Het moet wel iemand zijn die hier leest, want ze weet dat dit forum nog een tijdje open blijft.quote:
quote:
Jij ook bedankt Katequote:Op vrijdag 23 mei 2008 21:05 schreef Katewalker het volgende:
Heb ff wat tijd uitgetrokken om de laatste cossen te lezen..."voor de broodnodige verwerking zalk maar zegguh.."
Het einde van De Gouden Kooi..wat een anticlimax....![]()
Gelukkig is Fok er..om een beetje af te kicken..teleurstelling te delen..en achteraf.........het forum was de helft van de pret..![]()
En wat nu? Ik zal hier af en toe kijken of er nieuwtjes zijn over de bewoners...of ik mee zal kletsen betwijfel ik..ik ben niet zo goed in het koetjes en kalfjes gedoe..het gekwek dat nergens over gaat..het melig gezwam..![]()
Ik zie wel...![]()
Bedankt lieve fokkertjes...
Nou moe! DUH!quote:Op vrijdag 23 mei 2008 21:12 schreef Disana het volgende:
[..]
Het moet wel iemand zijn die hier leest, want ze weet dat dit forum nog een tijdje open blijft.
en een verhaal met een ex die niet deugde en waar ze naar terugging o.i.d.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 21:11 schreef Disana het volgende:
[..]
Het enige dat ik van haar heb onthouden is dat ze CDA ging stemmen (ze gingen allemaal even De Kooi uit om te stemmen). Verder was ze veel 'ziek'.
Goh, je klonk heel anders dan op een fok filmpje dat ik wel eens van je heb gezien. Nou, in elk geval heel leuk dat je ons geluid daar ook nog even hebt laten horenquote:
dus ik had het goed geradenquote:Op vrijdag 23 mei 2008 21:13 schreef yvonne het volgende:
[..]
Nou moe! DUH!
Ik was het echt, 100% echt, echt, echt
Aaaaah, wat leuk..werd tijd dat er iemand belde van FOK!quote:
Een beetje doorsnee Fokker dusquote:Op vrijdag 23 mei 2008 21:11 schreef Disana het volgende:
[..]
Het enige dat ik van haar heb onthouden is dat ze CDA ging stemmen (ze gingen allemaal even De Kooi uit om te stemmen). Verder was ze veel 'ziek'.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |