Goede tipquote:Op zondag 25 mei 2008 17:39 schreef kevin_ het volgende:
Alle huidige wedstrijden Roland Garros in goede kwaliteit te streamen.
For anyone who can't be bothered to trawl through that other thread:
Ok guys, go to Tools, Internet Options, Connections and click on Lan Settings
Tick the proxy server box and enter 137.164.143.112 in the address box and 80 in the port.
Then go to http://video.tennischannel.com/schedule.jsp
create an account
and watch a choice of courts for free in perfect quality!
Hij breekt meteen jaquote:Op zondag 25 mei 2008 17:52 schreef Tim86 het volgende:
Murray op tv, dat gaat het verschil maken!
Met betrekking tot de XL-tennisgame hoop ik met je mee...quote:Op zondag 25 mei 2008 18:07 schreef Colplay het volgende:
Murray loopt echt over Eysseric heen nu, gaat een simpele zege worden voor hem.
Zeg alleen dat ik dat verwacht. Hoop dat Murray er nog uitvliegt. Al gaat dat natuurlijk niet gebeuren.quote:Op zondag 25 mei 2008 18:08 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Met betrekking tot de XL-tennisgame hoop ik met je mee...
quote:Op zondag 25 mei 2008 18:29 schreef XL het volgende:
Ik ga even Indiana Jones kijken en als ik terugkom hoop ik dat Murray eruit ligt!
Dat meen je nietquote:Op zondag 25 mei 2008 19:38 schreef wimderon het volgende:
Heeft iemand trouwens net in studio sport dat stukje over Krajicek/Haase/Huta Galung gezien? Martin Vriesema vermeldde doodleuk dat Huta Galung tegen oudgediende Jiri Novak moest spelen
quote:Op zondag 25 mei 2008 20:09 schreef Tim86 het volgende:
holy shit wat heeft Harkleroad een ontiegelijk geil kreuntje
En ontzettend jammer dat we hier maar een ronde van mogen genieten..quote:Op zondag 25 mei 2008 20:09 schreef Tim86 het volgende:
quote:Op zondag 25 mei 2008 20:09 schreef Tim86 het volgende:
Mwah, ik vind haar best lelijk.quote:Op zondag 25 mei 2008 20:33 schreef qonmann het volgende:
Alizé Cornet ook door ..zag er overtuigend uit
[ afbeelding ]
HAMSTERWEKEN!quote:Op zondag 25 mei 2008 20:33 schreef qonmann het volgende:
[ afbeelding ]
Choken tijdens de 1e ronde van je 12e Roland Garrosquote:Op zondag 25 mei 2008 20:49 schreef Colplay het volgende:
Lapentti staat trouwens ook te choken. Serveerde voor de wedstrijd tegen Tipsarevic, maar wordt op love gebroken.
Dit zit er helaas minder overtuigend uitquote:Op zondag 25 mei 2008 20:33 schreef qonmann het volgende:
[ afbeelding ]
Ohja inderdaad, ik heb die gozer nog nooit zien spelen, dus die pak ik ook wel even mee.quote:Op zondag 25 mei 2008 21:29 schreef Tim86 het volgende:
Belluci tegen Nadal ook, Bellucci is in topvorm, kan wat leuke sets opleveren denk ik
quote:Op zondag 25 mei 2008 20:55 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Choken tijdens de 1e ronde van je 12e Roland Garros!
Ik heb het idee dat er maar heel weinig posters zijn die zowel heren - als damestennis interessant vinden.quote:Op zondag 25 mei 2008 21:44 schreef eentwee het volgende:
Wat gaan die topics snel zeg!
Live tennis tijdens grand slams is altijd frustrerend omdat er altijd teveel vrouwentennis te zien is. Hopelijk vliegt die irritante Ivanovic er snel uit, dan zijn we in elk geval af van dat gelul over hoe knap en goed ze wel niet is. Ik zal hier wel weinig vrienden maken maar ik erger me dood aan dat gegil en dat overdreven, krampachtige, in dat vuistje kruipen na een gewonnen punt.Het vrouwentennis kennende zal ze wel weer eenvoudig minimaal de kwartfinales halen met slecht spel
![]()
Voor mij hoeft dat niet. En zeker in de tweede week zijn er bij de dames soms best leuke partijen. En nu Henin gestopt is de kans nog aanwezig dat ze er leuk uit zien ook.quote:Op zondag 25 mei 2008 22:11 schreef qonmann het volgende:
[..]
Ik heb het idee dat er maar heel weinig posters zijn die zowel heren - als damestennis interessant vinden.
Misschien is het een idee om het vrouwentennis een apart topic te geven, net zoals bij andere toernooien.
Dan heb jij (en het merendeel van de posters) meer plezier en degene die het damestennis volgen ook.
Slecht idee naar mijn mening. En er worden aparte topics geopend bij andere toernooien, omdat het gewoon verschillende toernooien zijn. Heeft niets met elkaar van doen. Dit wel. Het wordt op hetzelfde moment op dezelfde banen gespeeld, dus één topic. Met twee topics wordt het toch alleen maar warrig.quote:Op zondag 25 mei 2008 22:11 schreef qonmann het volgende:
[..]
Ik heb het idee dat er maar heel weinig posters zijn die zowel heren - als damestennis interessant vinden.
Misschien is het een idee om het vrouwentennis een apart topic te geven, net zoals bij andere toernooien.
Dan heb jij (en het merendeel van de posters) meer plezier en degene die het damestennis volgen ook.
Ik volg het damestennis op de voet en ik vind het ook best wel interessant. Maar als er gravelbijters aan een geweldige marathon bezig zijn wil ik dat zien en niet een of ander foutenfestival.quote:Op zondag 25 mei 2008 22:11 schreef qonmann het volgende:
[..]
Zal vast wel te downloaden zijn ergens. Was eigenlijk gewoon een vriendschappelijk potje waarin meer gedold dan serieus gespeeld werd.quote:Op zondag 25 mei 2008 22:09 schreef suus21 het volgende:
ik heb niks van kuerten gezien..kut. had dat wel willen zien..
Precies. Ik denk dat er maar zat zijn die vele partijen tegelijk volgen. Dan moet je eerst gaan zoeken naar het juiste topic om te posten en steeds wisselen.quote:Op zondag 25 mei 2008 22:18 schreef TheArt het volgende:
[..]
Slecht idee naar mijn mening. En er worden aparte topics geopend bij andere toernooien, omdat het gewoon verschillende toernooien zijn. Heeft niets met elkaar van doen. Dit wel. Het wordt op hetzelfde moment op dezelfde banen gespeeld, dus één topic. Met twee topics wordt het toch alleen maar warrig.
Ja, wel grappig, want ik heb dat eigenlijk nog nooit gezien tijdens een partij die geen demonstratiepartij is.quote:Op maandag 26 mei 2008 00:25 schreef wimderon het volgende:
[..]
Zal vast wel te downloaden zijn ergens. Was eigenlijk gewoon een vriendschappelijk potje waarin meer gedold dan serieus gespeeld werd.
Oh ja, hubba hubbaquote:Tennisster Harkleroad in Playboy
PARIJS - De Amerikaanse tennisster Ashley Harkleroad prijkt poedelnaakt in de augustus-editie van Playboy. De nummer 61 van de wereld onthulde dit nieuws zondag na afloop van haar nederlaag op Roland Garros. De blondine werd door haar landgenote Serena Williams in de eerste ronde al uitgeschakeld.
De 22-jarige tennisster lag in het ziekenhuis na een operatie aan haar eierstokken toen zij een aanbod kreeg van Hugh Hefner. „Ik ben trots op mijn lichaam. Ik wil het lichaam laten zien van een vrouwelijke atlete. Dat kan sexy zijn. Maar het is ook weer niets bijzonders, hoor”, aldus Harkleroad.
Williams kon zich helemaal vinden in het besluit van haar tenniscollega. „Ik kan het blad wel waarderen. Ik vind haar beslissing moedig. Of ik ooit de moed op kan brengen, weet ik niet.”
Je bent niet de enige....hij speelt nu echt goed. Ik zou bijna zeggen hij heeft zn oude niveau op RG terug. Maar hoelang kan ie dit volhouden...quote:Op maandag 26 mei 2008 12:04 schreef RayMania het volgende:
Ik geniet gewoon van het spel van Coria.
Prachtige slagen hoor!
Jammer?quote:Op maandag 26 mei 2008 12:09 schreef TheArt het volgende:
Jammer, Jankovic wint de eerste set met 7-6(3) van Niculescu
quote:Op maandag 26 mei 2008 12:10 schreef RayMania het volgende:
"Hij komt uit Rufina. Weet je waar dat ligt, Jan?"
Jan: "Argentinië?"
Weer een zweetpartijquote:
quote:Op maandag 26 mei 2008 12:14 schreef -Vaduz- het volgende:
Het haar van Coria is Indi-style, cult tot en met.
Ook een lovegame voor Venturaquote:Op maandag 26 mei 2008 12:16 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Komt goed, gelijk een lovegame in set 2, was nog niet voorgekomen.
Die kenden we al ja. Staat ook in de OP.quote:Op maandag 26 mei 2008 12:21 schreef Janver het volgende:
http://www.rolandgarros.com/en_FR/scores/index.html
De actuele standen van de huidige wedstrijden.
Ik weet niet of deze link al is gegeven of vermeld. Maar het is zeer zeker handig.
quote:Op maandag 26 mei 2008 12:28 schreef wimderon het volgende:
Coria is natuurlijk helemaal bevrijd omdat Martin niet meedoet
quote:Op maandag 26 mei 2008 12:41 schreef PietjePuk007 het volgende:
Verdasco gaat serveren voor de 2e set *5-3
quote:Op maandag 26 mei 2008 12:43 schreef RayMania het volgende:
Heerlijk gewoon.
Roland Garros, EK 2008, Wimbledon, Tour de France, Olympische Spelen.
Aaaaah.
Ach ja, niet zo verrassend.quote:Op maandag 26 mei 2008 12:53 schreef RayMania het volgende:
Baghdatis [17] staat 2-0 in sets achter tegen Bolelli.
Precies, Baggy heeft al even niet meer gespeeld en Bolli is in een uitstekende vorm.quote:
quote:Op maandag 26 mei 2008 12:10 schreef RayMania het volgende:
"Hij komt uit Rufina. Weet je waar dat ligt, Jan?"
Jan: "Argentinië?"
quote:Op maandag 26 mei 2008 12:13 schreef suus21 het volgende:
wat heeft die coria een ranzige staart, heb het altijd een lul gevonden bah...van mij mag ie deze ronde wel winnen (van een mega suffe robredo) en dan tegen nadal ofzo er kei hard af gaan...
Vindt jij het ook zo irritant dat het commentaar op een punt er al is voordat het punt voorbij is (doordat de beelden trager zijn dan het commentaar)?quote:
Ja natuurlijk..quote:Op maandag 26 mei 2008 13:18 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Vindt jij het ook zo irritant dat het commentaar op een punt er al is voordat het punt voorbij is (doordat de beelden trager zijn dan het commentaar)?
Soms dan zit ik ook 'waar heeft ie het over, is helemaal niet zo' en dan is het 2 tellen later duidelijk dat een bal uit is.quote:
quote:Op maandag 26 mei 2008 12:43 schreef RayMania het volgende:
Heerlijk gewoon.
Roland Garros, EK 2008, Wimbledon, Tour de France, Olympische Spelen.
Aaaaah.
Ze zijn overgeschakeld. Weet niet of ze nog teruggaan. Misschien als het bij Coria / Robrero over isquote:Op maandag 26 mei 2008 13:38 schreef Federer-fan het volgende:
Zendt Eurosport Federer niet meer uit? Ik ging net naar Eurosport en toen zag ik Coria.
Walk-overquote:Op maandag 26 mei 2008 14:18 schreef suus21 het volgende:
is het dan een walk over of wordt die door een LL vervangen?
Gezien zijn mentale zwakte zal hij het nu wel verliezenquote:Op maandag 26 mei 2008 14:29 schreef TheGeneral het volgende:
Verdasco verliest de 4e set in de tiebreak en moet een 5e spelen
Morgen, Krajicek ook.quote:Op maandag 26 mei 2008 14:37 schreef kleinzusje het volgende:
Haase 17.00 uur![]()
Wanneer komt mijn heerlijke Huta op de baan ?
Hoe geniaal was het geweest als het een 5-setter was gewordenquote:Op maandag 26 mei 2008 15:04 schreef TheGeneral het volgende:
Canas verliest van Odesnik.
7-6 7-6 7-6.
Ongeveer 3.45 uur.
daar heb je gelijk .. die andere heeft nog meer een koeie lichaam en een stierenkop.quote:
Zucht, inderdaad ja. Het maakt me niet uit wie er wint, zo lang het maar zonder deuce 6-0 wordt...quote:
Gldt ook voor mij, maar onze gebeden worden niet verhoord.quote:Op maandag 26 mei 2008 15:44 schreef VerdwaasdeVogel het volgende:
[..]
Zucht, inderdaad ja. Het maakt me niet uit wie er wint, zo lang het maar zonder deuce 6-0 wordt...
Zou je dan ook willen dat de WTA en ATP bij elkaar gevoegd worden, nu je zo voor gelijkheid bent?quote:Op maandag 26 mei 2008 16:04 schreef suus21 het volgende:
ik vind het ook belachelijk dat ze meer verdienen, gelijke centen dus ook gelijke sets spelen..
drom dat bedoelde ik dus eigenlijk .. ze krijgen even veel voor de eind overwinning. maar ja de dames spelen maar twee sets. hoe het vroeger was naar mijn idee eerlijker maar goed.quote:Op maandag 26 mei 2008 16:08 schreef Fukjoeman het volgende:
Alsjeblieft geen 5 setters bij de vrouwen, stel je voor 5 sets van een partij als deze
quote:Op maandag 26 mei 2008 16:10 schreef dekouwe het volgende:
[..]
drom dat bedoelde ik dus eigenlijk .. ze krijgen even veel voor de eind overwinning. maar ja de dames spelen maar twee sets. hoe het vroeger was naar mijn idee eerlijker maar goed.
terug naar de wedstrijd .. er is voor de verandering weer een break
Ach 4-1 voorstaan in de 2e en het dan nog weg geven tegen zon draak van een tegenstander is ook niet bepaald geweldigquote:Op maandag 26 mei 2008 16:14 schreef suus21 het volgende:
Venus die choked niet...
quote:Op maandag 26 mei 2008 16:20 schreef suus21 het volgende:
combi van regen en gravel is lastig hoor, dus niet zo'n schande dat ze die set verliest....is mij gister ook overkomen op dat tyfus gravel waar je ballen boven je hoofd staat te slaan en ralleys hebt van lobs![]()
En ik zie 1000x liever Venus dan een of andere gravel muts..die alles maar terug breng..
ja later nemen kan als je bijna tegen het hek wilt staan...en juist op kunstgras komt het neer op techniek en reactiesnelheid. Iedereen kan met topspin slaan op je dooie gemak...slice, service & volley komt op gravel er niet aan te pas. Alleen de kick service werkt op gravel top! En daarbij moeten wij altijd met te lichte ballen spelen op dat gravel, tja het zal maar eens geld kosten die ballen..quote:Op maandag 26 mei 2008 16:26 schreef dekouwe het volgende:
[..]
... kunstgras zeker .. niet genoeg techniek om een bal met spin terug te kunnen slaan .. je kan die bal ook wat eerder of later nemen .. dan sta je hem niet boven je hoofd te slaan
![]()
overigens moet ik me eerdere opmerking nuanceren, met dat geld bedoel ik even veel geld voor de overwinning bij de grand slams .. de andere toernooien spelen ze even veel sets dus dan zou het idd gelijke beloning moeten zijn maar bij de grand slams is dit niet het geval dus vandaar.
quote:Op maandag 26 mei 2008 17:01 schreef Colplay het volgende:
Weet iemand hoe lang de pauze waarschijnlijk nog gaat duren?
Marcella verwachtte dat er misschien rond 18.00 uur iets bekend zou worden.quote:Op maandag 26 mei 2008 17:01 schreef Colplay het volgende:
Weet iemand hoe lang de pauze waarschijnlijk nog gaat duren?
Zeg dat wel. Laat ze eens een dak op dat centre court doen.quote:
Ja, waardeloos is dat.quote:Op maandag 26 mei 2008 17:15 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Stomme regen.Denk je op tijd thuis te zijn voor de partij van Nadal, krijg je dit.
Maar dat tijdsverloop is van vandaag tussen 15.00-17.15, niet van nu,quote:Op maandag 26 mei 2008 17:35 schreef Fukjoeman het volgende:
http://www.meteoconsult.n(...)radar/frankrijk.html
Vrees het ergste als ik dit zo zie
ik ken Smeetsen die beter kunnen tennissenquote:
Zie jij daar een businessopertunity?quote:Op maandag 26 mei 2008 18:14 schreef Federer-fan het volgende:
Ik zat laatst te denken, het zou handig zijn als je via een site ofzo een sms'je zou kunnen krijgen als het tennis weer begon na een regenpauze. Nu weet je nooit hoe lang het duurt, dus als je iets anders gaat doen, kan het zijn dat je opeens tot de conclusie komt dat het tennis allang weer is begonnen. Vraag me af of er zoiets bestaat.
Ja, maar niet voor mezelf.quote:Op maandag 26 mei 2008 18:18 schreef VerdwaasdeVogel het volgende:
[..]
Zie jij daar een businessopertunity?
quote:6.30 pm: Richard Gasquet’s doctor has just explained that poor Ritchie has a cyst on the cruciate ligament in his knee, hence his having to pull out.
6.17 pm: Still raining, but a bit less than when last I posted. Cross those fingers with me, folks...
Nee, want als Verkerk moet pissen ruikt dat tenminste nog naar bloemetjes....quote:Op maandag 26 mei 2008 19:41 schreef kleinzusje het volgende:
( das in dit geval niet de GOD die we hier kennen)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |