quote:Op vrijdag 23 mei 2008 18:23 schreef conleche het volgende:
Wapenstilstand tussen die landen?
eeeh sinds wanneer mogen antwoorden gewijzigd worden?quote:Op vrijdag 23 mei 2008 19:37 schreef Amokzaaier het volgende:
opgezocht, hypertje +1
Tussenstand topic 1255:
hypertje 5
HetMeesterbrein 5
Stormqueen 3
peasant 3
Mark 4
PhysicsRules 1
ScottTracy 3
conleche 1
stel maar nieuwe vraag
sorry heb geschiedenis piep vak erbij getypdquote:Op vrijdag 23 mei 2008 19:43 schreef WooZ het volgende:
[..]
eeeh sinds wanneer mogen antwoorden gewijzigd worden?
ja maar dat is dus gewoon punt aftrek pech gehadquote:Op vrijdag 23 mei 2008 19:49 schreef hypertje het volgende:
[..]
sorry heb geschiedenis piep vak erbij getypd
viel weg
NSB? Ga je mond ff spoelen mafkees, kan me ook nog een andere discussie herinneren dat ie van mij ook is afgepakt. Klaar.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 19:55 schreef Amokzaaier het volgende:
Wooz+timmy bij de NSB?
in de bouw, wat betekent het als je met een laser werkt, en je hoort een monotone pieeeeeep ?
Nee maar dan kan je wel ff snel wat opzoeken.. En als ik daarna meteen hetzelfde antwoord geef zorgt het ook voor verwarringquote:Op vrijdag 23 mei 2008 19:59 schreef hypertje het volgende:
sorry speel dit spel pas een week maar heb het vaker gezien en nooi bestrafd gezien
als je de laatste bent met een antwoord kan je het toch van niemand overnemen??
quote:Op vrijdag 23 mei 2008 19:55 schreef Amokzaaier het volgende:
in de bouw, wat betekent het als je met een laser werkt, en je hoort een monotone pieeeeeep ?
dat is toch eenzelfde kutregel waar ik niks vanaf wist, klaarquote:Op vrijdag 23 mei 2008 20:03 schreef hypertje het volgende:
[..]
dat was omdat je geen nieuw topic had aangemaakt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |