Cola is lekkerquote:Op vrijdag 23 mei 2008 09:31 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
Koffie = lekker
En dat heb ik nodig op dit moment
Neuh, maar ff de-touren via Groningen of Drenthe oid is geen groot probleem...quote:Op vrijdag 23 mei 2008 09:30 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]gelukkig 1 biertje kan dus best!
meerijden vanuit friesland? hebben meer mensen in die regio internet? ik dacht dat jij iets speciaals was dat je een internet verbinding had
Voor de meet? Als ik met de auto kom wil ik wel een rondje Rotterdam/Delft/Utrecht doenquote:
Waar woon jij eigenlijk in Friesland?quote:Op vrijdag 23 mei 2008 09:34 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Neuh, maar ff de-touren via Groningen of Drenthe oid is geen groot probleem...
quote:
volgende week wel alle 3 op 1 dag denk ik!quote:Op vrijdag 23 mei 2008 09:32 schreef Piles het volgende:
[..]
Cola is lekker![]()
Hou jij het nou maar bij koffie, bier en stro-rum![]()
En niet alledrie tegelijk he
Damwoude, dat is helemaal in het Noordenquote:Op vrijdag 23 mei 2008 09:36 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Waar woon jij eigenlijk in Friesland?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sometimes the journey is the goal
I don't care about my soul
Sometimes life is just pure rock 'n roll!!
dude, heb je niets beters te doen dan mensen bashen? ga fietsen stelen en sneeuwpoppen bouwen.. :|quote:Op vrijdag 23 mei 2008 09:36 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Waar woon jij eigenlijk in Friesland?
[..]
[..]
volgende week wel alle 3 op 1 dag denk ik!
quote:Op vrijdag 23 mei 2008 09:39 schreef Bootje84 het volgende:
dude, heb je niets beters te doen dan mensen bashen? ga fietsen stelen en sneeuwpoppen bouwen.. :|
quote:Op vrijdag 23 mei 2008 09:39 schreef The_Dean het volgende:Ik moet hier over een heel smal stukje land, anders kom ik niet eens van het eilandSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op vrijdag 23 mei 2008 09:39 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
dude, heb je niets beters te doen dan mensen bashen? ga fietsen stelen en sneeuwpoppen bouwen.. :|
quote:Op vrijdag 23 mei 2008 09:39 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Damwoude, dat is helemaal in het Noordenwhehehe echt het uiterste van nederland!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik dacht dat je minder kansloos was, maar na dit antwoord ben ik overtuigd...!quote:Op vrijdag 23 mei 2008 09:39 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
dude, heb je niets beters te doen dan mensen bashen? ga fietsen stelen en sneeuwpoppen bouwen.. :|kansloze kutmongool
Op donderdag 3 september 2009 23:06 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
niet? En je hebt er nooit werk van gemaakt? Of vind je haar er niet leuk uitzien.
Op donderdag 3 september 2009 23:10 schreef The_Dean het volgende:
Het is mijn zus, gast.
Ook leukquote:Op vrijdag 23 mei 2008 09:40 schreef Piles het volgende:
[..]
[..]
Ik moet hier over een heel smal stukje land, anders kom ik niet eens van het eiland
je gaat al helemaal de fout in bij de eerste 2 woordjes... "ik dacht".. tja, niet doen.. laat dat maar over aan de andere mensen..quote:Op vrijdag 23 mei 2008 09:41 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
whehehe echt het uiterste van nederland!
[..]
Ik dacht dat je minder kansloos was, maar na dit antwoord ben ik overtuigd...!kansloze kutmongool
Niet met drank op rijden moet hier gewoon vanuit praktisch oogpuntquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 23 mei 2008 09:42 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
je gaat al helemaal de fout in bij de eerste 2 woordjes... "ik dacht".. tja, niet doen.. laat dat maar over aan de andere mensen..
quote:Op vrijdag 23 mei 2008 09:42 schreef Piles het volgende:
[..]
Niet met drank op rijden moet hier gewoon vanuit praktisch oogpuntHeheSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mensen die met drank op rijden
Sometimes the journey is the goal
I don't care about my soul
Sometimes life is just pure rock 'n roll!!
Ook al zo'n zin in de meet nuquote:Op vrijdag 23 mei 2008 09:43 schreef The_Dean het volgende:
Jongens, het was hier net zo lekker gezellig!
Goed bezigquote:Op vrijdag 23 mei 2008 09:43 schreef jna het volgende:
Goeiemorgen vanaf de dutch blend meeting in Rotterdam
Natuurlijk ben ik weer 1 van de eerste op een lege beursZelfs de schoonmaaksters zijn nog bezig
!!
vergeet niet het kansloos editten van de OP om mensen belachelijk te maken..quote:Op vrijdag 23 mei 2008 09:43 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]ja, dat denken kunnen we beter aan andere mensen overlaten, ik om dit en jij om het spieken!
quote:Op vrijdag 23 mei 2008 09:44 schreef Piles het volgende:
[..]
Ook al zo'n zin in de meet nu
In Utrecht hebben ze ook grachten toch?
Ja, ik zou alleen niet op de trappen gaan staanquote:Op vrijdag 23 mei 2008 09:44 schreef Piles het volgende:
[..]
Ook al zo'n zin in de meet nu
In Utrecht hebben ze ook grachten toch?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |