abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_58905286
Helaas GSM voor Serena

Hier Ashley & Maria

Dan maar verder met Maria
Niet geschoten is altijd mis..
Ach Margrietje, de Rozen zullen bloeien..
pi_58905500
Alizé Cornet ook door ..zag er overtuigend uit

pi_58905504
Guga zo bij Game, set and Mats op Eurosport.
That's all folks!
pi_58905599
quote:
Op zondag 25 mei 2008 20:33 schreef qonmann het volgende:

[ afbeelding ]
Mwah, ik vind haar best lelijk.
pi_58905672
quote:

[ afbeelding ]
HAMSTERWEKEN!
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
  zondag 25 mei 2008 @ 20:49:59 #86
67205 Colplay
How you doin??
pi_58905839
Lapentti staat trouwens ook te choken. Serveerde voor de wedstrijd tegen Tipsarevic, maar wordt op love gebroken.
"En dan hebben ze nou de regel dat je handjes mot schudden voor het gevecht. Ik wil helemaal geen handjes schuden met m'n tegenstander. Ik wil de kop van z'n romp afslaan."
pi_58905950
quote:
Op zondag 25 mei 2008 20:49 schreef Colplay het volgende:
Lapentti staat trouwens ook te choken. Serveerde voor de wedstrijd tegen Tipsarevic, maar wordt op love gebroken.
Choken tijdens de 1e ronde van je 12e Roland Garros !
pi_58906070
je kan het wel een choke noemen als je de hele set moeiteloos hold en aan de leiding bent en het in het zicht vd haven ineens laat afweten..
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_58906372
GSM Lapentti.
pi_58906378
Ach, mensen als Mathieu zullen ook hun hele leven blijven choken.
pi_58906523
Stanislas Wawrinka (SUI)[9] - Philipp Kohlschreiber (GER)
Marcos Baghdatis (CYP)[17] - Simone Bolelli (ITA)
Mario Ancic (CRO) - Andreas Seppi (ITA)[31]
Marin Cilic (CRO) - Robin Haase (NED)

Op papier de enige leuke partijen morgen denk ik zo.
pi_58906597
Belluci tegen Nadal ook, Bellucci is in topvorm, kan wat leuke sets opleveren denk ik
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
pi_58906646
quote:

[ afbeelding ]
Dit zit er helaas minder overtuigend uit .
pi_58906704
quote:
Op zondag 25 mei 2008 21:29 schreef Tim86 het volgende:
Belluci tegen Nadal ook, Bellucci is in topvorm, kan wat leuke sets opleveren denk ik
Ohja inderdaad, ik heb die gozer nog nooit zien spelen, dus die pak ik ook wel even mee.
pi_58906893
Wat gaan die topics snel zeg!

Dat de NOS niet schakelt naar andere banen is logisch, ze hebben alleen de rechten van het centre court. Ze zouden natuurlijk wel op elk moment beelden van elke gewenste baan willen laten zien, maar dat kunnen ze gewoon niet betalen. Als de NOS bulkte van het geld, zouden ze beter ook eerst een paar fatsoenlijke commentatoren aanstellen

Live tennis tijdens grand slams is altijd frustrerend omdat er altijd teveel vrouwentennis te zien is. Hopelijk vliegt die irritante Ivanovic er snel uit, dan zijn we in elk geval af van dat gelul over hoe knap en goed ze wel niet is. Ik zal hier wel weinig vrienden maken maar ik erger me dood aan dat gegil en dat overdreven, krampachtige, in dat vuistje kruipen na een gewonnen punt. Het vrouwentennis kennende zal ze wel weer eenvoudig minimaal de kwartfinales halen met slecht spel

Heb nog wel een stukje van Guga mee kunnen pikken, raar dat hij in zo'n fysieke toestand überhaupt nog speelt maar wel mooie tv. Hij leek er echt van te genieten en Mathieu deed aardig mee.
  zondag 25 mei 2008 @ 21:54:03 #96
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_58907069
quote:
Op zondag 25 mei 2008 20:55 schreef Chriz2k het volgende:

[..]

Choken tijdens de 1e ronde van je 12e Roland Garros !
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
  zondag 25 mei 2008 @ 22:09:23 #97
32015 suus21
Andre rocks!
pi_58907429
ik heb niks van kuerten gezien..kut. had dat wel willen zien..
fijn!
pi_58907484
quote:
Op zondag 25 mei 2008 21:44 schreef eentwee het volgende:
Wat gaan die topics snel zeg!

Live tennis tijdens grand slams is altijd frustrerend omdat er altijd teveel vrouwentennis te zien is. Hopelijk vliegt die irritante Ivanovic er snel uit, dan zijn we in elk geval af van dat gelul over hoe knap en goed ze wel niet is. Ik zal hier wel weinig vrienden maken maar ik erger me dood aan dat gegil en dat overdreven, krampachtige, in dat vuistje kruipen na een gewonnen punt. Het vrouwentennis kennende zal ze wel weer eenvoudig minimaal de kwartfinales halen met slecht spel
Ik heb het idee dat er maar heel weinig posters zijn die zowel heren - als damestennis interessant vinden.
Misschien is het een idee om het vrouwentennis een apart topic te geven, net zoals bij andere toernooien.
Dan heb jij (en het merendeel van de posters) meer plezier en degene die het damestennis volgen ook.
  zondag 25 mei 2008 @ 22:15:03 #99
67205 Colplay
How you doin??
pi_58907548
quote:
Op zondag 25 mei 2008 22:11 schreef qonmann het volgende:

[..]

Ik heb het idee dat er maar heel weinig posters zijn die zowel heren - als damestennis interessant vinden.
Misschien is het een idee om het vrouwentennis een apart topic te geven, net zoals bij andere toernooien.
Dan heb jij (en het merendeel van de posters) meer plezier en degene die het damestennis volgen ook.
Voor mij hoeft dat niet. En zeker in de tweede week zijn er bij de dames soms best leuke partijen. En nu Henin gestopt is de kans nog aanwezig dat ze er leuk uit zien ook.
"En dan hebben ze nou de regel dat je handjes mot schudden voor het gevecht. Ik wil helemaal geen handjes schuden met m'n tegenstander. Ik wil de kop van z'n romp afslaan."
pi_58907646
quote:
Op zondag 25 mei 2008 22:11 schreef qonmann het volgende:

[..]

Slecht idee naar mijn mening. En er worden aparte topics geopend bij andere toernooien, omdat het gewoon verschillende toernooien zijn. Heeft niets met elkaar van doen. Dit wel. Het wordt op hetzelfde moment op dezelfde banen gespeeld, dus één topic. Met twee topics wordt het toch alleen maar warrig.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')