Op hyves.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 20:57 schreef Disana het volgende:
[..]
Is dat een sneer naar Huub? Waar staat het?
quote:Op vrijdag 23 mei 2008 20:55 schreef Jakhals het volgende:
Kan iemand een screenshot van de streams maken?
Ik zo het flauwe vermoeden dat die 2 (Jaap en Knevel) elkaar niet gaan liggen...quote:Op vrijdag 23 mei 2008 20:59 schreef VirtualPOM het volgende:
Jaap om 23.00 bij Knevel & van den Brink (Nederland 1)
Dankjewel. Weet niet of ik ga kijken, ik verwacht geen normale antwoorden.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 20:59 schreef VirtualPOM het volgende:
Jaap om 23.00 bij Knevel & van den Brink (Nederland 1)
Mag toch van ome John.Heeft hij zelf gezegd op tv.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 20:53 schreef beequeen het volgende:
Ik was al bang dat José niet mag antwoorden op deze vraag Roevka, dan geeft ze teveel prijs over wat achter gebeurde. Dat kan en mag ze niet.
Nee dat is ook wat me tegenstaat aan Jaap.Nooit krijg je leuke antwoorden,altijd maar dat geacteer.En Jaap moet nou overal komen opdraven ,maar echt meer kom je niet te weten.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 21:00 schreef Disana het volgende:
[..]
Dankjewel. Weet niet of ik ga kijken, ik verwacht geen normale antwoorden.
En gij geleuft dat.....echt een BS verhaal van Ome Sjon en dat weet hij zelf ook.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 21:01 schreef rooie3 het volgende:
Mag toch van ome John.Heeft hij zelf gezegd op tv.
Jawel hoor. Bij Jensen gaf hij rake antwoorden. En ook in de live uitzending, over de acceptatie, dat hij er ook mocht zijn ondanks zijn figuur. Hij was ook heerlijk nuchter na zijn overwinning, topquote:Op vrijdag 23 mei 2008 21:04 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Nee dat is ook wat me tegenstaat aan Jaap.Nooit krijg je leuke antwoorden,altijd maar dat geacteer.En Jaap moet nou overal komen opdraven ,maar echt meer kom je niet te weten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |