Zal vast wel te downloaden zijn ergens. Was eigenlijk gewoon een vriendschappelijk potje waarin meer gedold dan serieus gespeeld werd.quote:Op zondag 25 mei 2008 22:09 schreef suus21 het volgende:
ik heb niks van kuerten gezien..kut. had dat wel willen zien..
Precies. Ik denk dat er maar zat zijn die vele partijen tegelijk volgen. Dan moet je eerst gaan zoeken naar het juiste topic om te posten en steeds wisselen.quote:Op zondag 25 mei 2008 22:18 schreef TheArt het volgende:
[..]
Slecht idee naar mijn mening. En er worden aparte topics geopend bij andere toernooien, omdat het gewoon verschillende toernooien zijn. Heeft niets met elkaar van doen. Dit wel. Het wordt op hetzelfde moment op dezelfde banen gespeeld, dus één topic. Met twee topics wordt het toch alleen maar warrig.
Ja, wel grappig, want ik heb dat eigenlijk nog nooit gezien tijdens een partij die geen demonstratiepartij is.quote:Op maandag 26 mei 2008 00:25 schreef wimderon het volgende:
[..]
Zal vast wel te downloaden zijn ergens. Was eigenlijk gewoon een vriendschappelijk potje waarin meer gedold dan serieus gespeeld werd.
Oh ja, hubba hubbaquote:Tennisster Harkleroad in Playboy
PARIJS - De Amerikaanse tennisster Ashley Harkleroad prijkt poedelnaakt in de augustus-editie van Playboy. De nummer 61 van de wereld onthulde dit nieuws zondag na afloop van haar nederlaag op Roland Garros. De blondine werd door haar landgenote Serena Williams in de eerste ronde al uitgeschakeld.
De 22-jarige tennisster lag in het ziekenhuis na een operatie aan haar eierstokken toen zij een aanbod kreeg van Hugh Hefner. „Ik ben trots op mijn lichaam. Ik wil het lichaam laten zien van een vrouwelijke atlete. Dat kan sexy zijn. Maar het is ook weer niets bijzonders, hoor”, aldus Harkleroad.
Williams kon zich helemaal vinden in het besluit van haar tenniscollega. „Ik kan het blad wel waarderen. Ik vind haar beslissing moedig. Of ik ooit de moed op kan brengen, weet ik niet.”
Je bent niet de enige....hij speelt nu echt goed. Ik zou bijna zeggen hij heeft zn oude niveau op RG terug. Maar hoelang kan ie dit volhouden...quote:Op maandag 26 mei 2008 12:04 schreef RayMania het volgende:
Ik geniet gewoon van het spel van Coria.
Prachtige slagen hoor!
Jammer?quote:Op maandag 26 mei 2008 12:09 schreef TheArt het volgende:
Jammer, Jankovic wint de eerste set met 7-6(3) van Niculescu
quote:Op maandag 26 mei 2008 12:10 schreef RayMania het volgende:
"Hij komt uit Rufina. Weet je waar dat ligt, Jan?"
Jan: "Argentinië?"
Weer een zweetpartijquote:
quote:Op maandag 26 mei 2008 12:14 schreef -Vaduz- het volgende:
Het haar van Coria is Indi-style, cult tot en met.
Ook een lovegame voor Venturaquote:Op maandag 26 mei 2008 12:16 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Komt goed, gelijk een lovegame in set 2, was nog niet voorgekomen.
Die kenden we al ja. Staat ook in de OP.quote:Op maandag 26 mei 2008 12:21 schreef Janver het volgende:
http://www.rolandgarros.com/en_FR/scores/index.html
De actuele standen van de huidige wedstrijden.
Ik weet niet of deze link al is gegeven of vermeld. Maar het is zeer zeker handig.
quote:Op maandag 26 mei 2008 12:28 schreef wimderon het volgende:
Coria is natuurlijk helemaal bevrijd omdat Martin niet meedoet
quote:Op maandag 26 mei 2008 12:41 schreef PietjePuk007 het volgende:
Verdasco gaat serveren voor de 2e set *5-3
quote:Op maandag 26 mei 2008 12:43 schreef RayMania het volgende:
Heerlijk gewoon.
Roland Garros, EK 2008, Wimbledon, Tour de France, Olympische Spelen.
Aaaaah.
Ach ja, niet zo verrassend.quote:Op maandag 26 mei 2008 12:53 schreef RayMania het volgende:
Baghdatis [17] staat 2-0 in sets achter tegen Bolelli.
Precies, Baggy heeft al even niet meer gespeeld en Bolli is in een uitstekende vorm.quote:
quote:Op maandag 26 mei 2008 12:10 schreef RayMania het volgende:
"Hij komt uit Rufina. Weet je waar dat ligt, Jan?"
Jan: "Argentinië?"
quote:Op maandag 26 mei 2008 12:13 schreef suus21 het volgende:
wat heeft die coria een ranzige staart, heb het altijd een lul gevonden bah...van mij mag ie deze ronde wel winnen (van een mega suffe robredo) en dan tegen nadal ofzo er kei hard af gaan...
Vindt jij het ook zo irritant dat het commentaar op een punt er al is voordat het punt voorbij is (doordat de beelden trager zijn dan het commentaar)?quote:
Ja natuurlijk..quote:Op maandag 26 mei 2008 13:18 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Vindt jij het ook zo irritant dat het commentaar op een punt er al is voordat het punt voorbij is (doordat de beelden trager zijn dan het commentaar)?
Soms dan zit ik ook 'waar heeft ie het over, is helemaal niet zo' en dan is het 2 tellen later duidelijk dat een bal uit is.quote:
quote:Op maandag 26 mei 2008 12:43 schreef RayMania het volgende:
Heerlijk gewoon.
Roland Garros, EK 2008, Wimbledon, Tour de France, Olympische Spelen.
Aaaaah.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |