Dat is een van de ergste van VOL, een pure Brianlover.quote:
Herinner je je Scofield niet meer? Die heeft hier ook nog gepost. Niet de vrolijkste poster.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 21:45 schreef blomst het volgende:
een Brian fan nu zeker.
Net zo zuur als B+A gisteren.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 21:45 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dat is een van de ergste van VOL, een pure Brianlover.
Echt wel en als hij het niet kan winnen met een discussie, scheld ie je uit voor oud wijf, vreselijke poster !!quote:Op vrijdag 23 mei 2008 21:45 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dat is een van de ergste van VOL, een pure Brianlover.
Ja dat weet ik nog welquote:Op vrijdag 23 mei 2008 21:46 schreef Disana het volgende:
[..]
Herinner je je Scofield niet meer? Die heeft hier ook nog gepost. Niet de vrolijkste poster.
Misschien snapt hij zichzelf niet.quote:
ja ik herken hem, hij post ook in het gastenboek van Brian en Amanda.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 21:46 schreef Disana het volgende:
[..]
Herinner je je Scofield niet meer? Die heeft hier ook nog gepost. Niet de vrolijkste poster.
Hoe krijgt hij het verzonnen, de gek.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 21:48 schreef Disana het volgende:
Een leugen: vijf minuten van tevoren zou Brian van Ellen te horen hebben gekregen hoe hij de penis van Fries moest schoonmaken.
Ik zie het.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 21:50 schreef Disana het volgende:
Er staat weer een beest bij de poel op Africam. Ik denk een impala.
Behoorlijk ziek als je het mij vraagt, om zo'n excuus te verzinnen. Ik zat toen te kijken en heb dat helemaal niet gehoord of gezien. Het was echt Brian zelf die ertegen begon te tikken en naartoe te borstelen etcetera.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 21:51 schreef beequeen het volgende:
[..]
Hoe krijgt hij het verzonnen, de gek.
Hoe laat is het daar op die stream ? Lijkt wel nacht.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 21:50 schreef Disana het volgende:
Er staat weer een beest bij de poel op Africam. Ik denk een impala.
Het is dezelfde tijd als hier, alleen wordt het daar winter omdat het het andere halfrond is.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 21:53 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Hoe laat is het daar op die stream ? Lijkt wel nacht.
Africa is toch ongeveer dezelfde tijdzone ?
quote:Op vrijdag 23 mei 2008 21:54 schreef akveor het volgende:
Fok is echt top... volgens Sly....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |