Ik ben een Huubfan.quote:
Die is het land uitquote:Op donderdag 22 mei 2008 22:15 schreef Kinga het volgende:
Zouden we Flens nu te zien krijgen?
We zagen Lesley nog even in het rijtje personeel net
dat is niet in de uitzending geweest alleen in een voorstukje voor de andere dag maar de andere dag zelf is er niets van te zien geweest!!!!!!!quote:Op donderdag 22 mei 2008 22:08 schreef Py het volgende:
[..]
Zelfs het douche-incident is in de uitzending geweest
Dat was nog echte liefde. Alles wat daarna kwam was dikke fake.quote:Op donderdag 22 mei 2008 22:15 schreef Kinga het volgende:
Zouden we Flens nu te zien krijgen?
We zagen Lesley nog even in het rijtje personeel net
Waarvan er 300000 zojuist zijn afgehaakt.quote:Op donderdag 22 mei 2008 22:15 schreef Sonique het volgende:
"ruim 700000 mensen naar kijken"
MWAHAHAHAHAHA!!!!!
Ik heb gehuildquote:Op donderdag 22 mei 2008 22:13 schreef beequeen het volgende:
[..]
Erg hè?
* beequeen is nogal van de leg.
Dat zie ik wel in, maar ik zie tegelijk een continu onevenredige aandacht voor de slechte Huub, in vergelijking met Brian's en in zijn kielzog Amanda's slechte kanten. Die ook legio zijn.quote:Op donderdag 22 mei 2008 22:08 schreef VirtualPOM het volgende:
Triest dat niemand wil inzien dat de casual kijker de agressieve speltactiek en fouten als met de schoonmoeder niet erg zal waarderen.
Ha-ha sukkel!quote:
Ik heb echt met een glimlach naar het laatste filmpje gekeken. Die muziek eronder (snap je het, Disana). Gewoon leuk!quote:
Nee: Jaap, de zonderling, of Amanda, de onderdrukte.quote:Op donderdag 22 mei 2008 22:16 schreef dronkeykong het volgende:
Een soap met echte mensen, en een mooi voorgeschreven script
Mij ook niet............quote:Op donderdag 22 mei 2008 22:16 schreef Dementor het volgende:
Het interesseert me nu helemaal niets meer.
Als het daarom ging, had Huubje wel gewonnen.quote:Op donderdag 22 mei 2008 22:16 schreef Charmian het volgende:
Japie gaat straks ook niet winnen, veel te duur voor JdM.
quote:Op donderdag 22 mei 2008 22:18 schreef Vandaag... het volgende:
Ik ben er al weer bijna overheen. Hoop dat jaap nu gaat winnen
Nee hoor... gewoon voor het geval dat....quote:Op donderdag 22 mei 2008 22:18 schreef Dementor het volgende:
De regie maakt een foutje, ik zie nog steeds anti huub beelden.
Vergeet je avatar niet te deletenquote:Op donderdag 22 mei 2008 22:17 schreef beequeen het volgende:
Dank NMNS.
Ik ga echt niet kijken hoe die pauper de Kooi wint.
*duikt tussen de vette lappen en begint morgen de dag niet met een dansje.*
Het is gewoon ordinair hem een trap na geven... zo stijlloos....quote:Op donderdag 22 mei 2008 22:17 schreef Katewalker het volgende:
Ik hoef ook niet meer te weten wie er wint...ik ga wat anders doen...![]()
IK ben boos!![]()
Huub als eerste in de finale er uit sturen..hij heeft verdomme die kooi gemaakt tot wat die is..( al was het vaak niet mooi) Huub is/was De gouden Kooi..laat ze er lekker in stikken met hun zootje..dit heeft hij gewoon echt niet verdiend..
Sorry noek, ik snap het wel en ik snap het niet. Al die tijd zo hoog staan, en dan onderaan eindigen. Dat klopt gewoon niet.quote:Op donderdag 22 mei 2008 22:18 schreef noekje het volgende:
[..]
Ik heb echt met een glimlach naar het laatste filmpje gekeken. Die muziek eronder (snap je het, Disana). Gewoon leuk!
Straks gaat die verliezen omdat hij Brian 3 punten heeft gegeven, en Huub 0quote:Op donderdag 22 mei 2008 22:18 schreef akveor het volgende:
HAHAHAHA.... Jaap gaan de ogen ook open...... de sukkel
DGK is het beste wat huub is overkomen, Huub is het beste wat DGK is overkomen..quote:Op donderdag 22 mei 2008 22:17 schreef Katewalker het volgende:
IK ben boos!![]()
Huub als eerste in de finale er uit sturen..hij heeft verdomme die kooi gemaakt tot wat die is..( al was het vaak niet mooi) Huub is/was De gouden Kooi..laat ze er lekker in stikken met hun zootje..dit heeft hij gewoon echt niet verdiend..
Stem tegen BWIAN STEM OP JAAP STEM NOU OP jAAP s TEM MEn oP jaAPPiOquote:
quote:Op donderdag 22 mei 2008 22:19 schreef mootie het volgende:
Ik lees overal dat Huubs nummer overbelast was, dat mensen het niet konden bereiken.
Ik keek ook nog evenquote:Op donderdag 22 mei 2008 22:18 schreef Scandalous het volgende:
Ha-ha sukkel!![]()
Ik keek alleen zo vanen toen stak ik er nog eentje op
Dat is waar Cc, maar op een gegeven moment gaan ook de aantallen tellen en de reden. Hoe vaak doe je iets en waarom....Dat was een jaar lang de strijd in de COS.quote:Op donderdag 22 mei 2008 22:17 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dat zie ik wel in, maar ik zie tegelijk een continu onevenredige aandacht voor de slechte Huub, in vergelijking met Brian's en in zijn kielzog Amanda's slechte kanten. Die ook legio zijn.
Hmmmquote:Op donderdag 22 mei 2008 22:18 schreef dronkeykong het volgende:
Waarom zien we geen stukjes dat Brian uit zijn plaat gaat? En Amanda bijna ophangt?
Volgens mij is Jaap de enige die kan winnen met de minste kans op processen. Hij heeft niemand gemept, zich aan de regels gehouden. Als ze slim zijn gaat Jaap winnen, Brian kan echt niet, teveel negatieve publiciteit en filmpjes die de ronde doen.quote:Op donderdag 22 mei 2008 22:17 schreef Armani XL het volgende:
Waaaauw, die Jaap nader echt dicht. Ik begin toch wel een klein beetje zenuwachtig te worden
Hebben gewoon de hoorn van de haak gelegdquote:Op donderdag 22 mei 2008 22:19 schreef mootie het volgende:
Ik lees overal dat Huubs nummer overbelast was, dat mensen het niet konden bereiken.
T-Lexquote:
Geweldige taktiek van Jaap om vooral maar niet tegen B en A te spelen.... maar ach misschien heeft JdM hem wel een beetje bandbreedte en wat techniek beloofd om een internetshow te starten.quote:Op donderdag 22 mei 2008 22:18 schreef VirtualPOM het volgende:
[..]
Als het daarom ging, had Huubje wel gewonnen.
En jij noemt huub triest?quote:Op donderdag 22 mei 2008 22:19 schreef Opa_vertelt het volgende:
Zo, dat irritante schlemieltje genaamd huub loopt dus straks gewoon buiten.
Stel je voor dat Opa of een gelijkgestemde hem tegenkomt.
Opa: Hoi Huub!![]()
Huub: Dag meneer.
Opa: *pof*![]()
Huub: [ afbeelding ]
Héérlijk!
Denk net zo als jij,maar ben wel blij dat hij nu sneuvelde.Anders hadden ze de Huubfans nog meer kunnen plukken.Huub had beter kunnen opstappen,maar hij heeft niet in de gaten gehad hoe hij is weggezet op tv.quote:Op donderdag 22 mei 2008 22:17 schreef Katewalker het volgende:
IK ben boos!![]()
Was vanmiddag rond een uur of 16:00 ook al, toen ik het een keertje probeerde.quote:Op donderdag 22 mei 2008 22:19 schreef mootie het volgende:
jaap gaat winnen, niet NAAR BED GAAN. Anders mis je die bek van loooooser Bwianquote:Op donderdag 22 mei 2008 22:17 schreef beequeen het volgende:
Dank NMNS.
quote:Op donderdag 22 mei 2008 22:20 schreef Leandra het volgende:
* Leandra heeft inmiddels een 2de SMSje verstuurd![]()
![]()
Voor Jaap
Wtf...Leandra.....quote:Op donderdag 22 mei 2008 22:20 schreef Leandra het volgende:
* Leandra heeft inmiddels een 2de SMSje verstuurd![]()
![]()
Voor Jaap
Nee hoor, omdat Claire het koffertje pakte en hij logisch nadacht aan de hand van de polls en de berichten over de fanatieke aanhang van Huub.quote:Op donderdag 22 mei 2008 22:19 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Straks gaat die verliezen omdat hij Brian 3 punten heeft gegeven, en Huub 0![]()
Opa is een beetje dement aan het wordenquote:Op donderdag 22 mei 2008 22:19 schreef Opa_vertelt het volgende:
Héérlijk!
Yupquote:
Niet? Ik hoop toch echt dat Jaap nu wint.quote:Op donderdag 22 mei 2008 22:21 schreef MargrietV het volgende:
Nou Huubfans stemmen niet op een verrader matennaaier.
Ik heb nu wel zin om een Opa in elkaar te slaanquote:Op donderdag 22 mei 2008 22:19 schreef Opa_vertelt het volgende:
Héérlijk!
en zijn Anaalridderschap.quote:Op donderdag 22 mei 2008 22:20 schreef MargrietV het volgende:
Ja Misdaad loont... en Brian gaat binnenkort de bajes in..... kan hij zijn zelfbeheersing toepassen.
Al maanden.quote:
quote:Op donderdag 22 mei 2008 22:19 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik keek ook nog evenen toen
en
maar dan met een flute .
kop op schatje..het komt allemaal wel weer goed met Huub en met ons...quote:Op donderdag 22 mei 2008 22:17 schreef beequeen het volgende:
Dank NMNS.
en bovendien kan brian zich niet fatsoenlijk verwoorden als vertegenwoordiger van DGK. En hij heeft die del de hele tijd bij zich.quote:Op donderdag 22 mei 2008 22:20 schreef tutjehola het volgende:
[..]
Volgens mij is Jaap de enige die kan winnen met de minste kans op processen. Hij heeft niemand gemept, zich aan de regels gehouden. Als ze slim zijn gaat Jaap winnen, Brian kan echt niet, teveel negatieve publiciteit en filmpjes die de ronde doen.
Ik heb nog even een smsje voor Jaap gestuurdquote:Op donderdag 22 mei 2008 22:21 schreef VirtualPOM het volgende:
[..]
Nee hoor, omdat Claire het koffertje pakte en hij logisch nadacht aan de hand van de polls en de berichten over de fanatieke aanhang van Huub.
Waar dacht je dat al die views vandaan kwamen in de COS-sen? Lurkers, allemaal.quote:Op donderdag 22 mei 2008 22:21 schreef Mokum020 het volgende:
Waar komen al die ramptouristen vandaan eigenlijk?
Tuurlijk.... maar dan lopen de AManda fans massal op brian te stemmen.... deze finale was al kansloos voor iedereen behalve Brian.... in goed engels noem je dit gewoon een SCAM....quote:Op donderdag 22 mei 2008 22:20 schreef loisie het volgende:
ze zetten Jaap op de tweede plaats zodat de Huubfans op hem gaan stemmen en dan wint de Rat alsnog..............brengt geld op
quote:Op donderdag 22 mei 2008 22:19 schreef Opa_vertelt het volgende:
Héérlijk!
JAAAAH JAAAAH JAAP JAAPquote:Op donderdag 22 mei 2008 22:22 schreef noekje het volgende:
[..]
Niet? Ik hoop toch echt dat Jaap nu wint.
Nog genoeg filmpjes over die niet goed zijn voor Brian's image.. dus hup Jaap.quote:Op donderdag 22 mei 2008 22:22 schreef Vandaag... het volgende:
[..]
en bovendien kan brian zich niet fatsoenlijk verwoorden als vertegenwoordiger van DGK. En hij heeft die del de hele tijd bij zich.
quote:Op donderdag 22 mei 2008 22:21 schreef Sonique het volgende:
Brian kan niet winnen, want eigenlijk had Brian al 4 keer gediskwalificeerd moeten zijn.
omdat je van Fokkers houdtquote:Op donderdag 22 mei 2008 22:16 schreef Rens_Wilders het volgende:
kutktkutkutkut wat is het toch ook een kutprogramma, waarom heb ik uuuuuren van mijn leven besteed aan deze onzin?!
Gokje, op Brian gestemdquote:Op donderdag 22 mei 2008 22:19 schreef Opa_vertelt het volgende:
Héérlijk!
Dat zei hij anderhalf jaar geleden ook al, zegt genoeg lijkt mij.quote:Op donderdag 22 mei 2008 22:22 schreef Stienn het volgende:
John de mol zei vandaag nog dat hij er van uit ging dat brain zal winnen...vuile rat!
Deze week is idd gebleken dat Jaap het sterkst is in de media. Zijn verstand gekoppeld aan zijn humor laat zich geldenquote:Op donderdag 22 mei 2008 22:22 schreef Vandaag... het volgende:
[..]
en bovendien kan brian zich niet fatsoenlijk verwoorden als vertegenwoordiger van DGK.
Ik denk bijna dat het geen nep meer is, want dan hadden ze Huub toch niet laten gaan?quote:Op donderdag 22 mei 2008 22:19 schreef loisie het volgende:
ze zedtten Jaap op de tweede plaats zodat de Huubfans op hem gaan stemmen en dan wint de Rat alsnog..............brengt geld op
Ik denk dat de hopen stront op waren, en de vuilnisbakken geleegd. Daarom komen die vliegen hier maar heenquote:Op donderdag 22 mei 2008 22:21 schreef Mokum020 het volgende:
Waar komen al die ramptouristen vandaan eigenlijk?
Idd.Then again, Brian of Amanda gun ik het al helemaal niet.quote:Op donderdag 22 mei 2008 22:21 schreef humberto.tan het volgende:
Laat Jaap maar verliezen op exact het verschil in punten dat hij Brian cadeau heeft gedaan, dan mag hij zichzelf aanrekenen dat hij de meest wanstaltige deelnemer ooit aan een realityprogramma de overwinning geschonken heeft.
Precies in dit geval is de meest onterrechte winnaar de beste winnaar.quote:Op donderdag 22 mei 2008 22:21 schreef MargrietV het volgende:
Nou Huubfans stemmen niet op een verrader matennaaier.
Jaap FTW!quote:Op donderdag 22 mei 2008 22:23 schreef Prosac het volgende:
[..]
Nog genoeg filmpjes over die niet goed zijn voor Brian's image.. dus hup Jaap.
1½ uur geleden de eerste al... ik vond die "Let me entertain you" opkomst van Jaap zo cool dat het wel een SMSje waard wasquote:
Zum kotsenquote:Op donderdag 22 mei 2008 22:24 schreef Kinga het volgende:
Grootste klootzak op deze aardkloot is nu op Ned 2.
Pestkop.quote:
Yep.... dat hoorde ik ook....... daarom ook deze quote nog een keer hierquote:Op donderdag 22 mei 2008 22:05 schreef Py het volgende:
[..]
Heeft niemand Bridget horen zeggen: 'Helaas Huub, maar de eerste plaats is al vergeven.' ?
Zal de coke wel zijnquote:Op donderdag 22 mei 2008 22:24 schreef dronkeykong het volgende:
Kijk die euro tekens in zijn ogen...hij knippert er al zenuwachtig van
Noekje....quote:Op donderdag 22 mei 2008 22:21 schreef noekje het volgende:
Ik hoop nu zo dat Jaap wint. Ik ben niet voor Jaap, ik ben tegen Brian.
*gaat bidden*
iddquote:Op donderdag 22 mei 2008 22:24 schreef Kinga het volgende:
Waarom niet? Alles kanquote:Op donderdag 22 mei 2008 22:20 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Dat is waar Cc, maar op een gegeven moment gaan ook de aantallen tellen en de reden. Hoe vaak doe je iets en waarom....Dat was een jaar lang de strijd in de COS.
Ik hoop echt dat Jaap wint, maar 't zal wel niet....
Ik hoop mee. Plus ben ik tegen Brian en tegen Amanda. Lood om oud ijzer. Alhoewel die tegenwoordig best wat waard zijn.quote:Op donderdag 22 mei 2008 22:21 schreef noekje het volgende:
Ik hoop nu zo dat Jaap wint. Ik ben niet voor Jaap, ik ben tegen Brian.
*gaat bidden*
Amanda had er vanwege die koffie (of thee) al uit moeten liggen destijds.quote:Op donderdag 22 mei 2008 22:21 schreef Sonique het volgende:
Brian kan niet winnen, want eigenlijk had Brian al 4 keer gediskwalificeerd moeten zijn.
De uitspraak van Huub "ZE kunnen niet bepalen wie er gaat winnen. Maar ZE kunnen wel bepalen wie er niet gaat winnen"quote:Op donderdag 22 mei 2008 22:24 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik denk bijna dat het geen nep meer is, want dan hadden ze Huub toch niet laten gaan?
5, volgens mij.quote:Op donderdag 22 mei 2008 22:21 schreef Sonique het volgende:
Veel geld en geen manieren is een dodelijke combinatie.quote:Op donderdag 22 mei 2008 22:24 schreef Kinga het volgende:
Morgen mijn leven weer terug!quote:Op donderdag 22 mei 2008 22:22 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Waar dacht je dat al die views vandaan kwamen in de COS-sen? Lurkers, allemaal.
Dat nummer had dus ook goed bij Huub gepast. Maar ja...quote:Op donderdag 22 mei 2008 22:25 schreef Leandra het volgende:
[..]
1½ uur geleden de eerste al... ik vond die "Let me entertain you" opkomst van Jaap zo cool dat het wel een SMSje waard was
Ja dat heb ik ook altijd, snap ik nietquote:Op donderdag 22 mei 2008 22:25 schreef bloodymary het volgende:
Het zal wel aan mij liggen, maar wat ik ook kijk, DGK, BB, Idols, Songfestivals, altijd wint degene waar ik het minste mee heb
En vanaf vandaag weer de normale datum op mijn computerquote:
De keileweg of achter Amsterdam centraal zul je bedoelenquote:Op donderdag 22 mei 2008 22:27 schreef Gert het volgende:
sLABEK DOEI TERUG NAAR TEASERTS![]()
En van Brian krijg je ook geen cent.
Nee raar he?quote:Op donderdag 22 mei 2008 22:16 schreef Dementor het volgende:
Het interesseert me nu helemaal niets meer.
Public Rickrollquote:Op donderdag 22 mei 2008 22:26 schreef Maraca het volgende:
Sinds wanneer heeft JdM een Rick Astley kapsel?
Ja natuurlijk gaat die eikel winnenquote:Op donderdag 22 mei 2008 22:27 schreef demins het volgende:
Zou de Vrouwenfluisteraar dan tóch gaan winnen...
Ik doe zo nog wel een laatste SMSje voor Jaapquote:Op donderdag 22 mei 2008 22:27 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Godverdomme, Jaap verdient het gewoon
quote:Op donderdag 22 mei 2008 22:28 schreef carpediem23 het volgende:
LAAT KUT BRIAN NIET WINNEN!!!! JAAPIE winnen!!!!!
Als die al wintquote:Op donderdag 22 mei 2008 22:27 schreef Gert het volgende:
sLABEK DOEI TERUG NAAR TEASERTS![]()
En van Brian krijg je ook geen cent.
quote:Op donderdag 22 mei 2008 22:27 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
quote:
quote:Op donderdag 22 mei 2008 22:26 schreef mazaru het volgende:
[..]
De uitspraak van Huub "ZE kunnen niet bepalen wie er gaat winnen. Maar ZE kunnen wel bepalen wie er niet gaat winnen"
kan ik heel moeilijk uit mijn hoofd zetten op dit moment
quote:Op donderdag 22 mei 2008 22:25 schreef Desii het volgende:
[..]
Yep.... dat hoorde ik ook....... daarom ook deze quote nog een keer hier![]()
* ben een beetje depri nu
Dat vergeet ik dan stiekem weerquote:Op donderdag 22 mei 2008 22:28 schreef Maisnon het volgende:
Net of dat verschil zo snel ingehaald wordtpoppenkast
quote:Op donderdag 22 mei 2008 22:29 schreef Scandalous het volgende:
Nou gelukkig is daar Amanda's moeder om haar op te vangen![]()
![]()
![]()
Oh nee
Hoezo? Hij heeft nooit tegen Brian gespeeld? Nee hoor Brian is de onterrechte winnaar zoals het hoort.quote:Op donderdag 22 mei 2008 22:27 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
die zal wel een uur geleden op reis zijn gegaanquote:Op donderdag 22 mei 2008 22:29 schreef Scandalous het volgende:
![]()
![]()
Oh nee
quote:Op donderdag 22 mei 2008 22:30 schreef akveor het volgende:
[..]
Hoezo? Hij heeft nooit tegen Brian gespeeld? Nee hoor Brian is de onterrechte winnaar zoals het hoort.
Is die moer van der er nog steeds nietquote:Op donderdag 22 mei 2008 22:29 schreef Scandalous het volgende:
![]()
![]()
Oh nee
Misschien verdient hij het daarom juist? Vanwege slim spelen?quote:Op donderdag 22 mei 2008 22:30 schreef akveor het volgende:
[..]
Hoezo? Hij heeft nooit tegen Brian gespeeld? Nee hoor Brian is de onterrechte winnaar zoals het hoort.
Nee Brian moet winnen dan kan ik blijven zeiken dat er een onterrechte winnaar is.quote:Op donderdag 22 mei 2008 22:29 schreef L0t.. het volgende:
Mooizo, één lowlife minder. Laat alsjeblieftttttt Jaap winnen nu, alles behalve Brian
idd, alles behalve die rat. Maar Febo bepaalt alles, helaasquote:Op donderdag 22 mei 2008 22:30 schreef Prosac het volgende:
Als een echte opportunist ben ik nu voor Jaap
GO JAAP!
HUP JAAP!
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAP WIN AUB!!!!
quote:Op donderdag 22 mei 2008 22:29 schreef Gert het volgende:
Ik wil dat Jaap dit dadelijk tegen Brian doet.![]()
[ afbeelding ]
volgens mij stemmen veel tv kijkers op Jaap. De enige die geen uitermate negatieve beelden heeft.quote:Op donderdag 22 mei 2008 22:29 schreef avonne het volgende:
IS ER UBERHAUPT IEMAND DIE HIER VÉÉL VOOR JAAP SMS-T?????
in plaats van één of twee smsjes?
Jaap geeft 500.000 aan het goede doelquote:Op donderdag 22 mei 2008 22:30 schreef Dementor het volgende:
Jaap koopt direct een spareribs boederij en een fucking grote bungalow met boekenkasten vol met schaakboeken
Ik verdien het om te mogen blijven zeiken over een de meest onterechte winnaar en dat is niet Jaap.quote:Op donderdag 22 mei 2008 22:31 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Misschien verdient hij het daarom juist? Vanwege slim spelen?
In het geval van dellie voel ik niets.quote:Op donderdag 22 mei 2008 22:31 schreef Maraca het volgende:
Ooh, ik kan er niet tegen als mensen huilen
quote:Op donderdag 22 mei 2008 22:30 schreef -Blurk- het volgende:
Amanda moet genieten van haar hoogtepunten, het waren er drie geloof ik
Ja zonder 50.000 boete te krijgenquote:Op donderdag 22 mei 2008 22:31 schreef sander-3 het volgende:
JDM zegt nu toe dat oud-bewoners gewoon de media in mogen
Nope, die heeft wel betere dingen te doenquote:Op donderdag 22 mei 2008 22:30 schreef dronkeykong het volgende:
[..]
Is die moer van der er nog steeds niet
Die uitspraak is bij mij ook blijven hangen en destijds heb ik daarbij al gedacht dat ze dat niet voor niets tegen Huug hebben gezegd die ellendelingen daar!quote:Op donderdag 22 mei 2008 22:26 schreef mazaru het volgende:
[..]
De uitspraak van Huub "ZE kunnen niet bepalen wie er gaat winnen. Maar ZE kunnen wel bepalen wie er niet gaat winnen"
kan ik heel moeilijk uit mijn hoofd zetten op dit moment
quote:Op donderdag 22 mei 2008 22:32 schreef VirtualPOM het volgende:
[..]
Jaap geeft 500.000 aan het goede doel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |