: Conleche heeft zich aan jou staan vergapen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Niet meer actief op Fok!
Ik had het laatst op de fiets over lemmings en newbies etc.quote:Op maandag 26 mei 2008 21:47 schreef motorbloempje het volgende:
klonk een beetje als een lemming binnen een topic
Ik zoen zelfs na een heleboel roseetjes niet met een man.quote:Op maandag 26 mei 2008 21:46 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
Dat wou ik niet zeggenMaar het schoot me in eens weer te binnen.
Nog een reden waarom ik geen alcohol meer drink
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Niet meer actief op Fok!
Nee, je zei: Ik ga even naar de wc en terwijl zij stond te wachten glipte jij door het wc-raampje naar buitenquote:Op maandag 26 mei 2008 21:50 schreef Principessa.Farfalla het volgende:![]()
Ja. Inderdaad. Het was een lemming. Je hebt me door
Ze werd uiteindelijk wel een beetje eng. Ik moest met haar mee naar huis (drie uur met de trein!) Dus ik zei. Uh ja. wacht even m'n vrienden gedag zeggen hoor. En toen bleef ik binnen
ach ja, in de collegebanken doe ik smilies naquote:Op maandag 26 mei 2008 21:49 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik had het laatst op de fiets over lemmings en newbies etc.
Mark: "Jij bent best erg dat je Fok! termen irl gebruikt!".
KLB staat er vol mee.quote:Op maandag 26 mei 2008 21:53 schreef conleche het volgende:
Wat is nu weer een lemming? (jawel ik heb gegoogelt, maar dan is het een spelletje)
een lemming is een 'parodie' op een verhaal, gezien vanuit 'de andere kant'.quote:Op maandag 26 mei 2008 21:53 schreef conleche het volgende:
Wat is nu weer een lemming? (jawel ik heb gegoogelt, maar dan is het een spelletje)
Je bent toch niet echt ingeburgerdquote:Op maandag 26 mei 2008 21:53 schreef conleche het volgende:
vergeet het vorige topic nietquote:Op maandag 26 mei 2008 22:22 schreef Sylvana het volgende:
Damn, wat hebben jullie veel gepost vanavond zeg
Ik heb echt super lekker gezwommen
Eerst een half uur BBB-training ( voel mn benen nu al) toen 40 minuten banenzwemmen en toen nog een half uur aquarobics.
Nou maar eens bijlezen wat jullie allemaal gepost hebben.
Ik dacht dat jij een man wasquote:Op maandag 26 mei 2008 22:04 schreef Clayton1 het volgende:
nou ja, ik ben nog steeds blij met mijn geweldige conditie! Én dat ik nu in een hardloopbroek (zo'n strakke legging) en een topje hard durf te lopen en het heel tof is dat ik mannen met een
blik zie kijken of als ze fluiten
vind 't stiekem wel tof, die aandacht
gewoon,
Laat ons daar ook eens van meegenieten dan.foto![]()
![]()
van alcohol ga ik altijd meer poepen, misschien is dat 't?quote:Op dinsdag 27 mei 2008 08:09 schreef Sylvana het volgende:
Goeiemorgen
Ik denk dat ik maar wat meer alcohol ga drinken in het vervolg. Ben helemaal niet aangekomen na het weekend, maar zelfs 100 gram afgevallen
Ze zeggen dat alcohol vocht onttrekt aan je lichaam. Vandaar dat je op de korte termijn zelfs lichter wordt qua kilo's.quote:Op dinsdag 27 mei 2008 09:21 schreef Viking84 het volgende:
Over alcohol: ik merk zelf dat dat nooit zoveel effect heeft op mijn gewicht, vreemd genoeg. Kan gerust drie, vier glazen wijn wegtikken en de volgende dag nog steeds hetzelfde wegen.
magere yoghurt met suikerquote:Op dinsdag 27 mei 2008 09:33 schreef Viking84 het volgende:
Hoe kun je nu afvallen en toch vet worden?.
Ik drink zelden alcohol, trouwens. Eigenlijk alleen op verjaardagsfeestjes (en dan vaak maar één of twee glazen) of als ik uit eten ga / een date heb / ga drinken met vrienden... en ook dan nog niet eens altijd. Ik denk dat de keren dat ik alcohol drink per jaar op twee handen te tellen zijn.
Ik houd ook niet van yoghurt zonder zoetstof. Suiker vind ik ook niet lekker. Dat knispert zo. Cruesli ben ik ook zat. Ook al tijden niet meer gegeten. Maar dat komt doordat ik van alles doe tijdens het ontbijten en de cruesli staat dan zacht te worden in m'n yoghurt. Dus tegenwoordig houd ik het bij vanilleyoghurt, maar ik wil ook nog eens gaan afwisselen met havermout.
Nee maar ik ga letterlijk zuur kijken van yoghurt, omdat ik het te zuur vindquote:Op dinsdag 27 mei 2008 09:28 schreef -marz- het volgende:
[..]
Ze zeggen dat alcohol vocht onttrekt aan je lichaam. Vandaar dat je op de korte termijn zelfs lichter wordt qua kilo's.
Van bier wordt je vet, van wijn ook helaas. Vooral zoete wijnen want daar zit ook nog eens suiker in.
Chicolate, ik heb hier een blik vol met "gewone" muesli zonder toevoegingen, ik kan je vertellen dat als je van yoghurt zonder suiker zuur gaat kijken, je hier nog veel ongelukkiger van gaat kijken. Je zit gewoon droge, smaakloze schilfers te eten![]()
magere yoghurt met suiker en een scheutje limonadequote:Op dinsdag 27 mei 2008 09:50 schreef motorbloempje het volgende:
magere yoghurt met suikerdat is zo jeugdsentiment hier
als toetje na het avondeten, 'vroeger' toen ik klein washeerlijk!
quote:Op dinsdag 27 mei 2008 10:17 schreef Viking84 het volgende:
[..]
magere yoghurt met suiker en een scheutje limonade. Heel sporadisch een 'blote kont' (perziken op sap
) of een banaan erin, die ik wel met m'n moeder moest delen, 'want het is nergens voor nodig om een hele banaan in je yoghurt te doen'. Als ik nu een banaan in m'n yoghurt doe, dan doe ik er uit pure rebellie lekker wél een hele in
.
Dat kan best. Je kan vet om je organen hebben enzo, wat heel ongezond isquote:Op dinsdag 27 mei 2008 09:33 schreef Viking84 het volgende:
Hoe kun je nu afvallen en toch vet worden?.
ik heb hele lekkere yoghurt, zonder sukerquote:Op dinsdag 27 mei 2008 09:27 schreef Chicolate het volgende:
Ik drink dan geen alcohol, maar weet wel dat het vochtafdrijvend werkt ... dus minder wegen na een avondje/weekendje alcohol is eigenlijk heel logisch!En zolang je drinkt, hoef je niets te eten enzo ...
Yoghurt moet ik op z'n minst zoetstof in hebben. Anders ga ik vreselijk zuur kijken. Met suiker vind ik het helemaal niets, al die korreltjes ... ontbijt wel eens (gister nog) met yoghurt + muesli, erg lekker. Trouwens, is er nog iets van een 'standaardsamenstelling' van muesli? Ik wil naar een natuurwinkel ofzo gaan en dan zelf een zak maken zonder suikertoevoegingen enzo, maar weet eigenlijk niet wat erin hoort. Voor mij iig geen noten of gedroogde banaantje ...
Haha. Dat heb/had ik ook! Moet je eens aan je schouders voelenquote:Op dinsdag 27 mei 2008 09:17 schreef Viking84 het volgende:
ik zie en voel van alles aan m'n lijf wat ik eerder niet zag: ik zie waar mijn ribben beginnen, ik voel aan beide kanten van mijn onderrug (boven mijn billen, wat is dat) een stuk bot uitsteken wat ook nog beweegt. Ik denk de hele tijd: help! wat is dat! als ik weer iets geks voel. Maar dat is gewoon mijn lijf dat tevoorschijn komt vanonder de laag vet
.
Nee het proeft echt precies als sinaasappelyoghurt ... Sterke yoghurtsmaak, met een sterke sinaasappelsmaak (omdat sommige partjes pas in je mond opengaan) ... het was niet weeig ofzoquote:Op dinsdag 27 mei 2008 11:38 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
[..]
ik heb hele lekkere yoghurt, zonder suker
heet dorset sereals en is bij de albert heyn xl te krijgen!
o en je toetje yoghurt sinaasappel vond ik niet zo
gewoon een soort sinaasappelsap met een beetje weeigie yoghurt bijsmaak. nou ja je proeft bijna geen yoghurt! of moest je niet roeren?
Yep, had al gevoeldquote:Op dinsdag 27 mei 2008 11:40 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
[..]
Haha. Dat heb/had ik ook! Moet je eens aan je schouders voelen
Ja, maar wel verse hequote:Op dinsdag 27 mei 2008 11:54 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
Het was toch met sinaasappelsap?
Ja, ik ben heel erg onhandig, dat zal ik niet ontkennen. Je moet niet tegen mij zeggen: "pas op waar je loopt!" want dan loop ik juist tegen datgene aan waar ik níet tegenaan moet lopen. Ask Markquote:
Zonet was ik ineens weer kleiner dan 1.72, dus ik laat Mark eerst wel even meten voor ik iets aanpasquote:
quote:Op dinsdag 27 mei 2008 09:46 schreef Miss_S het volgende:
Zo net ontbeten met special k en halfvolle melk, zit nu nog een banaan te eten
En dan 1,5 uur naar school, als ik thuis kom eet ik wel weer
Vanavond na het avondeten na mijn vriendje dus geen late night snakcs
Dat ga ik ook niet maar zou ik dat wel doen dan deed ik dat niet via Fok!quote:Op dinsdag 27 mei 2008 14:28 schreef veiligheidsspeldje het volgende:
Deze vond ik wel even quote-waardig in het kader dat ik hoop dat miss_S geen taalvaardigheid gaat overbrengen later op de kindjes!!
Dat begrijp ik nooit zo goedquote:Op dinsdag 27 mei 2008 16:23 schreef Miss_S het volgende:
Dat ga ik ook niet maar zou ik dat wel doen dan deed ik dat niet via Fok!
Mijn verslagen krijgen altijd de feedback dat de spelling en zinsbouw erg goed is, alleen hier ben ik lui
Wel met een klein beetje yoghurt? Anders lijkt het me zo.... raar... En het wordt zo vast minder zompig, dat is wel goed!quote:Op dinsdag 27 mei 2008 16:28 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
musli met sianaasappelsap is niet eens zo vies
Nee, dat snap ik ook nooit zo goed.quote:Op dinsdag 27 mei 2008 16:38 schreef veiligheidsspeldje het volgende:
[..]
Dat begrijp ik nooit zo goedJe bespaart er in dit geval 2 lettertjes mee, dus voor de luiheid hoef je het niet ècht te doen. Wel komt het op deze manier helemaal verkeerd in je systeem te zitten en is de kans groter dat je het op officiële gelegenheden ook fout doet.
Maar dat is mijn mening![]()
Ik heb het waarschijnlijk snel getypt en niet met mijn hoofd erbijquote:Op dinsdag 27 mei 2008 16:38 schreef veiligheidsspeldje het volgende:
[..]
Dat begrijp ik nooit zo goedJe bespaart er in dit geval 2 lettertjes mee, dus voor de luiheid hoef je het niet ècht te doen. Wel komt het op deze manier helemaal verkeerd in je systeem te zitten en is de kans groter dat je het op officiële gelegenheden ook fout doet.
Maar dat is mijn mening![]()
[..]
Zoals ik nu zei was het inderdaad 'aandacht er niet bij' en inderdaad geen luiheid (je begrijpt mij beter dan dat ik dat doe)quote:Op dinsdag 27 mei 2008 16:40 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Nee, dat snap ik ook nooit zo goed.
Ik typ hier op Fok! niet zulke prachtige volzinnen als in bijv mijn scriptie, maar dit soort fouten sluipt er toch niet snel in, behalve als ik moe ben, dan kan ik echt rare fouten maken.
Dus Saskia kan het beter gooien op 'aandacht er niet bij', 'moe' ipv op 'luiheid'.
Net even boodschappen gedaan en even een tafeltje gereserveerd voor vrijdag.
Juistquote:Op dinsdag 27 mei 2008 16:43 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Zoals ik nu zei was het inderdaad 'aandacht er niet bij' en inderdaad geen luiheid (je begrijpt mij beter dan dat ik dat doe)
Lijkt me niet zo'n probleem voor op Fok!
Met vers sap is dat best lekker ... maar met sap uit een pakquote:Op dinsdag 27 mei 2008 16:49 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
Nee alleen een beetje sinaasappel sap + een beetje musli
Ik drink alleen maar coolbest..quote:Op dinsdag 27 mei 2008 16:54 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Met vers sap is dat best lekker ... maar met sap uit een pak... sowieso hou ik helemaal niet van sapjes uit pak, drink alleen nog maar water en zelfgeperste sinaasappelsap enzo. Bevalt best goed
.
Rijstwafels met appelstroop als lunch vind ik eerder evilfood dan dan puntjes met pindakaas (al was brood dan beter geweest)quote:Op woensdag 28 mei 2008 15:13 schreef -marz- het volgende:
Hmmz, vanmiddag als lunch alleen 2 rijstwafels met appelstroop gegeten, nu heb ik zin in evil food!
Zelfs al evil foods gegeten, nml 2 minipuntjes met pindakaas.
Rijstwafels zijn nutteloos, ze vullen niet echt en bevatten relatief meer kcal dan brood. Daarbij was het in elk geval voor jou geen goede keuze, anders had je nou niet nog 2 puntjes pindakaas gegeten.quote:
Ik zit juist altijd heel snel vol van rijstwafelsquote:Op woensdag 28 mei 2008 15:22 schreef veiligheidsspeldje het volgende:
[..]
Rijstwafels zijn nutteloos, ze vullen niet echt en bevatten relatief meer kcal dan brood. Daarbij was het in elk geval voor jou geen goede keuze, anders had je nou niet nog 2 puntjes pindakaas gegeten.
Als je bij de lunch 2 puntjes pindakaas op had, had je nu (waarschijnlijk) eerder behoefte gehad aan een appel of iets anders van fruit en daarmee kom je in totaal uit op minder kcal dan met rijstwafels als lunch.
maar het lucht wel opquote:Op woensdag 28 mei 2008 22:53 schreef Clayton1 het volgende:
[..]
Bij jou ook denk,![]()
stokbrood met kruidenboter, en een pizza uitpoepen.!!!!
Good luck!quote:Op woensdag 28 mei 2008 22:59 schreef Ewelina het volgende:
TVP. Ik leef ook nog
Morgen tentamen. O joy
Dan moet je je nu gaan wegen, scheelt weer wat.quote:Op woensdag 28 mei 2008 23:03 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
maar het lucht wel op![]()
zal best ja.
![]()
Je broeken worden niet ruimer hoor.quote:Op woensdag 28 mei 2008 23:14 schreef motorbloempje het volgende:nah.. zo geobsedeerd ben ik niet hoor
zolang mijn broeken steeds wijder worden, en ik ook blijkbaar spieren aan het opbouwen ben, vind ik 't allemaal prima..
Zelfs de broek maat 38 zit nu ruimNiet te groot nog, maar 'ruim'
![]()
sorry, idd, je bent al mooi.(kan me een foto voor de geest halen in je slaapoutfit).quote:Op woensdag 28 mei 2008 23:20 schreef motorbloempje het volgende:
[zelfvertrouwen]
ik bén al mooi! ik word alleen slanker![]()
[/zelfvertrouwen]
maar je begrijpt wat ik bedoel
Ik geef altijd mn kleren de schuld dat ZIJ te groot worden
Psst, ze heeft al een vriend, hoorquote:Op woensdag 28 mei 2008 23:22 schreef Clayton1 het volgende:
[..]
sorry, idd, je bent al mooi.(kan me een foto voor de geest halen in je slaapoutfit).
Daar ging je broek zeker niet ruimer van zittenquote:Op woensdag 28 mei 2008 23:22 schreef Clayton1 het volgende:
[..]
sorry, idd, je bent al mooi.(kan me een foto voor de geest halen in je slaapoutfit).
haha, ik heb ook een lieftallige relatie hoor.al meer als 10 jaar zelfs.quote:Op woensdag 28 mei 2008 23:24 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Psst, ze heeft al een vriend, hoor.
haha, zo erg is het niet hoor.quote:Op woensdag 28 mei 2008 23:25 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Daar ging je broek zeker niet ruimer van zitten
Oeh, vanavond een date?quote:Op donderdag 29 mei 2008 10:04 schreef shinydiscoball het volgende:
Fijn Viking en Miss_s!
Ik dacht dat ik gisteren genoeg had gegeten maar ging toch met honger naar bed![]()
Wel kut dat het nu zo regent trouwens, net op de dag van m'n date...ik dacht dat het mooi weer zou worden
Nou mijn idee was het vondelpark, daar hadden we allebei wel zin in. Gaan we nu nog steeds doen maar dan maar gewoon in een restaurantje binnen. En dan misschien nog 's avonds naar de filmquote:Op donderdag 29 mei 2008 10:15 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Oeh, vanavond een date?. Leuk
. Wat gaan jullie doen?
.
Het is hier dus wel goed weer, maar het is echt enorm onberekenbaar. Ik kan nu nog steeds niet bepalen wat ik morgen ga aantrekken, want de weersvoorspelling voor morgen wisselt van dag tot dag. Maar een rokje moet wel te doen zijn
.
Grappig --> de katjes zitten enorm verontwaardigd voor het raam te miauwen.
Jeetje, dat is idd niet fijn nee, als al je was weer nat geregend is, je verkeerd gelegen hebt en een zere nek hebt en dan ook nog eens zo'n nachtmerriequote:Op donderdag 29 mei 2008 11:27 schreef conleche het volgende:Voor alle afvallers!!
Ik vind Erwin Kroll niet lief.Hij had gister een zonnetje getekend bij ons in het zuiden (oké, d'r stond ook een ieniemieni wolkje bij) dus ik gisteren midden in de nacht nog de was buitengehangen (goed voor het millieu enzo) Word ik een uur of 2 geleden wakker van een ontzettend kabaal: is hier zo'n beetje de hel losgebroken qua onweer en regen en das nu nog aan de gang.
Verder heb ik verkeerd gelegen en heb nu een pijnlijke nek
En ik droomde dat er boven m'n hoofd een straaljager neerstortte en waar ik ook heen wilde vluchten: dat ding bleef maar kantelen zodat het uiteindelijk toch op me neer zou komen. (ik werd wel wakker voor die tijd, dus ik ben er nog)
Ik vind dit geen fijne dag.
Ik houd 65 kg aan als ondergrensquote:Op donderdag 29 mei 2008 12:27 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
Grappig
volgens mij zei ij dat onder de 70, of 80?
echtt wel genoeg was
En MoBlo geloof ik ook.
want ja.. zooo wein ig wegen. Nee joh. En dan wegen jullie hoeveel jullie wilden wegen
en dan was dat hele hele lage gewicht uiteindelijk toch niet zo laag
Dat was mijn grote vriendin die dat zei niet ikquote:Op donderdag 29 mei 2008 12:27 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
Grappig
volgens mij zei ij dat onder de 70, of 80?
echtt wel genoeg was
En MoBlo geloof ik ook.
want ja.. zooo wein ig wegen. Nee joh. En dan wegen jullie hoeveel jullie wilden wegen
en dan was dat hele hele lage gewicht uiteindelijk toch niet zo laag
Die eerste 2 stappen heb ik nu gehaald maar is voor mij het belangrijkste om te behoudenquote:Op donderdag 29 mei 2008 12:32 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik houd 65 kg aan als ondergrens. Maar eerst maar zorgen dat ik op de 70 kom. Daar zet ik nu op in
.
Stappenplan:
- BMI < 25
- 70 kg
- Ergens tussen de 65 en 70 kg in
Als ik onder de 70 weeg, weeg ik minder dan ik in jaren heb gewogen. Was op mijn 14/15e 65 geloof ik en tussen mijn 17e en 20e 72.
nee jij hebt ook ooit gezegd dat <75 niet bij je bou zou passen oid.quote:Op donderdag 29 mei 2008 12:34 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Dat was mijn grote vriendin die dat zei niet ik
Dat mag je dan gaan opzoekenquote:Op donderdag 29 mei 2008 12:48 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
[..]
nee jij hebt ook ooit gezegd dat <75 niet bij je bou zou passen oid.
quote:
Thanksquote:Op donderdag 29 mei 2008 11:03 schreef Viking84 het volgende:
Veel plezier met je date shinydiscoball!
Ik heb het ook altijd in stapjes bekeken maar ik wou altijd verderquote:Op donderdag 29 mei 2008 12:56 schreef veiligheidsspeldje het volgende:
Maar dat had ik ook hoor. Maar je weet gewoon niet meer goed hoe je er op een bepaald gewicht uitzag, dus je weet niet hoe haalbaar het is. Ik dacht dat ik nooit 10 kg zou afvallen en dat meer vast niet mogelijk was, toen wilde ik naar de 60 etc. maar eigenlijk is 58 kg een echt mooi gewicht voor mij, dat wist ik echter pas toen ik dat woog.
En toch geloof ik het nietquote:Op donderdag 29 mei 2008 13:10 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
Ik ga niks opzoeken. Het schoot me alleen weer te binnen. En ne het was echt maanden voor MoBlo hier was
tjuus ben naar de kapper!
Dat is idd de beste manier jaquote:Op donderdag 29 mei 2008 13:11 schreef motorbloempje het volgende:
wil iedereen even stoppen met voor mij denken
ik heb gezegd:
ik weet niet of ik óóit onder de 75 kom
maar graag zou ik 70 wegen, niet minder
dat was aan het begin van mijn afvalrace
naarmate de afvalrace vorderde, heb ik dit bijgesteld naar de volgende redenatie:
als ik met deze manier van leven (combinatie sporten/minder eten) afval tot 65, prima, stopt het bij 70, óók prima , want ik ga me niet in allerlei bochten wringen en nóg meer sporten om maar meer kwijt te raken.
Al doende leert men, zeg maar
Maar toen ik begon met 87,5 had ik het idee 'ik ben gewoon dik van mezelfonder de 75 is een utopie
'
En inmiddels zit ik op 72, gaat het nog naar beneden, wring ik me niet in moeilijke bochten, ben ik niet geobsedeerd en zie ik wel waar het scheepje strandt, en dát is m.i. de gezondste manierin ieder geval voor mij. Houd me niet vast aan een gewicht, maar aan een manier van leven die én gezond is, en vol te houden
Maar dat zei ze toen dus nietquote:Op donderdag 29 mei 2008 13:15 schreef veiligheidsspeldje het volgende:
Precies moblo, dat is zo ongeveer wat ik ook zei
dat zeg ik toch net zelf OOK, muts, dat ik er eerst anders over dachtquote:
Kan het ook zonder te schelden schatquote:Op donderdag 29 mei 2008 13:22 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
dat zeg ik toch net zelf OOK, muts, dat ik er eerst anders over dachten dat ik de mening heb bijgesteld!
jeez, je móet blijven verbeteren hè?
Dat zie je fout, ik ben diegene die moet negeren terwijl de andere mooi steken onder water mag blijven gevenquote:Op donderdag 29 mei 2008 13:27 schreef veiligheidsspeldje het volgende:
* veiligheidsspeldje gaat er tussenin staan.
Moblo: geef miss_S een handje
Miss_S: geef moblo een handje
Zo doen we dat op de kleuterschool
En nu is het weer goed en gaan jullie weer in de negeermodus of andere dingen hoe het de afgelopen tijd wel goed ging
Ik vind niet dat een van de twee moet negeren of steken onder water moeten blijven geven. Doe wat je wil.quote:Op donderdag 29 mei 2008 13:29 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Dat zie je fout, ik ben diegene die moet negeren terwijl de andere mooi steken onder water mag blijven geven
Maar goed ik zal dan inderdaad wel weer de volwassenen van de twee spelen
Toevallig trouwens dat ik vaak een Opel Astra rijd in Nijmegen
Oja het is eigenlijk jou schuld hequote:Op donderdag 29 mei 2008 13:32 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
Het schoot me opeens te binnen. Ik geloof dat ik nooit meer iets tot betrekking miss_s/moblo ga zeggen
iig niet die combinatie
Echt joh, vrouwenquote:Op donderdag 29 mei 2008 13:31 schreef veiligheidsspeldje het volgende:
[..]
Ik vind niet dat een van de twee moet negeren of steken onder water moeten blijven geven. Doe wat je wil.
Voor mijn part hoeven jullie dat allebei niet te doen hoor, maar zo zijn jullie niet constructief bezig zeg maar en daar maak je maar stresshormonen van aan waar je vadsig van wordt.
Wees gewoon lief en positief ofzo
Ach weet je wat het probleem is, we zijn gewoon precies hetzelfdequote:Op donderdag 29 mei 2008 13:37 schreef motorbloempje het volgende:
VS: de keren dat ik geinteresseerd iets vraag word ik genegeerd, óf wordt het gezien als een steek onder water, terwijl madame vragen van hetzelfde kaliber stelt (bijvoorbeeld als ik aan haar vraag waarom ze ehm.. witte puntjes op heeft, of weer niet is gaan hardlopen, etc.)
Het is een beetje dat zij overal een excuus voor mag hebben, en dat anderen, die dikker zijn dan dat zij is, altijd maar 'moeten doen wat goed voor ze is, en dat is het dus niet nemen/wel sporten. En als ik dan vraag van 'goh.. maar waarom dan niet dít..' dan is dat een steek onder water, terwijl zij wel aan Sylvana mag vragen waarom ze in vredesnaam komkommersalade neemt op een rijstwafel als ze af wil vallen'
Het moet van twee richtingen komen, maar als je probeert elkaar te betrekken in de discussie, dan gaat het fout, omdat je blijkbaar alleen commentaar op anderen mag hebben
En eenrichtingswegen zijn niet áltijd goed om orde op zaken te stellen.
Ik denk niet dat ik de enige ben die het zo ziet, én ik blijf het elke keer maar weer proberenmaar ja, als je dan genegeerd of vermaand wordt, dan schiet dat ook niet op natuurlijk
En ik weiger te negeren, ik reageer gewoon, normaal, zoals ik op een ieder uit dit topic zo reageren, en als zij dat wil negeren, prima, maar ik doe het niet
Wat zij zegtquote:Op donderdag 29 mei 2008 13:38 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Echt joh, vrouwenSekreten zijn het
quote:Op donderdag 29 mei 2008 13:40 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Ach weet je wat het probleem is, we zijn gewoon precies hetzelfde
Daar ben ik het dan niet mee eens. Als ik jullie in 1 woord zou moeten omschrijven:quote:Op donderdag 29 mei 2008 13:40 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Ach weet je wat het probleem is, we zijn gewoon precies hetzelfde
Je kan jezelf voor de gek houden maar op alles waar jij mij op aangevallen hebt doe jij nu (nu het afvallen bij jou ook goed gaat) precies hetzelfdequote:
quote:Op donderdag 29 mei 2008 13:43 schreef conleche het volgende:
[..]
Daar ben ik het dan niet mee eens. Als ik jullie in 1 woord zou moeten omschrijven:
Miss_S: jenner
MoBlo: kortste lontje van Fok.
quote:
Je reageert er niet op omdat je weet dat het waar is?quote:Op donderdag 29 mei 2008 13:46 schreef motorbloempje het volgende:
die eikenhouten deur moet echt zó groot en dik zijn, dat hij niet te verplaatsen is
ik plaats nu meer foto's ja, omdat ik nú teveredener ben over mezelf, maar dat is dan misschien het énigequote:Op donderdag 29 mei 2008 13:47 schreef conleche het volgende:
O ja, dat van die foto's das waar. Maar er kunnen niet genoeg foto's worden geplaatst. Dat verluchtigt de boel een beetje.
Ja waarom posten niet meer mensen foto'squote:Op donderdag 29 mei 2008 13:47 schreef conleche het volgende:
O ja, dat van die foto's das waar. Maar er kunnen niet genoeg foto's worden geplaatst. Dat verluchtigt de boel een beetje.
Ik leef hier helemaal van op juistquote:Op donderdag 29 mei 2008 13:47 schreef Sylvana het volgende:
pfff, wat een gezelligheid hier weer zeg. Ik zit hier hartstikke balen van dat werk gedoe en dan hier weer geruzie. Ik ga maar eens lekker met mn tijdschriften op de bank zitten en kom wel weer terug als het gezellig is. Anders word ik nog chagrijniger
En jij viel mij er op aan, terwijl je nu hetzelfde doetquote:Op donderdag 29 mei 2008 13:48 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
ik plaats nu meer foto's ja, omdat ik nú teveredener ben over mezelf, maar dat is dan misschien het énige
Sorryquote:Op donderdag 29 mei 2008 13:47 schreef Sylvana het volgende:
pfff, wat een gezelligheid hier weer zeg. Ik zit hier hartstikke balen van dat werk gedoe en dan hier weer geruzie. Ik ga maar eens lekker met mn tijdschriften op de bank zitten en kom wel weer terug als het gezellig is. Anders word ik nog chagrijniger
tja, ik ben een vrouw, maar hou dus totaal niet van dit soort dingenquote:Op donderdag 29 mei 2008 13:49 schreef conleche het volgende:
[..]
Ik leef hier helemaal van op juist![]()
Dat komt namelijk: ik ben een vrouw en dus een sekreet![]()
En tis maar FOK
Zo ben ik ook niet, behalve het puntje van WLS klopt wel jaquote:Op donderdag 29 mei 2008 13:46 schreef motorbloempje het volgende:
lieve schat, nee![]()
een ieder die ik ken/spreek beaamt dat ik NIET hetzelfde ben als jij
ik ben geen afval-nazi
ik voel me niet beter dan anderen omdat ik veel ben afgevallen
ik veroordeel mensen met een WLS NIET
ik wens mensen met een eigen insteek succes
ik dram niet door dat mijn methode goed is (ik héb namelijk geen methode)
moet ik doorgaan?
Ik poste niet meer en je had er wel commentaar opquote:Op donderdag 29 mei 2008 13:51 schreef motorbloempje het volgende:
Miss_Schatje
ik heb NOOIT gezegd dat je niet trots mag zijn op wat je bereikt heb
elke rel weer heb ik tegen je gezegd: "het is geweldig dat je zo bent afgevallen! Top! Proficiat! Maar jouw manier is niet de enige!... etc. "
ik heb nergens gezegd dat je onterecht blij bent met jezelf nu, dus leg me geen woorden in de mond die ik nooit gezegd heb of doe niet alsof ik maar vind dat jij het niet verdient!
BIJNA 30 kilo is niet niets, dat doen niet veel mensen je na, chapeau!Maar nou ja, elke keer hetzelfde riedeltje.
En ik heb volgens mij nooit écht iets over je foto's gezegd. Maar je post(te) ze wel meer dan ik nu doe, en dat boeit me geen ene ruk, eigenlijk.
Ik neem mijn eigen sekse niet altijd even serieus, denk soms ook wel eens: vrouwen...quote:Op donderdag 29 mei 2008 13:49 schreef conleche het volgende:
[..]
Ik leef hier helemaal van op juist![]()
Dat komt namelijk: ik ben een vrouw en dus een sekreet![]()
En tis maar FOK
Ik ben zo dun, de camera pakt me niet meer.quote:Op donderdag 29 mei 2008 13:48 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Ja waarom posten niet meer mensen foto's
Heb jij niet weer eens tijd over?
Dan eet je te weinigquote:Op donderdag 29 mei 2008 13:54 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ik neem mijn eigen sekse niet altijd even serieus, denk soms ook wel eens: vrouwen...![]()
Maar serieus, vrouwen op dieet; sekreten zijn het. Gefrustreerde krengen, loeders, navelstaarders![]()
En al die anorexia patientje in de bladen danquote:Op donderdag 29 mei 2008 13:55 schreef conleche het volgende:
[..]
Ik ben zo dun, de camera pakt me niet meer.![]()
Oké, dat was het met de meligheid, ik ga weer es schilderen. Ik heb wel verotte pijn in m'n nek/schouders, trouwens.
Dat ligt niet aan op dieet zijn hoorquote:Op donderdag 29 mei 2008 13:54 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ik neem mijn eigen sekse niet altijd even serieus, denk soms ook wel eens: vrouwen...![]()
Maar serieus, vrouwen op dieet; sekreten zijn het. Gefrustreerde krengen, loeders, navelstaarders![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.CF: hoe snel merkte jij verbetering met Pilates? Heb het idee dat het lang gaat duren voordat ik die simpel-ogende-marteling-oefeningen door ga hebben
Ja doei.
quote:Op donderdag 29 mei 2008 14:00 schreef motorbloempje het volgende:
Nog steeds: nee, mijn acties zjin niet hetzelfde
Lange reactie, alleen lezen als je er zin in hebt, reageren is opzich niet nodig, daarom post ik het ook in een spoiler. Nog éénmaal lucht ik mijn hart, en dan stop ik ermee (niet met hier posten, maar met deze eindeloze discussie)Nou nog een laatste reactie danSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.CF: hoe snel merkte jij verbetering met Pilates? Heb het idee dat het lang gaat duren voordat ik die simpel-ogende-marteling-oefeningen door ga hebben
Het is maar Fok! en hoe mensen hier over mij denken (die me neit in het echt kennen) maakt mij vrij weinig uit
Zeker als het de dames in de dieetclub zijn
En als jullie denken dat iedereen zo is als ze op Fok! zijn dan lijkt me dat een beetje naief
IRL werk ik veel met mensen en krijg ik alleen maar positieve feedback op mijn inlevingsvermogen, misschien moet je Fok! gewoon echt niet serieus nemen![]()
Iig sterkte met je werkquote:Op donderdag 29 mei 2008 13:47 schreef Sylvana het volgende:
Dat laatste heb ik al antwoord opgegeven, gewoon omdat ik er niet altijd met mijn hoofd bij ben hier en snel typ danquote:Op donderdag 29 mei 2008 14:06 schreef veiligheidsspeldje het volgende:
Dan vraag ik me wel af waarom je een soort van alter ego (met een ander karakter?) wil creëren op internet? Zeker als je ergens veelvuldig komt en er wat aan hebt (een onz kloon bv. is weer wat anders)
Net als waarom je niet op je taal zou letten op een forum en wel in het echt eigenlijk.
maar zou je het niet leuker vinden als het altijd gezellig hier zou zijn?quote:Op donderdag 29 mei 2008 14:04 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Nou nog een laatste reactie dan
Het is maar Fok! en hoe mensen hier over mij denken (die me neit in het echt kennen) maakt mij vrij weinig uit
Zeker als het de dames in de dieetclub zijn
En als jullie denken dat iedereen zo is als ze op Fok! zijn dan lijkt me dat een beetje naief
IRL werk ik veel met mensen en krijg ik alleen maar positieve feedback op mijn inlevingsvermogen, misschien moet je Fok! gewoon echt niet serieus nemen
Maar je hebt het toch wel altijd even over mij?quote:Op donderdag 29 mei 2008 14:09 schreef ColdFeet het volgende:
MoBlo: first of all: speak for yourself, ik vind het niet per se nodig om op ieder gezellig samenzijn het over anderen te hebben
ik zeg toch ook in het algemeen? Dat jij het niet leuk vindt/niet doet, zegt niet dat anderen het niet doen. Ik heb jouw naam dan ook nergens genoemd, en ook niet gezegd dat het iedereen betreftquote:Op donderdag 29 mei 2008 14:09 schreef ColdFeet het volgende:
MoBlo: first of all: speak for yourself, ik vind het niet per se nodig om op ieder gezellig samenzijn het over anderen te hebben
Dat laat ik hier ook wel zien, alleen sta jij dan soms in de wegquote:Op donderdag 29 mei 2008 14:10 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
maar zou je het niet leuker vinden als het altijd gezellig hier zou zijn?
als je nooit meer hoeft te dreigen met 'ik ga weg', als je hier óók laat zien dat je terecht een sociale opleiding doet. Wáárom zou je je anders voor willen doen, hier, dan thuis, in het echt.
Ik gedraag me op het forum in KLB en ONZ bijvoorbeeld soms wel anders, gewoon, omdat het leuk is in dat soort fora, maar in serieuzer fora, zoals deze, zie ik het nut niet in. Dat heeft niets te maken met 'het belangrijk vinden wat anderen van je vinden', maar wel met het gezelligheids aspect. ONZ en KLB zijn grote'scheld mekaar zoveel mogelijk uit - fora', LIF is een over het algemeen serieus forum, waar iedereen oprecht om advies vraagt, en daar komt ook het sociale aspect om de hoek kijken.
Waarom niet gewoon laten zien, HIER, dat je een aanleg hebt om met mensen te werken, dan het alleen te zeggen. Want simpelweg: ik kan het me moeilijk voorstellen dat ik later mijn kinderen onder jouw hoede plaatsmaar ik hóóp dat ik het wél met een veilig gevoel kan doen.
Kommop, doe je best en wees JEZELF, probeer het een tijdje. Het is niet de echte wereld voor velen, maar ik heb via Fok! al veel mensen leren kennen die inmiddels tot mijn vrienden/kennissengroep horen, en ja.. Fok! is voor mij een beetje dichterbij de realiteit gekomen. Met uitzondering van ONZ en KLB
argh!quote:Op donderdag 29 mei 2008 14:09 schreef ColdFeet het volgende:
Nu, wat betreft pilates. Lees het boek eens door, volgens mij is het het meest efficient om het meerdere keren per week te doen. Langzaam merk je dat je leniger en sterker wordt. Wees niet te ongeduldig; zelfs als je 3x per week traint, duurt het wel twee maanden voordat je resultaat ziet. Uiteindelijk is het het echt waard, ook omdat je balans veel beter wordt. Tot die tijd is het afzien; dood aan de buikspieren
Ja, het mikt vooral op buik- en rugspieren. Ook een beetje een kwestie van zelf aanvoelen, natuurlijk.quote:Op donderdag 29 mei 2008 14:12 schreef Inderdaad het volgende:
ColdFeet,
Is dat pilates te doen icm rennen? Gunt het je knieen/beenspieren wat "rust"?
(edit: teveel reacties tussendoor, even wat duidelijkheid dus :p)
Ik ben irl niet wezenlijk anders dan op Fok! Alleen in minder serieuze topics wil ik nog wel eens harde, niet zo serieuze opmerkingen maken, maar hey, het is Fok!quote:Op donderdag 29 mei 2008 14:06 schreef veiligheidsspeldje het volgende:
Dan vraag ik me wel af waarom je een soort van alter ego (met een ander karakter?) wil creëren op internet? Zeker als je ergens veelvuldig komt en er wat aan hebt (een onz kloon bv. is weer wat anders)
Net als waarom je niet op je taal zou letten op een forum en wel in het echt eigenlijk.
dat dusquote:Op donderdag 29 mei 2008 14:28 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik ben irl niet wezenlijk anders dan op Fok! Alleen in minder serieuze topics wil ik nog wel eens harde, niet zo serieuze opmerkingen maken, maar hey, het is Fok!.
Misschien komt het omdat ik nooit in Onzin of Klaagbaak komquote:Op donderdag 29 mei 2008 14:28 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik ben irl niet wezenlijk anders dan op Fok! Alleen in minder serieuze topics wil ik nog wel eens harde, niet zo serieuze opmerkingen maken, maar hey, het is Fok!.
You shouldquote:Op donderdag 29 mei 2008 14:30 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Misschien komt het omdat ik nooit in Onzin of Klaagbaak kom
Maar goed ik ga weer serieus naar stage
Ik snap op zich dat je een alter ego met bijbehorend afwijkend karakter aanmaakt voor een lolletje of een vreemd standpunt in discussies, maar bij een topic als dit, waar ik dus serieus wat aan heb, zou ikzelf dat dus niet doen.quote:Op donderdag 29 mei 2008 14:28 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Dat wordt beter. Alles wordt beter met pilates, naar verloop van tijd. Ik moet ook weer eens, ben veuls te lang niet geweest.quote:Op donderdag 29 mei 2008 14:20 schreef motorbloempje het volgende:
en oh ja, dat wilde ik ook nog aan de instructrice vragen, maar misschien weet jij het ook wel:
ik kreeg echt kramp/pijn in mijn heupen bij het op de zij liggen en het 'lang maken van mijn bovenste been en dan van die zijwaartse bewegingen maken'
was echt té pijnlijk om door te gaan
is dat een kwestie van trainen? Of deed ik écht iets verkeerd?
Nee, maar het komt m.i. niet zo sympathiek over om te zeggen dat er altijd om iemand gelachen en over iemand gepraat en geoordeeld wordt. Maar dat is natuurlijk mijn mening...quote:Op donderdag 29 mei 2008 14:12 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
ik zeg toch ook in het algemeen? Dat jij het niet leuk vindt/niet doet, zegt niet dat anderen het niet doen. Ik heb jouw naam dan ook nergens genoemd, en ook niet gezegd dat het iedereen betreft
Helemaal mee eensquote:Op donderdag 29 mei 2008 14:37 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Nee, maar het komt m.i. niet zo sympathiek over om te zeggen dat er altijd om iemand gelachen en over iemand gepraat en geoordeeld wordt. Maar dat is natuurlijk mijn mening...
Nee die opmerking over die opel astra was vriendelijkquote:Op donderdag 29 mei 2008 14:46 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Helemaal mee eens. Die opmerking diende ook geen ander doel dan te kwetsen. Niks ten nadele van moblo, maar ik vind hem best banwaardig eigenlijk...
.
Dat was toch ook moblo in eerste instantie?quote:Op donderdag 29 mei 2008 14:49 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Nee die opmerking over die opel astra was vriendelijk
ik wist niet dat ze er een hadquote:Op donderdag 29 mei 2008 14:49 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Ik bedoel van miss_squote:Op donderdag 29 mei 2008 14:52 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
ik wist niet dat ze er een had
Ha, een dieetclubber die een relletje opmerkt en gezellig mee komt rellenquote:Op donderdag 29 mei 2008 14:49 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Dat viel wel mee, lijkt mij.quote:
Ik vind het best triest als je op een meeting over mensen gaat praten die je alleen van een forum kent. Nu is dat misschien wel logisch, omdat het forum jullie bindt, maar toch... Ik heb zelf ook wel eens meegemaakt dat er irl over een user gepraat werd en dat vond ik toch gewoon ráár. Dan heb ik toch zoiets van: kun je fok niet van irl scheiden ofzo?quote:Op donderdag 29 mei 2008 14:52 schreef motorbloempje het volgende:
nee, het is niet sympathiek, maar wel de waarheid, want er wordt over gepraat. En nu ja, ik ben dan ook wel zo eerlijk om dat te zeggen.
Over mij zal ook wel gepraat worden, ongetwijfeldover íedereen wordt gepraat, dat is denk ik ook geen geheim, en ja, over iedereen worden positieve en negatieve dingen gezegd neem ik aan. Dus óók over mij, de één positief, de ander negatief, want tsja, niet iedereen vindt iedereen aardig
Het was niet bedoeld om te kwetsen, maar wel in de context van het verhaal wat ik tikte: eerlijk zijn, en zeggen wat ik vind dat er mis gaat/is, verder ben ik heel open en aardig geweest en heb ik ook gezegd dat ik van harte hoop dat het slechts een 'image' is en dat ik hóóp dat ze zichzelf meer gaat zijn, en ze moet zich dan niet door mij tegen laten houden...
Ik ben nogal een rellerquote:Op donderdag 29 mei 2008 14:55 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ha, een dieetclubber die een relletje opmerkt en gezellig mee komt rellen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |