Ha-ha sukkel!quote:
Ik heb echt met een glimlach naar het laatste filmpje gekeken. Die muziek eronder (snap je het, Disana). Gewoon leuk!quote:
Nee: Jaap, de zonderling, of Amanda, de onderdrukte.quote:Op donderdag 22 mei 2008 22:16 schreef dronkeykong het volgende:
Een soap met echte mensen, en een mooi voorgeschreven script
Mij ook niet............quote:Op donderdag 22 mei 2008 22:16 schreef Dementor het volgende:
Het interesseert me nu helemaal niets meer.
Als het daarom ging, had Huubje wel gewonnen.quote:Op donderdag 22 mei 2008 22:16 schreef Charmian het volgende:
Japie gaat straks ook niet winnen, veel te duur voor JdM.
quote:Op donderdag 22 mei 2008 22:18 schreef Vandaag... het volgende:
Ik ben er al weer bijna overheen. Hoop dat jaap nu gaat winnen
Nee hoor... gewoon voor het geval dat....quote:Op donderdag 22 mei 2008 22:18 schreef Dementor het volgende:
De regie maakt een foutje, ik zie nog steeds anti huub beelden.
Vergeet je avatar niet te deletenquote:Op donderdag 22 mei 2008 22:17 schreef beequeen het volgende:
Dank NMNS.
Ik ga echt niet kijken hoe die pauper de Kooi wint.
*duikt tussen de vette lappen en begint morgen de dag niet met een dansje.*
Het is gewoon ordinair hem een trap na geven... zo stijlloos....quote:Op donderdag 22 mei 2008 22:17 schreef Katewalker het volgende:
Ik hoef ook niet meer te weten wie er wint...ik ga wat anders doen...![]()
IK ben boos!![]()
Huub als eerste in de finale er uit sturen..hij heeft verdomme die kooi gemaakt tot wat die is..( al was het vaak niet mooi) Huub is/was De gouden Kooi..laat ze er lekker in stikken met hun zootje..dit heeft hij gewoon echt niet verdiend..
Sorry noek, ik snap het wel en ik snap het niet. Al die tijd zo hoog staan, en dan onderaan eindigen. Dat klopt gewoon niet.quote:Op donderdag 22 mei 2008 22:18 schreef noekje het volgende:
[..]
Ik heb echt met een glimlach naar het laatste filmpje gekeken. Die muziek eronder (snap je het, Disana). Gewoon leuk!
Straks gaat die verliezen omdat hij Brian 3 punten heeft gegeven, en Huub 0quote:Op donderdag 22 mei 2008 22:18 schreef akveor het volgende:
HAHAHAHA.... Jaap gaan de ogen ook open...... de sukkel
DGK is het beste wat huub is overkomen, Huub is het beste wat DGK is overkomen..quote:Op donderdag 22 mei 2008 22:17 schreef Katewalker het volgende:
IK ben boos!![]()
Huub als eerste in de finale er uit sturen..hij heeft verdomme die kooi gemaakt tot wat die is..( al was het vaak niet mooi) Huub is/was De gouden Kooi..laat ze er lekker in stikken met hun zootje..dit heeft hij gewoon echt niet verdiend..
Stem tegen BWIAN STEM OP JAAP STEM NOU OP jAAP s TEM MEn oP jaAPPiOquote:
quote:Op donderdag 22 mei 2008 22:19 schreef mootie het volgende:
Ik lees overal dat Huubs nummer overbelast was, dat mensen het niet konden bereiken.
Ik keek ook nog evenquote:Op donderdag 22 mei 2008 22:18 schreef Scandalous het volgende:
Ha-ha sukkel!![]()
Ik keek alleen zo vanen toen stak ik er nog eentje op
Dat is waar Cc, maar op een gegeven moment gaan ook de aantallen tellen en de reden. Hoe vaak doe je iets en waarom....Dat was een jaar lang de strijd in de COS.quote:Op donderdag 22 mei 2008 22:17 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dat zie ik wel in, maar ik zie tegelijk een continu onevenredige aandacht voor de slechte Huub, in vergelijking met Brian's en in zijn kielzog Amanda's slechte kanten. Die ook legio zijn.
Hmmmquote:Op donderdag 22 mei 2008 22:18 schreef dronkeykong het volgende:
Waarom zien we geen stukjes dat Brian uit zijn plaat gaat? En Amanda bijna ophangt?
Volgens mij is Jaap de enige die kan winnen met de minste kans op processen. Hij heeft niemand gemept, zich aan de regels gehouden. Als ze slim zijn gaat Jaap winnen, Brian kan echt niet, teveel negatieve publiciteit en filmpjes die de ronde doen.quote:Op donderdag 22 mei 2008 22:17 schreef Armani XL het volgende:
Waaaauw, die Jaap nader echt dicht. Ik begin toch wel een klein beetje zenuwachtig te worden
Hebben gewoon de hoorn van de haak gelegdquote:Op donderdag 22 mei 2008 22:19 schreef mootie het volgende:
Ik lees overal dat Huubs nummer overbelast was, dat mensen het niet konden bereiken.
T-Lexquote:
Geweldige taktiek van Jaap om vooral maar niet tegen B en A te spelen.... maar ach misschien heeft JdM hem wel een beetje bandbreedte en wat techniek beloofd om een internetshow te starten.quote:Op donderdag 22 mei 2008 22:18 schreef VirtualPOM het volgende:
[..]
Als het daarom ging, had Huubje wel gewonnen.
En jij noemt huub triest?quote:Op donderdag 22 mei 2008 22:19 schreef Opa_vertelt het volgende:
Zo, dat irritante schlemieltje genaamd huub loopt dus straks gewoon buiten.
Stel je voor dat Opa of een gelijkgestemde hem tegenkomt.
Opa: Hoi Huub!![]()
Huub: Dag meneer.
Opa: *pof*![]()
Huub: [ afbeelding ]
Héérlijk!
Denk net zo als jij,maar ben wel blij dat hij nu sneuvelde.Anders hadden ze de Huubfans nog meer kunnen plukken.Huub had beter kunnen opstappen,maar hij heeft niet in de gaten gehad hoe hij is weggezet op tv.quote:Op donderdag 22 mei 2008 22:17 schreef Katewalker het volgende:
IK ben boos!![]()
Was vanmiddag rond een uur of 16:00 ook al, toen ik het een keertje probeerde.quote:Op donderdag 22 mei 2008 22:19 schreef mootie het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |