jaap gaat winnen, niet NAAR BED GAAN. Anders mis je die bek van loooooser Bwianquote:Op donderdag 22 mei 2008 22:17 schreef beequeen het volgende:
Dank NMNS.
Ik ga echt niet kijken hoe die pauper de Kooi wint.
*duikt tussen de vette lappen en begint morgen de dag niet met een dansje.*
quote:Op donderdag 22 mei 2008 22:20 schreef Leandra het volgende:
* Leandra heeft inmiddels een 2de SMSje verstuurd![]()
![]()
Voor Jaap
Wtf...Leandra.....quote:Op donderdag 22 mei 2008 22:20 schreef Leandra het volgende:
* Leandra heeft inmiddels een 2de SMSje verstuurd![]()
![]()
Voor Jaap
Nee hoor, omdat Claire het koffertje pakte en hij logisch nadacht aan de hand van de polls en de berichten over de fanatieke aanhang van Huub.quote:Op donderdag 22 mei 2008 22:19 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Straks gaat die verliezen omdat hij Brian 3 punten heeft gegeven, en Huub 0![]()
Opa is een beetje dement aan het wordenquote:Op donderdag 22 mei 2008 22:19 schreef Opa_vertelt het volgende:
Zo, dat irritante schlemieltje genaamd huub loopt dus straks gewoon buiten.
Stel je voor dat Opa of een gelijkgestemde hem tegenkomt.
Opa: Hoi Huub!![]()
Huub: Dag meneer.
Opa: *pof*![]()
Huub: [ afbeelding ]
Héérlijk!
Yupquote:
Niet? Ik hoop toch echt dat Jaap nu wint.quote:Op donderdag 22 mei 2008 22:21 schreef MargrietV het volgende:
Nou Huubfans stemmen niet op een verrader matennaaier.
Ik heb nu wel zin om een Opa in elkaar te slaanquote:Op donderdag 22 mei 2008 22:19 schreef Opa_vertelt het volgende:
Zo, dat irritante schlemieltje genaamd huub loopt dus straks gewoon buiten.
Stel je voor dat Opa of een gelijkgestemde hem tegenkomt.
Opa: Hoi Huub!![]()
Huub: Dag meneer.
Opa: *pof*![]()
Huub: [ afbeelding ]
Héérlijk!
en zijn Anaalridderschap.quote:Op donderdag 22 mei 2008 22:20 schreef MargrietV het volgende:
Ja Misdaad loont... en Brian gaat binnenkort de bajes in..... kan hij zijn zelfbeheersing toepassen.
Al maanden.quote:
quote:Op donderdag 22 mei 2008 22:19 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik keek ook nog evenen toen
en
maar dan met een flute .
kop op schatje..het komt allemaal wel weer goed met Huub en met ons...quote:Op donderdag 22 mei 2008 22:17 schreef beequeen het volgende:
Dank NMNS.
Ik ga echt niet kijken hoe die pauper de Kooi wint.
*duikt tussen de vette lappen en begint morgen de dag niet met een dansje.*
en bovendien kan brian zich niet fatsoenlijk verwoorden als vertegenwoordiger van DGK. En hij heeft die del de hele tijd bij zich.quote:Op donderdag 22 mei 2008 22:20 schreef tutjehola het volgende:
[..]
Volgens mij is Jaap de enige die kan winnen met de minste kans op processen. Hij heeft niemand gemept, zich aan de regels gehouden. Als ze slim zijn gaat Jaap winnen, Brian kan echt niet, teveel negatieve publiciteit en filmpjes die de ronde doen.
Ik heb nog even een smsje voor Jaap gestuurdquote:Op donderdag 22 mei 2008 22:21 schreef VirtualPOM het volgende:
[..]
Nee hoor, omdat Claire het koffertje pakte en hij logisch nadacht aan de hand van de polls en de berichten over de fanatieke aanhang van Huub.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |