Mag toch van ome John.Heeft hij zelf gezegd op tv.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 20:53 schreef beequeen het volgende:
Ik was al bang dat José niet mag antwoorden op deze vraag Roevka, dan geeft ze teveel prijs over wat achter gebeurde. Dat kan en mag ze niet.
Nee dat is ook wat me tegenstaat aan Jaap.Nooit krijg je leuke antwoorden,altijd maar dat geacteer.En Jaap moet nou overal komen opdraven ,maar echt meer kom je niet te weten.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 21:00 schreef Disana het volgende:
[..]
Dankjewel. Weet niet of ik ga kijken, ik verwacht geen normale antwoorden.
En gij geleuft dat.....echt een BS verhaal van Ome Sjon en dat weet hij zelf ook.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 21:01 schreef rooie3 het volgende:
Mag toch van ome John.Heeft hij zelf gezegd op tv.
Jawel hoor. Bij Jensen gaf hij rake antwoorden. En ook in de live uitzending, over de acceptatie, dat hij er ook mocht zijn ondanks zijn figuur. Hij was ook heerlijk nuchter na zijn overwinning, topquote:Op vrijdag 23 mei 2008 21:04 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Nee dat is ook wat me tegenstaat aan Jaap.Nooit krijg je leuke antwoorden,altijd maar dat geacteer.En Jaap moet nou overal komen opdraven ,maar echt meer kom je niet te weten.
Je mag het vanaf vandaag hier ook gewoon over kwantummechanica hebben hoorquote:Op vrijdag 23 mei 2008 21:05 schreef Katewalker het volgende:
ik ben niet zo goed in het koetjes en kalfjes gedoe..
Heet ie Jaap ?quote:Op vrijdag 23 mei 2008 21:07 schreef Disana het volgende:
Er staat een wildebeest bij de poel op Africam.
Tja, 't is nieuws. Evil kan me weinig schelen. Ze was altijd zo sjacherijnig, niet normaal... Ik heb haar denk ik niet 1X oprecht zien lachen.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 21:05 schreef Kinga het volgende:
OMG. Ik lees net op de dgk site dat Eveline een kind heeft gekregen!
Nee geloof ik niet,maar hij zegt dat er niks met de praters gebeurt en dat op tv.Geld dat dan niet.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 21:06 schreef beequeen het volgende:
[..]
En gij geleuft dat.....echt een BS verhaal van Ome Sjon en dat weet hij zelf ook.
uhuh!quote:Op vrijdag 23 mei 2008 21:08 schreef blomst het volgende:
Yvonne???
Het enige dat ik van haar heb onthouden is dat ze CDA ging stemmen (ze gingen allemaal even De Kooi uit om te stemmen). Verder was ze veel 'ziek'.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 21:08 schreef VirtualPOM het volgende:
[..]
Tja, 't is nieuws. Evil kan me weinig schelen. Ze was altijd zo sjacherijnig, niet normaal... Ik heb haar denk ik niet 1X oprecht zien lachen.
Ikkuhquote:Op vrijdag 23 mei 2008 21:09 schreef STAP01 het volgende:
Wie is dit dan????
Het moet wel iemand zijn die hier leest, want ze weet dat dit forum nog een tijdje open blijft.quote:
quote:
Jij ook bedankt Katequote:Op vrijdag 23 mei 2008 21:05 schreef Katewalker het volgende:
Heb ff wat tijd uitgetrokken om de laatste cossen te lezen..."voor de broodnodige verwerking zalk maar zegguh.."
Het einde van De Gouden Kooi..wat een anticlimax....![]()
Gelukkig is Fok er..om een beetje af te kicken..teleurstelling te delen..en achteraf.........het forum was de helft van de pret..![]()
En wat nu? Ik zal hier af en toe kijken of er nieuwtjes zijn over de bewoners...of ik mee zal kletsen betwijfel ik..ik ben niet zo goed in het koetjes en kalfjes gedoe..het gekwek dat nergens over gaat..het melig gezwam..![]()
Ik zie wel...![]()
Bedankt lieve fokkertjes...
Nou moe! DUH!quote:Op vrijdag 23 mei 2008 21:12 schreef Disana het volgende:
[..]
Het moet wel iemand zijn die hier leest, want ze weet dat dit forum nog een tijdje open blijft.
en een verhaal met een ex die niet deugde en waar ze naar terugging o.i.d.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 21:11 schreef Disana het volgende:
[..]
Het enige dat ik van haar heb onthouden is dat ze CDA ging stemmen (ze gingen allemaal even De Kooi uit om te stemmen). Verder was ze veel 'ziek'.
Goh, je klonk heel anders dan op een fok filmpje dat ik wel eens van je heb gezien. Nou, in elk geval heel leuk dat je ons geluid daar ook nog even hebt laten horenquote:
dus ik had het goed geradenquote:Op vrijdag 23 mei 2008 21:13 schreef yvonne het volgende:
[..]
Nou moe! DUH!
Ik was het echt, 100% echt, echt, echt
Aaaaah, wat leuk..werd tijd dat er iemand belde van FOK!quote:
Een beetje doorsnee Fokker dusquote:Op vrijdag 23 mei 2008 21:11 schreef Disana het volgende:
[..]
Het enige dat ik van haar heb onthouden is dat ze CDA ging stemmen (ze gingen allemaal even De Kooi uit om te stemmen). Verder was ze veel 'ziek'.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |