Leef je uit hoorquote:
Ik had jou nog niet verwacht zo vroegquote:Op vrijdag 23 mei 2008 10:06 schreef Houniet het volgende:
Goedemorgen stage-verslagenmakers!
Haha die kan zichzelf ook wel voor zijn kop slaan, die dacht toch niet serieus dat hij bij de burgermeester moest zijn he?quote:Op vrijdag 23 mei 2008 10:01 schreef jna het volgende:
[..]
Doet me denken aan een andere stagiair die bij de gemeente den haag stage liep. Moest ie een handtekening hebben voor z'n stagecontract. Stapt ie binnen bij de burgemeester
...en kansloze lui die vroeger stage liepen maar zijn blijven hangen...quote:Op vrijdag 23 mei 2008 10:06 schreef Houniet het volgende:
Goedenmorgenquote:Op vrijdag 23 mei 2008 10:06 schreef Houniet het volgende:
quote:Op vrijdag 23 mei 2008 10:05 schreef Leinonlein het volgende:
[..]
Lijkt me leuk je weer eens te zien Kumpel!
Mjah, redelijk normale vraag nog wel toch?quote:Op vrijdag 23 mei 2008 10:08 schreef Leinonlein het volgende:
[..]
Haha die kan zichzelf ook wel voor zijn kop slaan, die dacht toch niet serieus dat hij bij de burgermeester moest zijn he?![]()
Gelukkig is deze grote chef wel een toffe knakker, hij kon er wel om lachen (zij niet). Ik heb bij mijn vorige werk ook eens aan een nieuwe werknemer gevraagd of hij stage komt lopen, was hij ook al afgestudeerd. Oeps!
Trouwens, verslagen allemaal klaarquote:Op vrijdag 23 mei 2008 10:06 schreef Houniet het volgende:
quote:
hoi!quote:Op vrijdag 23 mei 2008 10:06 schreef Houniet het volgende:
Goedemorgen stage-verslagenprototypemakers!
Mja, ze vragen het op mn bijbaan ook wel eens. Komen er nieuwe 'zaterdaghulpen' bij, en die vragen aan mij of ik er ook net werk. En dan dat gezicht als ik zeg dat ik al 6 jaar 'zaterdaghulp' benquote:Op vrijdag 23 mei 2008 10:09 schreef The_Dean het volgende:
Mjah, redelijk normale vraag nog wel toch?
Doe je het wel meteen goed..quote:Op vrijdag 23 mei 2008 10:01 schreef jna het volgende:
[..]
Doet me denken aan een andere stagiair die bij de gemeente den haag stage liep. Moest ie een handtekening hebben voor z'n stagecontract. Stapt ie binnen bij de burgemeester
Als stagiair.. Hoe voelt dat nou?quote:Op vrijdag 23 mei 2008 10:10 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Trouwens, verslagen allemaal klaar
Vandaag laatste dag
Serieusquote:Op vrijdag 23 mei 2008 10:10 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Trouwens, verslagen allemaal klaar
Vandaag laatste dag
Waar gaat je verslag over?quote:Op vrijdag 23 mei 2008 10:19 schreef Piles het volgende:
Tussenverslag is af
Moet alleen nog ff een voorkant maken, eens bedenken wat voor titels ik daar op moet zetten. Ik ben daar zo slecht in
Ik ga hem even in mijn agenda zetten en kijken hoe ik die tijd zit met werk, geld en school. Nu eerst even een agenda kopen! Moet deze zomer sowieso echt naar Berlijnquote:Op vrijdag 23 mei 2008 10:09 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]Het lijkt mij ook tof om mij jou weer te zien!
Anders dan kom je samen met Martijn naar Berlijn 1 Augustus!gaan we daar bieren!
Tussenverslag van stage, stuk over het bedrijf, over mn werk, competenties en over de toekomstige 5 wekenquote:
Haha ja, ook wel eens gehad, werkte driekwart jaar fulltime in een fabriek [lopende band werk]. Kwam er tegen het eind paar uitzendkrachten bij. Had ik net een dag vrij [tandarts], kom ik dinsdags aan, zou die ene dude mij allemaal uitleggen wat ik moest doenquote:Op vrijdag 23 mei 2008 10:12 schreef Piles het volgende:
[..]
Mja, ze vragen het op mn bijbaan ook wel eens. Komen er nieuwe 'zaterdaghulpen' bij, en die vragen aan mij of ik er ook net werk. En dan dat gezicht als ik zeg dat ik al 6 jaar 'zaterdaghulp' ben
Haha ja, zo raar is het misschien ook niet. Maar misschien dat iemand zich daardoor wel eens beledigd kan voelen... Aan de andere kant, mensen die zich beter voelenquote:Op vrijdag 23 mei 2008 10:12 schreef Piles het volgende:
[..]
Mja, ze vragen het op mn bijbaan ook wel eens. Komen er nieuwe 'zaterdaghulpen' bij, en die vragen aan mij of ik er ook net werk. En dan dat gezicht als ik zeg dat ik al 6 jaar 'zaterdaghulp' ben
Neem een competentie als titelquote:Op vrijdag 23 mei 2008 10:21 schreef Piles het volgende:
[..]
Tussenverslag van stage, stuk over het bedrijf, over mn werk, competenties en over de toekomstige 5 weken
En wil je je OP nog even aanpassen ivm de meet
Hehe, dat heb ik ook eens gehad. Ik begon een seizoen iets later in de winkel waar ik al 4 of 5 seizoenen werkte. Er waren toen al wat jongens aangenomen die mij wel even gingen vertellen waar alles stond en wat ik moest doen. Wisten zij veel dat ik als assistent bedrijfsleider kwam werken.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 10:23 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Haha ja, ook wel eens gehad, werkte driekwart jaar fulltime in een fabriek [lopende band werk]. Kwam er tegen het eind paar uitzendkrachten bij. Had ik net een dag vrij [tandarts], kom ik dinsdags aan, zou die ene dude mij allemaal uitleggen wat ik moest doen
Totaal niet boeiend, maar wel grappig...quote:Aan de Radboud Universiteit wordt met behulp van NMR spectro-
scopie onderzoek gedaan naar onderwerpen als structuurpredictie en -
bepaling, waarbij goede experimentele opzet en uitvoering een belangrijk
onderdeel is van effectief onderzoek (leren) doen. In dit project is van een
bestaande spectrometer simulator waarmee mensen digitaal experimenten
kunnen uitvoeren een optimalisatie en herimplementatie uitgevoerd. Door
een zorgvuldige selectie van componenten die bijdragen aan een eciente
implementatie van de complexe natuurwetenschappelijke achtergrond van
de chemische en fysische fenomenen die bij NMR spectroscopie een rol spe-
len is er een vernieuwde Java applicatie gemaakt. Door literatuurstudie
en samenwerking met diverse onderzoeksinstituten is er een verder begin
gelegd met het aanleggen van een molecuul database waarin modellen en
experimenten van echte gegevens digitaal opgeslagen worden zodat deze
in gesimuleerde experimenten gebruikt kunnen worden.
Best goed, lekker klaar zometeenquote:
Niet zomaar één, de allerlaatste stagedag van mijn levenquote:
Feliquote:Op vrijdag 23 mei 2008 10:28 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Niet zomaar één, de allerlaatste stagedag van mijn leven
In een dierenwinkel/tuincentrum. Ooit begonnen als veger en watergever (was niks voor mij), dus snel naar het dierengedeelte. Heb niet zoveel met dieren, maar heerlijk werk en geweldige mensenquote:Op vrijdag 23 mei 2008 10:25 schreef Leinonlein het volgende:
Waar werk je eigenlijk al 6 jaar lang, gaat dat nooit vervelen?
Hé, niet snel edittenquote:
quote:Op vrijdag 23 mei 2008 10:20 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Zo, kort dagje op het werk. Rechten stonden blijkbaar nog niet helemaal goed, dus ik kan de juiste mappen niet in. Systeembeheerder is vrij, dus er zat niks anders op dan vroeg naar huis. Werk volgende week wel wat extra dan, om toch nog wat te verdienen deze maand.
Ik ken hetquote:Op vrijdag 23 mei 2008 10:12 schreef Piles het volgende:
[..]
NMRquote:Op vrijdag 23 mei 2008 10:27 schreef HostiMeister het volgende:
Ik lees net mijn stage verslag, met het bijbehorende abstract terug op een andere website, ik wist niet dat iemand mijn verslag zomaar had gecopieërd![]()
Het abstract:
[..]
Totaal niet boeiend, maar wel grappig...
hup! Koop een agenda dan!quote:Op vrijdag 23 mei 2008 10:20 schreef Leinonlein het volgende:
[..]
Ik ga hem even in mijn agenda zetten en kijken hoe ik die tijd zit met werk, geld en school. Nu eerst even een agenda kopen! Moet deze zomer sowieso echt naar Berlijn.
quote:
Herkenbaarquote:Op vrijdag 23 mei 2008 10:30 schreef Californium het volgende:
Ik ken hetBij ons zijn er 2 'die hards', waaronder ik, en in bijna vier jaar hebben wij al 12 tot 15 zaterdaghulpen versleten...Als ze dan vragen hoelang ik er al werk dat schrikken ze meestal.. 'al zo lang
'
Jij wilde niet mee!quote:Op vrijdag 23 mei 2008 10:32 schreef Houniet het volgende:
Ik heb heul geen PM gehad vanwege de meet.
Ik ken het allebei niet. Maar kleine concertzalen zijn tof. Ik zou het graag even opzetten, maar er staat een muziekdvd op en dan moet ik die weer eerst uit zetten, andere speakers aanzetten, moeilijk doen. Wat is het voor muziek?quote:Op vrijdag 23 mei 2008 10:30 schreef Leinonlein het volgende:
[..]
![]()
Geld verdienen, altijd goed! Ik was gisteren bij Silverstein, was echt super! Echt naar mijn zin gehad in een kleine concertzaal bij mij om de hoek. voorprogramma was Today Forever uit Kassel (DE), dus ik ging even met hun praten. Vol verbaasd dat een "Spanjaard" Duits sprak, maar ja, ik ben helemaal geen Spaanse.
Klinkt goed. Nu heb ik ook honger. Dat is niet vreemd, want ik moet nog ontbijten.quote:En about eten, gisteren ben ik naar een grote groenten en fruit markt geweest waar ik lekkere boontjes en andere groetjes heb gekocht. Die heb ik gewokt met biefstukreepjes in een marinade van Soja met komijn, knoflook en groene peper. HEER-LIJK!
Je stond ook niet in het lijstjequote:Op vrijdag 23 mei 2008 10:32 schreef Houniet het volgende:
Ik heb heul geen PM gehad vanwege de meet.
Auteursrecht aanvragenquote:Op vrijdag 23 mei 2008 10:27 schreef HostiMeister het volgende:
Ik lees net mijn stage verslag, met het bijbehorende abstract terug op een andere website, ik wist niet dat iemand mijn verslag zomaar had gecopieërd![]()
Het abstract:
[..]
Totaal niet boeiend, maar wel grappig...
Ja ja, een kenner...quote:
Ik heb het 4,5 jaar volgehouden hoorquote:Op vrijdag 23 mei 2008 10:32 schreef Piles het volgende:
[..]
Herkenbaar
Wat is dat toch met de jeugd tegenwoordig, ze zouden het tegenwoordig nooit lang vol
Dankjequote:
het volgende topic verdient het dan gewoon om Stage SC # 449 The Dean te heeten he!quote:Op vrijdag 23 mei 2008 10:28 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Niet zomaar één, de allerlaatste stagedag van mijn leven
Ja, staat op een subsite van de RU, dus zal wel ergens voor dienen en zal wel goed zitten..quote:Op vrijdag 23 mei 2008 10:33 schreef Californium het volgende:
[..]
Auteursrecht aanvragenZe mogen het nier zomaar kopieren toch?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |