Ik denk bijna dat het geen nep meer is, want dan hadden ze Huub toch niet laten gaan?quote:Op donderdag 22 mei 2008 22:19 schreef loisie het volgende:
ze zedtten Jaap op de tweede plaats zodat de Huubfans op hem gaan stemmen en dan wint de Rat alsnog..............brengt geld op
Ik denk dat de hopen stront op waren, en de vuilnisbakken geleegd. Daarom komen die vliegen hier maar heenquote:Op donderdag 22 mei 2008 22:21 schreef Mokum020 het volgende:
Waar komen al die ramptouristen vandaan eigenlijk?
Idd.Then again, Brian of Amanda gun ik het al helemaal niet.quote:Op donderdag 22 mei 2008 22:21 schreef humberto.tan het volgende:
Laat Jaap maar verliezen op exact het verschil in punten dat hij Brian cadeau heeft gedaan, dan mag hij zichzelf aanrekenen dat hij de meest wanstaltige deelnemer ooit aan een realityprogramma de overwinning geschonken heeft.
Precies in dit geval is de meest onterrechte winnaar de beste winnaar.quote:Op donderdag 22 mei 2008 22:21 schreef MargrietV het volgende:
Nou Huubfans stemmen niet op een verrader matennaaier.
Jaap FTW!quote:Op donderdag 22 mei 2008 22:23 schreef Prosac het volgende:
[..]
Nog genoeg filmpjes over die niet goed zijn voor Brian's image.. dus hup Jaap.
1½ uur geleden de eerste al... ik vond die "Let me entertain you" opkomst van Jaap zo cool dat het wel een SMSje waard wasquote:
Zum kotsenquote:Op donderdag 22 mei 2008 22:24 schreef Kinga het volgende:
Grootste klootzak op deze aardkloot is nu op Ned 2.
Pestkop.quote:
Yep.... dat hoorde ik ook....... daarom ook deze quote nog een keer hierquote:Op donderdag 22 mei 2008 22:05 schreef Py het volgende:
[..]
Heeft niemand Bridget horen zeggen: 'Helaas Huub, maar de eerste plaats is al vergeven.' ?
Zal de coke wel zijnquote:Op donderdag 22 mei 2008 22:24 schreef dronkeykong het volgende:
Kijk die euro tekens in zijn ogen...hij knippert er al zenuwachtig van
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |