Huh? Ik reken me in elk geval tot de DGK goegemeente hier, en ik zweer je dat ik nog nooit CDA heb gestemdquote:
Ben niet vaak ontploft hier,maar van hem werd ik gek.Ging vanmiddag even uit me slof.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 21:16 schreef Desii het volgende:
guttegut... daar hebben we aandachtszieke Mr. D
lekker simpel weer
'Wij van KingJaap'quote:Op vrijdag 23 mei 2008 21:16 schreef Kinga het volgende:
Man wat kan ik die vent niet uitstaan. Die denkt echt dat ie zelf BNer is.
quote:
yvonnequote:Op vrijdag 23 mei 2008 21:19 schreef yvonne het volgende:
Leek me wel moppig om eens te bellen van FOK!
Ik snap het ook niet... Het is NowLive Radio, maar die VOLlers blijven zichzelf maar opdringen. Die stellen niet gewoon vragen, die promoten VOL als een gek.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 21:20 schreef Kinga het volgende:
Sorry hoor. Maar krijg nu echt het gevoel dat er een forum oorlog wordt gevoerd via die radio..... En maar het forum waar je op post noemen, 10 keer....
Was ook maar een geintje hoorquote:Op vrijdag 23 mei 2008 21:18 schreef Disana het volgende:
[..]
Huh? Ik reken me in elk geval tot de DGK goegemeente hier, en ik zweer je dat ik nog nooit CDA heb gestemd
Die gast spoort echt niet en heeft de site van Jaap compleet verknalt. Vraag me af of Jaap hier blij mee is.quote:
Volgens mij heb ik netjes alle andere fora ook bedankt?quote:Op vrijdag 23 mei 2008 21:20 schreef Kinga het volgende:
Sorry hoor. Maar krijg nu echt het gevoel dat er een forum oorlog wordt gevoerd via die radio..... En maar het forum waar je op post noemen, 10 keer....
Skattie, ze heeft al gebeld.quote:
Speciaal voor jou......... en wat zeggen we dan ????quote:Op vrijdag 23 mei 2008 18:16 schreef Jewscky het volgende:
[..]
Ik ook niet,ik mis iets,maar ja na twee jaar is er toch iets ontstaan,wou dat ik nog een beetje kon kankeren op die RAT maar ja,het is over,loop een beetje met mijn ziel onder mijn armen![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Te laat, ik ben al geweestquote:
vol de gekstequote:Op vrijdag 23 mei 2008 21:22 schreef Kinga het volgende:
Wedden dat die eindigt met... groetjes aan vol ofzo...
Ik doel niet specifiek op jou hoor. Ik had je sowieso gemistquote:Op vrijdag 23 mei 2008 21:22 schreef yvonne het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik netjes alle andere fora ook bedankt?
Zielige lui en maar afgeven op now live.Ze lagen dubbel dat het feest van gisteren in de soep viel omdat Huub eruit moest.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 21:21 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik snap het ook niet... Het is NowLive Radio, maar die VOLlers blijven zichzelf maar opdringen. Die stellen niet gewoon vragen, die promoten VOL als een gek.
Bijna, VOL de gekste !quote:Op vrijdag 23 mei 2008 21:22 schreef Kinga het volgende:
Jaap is geen haar beter,met zijn onbeschofte gedrag naar de media.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 21:22 schreef beequeen het volgende:
[..]
Die gast spoort echt niet en heeft de site van Jaap compleet verknalt. Vraag me af of Jaap hier blij mee is.
Helaas hebben we volgens mij een deel gemist omdat die mark de muziek nog niet had weggedraaid.quote:
En ja hoor, vol de gekste, zei ik vorige keer al en toen werd dat op vol geschreven dat ik dat zei.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 21:22 schreef Kinga het volgende:
't is maar goed dat Huub altijd zo beschaafd is geweestquote:Op vrijdag 23 mei 2008 21:25 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Jaap is geen haar beter,met zijn onbeschofte gedrag naar de media.
Ja dat mag, maar waarom dan toch gebruik maken van een door Huub geinspireerd programma om jezelf te spammen.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 21:24 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Zielige lui en maar afgeven op now live.Ze lagen dubbel dat het feest van gisteren in de soep viel omdat Huub eruit moest.
Wel naar mensen van de media en die niks met het spel te maken hadden.Vond het echt niet kunnen hoe hij tegen die medialui deed.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 21:26 schreef VirtualPOM het volgende:
[..]
't is maar goed dat Huub altijd zo beschaafd is geweest
Nog even duidelijker dan als het mag: Wat is de bijdrage van VOL dan aan Radio NowLive?quote:Op vrijdag 23 mei 2008 21:26 schreef Kaat38 het volgende:
[..]
En ja hoor, vol de gekste, zei ik vorige keer al en toen werd dat op vol geschreven dat ik dat zei.
Tjemig, onzin! We zijn allemaal leuke fora naast elkaar maar om continue reclame te maken......
Even duidelijk: radio en nowlive werken samen, perfect en top en leuk dat we allemaal samen werken.
Hahaha, Mark: even objectief blijven en niet laten merken dat ik geen fan van Dennis ben.
quote:Op vrijdag 23 mei 2008 21:28 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Wel naar mensen van de media en die niks met het spel te maken hadden.Vond het echt niet kunnen hoe hij tegen die medialui deed.
20:30 uurquote:
ga berichtjes controleren en niet plaatsenquote:Op vrijdag 23 mei 2008 21:29 schreef LekkerSimpel het volgende:
Hoe laat is de finale?
morgenavond met dennis als winnaarquote:
Niks, samenwerking is met nowlive maar de radio is voor iedereen! fok, nowlive en weet ik veel, gewoon voor iedereen dus.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 21:29 schreef Disana het volgende:
[..]
Nog even duidelijker dan als het mag: Wat is de bijdrage van VOL dan aan Radio NowLive?
Dat was in het spel.Spel is nu over toch,Jaap had al gewonnen.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 21:29 schreef VirtualPOM het volgende:
[..]
Schoonmoeder, personeel, Mikey (ook voordat hij zich tegen Huub wilde gaan keren) etc. etc.
quote:Op vrijdag 23 mei 2008 21:30 schreef markvanrinsum het volgende:
[..]
morgenavond met dennis als winnaar
En weer uitquote:
Okee, dat is duidelijk. Het leek er even op dat je suggereerde dat VOL ook iets doet voor NowLive Radio. Wat mij betreft zijn we daar allemaal gasten, niet in de laatste plaats die dommige, melige VOLsters met hun spam.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 21:31 schreef Kaat38 het volgende:
[..]
Niks, samenwerking is met nowlive maar de radio is voor iedereen! fok, nowlive en weet ik veel, gewoon voor iedereen dus.
Juist, Rising Flow Radio is gewoon een klein radiostation en is voor iedereen!quote:Op vrijdag 23 mei 2008 21:33 schreef Disana het volgende:
[..]
Okee, dat is duidelijk. Het leek er even op dat je suggereerde dat VOL ook iets doet voor NowLive Radio. Wat mij betreft zijn we daar allemaal gasten, niet in de laatste plaats die dommige, melige VOLsters met hun spam.
quote:Op vrijdag 23 mei 2008 21:23 schreef Desii het volgende:
[..]
Speciaal voor jou......... en wat zeggen we dan ????![]()
[ afbeelding ]
Dat valt me toch mee van hem.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 21:34 schreef tipsch het volgende:
Dennis geeft aan best bezorgd te zijn over het negatieve knip en knap werk van Huub door Talpa.
YES YES YES !!! Ik ga alvast een kaartje voor de winnaar maken !!!quote:Op vrijdag 23 mei 2008 21:30 schreef markvanrinsum het volgende:
[..]
morgenavond met dennis als winnaar
quote:
afkickverschijnselen?quote:Op vrijdag 23 mei 2008 21:34 schreef HiDiHo het volgende:
Een teken van leven![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
echt niet hoor, heusquote:
Dennis was niet verkeerd,maar hij was bij Huub beter uit de verf gekomen.Dennis en Huub tegen Brian,had me prachtig geleken.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 21:37 schreef JackyO het volgende:
Dennis is best eerlijk over zijn tijd in de villa.
Viel mij ook op, zeker over het 6-2 gebeuren. Hij is zelf ook van de beelden geschrokken.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 21:37 schreef JackyO het volgende:
Dennis is best eerlijk over zijn tijd in de villa.
tril, tril, trilquote:Op vrijdag 23 mei 2008 21:39 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
echt niet hoor, heusecht waar niet
gaat prima
![]()
En deze is het waard om te quotenquote:Op vrijdag 23 mei 2008 20:09 schreef Ziet het volgende:
palma is een topmens!
Die ene streamer bij jou, dat ben ik.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 21:39 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
gaat prima
![]()
Ik heb een beetje een hol gevoel in mijn buik.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 21:39 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
gaat prima
![]()
Adem in, adem uit....je streams staan nog steeds aan mij.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 21:39 schreef HiDiHo het volgende:
gaat prima
![]()
Dat is een van de ergste van VOL, een pure Brianlover.quote:
Herinner je je Scofield niet meer? Die heeft hier ook nog gepost. Niet de vrolijkste poster.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 21:45 schreef blomst het volgende:
een Brian fan nu zeker.
Net zo zuur als B+A gisteren.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 21:45 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dat is een van de ergste van VOL, een pure Brianlover.
Echt wel en als hij het niet kan winnen met een discussie, scheld ie je uit voor oud wijf, vreselijke poster !!quote:Op vrijdag 23 mei 2008 21:45 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dat is een van de ergste van VOL, een pure Brianlover.
Ja dat weet ik nog welquote:Op vrijdag 23 mei 2008 21:46 schreef Disana het volgende:
[..]
Herinner je je Scofield niet meer? Die heeft hier ook nog gepost. Niet de vrolijkste poster.
Misschien snapt hij zichzelf niet.quote:
ja ik herken hem, hij post ook in het gastenboek van Brian en Amanda.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 21:46 schreef Disana het volgende:
[..]
Herinner je je Scofield niet meer? Die heeft hier ook nog gepost. Niet de vrolijkste poster.
Hoe krijgt hij het verzonnen, de gek.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 21:48 schreef Disana het volgende:
Een leugen: vijf minuten van tevoren zou Brian van Ellen te horen hebben gekregen hoe hij de penis van Fries moest schoonmaken.
Ik zie het.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 21:50 schreef Disana het volgende:
Er staat weer een beest bij de poel op Africam. Ik denk een impala.
Behoorlijk ziek als je het mij vraagt, om zo'n excuus te verzinnen. Ik zat toen te kijken en heb dat helemaal niet gehoord of gezien. Het was echt Brian zelf die ertegen begon te tikken en naartoe te borstelen etcetera.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 21:51 schreef beequeen het volgende:
[..]
Hoe krijgt hij het verzonnen, de gek.
Hoe laat is het daar op die stream ? Lijkt wel nacht.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 21:50 schreef Disana het volgende:
Er staat weer een beest bij de poel op Africam. Ik denk een impala.
Het is dezelfde tijd als hier, alleen wordt het daar winter omdat het het andere halfrond is.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 21:53 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Hoe laat is het daar op die stream ? Lijkt wel nacht.
Africa is toch ongeveer dezelfde tijdzone ?
quote:Op vrijdag 23 mei 2008 21:54 schreef akveor het volgende:
Fok is echt top... volgens Sly....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |