Jaap FTW!quote:Op donderdag 22 mei 2008 22:23 schreef Prosac het volgende:
[..]
Nog genoeg filmpjes over die niet goed zijn voor Brian's image.. dus hup Jaap.
1½ uur geleden de eerste al... ik vond die "Let me entertain you" opkomst van Jaap zo cool dat het wel een SMSje waard wasquote:
Zum kotsenquote:Op donderdag 22 mei 2008 22:24 schreef Kinga het volgende:
Grootste klootzak op deze aardkloot is nu op Ned 2.
Pestkop.quote:
Yep.... dat hoorde ik ook....... daarom ook deze quote nog een keer hierquote:Op donderdag 22 mei 2008 22:05 schreef Py het volgende:
[..]
Heeft niemand Bridget horen zeggen: 'Helaas Huub, maar de eerste plaats is al vergeven.' ?
Zal de coke wel zijnquote:Op donderdag 22 mei 2008 22:24 schreef dronkeykong het volgende:
Kijk die euro tekens in zijn ogen...hij knippert er al zenuwachtig van
Noekje....quote:Op donderdag 22 mei 2008 22:21 schreef noekje het volgende:
Ik hoop nu zo dat Jaap wint. Ik ben niet voor Jaap, ik ben tegen Brian.
*gaat bidden*
iddquote:Op donderdag 22 mei 2008 22:24 schreef Kinga het volgende:
Waarom niet? Alles kanquote:Op donderdag 22 mei 2008 22:20 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Dat is waar Cc, maar op een gegeven moment gaan ook de aantallen tellen en de reden. Hoe vaak doe je iets en waarom....Dat was een jaar lang de strijd in de COS.
Ik hoop echt dat Jaap wint, maar 't zal wel niet....
Ik hoop mee. Plus ben ik tegen Brian en tegen Amanda. Lood om oud ijzer. Alhoewel die tegenwoordig best wat waard zijn.quote:Op donderdag 22 mei 2008 22:21 schreef noekje het volgende:
Ik hoop nu zo dat Jaap wint. Ik ben niet voor Jaap, ik ben tegen Brian.
*gaat bidden*
Amanda had er vanwege die koffie (of thee) al uit moeten liggen destijds.quote:Op donderdag 22 mei 2008 22:21 schreef Sonique het volgende:
Brian kan niet winnen, want eigenlijk had Brian al 4 keer gediskwalificeerd moeten zijn.
De uitspraak van Huub "ZE kunnen niet bepalen wie er gaat winnen. Maar ZE kunnen wel bepalen wie er niet gaat winnen"quote:Op donderdag 22 mei 2008 22:24 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik denk bijna dat het geen nep meer is, want dan hadden ze Huub toch niet laten gaan?
5, volgens mij.quote:Op donderdag 22 mei 2008 22:21 schreef Sonique het volgende:
Brian kan niet winnen, want eigenlijk had Brian al 4 keer gediskwalificeerd moeten zijn.
Veel geld en geen manieren is een dodelijke combinatie.quote:Op donderdag 22 mei 2008 22:24 schreef Kinga het volgende:
Morgen mijn leven weer terug!quote:Op donderdag 22 mei 2008 22:22 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Waar dacht je dat al die views vandaan kwamen in de COS-sen? Lurkers, allemaal.
Dat nummer had dus ook goed bij Huub gepast. Maar ja...quote:Op donderdag 22 mei 2008 22:25 schreef Leandra het volgende:
[..]
1½ uur geleden de eerste al... ik vond die "Let me entertain you" opkomst van Jaap zo cool dat het wel een SMSje waard was
Ja dat heb ik ook altijd, snap ik nietquote:Op donderdag 22 mei 2008 22:25 schreef bloodymary het volgende:
Het zal wel aan mij liggen, maar wat ik ook kijk, DGK, BB, Idols, Songfestivals, altijd wint degene waar ik het minste mee heb
En vanaf vandaag weer de normale datum op mijn computerquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |