Zou Kenneth zich zelf al weer bijelkaargeraapt hebben?quote:Op vrijdag 23 mei 2008 19:25 schreef MargrietV het volgende:
Zou Brian de Party al gelezen hebben? Zijn zijn deuren nog wel heel? Ben zeer benieuwd!
Pak een knuffelbeest of stressbal in 1 hand, dan lukt het best.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 19:27 schreef JackyO het volgende:
GVD! Ik word schijtziek van mezelf... zit maar op die streams over te schakelen.
En ik was de laatste weken al zo gaan minderen met DGK.
Vind ik echt iets voor jouw,je kan alles zo mooi beschrijven.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 19:27 schreef akveor het volgende:
Nou welke Fokker gaat er bellen...?
Geef het wat tijd, ik heb precies hetzelfde. Streams staan hier nog aan......quote:Op vrijdag 23 mei 2008 19:27 schreef JackyO het volgende:
GVD! Ik word schijtziek van mezelf... zit maar op die streams over te schakelen.
Ik weet wel wat voor in de plaats hoor!quote:Op vrijdag 23 mei 2008 19:27 schreef JackyO het volgende:
wat is er te zien?quote:Op vrijdag 23 mei 2008 19:29 schreef beequeen het volgende:
[..]
Geef het wat tijd, ik heb precies hetzelfde. Streams staan hier nog aan......
Een praatgroepje?quote:Op vrijdag 23 mei 2008 19:30 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Ik weet wel wat voor in de plaats hoor!![]()
quote:Op vrijdag 23 mei 2008 19:33 schreef avonne het volgende:
[..]
wat is er te zien?
Poort met tjilpende vogeltjes?
Klopt.... Er renden net wel wat mensen bij fontein/trap, en gingen de chill in... Heb m net maar uit gezet, moet maar accepteren dat het echt over is.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 19:33 schreef avonne het volgende:
[..]
wat is er te zien?
Ik staar me gek op die modderpoel maar geen vogel te bekennen.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 19:33 schreef avonne het volgende:
[..]
wat is er te zien?
Bijna 4000quote:Op vrijdag 23 mei 2008 19:34 schreef Kinga het volgende:
Waarom blijf toch weer terug komen in die COS?
t'Is donker hè, morgen zie je allerlei leuke beessie.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 19:34 schreef JackyO het volgende:
Ik staar me gek op die modderpoel maar geen vogel te bekennen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |