allebei 1 voor de moetequote:Wie krijgt nu in godsnaam die punt haha
Frederik, heb je zelf genoemd, wel blijven lezen hequote:Op vrijdag 23 mei 2008 11:55 schreef hypertje het volgende:
Woot woot
waar stond die f nu voor
en wie bedenkt de vraag?
warmquote:Op vrijdag 23 mei 2008 11:59 schreef HetMeesterbrein het volgende:
molenhoek ofzo? dat is dat kasteel van die kapitein...
molenhoek is echt warmquote:Op vrijdag 23 mei 2008 12:12 schreef HetMeesterbrein het volgende:
Volgens mij had Haddock dat kasteel gekocht... zal toch zweren dat het molenhoek was
1 2 3 | Army Dreamers 29-11-1980 Running Up That Hill 17-08-1985 |
quote:Op vrijdag 23 mei 2008 12:54 schreef hypertje het volgende:
kate bush
oke vraag is aangepastquote:Op vrijdag 23 mei 2008 13:10 schreef hypertje het volgende:
hoeveel albums heeft Nederlandse band blof gemaakt?
dude...niemand weet hier hoeveel albums ze gemaakt hebben, laat staan de titelsquote:Op vrijdag 23 mei 2008 13:43 schreef hypertje het volgende:
[..]
oke vraag is aangepast
hoeveel albums heeft Nederlandse band blof gemaakt?
en noem minimaal 5 titels
belagelijkquote:Op vrijdag 23 mei 2008 13:51 schreef starla het volgende:
[..]
dude...niemand weet hier hoeveel albums ze gemaakt hebben, laat staan de titels
Mark +1quote:
quote:Op vrijdag 23 mei 2008 14:27 schreef Stormqueen het volgende:
Hulst
quote:Op vrijdag 23 mei 2008 14:47 schreef HetMeesterbrein het volgende:
Dan blijft Schermerhorn nog over als bovenste twee fout zijn...
Jij weet ook alles hequote:Op vrijdag 23 mei 2008 14:52 schreef hypertje het volgende:
lubbers
1928, amsterdam, zomerspelenquote:Op vrijdag 23 mei 2008 14:56 schreef hypertje het volgende:
wanneer waren de olymische spelen in nederland
en waren het de zomer of winter spelen
vragenquote:
Spiek jij stiekem ofzo?quote:Op vrijdag 23 mei 2008 15:08 schreef hypertje het volgende:
Noorwegen?
Geniale afleveringquote:Op vrijdag 23 mei 2008 15:29 schreef peasant het volgende:
omeletdufromage
te makkelijk maar ... DIAL M FOR MONKEYquote:
De Elektra's?quote:Op vrijdag 23 mei 2008 16:31 schreef Mark het volgende:
Tja, als forens interesseer je je wel eens voor je omgeving
Van wie was de Vogeltjesdans?
Helaasquote:Op vrijdag 23 mei 2008 16:30 schreef dennistd het volgende:
Mat'64, dus aannemelijk 1964 * dennistd moet sneller zijn
quote:
Nog warmer!quote:Op vrijdag 23 mei 2008 16:37 schreef peasant het volgende:
electronics
quote:Op vrijdag 23 mei 2008 16:38 schreef peasant het volgende:
the electronica's
ir. Lely?quote:Op vrijdag 23 mei 2008 16:42 schreef peasant het volgende:
Wie ontwierp de plannen voor het afsluiten van de Zuiderzee?
Stormqueen +1quote:
Natuurlijk, viel me tegen dat er niemand reageerde.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 17:34 schreef ScottTracy het volgende:
Karel Glastra van Loon
quote:Op vrijdag 23 mei 2008 17:47 schreef HetMeesterbrein het volgende:
Tunesie
mooie naam voor iemand die polders ontdeed van water..quote:Op vrijdag 23 mei 2008 16:45 schreef Mark het volgende:
Roep ik voor de vorm nog Leeghwater
quote:Op vrijdag 23 mei 2008 17:49 schreef qonmann het volgende:
[..]
mooie naam voor iemand die polders ontdeed van water..
Ingeving?quote:Op vrijdag 23 mei 2008 17:54 schreef HetMeesterbrein het volgende:
Libië
Jalapeñosquote:Op vrijdag 23 mei 2008 17:59 schreef Mark het volgende:
jalapenas?
Jazeker!quote:Op vrijdag 23 mei 2008 18:01 schreef ScottTracy het volgende:
Edwin van der Sar?
quote:Op vrijdag 23 mei 2008 18:08 schreef conleche het volgende:
Rhianna en Jay Z
quote:Op vrijdag 23 mei 2008 18:20 schreef conleche het volgende:
De vrede tussen Spanje en Nederland?
Ja, ongeveer wel, maar ik wil de naam horen...quote:Op vrijdag 23 mei 2008 18:21 schreef qonmann het volgende:
13 jaar na het begin van de tachtige jarige oorlog ..
Ik hou het op iets Nederlands "Zeven Provincien" oftewel het begin van Nederland ?
quote:Op vrijdag 23 mei 2008 18:23 schreef conleche het volgende:
Wapenstilstand tussen die landen?
eeeh sinds wanneer mogen antwoorden gewijzigd worden?quote:Op vrijdag 23 mei 2008 19:37 schreef Amokzaaier het volgende:
opgezocht, hypertje +1
Tussenstand topic 1255:
hypertje 5
HetMeesterbrein 5
Stormqueen 3
peasant 3
Mark 4
PhysicsRules 1
ScottTracy 3
conleche 1
stel maar nieuwe vraag
sorry heb geschiedenis piep vak erbij getypdquote:Op vrijdag 23 mei 2008 19:43 schreef WooZ het volgende:
[..]
eeeh sinds wanneer mogen antwoorden gewijzigd worden?
ja maar dat is dus gewoon punt aftrek pech gehadquote:Op vrijdag 23 mei 2008 19:49 schreef hypertje het volgende:
[..]
sorry heb geschiedenis piep vak erbij getypd
viel weg
NSB? Ga je mond ff spoelen mafkees, kan me ook nog een andere discussie herinneren dat ie van mij ook is afgepakt. Klaar.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 19:55 schreef Amokzaaier het volgende:
Wooz+timmy bij de NSB?
in de bouw, wat betekent het als je met een laser werkt, en je hoort een monotone pieeeeeep ?
Nee maar dan kan je wel ff snel wat opzoeken.. En als ik daarna meteen hetzelfde antwoord geef zorgt het ook voor verwarringquote:Op vrijdag 23 mei 2008 19:59 schreef hypertje het volgende:
sorry speel dit spel pas een week maar heb het vaker gezien en nooi bestrafd gezien
als je de laatste bent met een antwoord kan je het toch van niemand overnemen??
quote:Op vrijdag 23 mei 2008 19:55 schreef Amokzaaier het volgende:
in de bouw, wat betekent het als je met een laser werkt, en je hoort een monotone pieeeeeep ?
dat is toch eenzelfde kutregel waar ik niks vanaf wist, klaarquote:Op vrijdag 23 mei 2008 20:03 schreef hypertje het volgende:
[..]
dat was omdat je geen nieuw topic had aangemaakt
ja? Ik houd daar niet van. Dat vond ik dan waarschijnlijk ook NSB. Vooral niet als er 10 minuten niemand reageert vind ik dat je best je post mag veranderen, en dat je best meelij mag hebben met noobs. Als het erg druk is, veel posts ( en iemand had bijv. het antwoord erna gepost), is een ander verhaal, dan had ie het punt niet gekregen. Weleens van de geest van de wet gehoord?quote:Op vrijdag 23 mei 2008 20:01 schreef TimmyAsd het volgende:
NSB? Ga je mond ff spoelen mafkees, kan me ook nog een andere discussie herinneren dat ie van mij ook is afgepakt. Klaar.
Nee nog nooit van gehoord. Wel van spelregels. Noob of niet. Wordt hij ook hard van trouwens.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 20:14 schreef Amokzaaier het volgende:
[..]
ja? Ik houd daar niet van. Dat vond ik dan waarschijnlijk ook NSB. Vooral niet als er 10 minuten niemand reageert vind ik dat je best je post mag veranderen, en dat je best meelij mag hebben met noobs. Als het erg druk is, veel posts ( en iemand had bijv. het antwoord erna gepost), is een ander verhaal, dan had ie het punt niet gekregen. Weleens van de geest van de wet gehoord?
NSB'ers hadden ook nog nooit van zelf nadenken gehoord, die volgden gewoon de regels van de Duitsers. Maar dat is niet wat ik ermee bedoelde. Het is gewoon een smerige rattenactie (dat is in mijn taalgebruik NSB) om over zoiets moeilijk te gaan doen als je er zelf totaal geen belang bij hebt. heel dat idee van iemand erbij naaien 'want ik was ook genaait'quote:Op vrijdag 23 mei 2008 20:18 schreef TimmyAsd het volgende:
Nee nog nooit van gehoord. Wel van spelregels. Noob of niet. Wordt hij ook hard van trouwens.
Damn he, we geven gewoon de regels aan en jij komt gelijk met NSB aanzetten. Mafkees
Maar laten we maar verder gaan, dit wordt een discussie zonder einde. Nieuweling gaat gewoon niet meer editten toch?
quote:Op vrijdag 23 mei 2008 20:31 schreef TimmyAsd het volgende:
Zo werkt de wereld nou eenmaal.
Jij komt nooit voor jezelf op?quote:Op vrijdag 23 mei 2008 20:35 schreef Amokzaaier het volgende:
[..]
![]()
!!!!
ps: qonmann denkt in de goede richting ( erg warm)
..dan dat de afstand te klein is gewordenquote:Op vrijdag 23 mei 2008 20:35 schreef Amokzaaier het volgende:
[..]
![]()
!!!!
ps: qonmann denkt in de goede richting ( erg warm)
wat heeft dat ermee te maken? het gaat erom of je een specifieke regel nu wel of niet weet, en dan maakt het natuurlijk geen ruk uit of het over een topic openen of een antwoord editten gaatquote:Op vrijdag 23 mei 2008 20:26 schreef conleche het volgende:
Geen nieuw topic openen is veel irritanter,
Het is uiterst irritant als iemand geen topic opent, vandaar dat de puntaftrek expliciet in de OP is opgenomen.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 20:42 schreef WooZ het volgende:
[..]
wat heeft dat ermee te maken? het gaat erom of je een specifieke regel nu wel of niet weet, en dan maakt het natuurlijk geen ruk uit of het over een topic openen of een antwoord editten gaat
als ik een keer onterecht in elkaar geslagen word, vind ik niet dat dat bij anderen hoeft te gebeuren, laat staan dat ik daar zelf voor ga zorgen...quote:Op vrijdag 23 mei 2008 20:36 schreef TimmyAsd het volgende:
Jij komt nooit voor jezelf op?
deze woorden zijn bijna maar niet helemaal.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 20:30 schreef qonmann het volgende:
Conleche heeft het mooi verwoord, denk ik
het antwoord op de vraag
..eh dat de gemeten afstand de ingestelde benadert ?
overschreiding van de ingestelde snelheid dan ?quote:Op vrijdag 23 mei 2008 20:50 schreef Amokzaaier het volgende:
[..]
als ik een keer onterecht in elkaar geslagen word, vind ik niet dat dat bij anderen hoeft te gebeuren, laat staan dat ik daar zelf voor ga zorgen...
[..]
deze woorden zijn bijna maar niet helemaal.
Had ook best gekund Leonardo, had ook wel te maken met al je onderwerpen volgens mij. Nieuwe vraag:quote:Op vrijdag 23 mei 2008 21:14 schreef Amokzaaier het volgende:
pff dan geef ik em van ellende weg. ik ga zo slapen.
+ 1475-1564
David
+ conleche![]()
voor poging wagen
Grappige damequote:Op vrijdag 23 mei 2008 21:45 schreef conleche het volgende:
Goldie Hawn
Maar ik ben zo lekker aan het weggooien, héérlijk!quote:Op vrijdag 23 mei 2008 21:53 schreef qonmann het volgende:
Je mag het wel langer bewaren natuurlijk
officieel mag 2001 dan nog niet weg toch...2008 loopt nog
En back 2 uquote:Op vrijdag 23 mei 2008 21:56 schreef conleche het volgende:
italie
Oh ..laat je dan niet weerhouden, opgeruimd enzoquote:Op vrijdag 23 mei 2008 21:55 schreef conleche het volgende:
[..]
Maar ik ben zo lekker aan het weggooien, héérlijk!
Die andere Italiaan ..Michelangelo ?quote:Op vrijdag 23 mei 2008 21:30 schreef Amokzaaier het volgende:
liaan? prima dat je nieuwe vraag stelt btw. ga daar mee verder. mijne is nog open heik controleer morgen of iemand em had.
Och jeetje, omdat AZ zei dat ie de vraag ging weggeven, dacht ik dat hij het beeld David bedoelde als antwoord, ik snapte hem al niet helemaal, maar vandaar dat ik een nieuwe vraag stelde. Wat een misverstanden vanavond, phieuw....quote:Op vrijdag 23 mei 2008 22:05 schreef qonmann het volgende:
[..]
Die andere Italiaan ..Michelangelo ?
btw
Ob is ook zo'n bekende kryuiswoord puzzel -rivier
't is watquote:Op vrijdag 23 mei 2008 22:10 schreef conleche het volgende:
[..]
Och jeetje, omdat AZ zei dat ie de vraag ging weggeven, dacht ik dat hij het beeld David bedoelde als antwoord, ik snapte hem al niet helemaal, maar vandaar dat ik een nieuwe vraag stelde. Wat een misverstanden vanavond, phieuw....
Nee helaasquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |