Je zag ook dat Joris en Huub zijn moeder ook pissig werden.Zijn moeder vroeg meteen. heb je hem ook mooi zien piano spelen.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 19:51 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Ja, wat die trut aan de moeder van Huub vroeg vond ik helemaal schandalig. Wat denkt dat wijf wel dat ze is?
Na de finale waren dat ook heerlijke streams, B+A die helemaal over de zeik waren.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 19:51 schreef beequeen het volgende:
[..]
Heerlijk, Huub is echt blij voor Jaap en hele zure Brian en Amanda.
Die Rutger vond ik echt een afgang, die was duidelijk niet ingelezen en had niet veel gekeken. En dacht lollig te zijn wat hij dus absoluut niet was. Zoals hij Palma interviewde, belachelijk.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 19:49 schreef Dementor het volgende:
[..]
Hij speelt het op zich slim, hij werd door Nova voor het blok gezet en als die JdM ergens niet van houd dan is het dat wel.
Het liefst heeft hij alle media onder controle zodat zijn uitspraken en dus ook zijn boodschap gepolijst de wereld in gaan.
Waarom denk je dat Rutger gister als co-host in de villa stond?
Nou, wat let jequote:Op vrijdag 23 mei 2008 19:54 schreef akveor het volgende:
Alleen maar vrouwen die bellen....
ja erg hequote:Op vrijdag 23 mei 2008 19:55 schreef JackyO het volgende:
Uit het gastenboekHet valt best mee met mijn verslaving zie ik wel.
Hoi Indo, ik weet wat je bedoelt! Ik zit ook al de hele dag te huilen, mis ze heel erg hoewel ik blij ben dat ze weer bij hun familie zijn. Maar Brian is al 20 maanden en Amanda 15 maanden een deel van ons leven. Het voelt heel erg leeg om hun niet meer te zien of te horen. Ze brachten zo'n vreugde in ons leven, elke dag weer. Het voelt zo leeg nu!Heb nadat Brian en Manny de poort uitreden gelijk de streams uitgedaan want zij waren DGK niemand kan hun vervangen!!
LOL... ik heb niet zoveel te melden...quote:Op vrijdag 23 mei 2008 19:55 schreef Disana het volgende:
[..]
Nou, wat let je![]()
Van mij mag hij die muziek op de achtergrond wel wat zachter zetten.
Bridget zei ook iets over de opvoeding van Huub of dat ie leek op zijn moeder ofzo iets, en toen zei Carla meteen: Hou je een beetje op de vlakte alsjeblieftquote:Op vrijdag 23 mei 2008 19:53 schreef Ziet het volgende:
ik vond het gister wel een mooi moment dat huub zijn moeder zei: heb je hem wel eens piano horen spelen?
dat had die kutbridget echt niet
Een compliment namens alle fok luisteraars? En vragen of er iemand iets meer weet over het vervolg (dat wel en misschien ook weer niet komt)?quote:
Doe het telefoonummer maar...quote:Op vrijdag 23 mei 2008 19:57 schreef Disana het volgende:
[..]
Een compliment namens alle fok luisteraars? En vragen of er iemand iets meer weet over het vervolg (dat wel en misschien ook weer niet komt)?
Daar is die VOLster weer, wat een rare, en wat een gezeur altijd over VOL.
OMG, snap jij hier iets van....genieten van Brian en Amanda.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 19:55 schreef JackyO het volgende:
Uit het gastenboekHet valt best mee met mijn verslaving zie ik wel.
Hoi Indo, ik weet wat je bedoelt! Ik zit ook al de hele dag te huilen, mis ze heel erg hoewel ik blij ben dat ze weer bij hun familie zijn. Maar Brian is al 20 maanden en Amanda 15 maanden een deel van ons leven. Het voelt heel erg leeg om hun niet meer te zien of te horen. Ze brachten zo'n vreugde in ons leven, elke dag weer. Het voelt zo leeg nu!Heb nadat Brian en Manny de poort uitreden gelijk de streams uitgedaan want zij waren DGK niemand kan hun vervangen!!
050-8550507....spannend.quote:
José in de uitzending.quote:
Ho ho dat heb ik noooit gezegdquote:Op vrijdag 23 mei 2008 20:07 schreef Kinga het volgende:
En te bedenken dat we in het begin Palma allemaal niet moesten en haar zo snel mogelijk de kooi uit wilden
Ik wel, vind het een topwijf.quote:
yepquote:Op vrijdag 23 mei 2008 20:07 schreef Kinga het volgende:
Palma deelt mijn mening
Febo heeft Huub genaaid.,
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Aan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
Uitspraken uit het verleden geven geen garantie voor de toekomst
Na haar opmerking over dat Huub nooit kon winnen door de febo?quote:
Contract.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 20:10 schreef rooie3 het volgende:
Huub had gewoon weg moeten gaan,dan had hij iedereen te pakken gehad.
Als ze de mensen achter zouden vervangen misschien wel, Palma heeft gezorgd voor de continuiteit.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 20:11 schreef agter het volgende:
[..]
Na haar opmerking over dat Huub nooit kon winnen door de febo?
Denk niet dat ze haar nog in die show willen....
quote:Op vrijdag 23 mei 2008 20:09 schreef HiDiHo het volgende:
Of is dit spam?
Lijkt best veel op mijn nummerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |