abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 27 mei 2008 @ 06:23:39 #101
36763 Automatic_Rock
Onaangepast eerlijk..
pi_58933367
quote:
Op dinsdag 27 mei 2008 00:30 schreef fanvanheteersteuur het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

wat vind je van deze (als kunstkenner )

[ afbeelding ]

dit is het orgine plaatje dat ik had;

[ afbeelding ]

lichtenstein meets 3 girls

Ik weet dat je het niet aan mij vroeg, maar toch
Have you ever picked your feet in Poughkeepsie?
pi_58933604
quote:
Op dinsdag 27 mei 2008 06:23 schreef Automatic_Rock het volgende:

[..]

Ik weet dat je het niet aan mij vroeg, maar toch
ah, maar jouw mening telt net zo zwaar

dus dank !
pi_58934775
quote:
Op dinsdag 27 mei 2008 00:30 schreef fanvanheteersteuur het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

wat vind je van deze (als kunstkenner )

[ afbeelding ]

dit is het orgine plaatje dat ik had;

[ afbeelding ]

lichtenstein meets 3 girls
Is mooi!!
This is way beyond my remote concern of being condescending.
Anders of Niets
Luister Live
pi_58935104
quote:
Op dinsdag 27 mei 2008 09:25 schreef on_air het volgende:

[..]

Is mooi!!
  dinsdag 27 mei 2008 @ 11:12:34 #105
105263 Litso
Interlectueel.
pi_58936982
Nou, ik ben gisteren aan het schilderen geweest, maar dat valt nog tegen zeg
Ik heb me wel flink zitten vermaken (met mijn tong uit mijn mond volgens mij )
"Dat is echt ontzettend zielig" ©
  dinsdag 27 mei 2008 @ 12:26:33 #106
36763 Automatic_Rock
Onaangepast eerlijk..
pi_58938564
quote:
Op dinsdag 27 mei 2008 11:12 schreef Litso het volgende:
foto's
pi_58939980
quote:
Op dinsdag 27 mei 2008 11:12 schreef Litso het volgende:

kijk uit dat je niet op het doek kwijlt

maar wel harstikke leuk dat je het toch bent gaan proberen, en ja.........
valt niet mee, weet ik, is een heel secuur werkje

ik wil ook foto's zien
pi_58940262
maak jij er ook zo'n troep van als je aan het werk bent

hier is een fotootje van de zooi die ik er van maak als ik aan het schilderen ben,
kun je ook goed zien dat ik niet met een ezel werk, gewoon oud laken op de vloer,
en dan zit ik met mijn rug tegen de ene kast en het schilderij scheef op mijn knieën rust
dan tegen de andere kast je ziet ook de plaatjes liggen waar ik het een beetje allemaal
vanafkijk en de tube's verf, de potjes zijn voor de huidskleur, is ook acrylverf, en soms
als ik een kleur niet bij de tube's kan vinden kijk ik of ik het bij de potjes kan vinden.

die lichte kleur blauw van de ogen van de ''dames'' zijn ook uit een potje

wat een rotzooi hé, zeker als ik een paar schilderijen tegelijk ''doe''

dat vindt ik wel handig, dan ben ik eerst bijv. 2 dagen bezig met tekenen en dan begin ik met
schilderen, als het ene schilderij dan bijv. de kleur geel staat te drogen, neem ik het andere schilderij
en begin daar aan geel........

o, ja nog een tip, de kleur geel wordt mooier, feller, als je het valak dat je geel wilt maken, eerst wit maakt,
klinkt misschien onlogisch, maar is echt zo

succes in ieder geval

dinsdag 27 mei 2008 @ 14:02:53 #109
36763 Automatic_Rock
Onaangepast eerlijk..
pi_58940671
Je kan ook verf mengen he
pi_58940846
quote:
Op dinsdag 27 mei 2008 14:02 schreef Automatic_Rock het volgende:
Je kan ook verf mengen he
weet ik, heb ik ooit eens gedaan, kwam ik nët een beetje te kort

dus toen dacht ik, nou maak ik er gewoon nog een beetje bij, mooi niet, lukte niet

toen heb ik in één keer een hele zooi opnieuw gemengd maar moest ik dat andere met die
nieuwe kleur weer hélemaal overschilderen

nee, vindt het wel makkelijk die potjes (wel duur trouwens, maar ja....)

want soms heb je een vlak mooi geschilderd, en valt er een druppeltje op bijvoorbeeld,
dat kun je wel wegvegen, maar je moet het dan toch weer een beetje bijwerken

nee........ ik hou me wel bij de potjes

heb mijn lesje wel geleerd.......
  dinsdag 27 mei 2008 @ 14:58:02 #111
36763 Automatic_Rock
Onaangepast eerlijk..
pi_58942171
In het geval van striptekeningen werken de standaad kleuren ook goed natuurlijk
pi_58942273
quote:
Op dinsdag 27 mei 2008 14:58 schreef Automatic_Rock het volgende:
In het geval van striptekeningen werken de standaad kleuren ook goed natuurlijk
precies, heb je altijd dezelfde kleuren en da's precies wat ik wil

deze is zojuist verkocht dasWausmaus heeft hem zojuist afgehaald

ben nu even weg
  dinsdag 27 mei 2008 @ 15:45:22 #113
105263 Litso
Interlectueel.
pi_58943165
Als ik het voor elkaar krijg zet ik wat foto's online. Ik heb gister van het proces een paar kiekjes genomen, en ik hoop zo de eerste laag van mijn eerste schilderwerkje helemaal af te hebben. Ik weet nog niet in hoeverre ik er een tweede laag op gooi, ik was eerst van plan alle randjes fijner af te gaan werken, maar misschien heeft het grove wat ik nu heb ook wel wat

-edit-
zal ik hier even een eigen topicje voor openen? ik vind beide best, fanvanheteerste uur en/of mods, geef maar aan wat jullie vinden
  dinsdag 27 mei 2008 @ 16:13:09 #114
36763 Automatic_Rock
Onaangepast eerlijk..
pi_58943766
Een eigen topic lijkt me leuk Litso
pi_58945390
quote:
Op dinsdag 27 mei 2008 15:45 schreef Litso het volgende:
Als ik het voor elkaar krijg zet ik wat foto's online. Ik heb gister van het proces een paar kiekjes genomen, en ik hoop zo de eerste laag van mijn eerste schilderwerkje helemaal af te hebben. Ik weet nog niet in hoeverre ik er een tweede laag op gooi, ik was eerst van plan alle randjes fijner af te gaan werken, maar misschien heeft het grove wat ik nu heb ook wel wat

-edit-
zal ik hier even een eigen topicje voor openen? ik vind beide best, fanvanheteerste uur en/of mods, geef maar aan wat jullie vinden
tuurlijk lekker een eigen topic !

maar wel even een linkje hier plaatsen dan dan weten we war we zijn moeten

jij bent wel heel snel klaar met een schilderijtje, heb je dag en nacht doorgewerkt

op mijn schilderijen zitten 3 of vier lagen, ligt eraan welke kleur, maar dat komt omdat ik een beetje reliëf
in mijn schilderijen leuk vind

o, ben zo benieuw naar jou werkje, heb ik toch al één iemand aan het schilderen gekregen harstikke leuk

pi_58945477
Ik ben door dit topic zó enthousiast geworden dat ik echt überveel zin heb om verder te gaan met een schilderij, maar ik heb er nu gwoon niet de tijd voor. Ik moet eerst andere dingen afmaken. helaas.
pi_58945514
quote:
Op dinsdag 27 mei 2008 17:39 schreef skiczukie het volgende:
Ik ben door dit topic zó enthousiast geworden dat ik echt überveel zin heb om verder te gaan met een schilderij, maar ik heb er nu gwoon niet de tijd voor. Ik moet eerst andere dingen afmaken. helaas.

bijna nog één

laat het ons weten wanneer je weer begint en natuurlijk willen we het resultaat zien

pi_58945558
Ik ga een Picasso naschilderen denk ik.
  dinsdag 27 mei 2008 @ 18:26:18 #119
105263 Litso
Interlectueel.
pi_58946381
pi_58947877
quote:
Op dinsdag 27 mei 2008 18:26 schreef Litso het volgende:
Ik leer schilderen

in één woord TOP !

pi_58948017
quote:
Op dinsdag 27 mei 2008 17:43 schreef skiczukie het volgende:
Ik ga een Picasso naschilderen denk ik.
Jaaaaaaa, die heeft ook mooie

deze vind ik mooi, the dream, maar zal wel weer aan de kleuren liggen, want zijn precies mijn kleurtjes

pi_58951438

verkocht

pi_58952763
nog één verkocht

pi_58959919
schreef fanvanheteersteuur het volgende:[/b]
lieve jongens en meisjes, even voor de duidelijkheid,
ik krijg vele mailtjes over de ''war serie'' maar dan is het meestal dat iemand of de piloot
of het tweeluik of het drieluik of één van de andere wil kopen.

maar deze serie wil ik écht in één keer verkopen en niet onder de 1000 euro
het zijn namelijk 9 doeken en zéker niet de makkelijkste de serie hoort écht bijelkaar
als je er één of twee schilderij ''tussenuit'' haalt is de serie niet meer compleet.

de serie beslaat écht een hele muur van zo'n 4,5 meter ik zal zo wel even wat fotootjes
maken van de muur waar ze nu hangen, dan begrijpen jullie beter wat ik bedoel......

het gaat om deze serie het beste bod tussen de 1000 en 1500 euro neem ik aan.
komen kijken mag altijd! even mailen naar popirmart@gmail.com
[..]

foto's van gehele muur volgen later
[/quote]
quote:
Op donderdag 22 mei 2008 04:02 schreef fanvanheteersteuur het volgende:

[..]

hier komen de foto's de twee piloten zijn allebei dormaat 50x70 cm

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

het tweeluik whaam ! zijn 2 doeken van 40 x50 cm dus totaal maat schilderij is 1 meter bij 40 cm

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

drieluik as i opened fire 3 doeken van 40 x50 cm

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

TEX 50X60 CM

[ afbeelding ]

WAR GOODBEY KISS 50 X60 CM

[ afbeelding ]

ALLEMAAL ROY LICHTENSTEIN,

HANDGESCHILDERD, ACRYLVERF OP LINNEN DOEK, ZIJKANTEN MEEGESCHILDERD

zie voor de foto's van ''de hele muur mijn topic [TK] POP ART schilderijen

woensdag 28 mei 2008 @ 12:45:51 #125
36763 Automatic_Rock
Onaangepast eerlijk..
pi_58961547
quote:
Op woensdag 28 mei 2008 11:39 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
schreef fanvanheteersteuur het volgende:[/b]
lieve jongens en meisjes, even voor de duidelijkheid,
ik krijg vele mailtjes over de ''war serie'' maar dan is het meestal dat iemand of de piloot
of het tweeluik of het drieluik of één van de andere wil kopen.

maar deze serie wil ik écht in één keer verkopen en niet onder de 1000 euro
het zijn namelijk 9 doeken en zéker niet de makkelijkste de serie hoort écht bijelkaar
als je er één of twee schilderij ''tussenuit'' haalt is de serie niet meer compleet.

de serie beslaat écht een hele muur van zo'n 4,5 meter ik zal zo wel even wat fotootjes
maken van de muur waar ze nu hangen, dan begrijpen jullie beter wat ik bedoel......

het gaat om deze serie het beste bod tussen de 1000 en 1500 euro neem ik aan.
komen kijken mag altijd! even mailen naar popirmart@gmail.com
[..]

foto's van gehele muur volgen later

[..]

zie voor de foto's van ''de hele muur mijn topic [TK] POP ART schilderijen

Uhmm, wat is je punt van deze post fanvanheteersteuur?? Ik snap het niet geloof ik, het komt op mij nu een beetje over als reclame maken voor je 'war-serie'
En dat lijkt me niet de bedoeling in dit topic
pi_58961971
quote:
Op woensdag 28 mei 2008 12:45 schreef Automatic_Rock het volgende:

[..]

Uhmm, wat is je punt van deze post fanvanheteersteuur?? Ik snap het niet geloof ik, het komt op mij nu een beetje over als reclame maken voor je 'war-serie'
En dat lijkt me niet de bedoeling in dit topic
nee, is niet echt nodig meer reclame, maar gwoon even voor de duidelijkheid, en sommige mensen mailen vanuit dit topic, en andere weer vanuit het andere, maar ik zal verder het in dit topic niet meer over de verkoop hebben als het je stoort

sorry
pi_58968449
zijn er hier nog meer mensen die pop art schilderen eigenlijk ?

ben wel benieuwd .........

tips of foto's?

lijkt me wel leuk om als er meer mensen schilderen tips en trucs uit te wisselen
en ben natuurlijk benieuwd naar het werk van andere.......

amateur of prof's maakt niet uit......

ik ben trouwens een amateur hoor, dus geen kunstopleiding ......... hélemaal niks

pi_58969214
quote:
Op zaterdag 24 mei 2008 23:57 schreef Jakhals het volgende:

[..]

Ook leuk als je 'm keer toevallig in 40x40 hebt.. maar da's nog voorbarig

Zit nu erover te denken of "In the car" keer in 40x40 kan mét de lijnen, zodat het bij de rest past.

[ afbeelding ]

Maar eerst wacht ik de postbode af ...
ik zag in mijn andere topic dat de postbode was geweest en dat je dik tevreden bent

pfff was wel even spannend want je was mijn ''eerste klantje''

maar ik ben blij dat je ze zo mooi vindt en hoop dat je er nog járen met plezier naar zal kijken

zes stuks dus je hebt voorlopig even genoeg om te bekijken

pi_58972039
quote:
Op woensdag 28 mei 2008 17:38 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
zijn er hier nog meer mensen die pop art schilderen eigenlijk ?

ben wel benieuwd .........

tips of foto's?

lijkt me wel leuk om als er meer mensen schilderen tips en trucs uit te wisselen
en ben natuurlijk benieuwd naar het werk van andere.......

amateur of prof's maakt niet uit......

ik ben trouwens een amateur hoor, dus geen kunstopleiding ......... hélemaal niks

nee dus..........
pi_58972289
quote:
Op woensdag 28 mei 2008 20:38 schreef fanvanheteersteuur het volgende:

[..]

nee dus..........
Dit topic is echt een schildertopicuitblinker op Fok! Je vergeet wat de doelgroep is.
pi_58974069
quote:
Op woensdag 28 mei 2008 20:48 schreef skiczukie het volgende:

[..]

Dit topic is echt een schildertopicuitblinker op Fok! Je vergeet wat de doelgroep is.
oeh schilder - top - uitblinker klinkt dan wel weer héél cool
pi_58974254
Ik zei 'topic'.
pi_58974353
quote:
Op woensdag 28 mei 2008 22:05 schreef skiczukie het volgende:
Ik zei 'topic'.
o ja
pi_58977939
truste........

en tot morgen
pi_58995969
uit het topic Ik leer schilderen
quote:
Op donderdag 29 mei 2008 17:21 schreef Automatic_Rock het volgende:
Zullen we het 'wat is pop-art' hier buiten laten
Misschien is dat meer iets voor een eigen topic. Maar niet dit topic iig.
Litso wil gewoon lekker schilderen, zonder zich met stromingen of stijlen bezig te houden. En dat lijkt mij prima.

Ik snap dat mensen dat sommige mensen er over vallen als dit popart genoemd wordt, die mensen hebben zelfs een punt wat mij betreft. Maar dat is een discussie opzich, en zou zelfs een eigen topic verdienen
iedereen mag ook rustig in dit topic discuseren over wat nou wel of niet pop art is hoor.......
pi_59015743
quote:
Op zaterdag 24 mei 2008 18:50 schreef Jakhals het volgende:

[..]

Altijd blond, dat wordt op den duur ook wel eentonig...
maar inmiddels heb je toch maar 6 blondjes gekocht
pi_59040850
quote:
Op dinsdag 27 mei 2008 18:26 schreef Litso het volgende:
Ik leer schilderen
ik heb vandaag een paar doeken, verf en nieuwe kwastjes gekocht,
zou vanavond weer beginnen maar ik denk dat het morgen wordt

heb vanavond niet zoveel zin eigenlijk,

jij nog iets gedaan litso?
  zondag 1 juni 2008 @ 01:48:55 #138
105263 Litso
Interlectueel.
pi_59042404
Aan iets begonnen wat ik later wil afmaken, maar nu even aan de kant heb gezet omdat het te hoog gegrepen was. Wel een beginnetje aan een nieuwe gemaakt, maar dat duurt nog wel een paar dagen
Ik heb het ook redelijk druk met school nu, dus het gaat wat langzamer dan de eerste
pi_59042550
quote:
Op zondag 1 juni 2008 01:48 schreef Litso het volgende:
Aan iets begonnen wat ik later wil afmaken, maar nu even aan de kant heb gezet omdat het te hoog gegrepen was. Wel een beginnetje aan een nieuwe gemaakt, maar dat duurt nog wel een paar dagen
Ik heb het ook redelijk druk met school nu, dus het gaat wat langzamer dan de eerste
ben benieuwd

voor de mensen die zoveel kritiek hebben en denken dat ''natekenen' zo makkelijk is moeten maar eens verder kijken er zijn meer mensen die het proberen, kwam deze tegen

http://images.google.nl/imgres?imgurl=http://eefjes.web-log.nl/photos/uncategorized/2008/02/26/kelsartcartoon_kl_vk.jpg&imgrefurl=http://eefjes.web-log.nl/eefjes/index.rdf&h=326&w=297&sz=78&hl=nl&start=154&sig2=hScKnyiS0HNrQiPHbukeAg&um=1&tbnid=urxJ1D6jB9DLGM:&tbnh=118&tbnw=108&ei=FuRBSICDKoXywwH2teHICA&prev=/images%3Fq%3Dcartoon%2Bpolitie%26start%3D144%26ndsp%3D18%26um%3D1%26hl%3Dnl%26sa%3DN

dus blijkbaar niet zo makkelijk als het lijkt

vond ik de mijne toch mooier

dus laat ze maar kletsen, ze moeten het eerst maar zelf gaan proberen toch?

[ Bericht 0% gewijzigd door fanvanheteersteuur op 01-06-2008 03:20:51 ]
pi_59044712
quote:
Op zondag 1 juni 2008 02:00 schreef fanvanheteersteuur het volgende:

[..]

ben benieuwd

voor de mensen die zoveel kritiek hebben en denken dat ''natekenen' zo makkelijk is moeten maar eens verder kijken er zijn meer mensen die het proberen, kwam deze tegen

http://images.google.nl/imgres?imgurl=http://eefjes.web-log.nl/photos/uncategorized/2008/02/26/kelsartcartoon_kl_vk.jpg&imgrefurl=http://eefjes.web-log.nl/eefjes/index.rdf&h=326&w=297&sz=78&hl=nl&start=154&sig2=hScKnyiS0HNrQiPHbukeAg&um=1&tbnid=urxJ1D6jB9DLGM:&tbnh=118&tbnw=108&ei=FuRBSICDKoXywwH2teHICA&prev=/images%3Fq%3Dcartoon%2Bpolitie%26start%3D144%26ndsp%3D18%26um%3D1%26hl%3Dnl%26sa%3DN

[ afbeelding ]

dus blijkbaar niet zo makkelijk als het lijkt

vond ik de mijne toch mooier

[ afbeelding ]

dus laat ze maar kletsen, ze moeten het eerst maar zelf gaan proberen toch?

Volgens mij heeft niemand kritiek gehad op het natekenen hoor. Dat ziet er goed uit.
pi_59046821
quote:
Op zondag 1 juni 2008 11:15 schreef skiczukie het volgende:

[..]

Volgens mij heeft niemand kritiek gehad op het natekenen hoor. Dat ziet er goed uit.
nee..... maar sommige dachten dat het wel héél makkelijk was en dat is nou ook weer niet het geval,
tenminste niet als je het echt goed wil doen

kon ik ook gewoon niet laten om dan ook eens een foto te plaatsen van een voorbeeld dat het niet altijd zo goed lukt, Litso kreeg ook al van die commentaren dus vandaar
pi_59054350
quote:
Op zondag 1 juni 2008 13:22 schreef fanvanheteersteuur het volgende:

[..]

nee..... maar sommige dachten dat het wel héél makkelijk was en dat is nou ook weer niet het geval,
tenminste niet als je het echt goed wil doen

kon ik ook gewoon niet laten om dan ook eens een foto te plaatsen van een voorbeeld dat het niet altijd zo goed lukt, Litso kreeg ook al van die commentaren dus vandaar
Ik moet er nadrukkelijk bij vermelden dat 'makkelijk' niet automatisch slecht hoeft te betekenen, maar wat betreft het tot stand komen van beeld zou ik dit wel beschouwen als een van de makkelijkere (en naar mijn mening weinig interessante) manieren. Je ondergaat wel de fysieke handelingen, maar het grootste deel van het creatieve proces is al voor je gedaan. Je maakt werk na van Lichtenstein die op zijn beurt weer werk van comicbook panels namaakte, maar dan in het groot. Het is eigelijk een vorm van creatieve inteelt.

Naast het feit van het namaken, is dat wat nagemaakt wordt niet echt moeilijk te kopieren, het is een vrij eenvoudige cliche old-school comic stijl, wat zich uitdrukt in bv. weinig nuance in lijnwerk en inkleuring, waardoor een belangrijk deel van het schilder-en teken proces omzeilt kan worden.
Ramen was. Hond klop.
pi_59055404
quote:
Op zondag 1 juni 2008 19:57 schreef Ceylon het volgende:

[..]

Ik moet er nadrukkelijk bij vermelden dat 'makkelijk' niet automatisch slecht hoeft te betekenen, maar wat betreft het tot stand komen van beeld zou ik dit wel beschouwen als een van de makkelijkere (en naar mijn mening weinig interessante) manieren. Je ondergaat wel de fysieke handelingen, maar het grootste deel van het creatieve proces is al voor je gedaan. Je maakt werk na van Lichtenstein die op zijn beurt weer werk van comicbook panels namaakte, maar dan in het groot. Het is eigelijk een vorm van creatieve inteelt.

Naast het feit van het namaken, is dat wat nagemaakt wordt niet echt moeilijk te kopieren, het is een vrij eenvoudige cliche old-school comic stijl, wat zich uitdrukt in bv. weinig nuance in lijnwerk en inkleuring, waardoor een belangrijk deel van het schilder-en teken proces omzeilt kan worden.

nou ik doe mijn best, en uit mijn hoofd tekenen kan ik niet, zeg ik eerlijk, en aangezien ik hélemaal weg ben van roy lichtenstein en ze graag aan de wand wilde hebben maar posters niks vind en die ''prints'' op doek vind ik ook niet mooi, toen ben ik het dus maar zelf gaan proberen, ik probeer geen exacte copie te maken, zou me toch niet lukken,

maar eh..... een beetje vanmezelf en een beetje van maggi (eh lichtenstein)

tja, ik vind het zelf wel mooi staan in mijn kamer, en de orginele hangen in het museum dus dit was voor mij een goede optie

er zullen zat mensen die het niet mooi vinden maar gelukkig ook weer een paar die het wel mooivinden, geeft verder niks

pi_59055918
quote:
Op zondag 1 juni 2008 19:57 schreef Ceylon het volgende:

[..]

o, en voor de duidelijkheid,

ik pretendeer ook absoluut niet dat ik ''kunstenaar'' of iets dergelijks ben hoor, ook heb ik geen kunstacademie of wat dan ook gevolgd, het is puur een hobby,
al vanaf mijn kleutertijd tekende ik ieder leuk plaatje na dat ik vond, en dat is uitgegroeid tot dit....
wat ik nu dus doe.

maar geloof me, als ik één wens moch doen, dan was het wel dat ik zoveel fantasie had om net zulke mooie dingen (tenminste ik vind ze mooi dan hé) als roy lichtenstein te maken, maar helaas helaas
die fantasie heb ik niet, dus hier moet ik het mee doen.

maar nogmaals, het is een hobby en ik heb er zelf veel plezier van en dat is eigenlijk wel het meeste dat telt
pi_59056065
Heb je zonet een mail gestuurd..
pi_59056100
quote:
Op zondag 1 juni 2008 21:20 schreef Jakhals het volgende:
Heb je zonet een mail gestuurd..
yep heb ze allemaal gezien, ik ga mijn best doen

eerst eten en koffie

pi_59100615
quote:
Op dinsdag 3 juni 2008 19:54 schreef Guncta het volgende:
Even een vraagje die misschien al beantwoord is:
heb je ook (de neiging) om in deze stijl eigen creaties te maken? Ik zag iig creaties voorbij komen die me niet herkenbaar overkwamen.
Zo nee, wat zijn de moeilijkheden waar je tegenaan loopt?
hallo Guncta in dit topic kan je hier alles over teruglezen......... ook nog in [TK] POP ART schilderijen

woensdag 4 juni 2008 @ 00:06:22 #149
1238 SlamD
That's all Folks!
pi_59105581
quote:
Op dinsdag 3 juni 2008 21:13 schreef fanvanheteersteuur het volgende:

[..]

hallo Guncta in dit topic kan je hier alles over teruglezen......... ook nog in [TK] POP ART schilderijen

Kan me toch echt niet herinneren dat je ooit bent ingegaag op de vraag waarom je niet zelf een comicboek pakt (net als Liechtenstein), een mooi plaatje (of uitsnede ervan) opzoekt (net als...) en dat uitvergroot op doek (net als...).

Misschien klinkt het te makkelijk, maar zover ik weet tekende Liechtenstein zelf ook (grotendeels) na, en waren zijn composities dus ook niet echt fantasierijk.
pi_59106177
quote:
Op woensdag 4 juni 2008 00:06 schreef SlamD het volgende:

[..]

Kan me toch echt niet herinneren dat je ooit bent ingegaag op de vraag waarom je niet zelf een comicboek pakt (net als Liechtenstein), een mooi plaatje (of uitsnede ervan) opzoekt (net als...) en dat uitvergroot op doek (net als...).

Misschien klinkt het te makkelijk, maar zover ik weet tekende Liechtenstein zelf ook (grotendeels) na, en waren zijn composities dus ook niet echt fantasierijk.
"zucht"
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')