abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_58925783
quote:
Op maandag 26 mei 2008 20:03 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Whoa, relaaaaaaaaaaxxx!
Ik vond het gewoon een vage opmerking, that's all. Rustig maar. Dit topic is niet verdeeld in twee kampen, hoor. Ik kom hier gewoon voor de gezelligheid en de slowchat en de eetverhalen. Verder niet, niet om MB te steunen ofzo (want die kan wel voor zichzelf opkomen, nietwaar ).

Dus: relax! Ontspan! De wereld is niet een grote samenzwering tegen jou!
En Fok! is niet de wereld
pi_58925854
quote:
Op maandag 26 mei 2008 19:52 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
ik dacht ook wat CF dacht. En toen dacht ik:

Maar jongens. Jullie hebben mij en shiny nog voor de date verhalen
Precies
quote:
Op maandag 26 mei 2008 19:55 schreef ColdFeet het volgende:
PF, ja, is wel zo (en veiligheidsspeldje eerst ook nog!) maar die van Viking zijn woester omdat ze lesbisch is
Waarom kreeg ik bij het lezen hiervan een beeld in mijn hoofd van 2 ruige lesbiennes met vikinghelmen die een berg afrennen

sorry
pi_58925868
Nee, want fok! is wel een grote samenzwering

Viking, ze gaat niet terug Zie je, jouw verhalen zijn smeuiiger! Ook als het niet klikt, is dat een wild verhaal
pi_58925906
quote:
Op maandag 26 mei 2008 20:09 schreef shinydiscoball het volgende:
Waarom kreeg ik bij het lezen hiervan een beeld in mijn hoofd van 2 ruige lesbiennes met vikinghelmen die een berg afrennen

sorry

SDB! Jij bent altijd zo'n zoet meisje!!!!

Zeg, ik ben nog even op wasmachinejacht, maar eigenlijk wil ik naar huihuis
pi_58925915
quote:

[..]

Precies
[..]

sorry
Geweldig

Meteen mental image
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
  maandag 26 mei 2008 @ 20:15:14 #56
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_58925985
quote:

[..]

Precies
[..]

sorry
Zo ruig ben ik niet, hoor, en zij ook niet . Wij zijn maar heel normaal . Net met haar gesmst .
Niet meer actief op Fok!
pi_58926013
Voor de ruige sex moet je hier bij anderen zijn, toch?
pi_58926021
quote:
Op maandag 26 mei 2008 20:15 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Zo ruig ben ik niet, hoor, en zij ook niet . Wij zijn maar heel normaal . Net met haar gesmst .
Gewoon van die mainstream huiselijke lesbiennes met een kat
* ColdFeet is vet teleurgesteld
pi_58926296

Zo een saaie lesbi die vanille thee drinkt
met een kat vernoemt naar haar favoriete snack
die af en toe een film marathon houdt met haar beste vriend
en elke dag om 9 uur gaat slapen

oooh... lesbi's zijn net mensen ik vind het ook stom als je mensen zeggen "ik ben lesbi"
ik vind ook niet dat ik hetero ben
ik heb alleen en uh..... heterofiele voorkeur is niet meteen m'n hm... niet m'n identiteit.
pi_58926838
Ik was laatst op een feest en daar zag ik 2 hele mooie meisjes elkaar heel erg zoenen: ik vond het wel wat hebben. Alle aanwezige mannen vonden het méér dan alleen maar wat hebben. Ultiem fap moment.

OMFG ik ben over de dertig en ik heb het over fappen
pi_58926840
quote:
Op maandag 26 mei 2008 20:05 schreef Miss_S het volgende:

[..]

En Fok! is niet de wereld
nee?

mijn 'wereld' is zojuist ingestort!

"och" ende "wee"

Ja doei.
pi_58926861
quote:
Op maandag 26 mei 2008 20:54 schreef conleche het volgende:
Ik was laatst op een feest en daar zag ik 2 hele mooie meisjes elkaar heel erg zoenen: ik vond het wel wat hebben. Alle aanwezige mannen vonden het méér dan alleen maar wat hebben. Ultiem fap moment.

je zit dan ook op Fok! dat is je excuus

net heerlijk gegeten, we hadden 'rijstprutje':

groente, beetje kip, rijst, kokosmelk en rode currypasta

Braaf maar één bord genomen met een handje kroepoek, zat vol, maar had best nog wat op wíllen eten.. was jummie! Maar! Niet gedaan...

Nu lekker Jericho kijken, dubbele aflevering!
Ja doei.
pi_58927856
quote:
Op maandag 26 mei 2008 20:54 schreef conleche het volgende:

Klinkt een beetje als een fout verhaal (o, wacht, is het ook)
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  maandag 26 mei 2008 @ 21:44:41 #64
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_58927938
quote:
Op maandag 26 mei 2008 21:41 schreef Principessa.Farfalla het volgende:

[..]

Klinkt een beetje als een fout verhaal (o, wacht, is het ook)
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Conclusie: Conleche heeft zich aan jou staan vergapen.
Niet meer actief op Fok!
pi_58927979
Dat wou ik niet zeggen Maar het schoot me in eens weer te binnen.
Nog een reden waarom ik geen alcohol meer drink
pi_58928031
klonk een beetje als een lemming binnen een topic
Ja doei.
  maandag 26 mei 2008 @ 21:49:01 #67
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_58928059
quote:
Op maandag 26 mei 2008 21:47 schreef motorbloempje het volgende:
klonk een beetje als een lemming binnen een topic
Ik had het laatst op de fiets over lemmings en newbies etc.
Mark: "Jij bent best erg dat je Fok! termen irl gebruikt!" .
Niet meer actief op Fok!
pi_58928089

Ja. Inderdaad. Het was een lemming. Je hebt me door
Ze werd uiteindelijk wel een beetje eng. Ik moest met haar mee naar huis (drie uur met de trein !) Dus ik zei. Uh ja. wacht even m'n vrienden gedag zeggen hoor. En toen bleef ik binnen
  maandag 26 mei 2008 @ 21:50:39 #69
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_58928096
quote:
Op maandag 26 mei 2008 21:46 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
Dat wou ik niet zeggen Maar het schoot me in eens weer te binnen.
Nog een reden waarom ik geen alcohol meer drink
Ik zoen zelfs na een heleboel roseetjes niet met een man.
SPOILER
Niet meer actief op Fok!
  maandag 26 mei 2008 @ 21:51:20 #70
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_58928110
quote:
Op maandag 26 mei 2008 21:50 schreef Principessa.Farfalla het volgende:

Ja. Inderdaad. Het was een lemming. Je hebt me door
Ze werd uiteindelijk wel een beetje eng. Ik moest met haar mee naar huis (drie uur met de trein !) Dus ik zei. Uh ja. wacht even m'n vrienden gedag zeggen hoor. En toen bleef ik binnen
Nee, je zei: Ik ga even naar de wc en terwijl zij stond te wachten glipte jij door het wc-raampje naar buiten .
Niet meer actief op Fok!
pi_58928156
Wat is nu weer een lemming? (jawel ik heb gegoogelt, maar dan is het een spelletje)
pi_58928157
quote:
Op maandag 26 mei 2008 21:49 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Ik had het laatst op de fiets over lemmings en newbies etc.
Mark: "Jij bent best erg dat je Fok! termen irl gebruikt!" .
ach ja, in de collegebanken doe ik smilies na
wat is er erger
Ja doei.
  maandag 26 mei 2008 @ 21:54:04 #73
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_58928188
quote:
Op maandag 26 mei 2008 21:53 schreef conleche het volgende:
Wat is nu weer een lemming? (jawel ik heb gegoogelt, maar dan is het een spelletje)
KLB staat er vol mee.
Een lemming is een niet zo serieus bedoelde variant op een ander topic.
Niet meer actief op Fok!
pi_58928196
quote:
een lemming is een 'parodie' op een verhaal, gezien vanuit 'de andere kant'.

Als iemand een verhaal vertelt over pietje die een mongool is, dan opent 'de mongool pietje' een topic over de TS, met de andere kant van het verhaal, 9 van de 10 keer verzonnen
Ja doei.
pi_58928201
Ik mis sommige smileys ook in het gewone leven. Vooral de en de
pi_58928214
Nee we waren buiten In een bepaalde stad in een bepaalde hoerenbuurt (dat wist ik pas toen er een groep dronken Engelse toeristen riep: YEAAAAAAAAAAH GOOOOOOOOOO LET US JOIN!!
Keek echt om me heen en dacht. O shit. Hoe vinden we het feest nog terug

Maar genoeg er over Alleen wel weird dat sommige meisjes/vriendinnen (het uiteraard viavia te horen kregen paar jongens waren ons gevolgd) echt zo van: Bah, wat vies! Zou ik NOOIT doen. Dacht ik echt. Mag ik dat niet lekker zelf weten m/v is precies 't zelfde..
pi_58928242
Jay, weer wat geleerd!
pi_58928251
quote:
Je bent toch niet echt ingeburgerd
pi_58928468
nou ja, ik ben nog steeds blij met mijn geweldige conditie! Én dat ik nu in een hardloopbroek (zo'n strakke legging ) en een topje hard durf te lopen en het heel tof is dat ik mannen met een blik zie kijken of als ze fluiten vind 't stiekem wel tof, die aandacht gewoon,

Laat ons daar ook eens van meegenieten dan.foto
#35.
pi_58928499
jij eerst
pi_58928534
quote:
Op maandag 26 mei 2008 22:05 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
jij eerst
watzijzei
Ja doei.
pi_58928891
Damn, wat hebben jullie veel gepost vanavond zeg

Ik heb echt super lekker gezwommen

Eerst een half uur BBB-training ( voel mn benen nu al) toen 40 minuten banenzwemmen en toen nog een half uur aquarobics.

Nou maar eens bijlezen wat jullie allemaal gepost hebben.
pi_58928905
quote:
Op maandag 26 mei 2008 22:22 schreef Sylvana het volgende:
Damn, wat hebben jullie veel gepost vanavond zeg

Ik heb echt super lekker gezwommen

Eerst een half uur BBB-training ( voel mn benen nu al) toen 40 minuten banenzwemmen en toen nog een half uur aquarobics.

Nou maar eens bijlezen wat jullie allemaal gepost hebben.
vergeet het vorige topic niet
Ja doei.
  maandag 26 mei 2008 @ 22:28:12 #84
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_58929003
quote:
Op maandag 26 mei 2008 22:04 schreef Clayton1 het volgende:
nou ja, ik ben nog steeds blij met mijn geweldige conditie! Én dat ik nu in een hardloopbroek (zo'n strakke legging ) en een topje hard durf te lopen en het heel tof is dat ik mannen met een blik zie kijken of als ze fluiten vind 't stiekem wel tof, die aandacht gewoon,

Laat ons daar ook eens van meegenieten dan.foto
Ik dacht dat jij een man was .
Niet meer actief op Fok!
pi_58929033
quote:
Op maandag 26 mei 2008 22:28 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Ik dacht dat jij een man was .
Ja ik begrijp er nou ook niks meer van.
pi_58929046
hij is de quote tekens vergeten
pi_58929486
Pff, ik ben bijgelezen, GTST is er niks bij

Ik ben slapen
pi_58933772
Goeiemorgen

Ik denk dat ik maar wat meer alcohol ga drinken in het vervolg. Ben helemaal niet aangekomen na het weekend, maar zelfs 100 gram afgevallen
pi_58934425
Goedemorgen
Volle yoghurt is echt Gewoon alleen standyoghurt, met verder niets er in
  dinsdag 27 mei 2008 @ 09:17:46 #91
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_58934621
Goeiesmorgens ,

Gisteren was ik wat teleurgesteld over mijn gewicht, maar vandaag zit ik, ondanks de burrito + nacho's van gisteravond, weer keurig op mijn gewicht uit het lijstje. Doel voor deze week: onder de 75 zien te komen. Ik wil weer een 74 in beeld hebben! . Vanavond iig goed begin met een vegetarisch pastagerecht en voor de rest weet ik ook wel wat te bedenken. Dodag ga ik ws met een vriend wat drinken (roseetjes ) en vrijdag wordt qua eten en drinken ook niet heel gezond. Dus de komende dagen maar even goed opletten en na vrijdag de teugels weer strak aanhalen. Ik voel me veel fijner nu ik gewoon lekker 75 kg weeg. Het grappige is: ik zie en voel van alles aan m'n lijf wat ik eerder niet zag: ik zie waar mijn ribben beginnen, ik voel aan beide kanten van mijn onderrug (boven mijn billen, wat is dat) een stuk bot uitsteken wat ook nog beweegt . Ik denk de hele tijd: help! wat is dat! als ik weer iets geks voel. Maar dat is gewoon mijn lijf dat tevoorschijn komt vanonder de laag vet .
Beetje laat opgestaan voor mijn doen. Nu even ontbijten, dan douchen en dan verder scriptieën .
Niet meer actief op Fok!
pi_58934635
quote:
Op dinsdag 27 mei 2008 08:09 schreef Sylvana het volgende:
Goeiemorgen

Ik denk dat ik maar wat meer alcohol ga drinken in het vervolg. Ben helemaal niet aangekomen na het weekend, maar zelfs 100 gram afgevallen
van alcohol ga ik altijd meer poepen, misschien is dat 't?

maar fijn joh

@freecell: yoghurt

maar dan wel met cruesli voor mij.. indien mager.. vanille yoghurt kan ik ook wel zo weg happen maar nu lekker een bak met cruesli trouwens.. en René is ook al 'om' en die ontbijt daar nu ook mee!
Ja doei.
  dinsdag 27 mei 2008 @ 09:21:58 #93
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_58934692
Over alcohol: ik merk zelf dat dat nooit zoveel effect heeft op mijn gewicht, vreemd genoeg. Kan gerust drie, vier glazen wijn wegtikken en de volgende dag nog steeds hetzelfde wegen.
Niet meer actief op Fok!
pi_58934752
ladingen turks brood met tzatziki en aïoli werken echter wél tegen maar mèn, wat was dat lekker!

tapas eten is tof!

maar, de onsjes zijn er bijna weer af, zit weer op 72,6 dus ik dénk dat ik wel onder de 72 ga zitten deze week
Ja doei.
pi_58934808
Ik drink dan geen alcohol, maar weet wel dat het vochtafdrijvend werkt ... dus minder wegen na een avondje/weekendje alcohol is eigenlijk heel logisch! En zolang je drinkt, hoef je niets te eten enzo ...

Yoghurt moet ik op z'n minst zoetstof in hebben. Anders ga ik vreselijk zuur kijken. Met suiker vind ik het helemaal niets, al die korreltjes ... ontbijt wel eens (gister nog) met yoghurt + muesli, erg lekker. Trouwens, is er nog iets van een 'standaardsamenstelling' van muesli? Ik wil naar een natuurwinkel ofzo gaan en dan zelf een zak maken zonder suikertoevoegingen enzo, maar weet eigenlijk niet wat erin hoort . Voor mij iig geen noten of gedroogde banaantje ...
pi_58934826
quote:
Op dinsdag 27 mei 2008 09:21 schreef Viking84 het volgende:
Over alcohol: ik merk zelf dat dat nooit zoveel effect heeft op mijn gewicht, vreemd genoeg. Kan gerust drie, vier glazen wijn wegtikken en de volgende dag nog steeds hetzelfde wegen.
Ze zeggen dat alcohol vocht onttrekt aan je lichaam. Vandaar dat je op de korte termijn zelfs lichter wordt qua kilo's.
Van bier wordt je vet, van wijn ook helaas. Vooral zoete wijnen want daar zit ook nog eens suiker in.

Chicolate, ik heb hier een blik vol met "gewone" muesli zonder toevoegingen, ik kan je vertellen dat als je van yoghurt zonder suiker zuur gaat kijken, je hier nog veel ongelukkiger van gaat kijken. Je zit gewoon droge, smaakloze schilfers te eten
Springfield's looking pretty dusty today
  dinsdag 27 mei 2008 @ 09:33:31 #97
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_58934896
Hoe kun je nu afvallen en toch vet worden? .
Ik drink zelden alcohol, trouwens. Eigenlijk alleen op verjaardagsfeestjes (en dan vaak maar één of twee glazen) of als ik uit eten ga / een date heb / ga drinken met vrienden... en ook dan nog niet eens altijd. Ik denk dat de keren dat ik alcohol drink per jaar op twee handen te tellen zijn .

Ik houd ook niet van yoghurt zonder zoetstof. Suiker vind ik ook niet lekker. Dat knispert zo. Cruesli ben ik ook zat. Ook al tijden niet meer gegeten. Maar dat komt doordat ik van alles doe tijdens het ontbijten en de cruesli staat dan zacht te worden in m'n yoghurt. Dus tegenwoordig houd ik het bij vanilleyoghurt, maar ik wil ook nog eens gaan afwisselen met havermout .
Niet meer actief op Fok!
pi_58935110
Zo net ontbeten met special k en halfvolle melk, zit nu nog een banaan te eten
En dan 1,5 uur naar school, als ik thuis kom eet ik wel weer

Vanavond na het avondeten na mijn vriendje dus geen late night snakcs
pi_58935176
quote:
Op dinsdag 27 mei 2008 09:33 schreef Viking84 het volgende:
Hoe kun je nu afvallen en toch vet worden? .
Ik drink zelden alcohol, trouwens. Eigenlijk alleen op verjaardagsfeestjes (en dan vaak maar één of twee glazen) of als ik uit eten ga / een date heb / ga drinken met vrienden... en ook dan nog niet eens altijd. Ik denk dat de keren dat ik alcohol drink per jaar op twee handen te tellen zijn .

Ik houd ook niet van yoghurt zonder zoetstof. Suiker vind ik ook niet lekker. Dat knispert zo. Cruesli ben ik ook zat. Ook al tijden niet meer gegeten. Maar dat komt doordat ik van alles doe tijdens het ontbijten en de cruesli staat dan zacht te worden in m'n yoghurt. Dus tegenwoordig houd ik het bij vanilleyoghurt, maar ik wil ook nog eens gaan afwisselen met havermout .
magere yoghurt met suiker dat is zo jeugdsentiment hier

als toetje na het avondeten, 'vroeger' toen ik klein was heerlijk!

en ik zal binnenkort de cruesli wel weer zat zijn, máár, in de Allerhande zat nu een kortingsbon voor Cruesli Zomerzin ofzo? binnenkort maar eens proberen, voordat de maand om is

nu maar eens mijn bammetjes smeren en met de motor naar Nijmegen

2 bammetjes en een banaan, flesje water, moet goed komen. 2 college's vandaag en Pilatessen, rond uurtje of 6 weer thuis, en dan hopen dat René weer kookt.... ook even fruit halen, want dit is de laatst, zo goed als uitgedroogde, banaan
Ja doei.
  dinsdag 27 mei 2008 @ 09:55:44 #100
171890 Chicolate
Chemicals
pi_58935291
quote:
Op dinsdag 27 mei 2008 09:28 schreef -marz- het volgende:

[..]

Ze zeggen dat alcohol vocht onttrekt aan je lichaam. Vandaar dat je op de korte termijn zelfs lichter wordt qua kilo's.
Van bier wordt je vet, van wijn ook helaas. Vooral zoete wijnen want daar zit ook nog eens suiker in.

Chicolate, ik heb hier een blik vol met "gewone" muesli zonder toevoegingen, ik kan je vertellen dat als je van yoghurt zonder suiker zuur gaat kijken, je hier nog veel ongelukkiger van gaat kijken. Je zit gewoon droge, smaakloze schilfers te eten
Nee maar ik ga letterlijk zuur kijken van yoghurt, omdat ik het te zuur vind . Maar, wat voor snippers gebruik je dan, havervlokken ofzo? ... ik wil gewoon graag muesli zonder noten/banaantjes, omdat ik daar vaak buikpijn van krijg, en de makkelijkste oplossing is dan om zelf een mix te maken ... en ik vind muesli al vrij smaakloos, maar in een bakje yoghurt met suiker kan het prima .
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')