Leef je uit hoorquote:
Ik had jou nog niet verwacht zo vroegquote:Op vrijdag 23 mei 2008 10:06 schreef Houniet het volgende:
Goedemorgen stage-verslagenmakers!
Haha die kan zichzelf ook wel voor zijn kop slaan, die dacht toch niet serieus dat hij bij de burgermeester moest zijn he?quote:Op vrijdag 23 mei 2008 10:01 schreef jna het volgende:
[..]
Doet me denken aan een andere stagiair die bij de gemeente den haag stage liep. Moest ie een handtekening hebben voor z'n stagecontract. Stapt ie binnen bij de burgemeester
...en kansloze lui die vroeger stage liepen maar zijn blijven hangen...quote:Op vrijdag 23 mei 2008 10:06 schreef Houniet het volgende:
Goedenmorgenquote:Op vrijdag 23 mei 2008 10:06 schreef Houniet het volgende:
quote:Op vrijdag 23 mei 2008 10:05 schreef Leinonlein het volgende:
[..]
Lijkt me leuk je weer eens te zien Kumpel!
Mjah, redelijk normale vraag nog wel toch?quote:Op vrijdag 23 mei 2008 10:08 schreef Leinonlein het volgende:
[..]
Haha die kan zichzelf ook wel voor zijn kop slaan, die dacht toch niet serieus dat hij bij de burgermeester moest zijn he?![]()
Gelukkig is deze grote chef wel een toffe knakker, hij kon er wel om lachen (zij niet). Ik heb bij mijn vorige werk ook eens aan een nieuwe werknemer gevraagd of hij stage komt lopen, was hij ook al afgestudeerd. Oeps!
Trouwens, verslagen allemaal klaarquote:Op vrijdag 23 mei 2008 10:06 schreef Houniet het volgende:
quote:
hoi!quote:Op vrijdag 23 mei 2008 10:06 schreef Houniet het volgende:
Goedemorgen stage-verslagenprototypemakers!
Mja, ze vragen het op mn bijbaan ook wel eens. Komen er nieuwe 'zaterdaghulpen' bij, en die vragen aan mij of ik er ook net werk. En dan dat gezicht als ik zeg dat ik al 6 jaar 'zaterdaghulp' benquote:Op vrijdag 23 mei 2008 10:09 schreef The_Dean het volgende:
Mjah, redelijk normale vraag nog wel toch?
Doe je het wel meteen goed..quote:Op vrijdag 23 mei 2008 10:01 schreef jna het volgende:
[..]
Doet me denken aan een andere stagiair die bij de gemeente den haag stage liep. Moest ie een handtekening hebben voor z'n stagecontract. Stapt ie binnen bij de burgemeester
Als stagiair.. Hoe voelt dat nou?quote:Op vrijdag 23 mei 2008 10:10 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Trouwens, verslagen allemaal klaar
Vandaag laatste dag
Serieusquote:Op vrijdag 23 mei 2008 10:10 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Trouwens, verslagen allemaal klaar
Vandaag laatste dag
Waar gaat je verslag over?quote:Op vrijdag 23 mei 2008 10:19 schreef Piles het volgende:
Tussenverslag is af
Moet alleen nog ff een voorkant maken, eens bedenken wat voor titels ik daar op moet zetten. Ik ben daar zo slecht in
Ik ga hem even in mijn agenda zetten en kijken hoe ik die tijd zit met werk, geld en school. Nu eerst even een agenda kopen! Moet deze zomer sowieso echt naar Berlijnquote:Op vrijdag 23 mei 2008 10:09 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]Het lijkt mij ook tof om mij jou weer te zien!
Anders dan kom je samen met Martijn naar Berlijn 1 Augustus!gaan we daar bieren!
Tussenverslag van stage, stuk over het bedrijf, over mn werk, competenties en over de toekomstige 5 wekenquote:
Haha ja, ook wel eens gehad, werkte driekwart jaar fulltime in een fabriek [lopende band werk]. Kwam er tegen het eind paar uitzendkrachten bij. Had ik net een dag vrij [tandarts], kom ik dinsdags aan, zou die ene dude mij allemaal uitleggen wat ik moest doenquote:Op vrijdag 23 mei 2008 10:12 schreef Piles het volgende:
[..]
Mja, ze vragen het op mn bijbaan ook wel eens. Komen er nieuwe 'zaterdaghulpen' bij, en die vragen aan mij of ik er ook net werk. En dan dat gezicht als ik zeg dat ik al 6 jaar 'zaterdaghulp' ben
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |