Zou Kenneth zich zelf al weer bijelkaargeraapt hebben?quote:Op vrijdag 23 mei 2008 19:25 schreef MargrietV het volgende:
Zou Brian de Party al gelezen hebben? Zijn zijn deuren nog wel heel? Ben zeer benieuwd!
Pak een knuffelbeest of stressbal in 1 hand, dan lukt het best.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 19:27 schreef JackyO het volgende:
GVD! Ik word schijtziek van mezelf... zit maar op die streams over te schakelen.
En ik was de laatste weken al zo gaan minderen met DGK.
Vind ik echt iets voor jouw,je kan alles zo mooi beschrijven.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 19:27 schreef akveor het volgende:
Nou welke Fokker gaat er bellen...?
Geef het wat tijd, ik heb precies hetzelfde. Streams staan hier nog aan......quote:Op vrijdag 23 mei 2008 19:27 schreef JackyO het volgende:
GVD! Ik word schijtziek van mezelf... zit maar op die streams over te schakelen.
Ik weet wel wat voor in de plaats hoor!quote:Op vrijdag 23 mei 2008 19:27 schreef JackyO het volgende:
wat is er te zien?quote:Op vrijdag 23 mei 2008 19:29 schreef beequeen het volgende:
[..]
Geef het wat tijd, ik heb precies hetzelfde. Streams staan hier nog aan......
Een praatgroepje?quote:Op vrijdag 23 mei 2008 19:30 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Ik weet wel wat voor in de plaats hoor!![]()
quote:Op vrijdag 23 mei 2008 19:33 schreef avonne het volgende:
[..]
wat is er te zien?
Poort met tjilpende vogeltjes?
Klopt.... Er renden net wel wat mensen bij fontein/trap, en gingen de chill in... Heb m net maar uit gezet, moet maar accepteren dat het echt over is.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 19:33 schreef avonne het volgende:
[..]
wat is er te zien?
Ik staar me gek op die modderpoel maar geen vogel te bekennen.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 19:33 schreef avonne het volgende:
[..]
wat is er te zien?
Bijna 4000quote:Op vrijdag 23 mei 2008 19:34 schreef Kinga het volgende:
Waarom blijf toch weer terug komen in die COS?
t'Is donker hè, morgen zie je allerlei leuke beessie.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 19:34 schreef JackyO het volgende:
Ik staar me gek op die modderpoel maar geen vogel te bekennen.
Je brein is ingericht op streamen en COSsen. Nu maar hopen dat het afkicken niet zo hevig is als stoppen met rokenquote:Op vrijdag 23 mei 2008 19:34 schreef Kinga het volgende:
Waarom blijf toch weer terug komen in die COS?
i save it for a rainy dayquote:Op vrijdag 23 mei 2008 19:35 schreef Marieke_B het volgende:
Hallo allemaal...
Ik moet mog een COS of 16 doorwerken en heb nog geen 1 filmpje gezien maar dankzij jullie briljante commentaren ben ik toch weer een beetje bij ..
Hebben jullie wel al die COSSEN gelezen?
Geen wonder dat ik ontwenningsverschijnselen heb, ben er vanaf COS 1 bij geweest, ondertussen nog BB6 volgend.quote:
quote:Op vrijdag 23 mei 2008 19:34 schreef Disana het volgende:
Belster klinkt down. Die is vast aan het afkicken.
Ga je die COSsen echt allemaal lezen? Ik heb er talloze gemist omdat ik alleen naar de finale op tv keek, en dat is zo'n berg dat ik er niet eens aan ga beginnenquote:Op vrijdag 23 mei 2008 19:35 schreef Marieke_B het volgende:
Hallo allemaal...
Ik moet mog een COS of 16 doorwerken en heb nog geen 1 filmpje gezien maar dankzij jullie briljante commentaren ben ik toch weer een beetje bij ..
Heerlijk dat Jaap Brian verslagen heeft...ik denk net als velen van jullie dat het met Huub best goed gaat komen.
En ik zit de hele tijd te denken 'wat zouden ze eten vanavond?'en waar?
Zitten Huub en Claire bij Carla achter de raapsteeltjesstampot?
En eten Brian en Amanda Netty's bonairse Roti?
En zou Cora de spareribs al onder de grill hebben liggen?
slim plan.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 19:38 schreef avonne het volgende:
[..]
i save it for a rainy day
en ervaring leert dat oudere COSsen ook heerlijk leesvoer zijn
Filmpjes genoeg, vooral die van Kenniet en Netty zijn hilarisch.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 19:35 schreef Marieke_B het volgende:
Hallo allemaal...
Heerlijk dat Jaap Brian verslagen heeft...ik denk net als velen van jullie dat het met Huub best goed gaat komen.
En ik zit de hele tijd te denken 'wat zouden ze eten vanavond?'en waar?
Zitten Huub en Claire bij Carla achter de raapsteeltjesstampot?
En eten Brian en Amanda Netty's bonairse Roti?
En zou Cora de spareribs al onder de grill hebben liggen?
Uit ervaring, bij de laatste BB ging het vrij snel..... De ene verslaving moet gewoon vervangen worden door een andere... Ik ben toen ook cold turkey gestopt met posten op Fok.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 19:37 schreef Disana het volgende:
[..]
Je brein is ingericht op streamen en COSsen. Nu maar hopen dat het afkicken niet zo hevig is als stoppen met roken
Eigenlijk ben ik nog steeds woest dat Huub zo behandeld is gisteren.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 19:42 schreef beequeen het volgende:
[..]
Filmpjes genoeg, vooral die van Kenniet en Netty zijn hilarisch.![]()
Een ding weet ik zeker, geen ossehaas voor Brian, leuk hè?
Jahaaa, maar nu ben je er nog, he?quote:Op vrijdag 23 mei 2008 19:42 schreef Kinga het volgende:
[..]
Uit ervaring, bij de laatste BB ging het vrij snel..... De ene verslaving moet gewoon vervangen worden door een andere... Ik ben toen ook cold turkey gestopt met posten op Fok.
nee dus..voorlopig niet.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 19:40 schreef Disana het volgende:
[..]
Ga je die COSsen echt allemaal lezen? Ik heb er talloze gemist omdat ik alleen naar de finale op tv keek, en dat is zo'n berg dat ik er niet eens aan ga beginnen![]()
Ik wed dat de stemming in huize Kubatz heel zuur is en dat de naam Huub er al honderden keren is gevallen.
Het begint weerquote:Op vrijdag 23 mei 2008 19:46 schreef neehe het volgende:
Op tv de beelden van vannacht na de reclame.
Ik mis ze nu wel de bewoners.
vertel 'ns! Ik heb geen streams radio aan..quote:Op vrijdag 23 mei 2008 19:42 schreef Ziet het volgende:
hehe eindelijk een pittige beller!
Ilona heeft haar boek in de kluis liggen, die mag ze niet uitbrengen.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 19:46 schreef beequeen het volgende:
Belster gaat flink los op JdM en zijn interview bij Nova, met name de zwijgplicht en de te betalen boete. Hij doet het goffer voorkomen of iedereen openheid van zaken mag geven. We weten van Ilona dat daar een boete opstaat van ¤ 50.000, hij liegt dus maar we weten inmiddels niet anders.
Maar als John op tv zegt dat hij ze toestemming geeft om te praten en die presentator vraagt het ook nog een keer.Wat dan als er iemand gaat praten.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 19:46 schreef beequeen het volgende:
Belster gaat flink los op JdM en zijn interview bij Nova, met name de zwijgplicht en de te betalen boete. Hij doet het goffer voorkomen of iedereen openheid van zaken mag geven. We weten van Ilona dat daar een boete opstaat van ¤ 50.000, hij liegt dus maar we weten inmiddels niet anders.
Je bent niet de enige, de bellers op de radio beginnen er ook allemaal over. Het was ook schandalig, ik kon wel janken.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 19:43 schreef -Blurk- het volgende:
Eigenlijk ben ik nog steeds woest dat Huub zo behandeld is gisteren.
Hij speelt het op zich slim, hij werd door Nova voor het blok gezet en als die JdM ergens niet van houd dan is het dat wel.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 19:46 schreef beequeen het volgende:
Hij post in het Brian-Amanda gastenboekHeet Brian en Amanda dus gezien.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 19:34 schreef avonne het volgende:
Is T-lex nog geweest?
Ik las dat hij in Eemnes was, vanmiddag, om ze uit te zwaaien.
Schattig, he?
Heerlijk, Huub is echt blij voor Jaap en hele zure Brian en Amanda.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 19:46 schreef neehe het volgende:
Op tv de beelden van vannacht na de reclame.
Ik mis ze nu wel de bewoners.
Ja, wat die trut aan de moeder van Huub vroeg vond ik helemaal schandalig. Wat denkt dat wijf wel dat ze is?quote:Op vrijdag 23 mei 2008 19:48 schreef beequeen het volgende:
[..]
Je bent niet de enige, de beller op de radio beginnen er ook allemaal over. Het was ook schandalig, ik kon wel janken.
Kut Fridget en die snerende opmerkingen stonden n.b op haar briefje al genoot ze er duidelijk van Huub en zijn ouders af te zeiken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |