Ze zijn overgeschakeld. Weet niet of ze nog teruggaan. Misschien als het bij Coria / Robrero over isquote:Op maandag 26 mei 2008 13:38 schreef Federer-fan het volgende:
Zendt Eurosport Federer niet meer uit? Ik ging net naar Eurosport en toen zag ik Coria.
Walk-overquote:Op maandag 26 mei 2008 14:18 schreef suus21 het volgende:
is het dan een walk over of wordt die door een LL vervangen?
Gezien zijn mentale zwakte zal hij het nu wel verliezenquote:Op maandag 26 mei 2008 14:29 schreef TheGeneral het volgende:
Verdasco verliest de 4e set in de tiebreak en moet een 5e spelen
Morgen, Krajicek ook.quote:Op maandag 26 mei 2008 14:37 schreef kleinzusje het volgende:
Haase 17.00 uur![]()
Wanneer komt mijn heerlijke Huta op de baan ?
Hoe geniaal was het geweest als het een 5-setter was gewordenquote:Op maandag 26 mei 2008 15:04 schreef TheGeneral het volgende:
Canas verliest van Odesnik.
7-6 7-6 7-6.
Ongeveer 3.45 uur.
daar heb je gelijk .. die andere heeft nog meer een koeie lichaam en een stierenkop.quote:
Zucht, inderdaad ja. Het maakt me niet uit wie er wint, zo lang het maar zonder deuce 6-0 wordt...quote:
Gldt ook voor mij, maar onze gebeden worden niet verhoord.quote:Op maandag 26 mei 2008 15:44 schreef VerdwaasdeVogel het volgende:
[..]
Zucht, inderdaad ja. Het maakt me niet uit wie er wint, zo lang het maar zonder deuce 6-0 wordt...
Zou je dan ook willen dat de WTA en ATP bij elkaar gevoegd worden, nu je zo voor gelijkheid bent?quote:Op maandag 26 mei 2008 16:04 schreef suus21 het volgende:
ik vind het ook belachelijk dat ze meer verdienen, gelijke centen dus ook gelijke sets spelen..
drom dat bedoelde ik dus eigenlijk .. ze krijgen even veel voor de eind overwinning. maar ja de dames spelen maar twee sets. hoe het vroeger was naar mijn idee eerlijker maar goed.quote:Op maandag 26 mei 2008 16:08 schreef Fukjoeman het volgende:
Alsjeblieft geen 5 setters bij de vrouwen, stel je voor 5 sets van een partij als deze
quote:Op maandag 26 mei 2008 16:10 schreef dekouwe het volgende:
[..]
drom dat bedoelde ik dus eigenlijk .. ze krijgen even veel voor de eind overwinning. maar ja de dames spelen maar twee sets. hoe het vroeger was naar mijn idee eerlijker maar goed.
terug naar de wedstrijd .. er is voor de verandering weer een break
Ach 4-1 voorstaan in de 2e en het dan nog weg geven tegen zon draak van een tegenstander is ook niet bepaald geweldigquote:Op maandag 26 mei 2008 16:14 schreef suus21 het volgende:
Venus die choked niet...
quote:Op maandag 26 mei 2008 16:20 schreef suus21 het volgende:
combi van regen en gravel is lastig hoor, dus niet zo'n schande dat ze die set verliest....is mij gister ook overkomen op dat tyfus gravel waar je ballen boven je hoofd staat te slaan en ralleys hebt van lobs![]()
En ik zie 1000x liever Venus dan een of andere gravel muts..die alles maar terug breng..
ja later nemen kan als je bijna tegen het hek wilt staan...en juist op kunstgras komt het neer op techniek en reactiesnelheid. Iedereen kan met topspin slaan op je dooie gemak...slice, service & volley komt op gravel er niet aan te pas. Alleen de kick service werkt op gravel top! En daarbij moeten wij altijd met te lichte ballen spelen op dat gravel, tja het zal maar eens geld kosten die ballen..quote:Op maandag 26 mei 2008 16:26 schreef dekouwe het volgende:
[..]
... kunstgras zeker .. niet genoeg techniek om een bal met spin terug te kunnen slaan .. je kan die bal ook wat eerder of later nemen .. dan sta je hem niet boven je hoofd te slaan
![]()
overigens moet ik me eerdere opmerking nuanceren, met dat geld bedoel ik even veel geld voor de overwinning bij de grand slams .. de andere toernooien spelen ze even veel sets dus dan zou het idd gelijke beloning moeten zijn maar bij de grand slams is dit niet het geval dus vandaar.
quote:Op maandag 26 mei 2008 17:01 schreef Colplay het volgende:
Weet iemand hoe lang de pauze waarschijnlijk nog gaat duren?
Marcella verwachtte dat er misschien rond 18.00 uur iets bekend zou worden.quote:Op maandag 26 mei 2008 17:01 schreef Colplay het volgende:
Weet iemand hoe lang de pauze waarschijnlijk nog gaat duren?
Zeg dat wel. Laat ze eens een dak op dat centre court doen.quote:
Ja, waardeloos is dat.quote:Op maandag 26 mei 2008 17:15 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Stomme regen.Denk je op tijd thuis te zijn voor de partij van Nadal, krijg je dit.
Maar dat tijdsverloop is van vandaag tussen 15.00-17.15, niet van nu,quote:Op maandag 26 mei 2008 17:35 schreef Fukjoeman het volgende:
http://www.meteoconsult.n(...)radar/frankrijk.html
Vrees het ergste als ik dit zo zie
ik ken Smeetsen die beter kunnen tennissenquote:
Zie jij daar een businessopertunity?quote:Op maandag 26 mei 2008 18:14 schreef Federer-fan het volgende:
Ik zat laatst te denken, het zou handig zijn als je via een site ofzo een sms'je zou kunnen krijgen als het tennis weer begon na een regenpauze. Nu weet je nooit hoe lang het duurt, dus als je iets anders gaat doen, kan het zijn dat je opeens tot de conclusie komt dat het tennis allang weer is begonnen. Vraag me af of er zoiets bestaat.
Ja, maar niet voor mezelf.quote:Op maandag 26 mei 2008 18:18 schreef VerdwaasdeVogel het volgende:
[..]
Zie jij daar een businessopertunity?
quote:6.30 pm: Richard Gasquet’s doctor has just explained that poor Ritchie has a cyst on the cruciate ligament in his knee, hence his having to pull out.
6.17 pm: Still raining, but a bit less than when last I posted. Cross those fingers with me, folks...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |