Mwah, ik vind haar best lelijk.quote:Op zondag 25 mei 2008 20:33 schreef qonmann het volgende:
Alizé Cornet ook door ..zag er overtuigend uit
[ afbeelding ]
HAMSTERWEKEN!quote:Op zondag 25 mei 2008 20:33 schreef qonmann het volgende:
[ afbeelding ]
Choken tijdens de 1e ronde van je 12e Roland Garrosquote:Op zondag 25 mei 2008 20:49 schreef Colplay het volgende:
Lapentti staat trouwens ook te choken. Serveerde voor de wedstrijd tegen Tipsarevic, maar wordt op love gebroken.
Dit zit er helaas minder overtuigend uitquote:Op zondag 25 mei 2008 20:33 schreef qonmann het volgende:
[ afbeelding ]
Ohja inderdaad, ik heb die gozer nog nooit zien spelen, dus die pak ik ook wel even mee.quote:Op zondag 25 mei 2008 21:29 schreef Tim86 het volgende:
Belluci tegen Nadal ook, Bellucci is in topvorm, kan wat leuke sets opleveren denk ik
quote:Op zondag 25 mei 2008 20:55 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Choken tijdens de 1e ronde van je 12e Roland Garros!
Ik heb het idee dat er maar heel weinig posters zijn die zowel heren - als damestennis interessant vinden.quote:Op zondag 25 mei 2008 21:44 schreef eentwee het volgende:
Wat gaan die topics snel zeg!
Live tennis tijdens grand slams is altijd frustrerend omdat er altijd teveel vrouwentennis te zien is. Hopelijk vliegt die irritante Ivanovic er snel uit, dan zijn we in elk geval af van dat gelul over hoe knap en goed ze wel niet is. Ik zal hier wel weinig vrienden maken maar ik erger me dood aan dat gegil en dat overdreven, krampachtige, in dat vuistje kruipen na een gewonnen punt.Het vrouwentennis kennende zal ze wel weer eenvoudig minimaal de kwartfinales halen met slecht spel
![]()
Voor mij hoeft dat niet. En zeker in de tweede week zijn er bij de dames soms best leuke partijen. En nu Henin gestopt is de kans nog aanwezig dat ze er leuk uit zien ook.quote:Op zondag 25 mei 2008 22:11 schreef qonmann het volgende:
[..]
Ik heb het idee dat er maar heel weinig posters zijn die zowel heren - als damestennis interessant vinden.
Misschien is het een idee om het vrouwentennis een apart topic te geven, net zoals bij andere toernooien.
Dan heb jij (en het merendeel van de posters) meer plezier en degene die het damestennis volgen ook.
Slecht idee naar mijn mening. En er worden aparte topics geopend bij andere toernooien, omdat het gewoon verschillende toernooien zijn. Heeft niets met elkaar van doen. Dit wel. Het wordt op hetzelfde moment op dezelfde banen gespeeld, dus één topic. Met twee topics wordt het toch alleen maar warrig.quote:Op zondag 25 mei 2008 22:11 schreef qonmann het volgende:
[..]
Ik heb het idee dat er maar heel weinig posters zijn die zowel heren - als damestennis interessant vinden.
Misschien is het een idee om het vrouwentennis een apart topic te geven, net zoals bij andere toernooien.
Dan heb jij (en het merendeel van de posters) meer plezier en degene die het damestennis volgen ook.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |