ja? Ik houd daar niet van. Dat vond ik dan waarschijnlijk ook NSB. Vooral niet als er 10 minuten niemand reageert vind ik dat je best je post mag veranderen, en dat je best meelij mag hebben met noobs. Als het erg druk is, veel posts ( en iemand had bijv. het antwoord erna gepost), is een ander verhaal, dan had ie het punt niet gekregen. Weleens van de geest van de wet gehoord?quote:Op vrijdag 23 mei 2008 20:01 schreef TimmyAsd het volgende:
NSB? Ga je mond ff spoelen mafkees, kan me ook nog een andere discussie herinneren dat ie van mij ook is afgepakt. Klaar.
Nee nog nooit van gehoord. Wel van spelregels. Noob of niet. Wordt hij ook hard van trouwens.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 20:14 schreef Amokzaaier het volgende:
[..]
ja? Ik houd daar niet van. Dat vond ik dan waarschijnlijk ook NSB. Vooral niet als er 10 minuten niemand reageert vind ik dat je best je post mag veranderen, en dat je best meelij mag hebben met noobs. Als het erg druk is, veel posts ( en iemand had bijv. het antwoord erna gepost), is een ander verhaal, dan had ie het punt niet gekregen. Weleens van de geest van de wet gehoord?
NSB'ers hadden ook nog nooit van zelf nadenken gehoord, die volgden gewoon de regels van de Duitsers. Maar dat is niet wat ik ermee bedoelde. Het is gewoon een smerige rattenactie (dat is in mijn taalgebruik NSB) om over zoiets moeilijk te gaan doen als je er zelf totaal geen belang bij hebt. heel dat idee van iemand erbij naaien 'want ik was ook genaait'quote:Op vrijdag 23 mei 2008 20:18 schreef TimmyAsd het volgende:
Nee nog nooit van gehoord. Wel van spelregels. Noob of niet. Wordt hij ook hard van trouwens.
Damn he, we geven gewoon de regels aan en jij komt gelijk met NSB aanzetten. Mafkees
Maar laten we maar verder gaan, dit wordt een discussie zonder einde. Nieuweling gaat gewoon niet meer editten toch?
quote:Op vrijdag 23 mei 2008 20:31 schreef TimmyAsd het volgende:
Zo werkt de wereld nou eenmaal.
Jij komt nooit voor jezelf op?quote:Op vrijdag 23 mei 2008 20:35 schreef Amokzaaier het volgende:
[..]
![]()
!!!!
ps: qonmann denkt in de goede richting ( erg warm)
..dan dat de afstand te klein is gewordenquote:Op vrijdag 23 mei 2008 20:35 schreef Amokzaaier het volgende:
[..]
![]()
!!!!
ps: qonmann denkt in de goede richting ( erg warm)
wat heeft dat ermee te maken? het gaat erom of je een specifieke regel nu wel of niet weet, en dan maakt het natuurlijk geen ruk uit of het over een topic openen of een antwoord editten gaatquote:Op vrijdag 23 mei 2008 20:26 schreef conleche het volgende:
Geen nieuw topic openen is veel irritanter,
Het is uiterst irritant als iemand geen topic opent, vandaar dat de puntaftrek expliciet in de OP is opgenomen.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 20:42 schreef WooZ het volgende:
[..]
wat heeft dat ermee te maken? het gaat erom of je een specifieke regel nu wel of niet weet, en dan maakt het natuurlijk geen ruk uit of het over een topic openen of een antwoord editten gaat
als ik een keer onterecht in elkaar geslagen word, vind ik niet dat dat bij anderen hoeft te gebeuren, laat staan dat ik daar zelf voor ga zorgen...quote:Op vrijdag 23 mei 2008 20:36 schreef TimmyAsd het volgende:
Jij komt nooit voor jezelf op?
deze woorden zijn bijna maar niet helemaal.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 20:30 schreef qonmann het volgende:
Conleche heeft het mooi verwoord, denk ik
het antwoord op de vraag
..eh dat de gemeten afstand de ingestelde benadert ?
overschreiding van de ingestelde snelheid dan ?quote:Op vrijdag 23 mei 2008 20:50 schreef Amokzaaier het volgende:
[..]
als ik een keer onterecht in elkaar geslagen word, vind ik niet dat dat bij anderen hoeft te gebeuren, laat staan dat ik daar zelf voor ga zorgen...
[..]
deze woorden zijn bijna maar niet helemaal.
Had ook best gekund Leonardo, had ook wel te maken met al je onderwerpen volgens mij. Nieuwe vraag:quote:Op vrijdag 23 mei 2008 21:14 schreef Amokzaaier het volgende:
pff dan geef ik em van ellende weg. ik ga zo slapen.
+ 1475-1564
David
+ conleche![]()
voor poging wagen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |