Cola is lekkerquote:Op vrijdag 23 mei 2008 09:31 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
Koffie = lekker
En dat heb ik nodig op dit moment
Neuh, maar ff de-touren via Groningen of Drenthe oid is geen groot probleem...quote:Op vrijdag 23 mei 2008 09:30 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]gelukkig 1 biertje kan dus best!
meerijden vanuit friesland? hebben meer mensen in die regio internet? ik dacht dat jij iets speciaals was dat je een internet verbinding had
Voor de meet? Als ik met de auto kom wil ik wel een rondje Rotterdam/Delft/Utrecht doenquote:
Waar woon jij eigenlijk in Friesland?quote:Op vrijdag 23 mei 2008 09:34 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Neuh, maar ff de-touren via Groningen of Drenthe oid is geen groot probleem...
quote:
volgende week wel alle 3 op 1 dag denk ik!quote:Op vrijdag 23 mei 2008 09:32 schreef Piles het volgende:
[..]
Cola is lekker![]()
Hou jij het nou maar bij koffie, bier en stro-rum![]()
En niet alledrie tegelijk he
Damwoude, dat is helemaal in het Noordenquote:Op vrijdag 23 mei 2008 09:36 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Waar woon jij eigenlijk in Friesland?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sometimes the journey is the goal
I don't care about my soul
Sometimes life is just pure rock 'n roll!!
dude, heb je niets beters te doen dan mensen bashen? ga fietsen stelen en sneeuwpoppen bouwen.. :|quote:Op vrijdag 23 mei 2008 09:36 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Waar woon jij eigenlijk in Friesland?
[..]
[..]
volgende week wel alle 3 op 1 dag denk ik!
quote:Op vrijdag 23 mei 2008 09:39 schreef Bootje84 het volgende:
dude, heb je niets beters te doen dan mensen bashen? ga fietsen stelen en sneeuwpoppen bouwen.. :|
quote:Op vrijdag 23 mei 2008 09:39 schreef The_Dean het volgende:Ik moet hier over een heel smal stukje land, anders kom ik niet eens van het eilandSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op vrijdag 23 mei 2008 09:39 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
dude, heb je niets beters te doen dan mensen bashen? ga fietsen stelen en sneeuwpoppen bouwen.. :|
quote:Op vrijdag 23 mei 2008 09:39 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Damwoude, dat is helemaal in het Noordenwhehehe echt het uiterste van nederland!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik dacht dat je minder kansloos was, maar na dit antwoord ben ik overtuigd...!quote:Op vrijdag 23 mei 2008 09:39 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
dude, heb je niets beters te doen dan mensen bashen? ga fietsen stelen en sneeuwpoppen bouwen.. :|kansloze kutmongool
Op donderdag 3 september 2009 23:06 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
niet? En je hebt er nooit werk van gemaakt? Of vind je haar er niet leuk uitzien.
Op donderdag 3 september 2009 23:10 schreef The_Dean het volgende:
Het is mijn zus, gast.
Ook leukquote:Op vrijdag 23 mei 2008 09:40 schreef Piles het volgende:
[..]
[..]
Ik moet hier over een heel smal stukje land, anders kom ik niet eens van het eiland
je gaat al helemaal de fout in bij de eerste 2 woordjes... "ik dacht".. tja, niet doen.. laat dat maar over aan de andere mensen..quote:Op vrijdag 23 mei 2008 09:41 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
whehehe echt het uiterste van nederland!
[..]
Ik dacht dat je minder kansloos was, maar na dit antwoord ben ik overtuigd...!kansloze kutmongool
Niet met drank op rijden moet hier gewoon vanuit praktisch oogpuntquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 23 mei 2008 09:42 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
je gaat al helemaal de fout in bij de eerste 2 woordjes... "ik dacht".. tja, niet doen.. laat dat maar over aan de andere mensen..
quote:Op vrijdag 23 mei 2008 09:42 schreef Piles het volgende:
[..]
Niet met drank op rijden moet hier gewoon vanuit praktisch oogpuntHeheSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mensen die met drank op rijden
Sometimes the journey is the goal
I don't care about my soul
Sometimes life is just pure rock 'n roll!!
Ook al zo'n zin in de meet nuquote:Op vrijdag 23 mei 2008 09:43 schreef The_Dean het volgende:
Jongens, het was hier net zo lekker gezellig!
Goed bezigquote:Op vrijdag 23 mei 2008 09:43 schreef jna het volgende:
Goeiemorgen vanaf de dutch blend meeting in Rotterdam
Natuurlijk ben ik weer 1 van de eerste op een lege beursZelfs de schoonmaaksters zijn nog bezig
!!
vergeet niet het kansloos editten van de OP om mensen belachelijk te maken..quote:Op vrijdag 23 mei 2008 09:43 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]ja, dat denken kunnen we beter aan andere mensen overlaten, ik om dit en jij om het spieken!
quote:Op vrijdag 23 mei 2008 09:44 schreef Piles het volgende:
[..]
Ook al zo'n zin in de meet nu
In Utrecht hebben ze ook grachten toch?
Ja, ik zou alleen niet op de trappen gaan staanquote:Op vrijdag 23 mei 2008 09:44 schreef Piles het volgende:
[..]
Ook al zo'n zin in de meet nu
In Utrecht hebben ze ook grachten toch?
en dat 3 kwartier later als dat je er moest zijn!quote:Op vrijdag 23 mei 2008 09:43 schreef jna het volgende:
Goeiemorgen vanaf de dutch blend meeting in Rotterdam
Natuurlijk ben ik weer 1 van de eerste op een lege beursZelfs de schoonmaaksters zijn nog bezig
!!
quote:Op vrijdag 23 mei 2008 09:45 schreef jna het volgende:
[..]
Ja, ik zou alleen niet op de trappen gaan staan
We doen niet anders hierquote:Op vrijdag 23 mei 2008 09:45 schreef Bootje84 het volgende:
vergeet niet het kansloos editten van de OP om mensen belachelijk te maken..
quote:Op vrijdag 23 mei 2008 09:45 schreef jna het volgende:
Ja, ik zou alleen niet op de trappen gaan staan
Moet je nagaan als ik er echt om 9 uur wasquote:Op vrijdag 23 mei 2008 09:46 schreef nicomart het volgende:
[..]
en dat 3 kwartier later als dat je er moest zijn!
Sorry maar je maakte jezelf al belachelijk door te gaan spieken, bij 1 van je laatste tentamens! En daarna maakte je jezelf belachelijk door te zeggen dat je nu 20.000 euro extra kosten hadquote:Op vrijdag 23 mei 2008 09:45 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
vergeet niet het kansloos editten van de OP om mensen belachelijk te maken..
nee, maar dat is ook zielig voor jou...quote:
quote:Op vrijdag 23 mei 2008 09:49 schreef Piles het volgende:
Moet het hier toch wel een beetje eens zijn met Kuno
whehehe het is dat je geen bier drinkt, maar tijdens de meet gaan we wat drinken!quote:
het gaat mij niet om het feit dat je er grappen om maakt, maar hóe je ze maakt. ik kan grappen heus wel slikken, van de meeste hier, maar niet als ze óf heel kinderachtig zijn, óf heel kansloos en zeer kwetsend.. ik neem aan dat je wel een beetje inlevingsvermogen hebt en in kan zien dat ik al gestraft ben, me al kut voel en dat nog meer neertrappen weinig plezierig ervaren wordt?quote:Op vrijdag 23 mei 2008 09:49 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Sorry maar je maakte jezelf al belachelijk door te gaan spieken, bij 1 van je laatste tentamens! En daarna maakte je jezelf belachelijk door te zeggen dat je nu 20.000 euro extra kosten hadAls wij daar grappen over maken dan kan dat in het vrije nederland!
quote:Op vrijdag 23 mei 2008 09:56 schreef Leinonlein het volgende:
Oh die meet gaat geloof ik wel leuk worden! Jammer dat ik er niet bij kan zijn...
Gelukkig heb je ons nogquote:Op vrijdag 23 mei 2008 09:57 schreef jna het volgende:
Die shit begint om officieel om 10.30 en ik zit hier nu met 2 andere stands terwijl er er stuk of 25 moeten zijn
inderdaad, je bent gestraft, je voelt je kut, maar je zal ook zelf weten dat spieken het domste is wat je ooit in je leven kan doen ongeveer. Voor mensen die spieken heb ik geen respect. Dat heeft niets te maken met de grappen die ik nu hier maak, die zijn gewoon van mij, accepteer het dat mensen grappen maken, al je klasgenoten maken nu grappen over je!quote:Op vrijdag 23 mei 2008 09:54 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
het gaat mij niet om het feit dat je er grappen om maakt, maar hóe je ze maakt. ik kan grappen heus wel slikken, van de meeste hier, maar niet als ze óf heel kinderachtig zijn, óf heel kansloos en zeer kwetsend.. ik neem aan dat je wel een beetje inlevingsvermogen hebt en in kan zien dat ik al gestraft ben, me al kut voel en dat nog meer neertrappen weinig plezierig ervaren wordt?
Wij meeten in Portugal!quote:Op vrijdag 23 mei 2008 09:56 schreef Leinonlein het volgende:
Oh die meet gaat geloof ik wel leuk worden! Jammer dat ik er niet bij kan zijn...
Maar heb alles al te horen gekregen, er is niks meer wat me wat doetquote:Op vrijdag 23 mei 2008 09:50 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
nee, maar dat is ook zielig voor jou...fries en belachelijk gemaakt... ik wil niet een zelfmoord op mijn geweten hebben!
quote:Op vrijdag 23 mei 2008 09:59 schreef Leinonlein het volgende:
Hihi grappig hier. Een nieuwe medewerker bij de Customer Care vraag aan "de grote baas" op welke afdeling hij werkt. Nu schaamt ze zich
Doet me denken aan een andere stagiair die bij de gemeente den haag stage liep. Moest ie een handtekening hebben voor z'n stagecontract. Stapt ie binnen bij de burgemeesterquote:Op vrijdag 23 mei 2008 09:59 schreef Leinonlein het volgende:
Hihi grappig hier. Een nieuwe medewerker bij de Customer Care vraag aan "de grote baas" op welke afdeling hij werkt. Nu schaamt ze zich
quote:Op vrijdag 23 mei 2008 10:00 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Maar heb alles als te horen gekregen, er is niks meer wat me wat doet
heb je wel de tofste handtekening!quote:Op vrijdag 23 mei 2008 10:01 schreef jna het volgende:
[..]
Doet me denken aan een andere stagiair die bij de gemeente den haag stage liep. Moest ie een handtekening hebben voor z'n stagecontract. Stapt ie binnen bij de burgemeester
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |