wat heeft dat ermee te maken? het gaat erom of je een specifieke regel nu wel of niet weet, en dan maakt het natuurlijk geen ruk uit of het over een topic openen of een antwoord editten gaatquote:Op vrijdag 23 mei 2008 20:26 schreef conleche het volgende:
Geen nieuw topic openen is veel irritanter,
Het is uiterst irritant als iemand geen topic opent, vandaar dat de puntaftrek expliciet in de OP is opgenomen.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 20:42 schreef WooZ het volgende:
[..]
wat heeft dat ermee te maken? het gaat erom of je een specifieke regel nu wel of niet weet, en dan maakt het natuurlijk geen ruk uit of het over een topic openen of een antwoord editten gaat
als ik een keer onterecht in elkaar geslagen word, vind ik niet dat dat bij anderen hoeft te gebeuren, laat staan dat ik daar zelf voor ga zorgen...quote:Op vrijdag 23 mei 2008 20:36 schreef TimmyAsd het volgende:
Jij komt nooit voor jezelf op?
deze woorden zijn bijna maar niet helemaal.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 20:30 schreef qonmann het volgende:
Conleche heeft het mooi verwoord, denk ik
het antwoord op de vraag
..eh dat de gemeten afstand de ingestelde benadert ?
overschreiding van de ingestelde snelheid dan ?quote:Op vrijdag 23 mei 2008 20:50 schreef Amokzaaier het volgende:
[..]
als ik een keer onterecht in elkaar geslagen word, vind ik niet dat dat bij anderen hoeft te gebeuren, laat staan dat ik daar zelf voor ga zorgen...
[..]
deze woorden zijn bijna maar niet helemaal.
Had ook best gekund Leonardo, had ook wel te maken met al je onderwerpen volgens mij. Nieuwe vraag:quote:Op vrijdag 23 mei 2008 21:14 schreef Amokzaaier het volgende:
pff dan geef ik em van ellende weg. ik ga zo slapen.
+ 1475-1564
David
+ conleche![]()
voor poging wagen
Grappige damequote:Op vrijdag 23 mei 2008 21:45 schreef conleche het volgende:
Goldie Hawn
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |