Huh? Ik reken me in elk geval tot de DGK goegemeente hier, en ik zweer je dat ik nog nooit CDA heb gestemdquote:
Ben niet vaak ontploft hier,maar van hem werd ik gek.Ging vanmiddag even uit me slof.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 21:16 schreef Desii het volgende:
guttegut... daar hebben we aandachtszieke Mr. D
lekker simpel weer
'Wij van KingJaap'quote:Op vrijdag 23 mei 2008 21:16 schreef Kinga het volgende:
Man wat kan ik die vent niet uitstaan. Die denkt echt dat ie zelf BNer is.
quote:
yvonnequote:Op vrijdag 23 mei 2008 21:19 schreef yvonne het volgende:
Leek me wel moppig om eens te bellen van FOK!
Ik snap het ook niet... Het is NowLive Radio, maar die VOLlers blijven zichzelf maar opdringen. Die stellen niet gewoon vragen, die promoten VOL als een gek.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 21:20 schreef Kinga het volgende:
Sorry hoor. Maar krijg nu echt het gevoel dat er een forum oorlog wordt gevoerd via die radio..... En maar het forum waar je op post noemen, 10 keer....
Was ook maar een geintje hoorquote:Op vrijdag 23 mei 2008 21:18 schreef Disana het volgende:
[..]
Huh? Ik reken me in elk geval tot de DGK goegemeente hier, en ik zweer je dat ik nog nooit CDA heb gestemd
Die gast spoort echt niet en heeft de site van Jaap compleet verknalt. Vraag me af of Jaap hier blij mee is.quote:
Volgens mij heb ik netjes alle andere fora ook bedankt?quote:Op vrijdag 23 mei 2008 21:20 schreef Kinga het volgende:
Sorry hoor. Maar krijg nu echt het gevoel dat er een forum oorlog wordt gevoerd via die radio..... En maar het forum waar je op post noemen, 10 keer....
Skattie, ze heeft al gebeld.quote:
Speciaal voor jou......... en wat zeggen we dan ????quote:Op vrijdag 23 mei 2008 18:16 schreef Jewscky het volgende:
[..]
Ik ook niet,ik mis iets,maar ja na twee jaar is er toch iets ontstaan,wou dat ik nog een beetje kon kankeren op die RAT maar ja,het is over,loop een beetje met mijn ziel onder mijn armen![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Te laat, ik ben al geweestquote:
vol de gekstequote:Op vrijdag 23 mei 2008 21:22 schreef Kinga het volgende:
Wedden dat die eindigt met... groetjes aan vol ofzo...
Ik doel niet specifiek op jou hoor. Ik had je sowieso gemistquote:Op vrijdag 23 mei 2008 21:22 schreef yvonne het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik netjes alle andere fora ook bedankt?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |