abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_58827015
Vreemd genoeg geen topic over Aruba, terwijl daar wel ontzettend veel Nederlandse jongeren zitten momenteel.

Ik zit er zelf niet meer, maar ik heb er vorig jaar een half jaar stage gelopen en ik mis het daar nog steeds Volgend jaar wil ik er weer heen en verheug me er nu al op.

Meer mensen die op dit prachtige eiland zitten?
  donderdag 22 mei 2008 @ 18:57:52 #2
46275 Castor
Obey the rules, miss the fun
pi_58830994
Ikkuh

Voor zover ik weet zit ook Geckoo hier op 't eiland.
pi_58842578
Woon je er of loop je er stage?
  vrijdag 23 mei 2008 @ 00:56:06 #4
46275 Castor
pi_58844478
Ik woon en werk op Aruba. Waar heb je stage gelopen?
  vrijdag 23 mei 2008 @ 10:01:44 #5
111528 Viajero
Who dares wins
pi_58848992
Is Aruba officieel eigenlijk wel buitenland?
It really is just like a medieval doctor bleeding his patient, observing that the patient is getting sicker, not better, and deciding that this calls for even more bleeding.
pi_58849141
quote:
Op vrijdag 23 mei 2008 00:56 schreef Castor het volgende:
Ik woon en werk op Aruba. Waar heb je stage gelopen?
Complete Solutions NV
pi_58856388
Verdient het wel een beetje in Aruba dan, heb altijd zon idee, dat je hele beperkte mogelijkheden daar hebt, misschien ook omdat het zo klein is.
pi_58860617
quote:
Op vrijdag 23 mei 2008 10:01 schreef Viajero het volgende:
Aruba is een eilandnatie in de Caraïbische Zee, behorend tot het Koninkrijk der Nederlanden

Dus niet. volgens Wikipedia.
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipiscing elit. Vivamus posuere.
Fusce vulputate dolor id augue. Maecenas sapien metus, consectetuer quis,
commodo eget, vehicula sed, elit.
  zondag 25 mei 2008 @ 17:44:00 #9
46275 Castor
pi_58902296
quote:
Op vrijdag 23 mei 2008 14:26 schreef Joey_AFCA het volgende:
Verdient het wel een beetje in Aruba dan, heb altijd zon idee, dat je hele beperkte mogelijkheden daar hebt, misschien ook omdat het zo klein is.
Je kunt hier prima verdienen. Je kunt het echter niet vergelijken met Nederland, maar dat komt omdat de euro zo hoog staat ten opzichte van de dollar. De Arubaanse florin is namelijk gekoppeld aan de dollar.
  zondag 25 mei 2008 @ 17:45:22 #10
46275 Castor
pi_58902339
quote:
Op vrijdag 23 mei 2008 16:57 schreef Suga_Mama het volgende:

[..]

Aruba is een eilandnatie in de Caraïbische Zee, behorend tot het Koninkrijk der Nederlanden

Dus niet. volgens Wikipedia.
Volgens dezelfde wikipedia:
quote:
Op 1 januari 1986 scheidde Aruba zich af van de overige Nederlandse Antillen en werd een volkomen zelfstandig en autonoom land binnen het Koninkrijk der Nederlanden met haar complete soevereiniteit en onafhankelijkheid officieel, geheel erkend med de (status aparte). Aruba verkreeg net als de Staat der Nederlanden, de hoedanigheid van volwaardig land in het Koninkrijk.
Dus wel.
pi_58918841
Naar Aruba zou ik ook wel willen emigreren.
Whoop whoop, politie.
pi_59049547
quote:
Op vrijdag 23 mei 2008 14:26 schreef Joey_AFCA het volgende:
Op Aruba kun je echt goed verdienen, maar die banen moet je wel kunnen vinden. Aruba biedt juist veel mogelijkheden, juist omdat 1.4 miljoen mensen per jaar dat eiland bezoeken, genoeg business opportunities. Er wordt daarom ook veel gebouwd en nieuwe zaken geopend.

Je zou beter een in NL kunnen sparen en vervolgens naar Aruba verkassen. Je kunt al een leuke woning kopen voor 30,000 euro.
pi_59049706
Linkje van youtube voor indruk

Moderator dinsdag 3 juni 2008 @ 20:39:43 #14
5023 crew  Geckoo
Good news everyone
pi_59099613
Whoehoe!!! hiero nog een import

zit inmiddels 1 jaar en 6 dagen op dit paradijs
vermaak me prima, werkzaam in de horeca en als ik vrij ben zit ik aan de andere kant van de bar of onderwater
maar afaik alleen Castor als mede internetter hier.
btw castor PM!
Professor Hubert Farnsworth: Shut up friends.
My internet browser heard us saying the word Fry and it found a movie about Philip J. Fry for us. It also opened my calendar to Friday and ordered me some french fries.
pi_59101021
Hoe zit het op Aruba met de werkgelegenheid? Draait alles om het toerisme of zijn er meer sectorne waarin een redelijke baan te vinden is?
pi_59104455
quote:
Op dinsdag 3 juni 2008 20:39 schreef Geckoo het volgende:

vermaak me prima, werkzaam in de horeca en als ik vrij ben zit ik aan de andere kant van de bar of onderwater
btw castor PM!
Wordt het eiland na een jaar niet wat "klein", of valt dat verder wel mee?
 FR
  zaterdag 7 juni 2008 @ 04:52:02 #17
46275 Castor
pi_59191680
quote:
Op dinsdag 3 juni 2008 21:26 schreef FloggingMolly het volgende:
Hoe zit het op Aruba met de werkgelegenheid? Draait alles om het toerisme of zijn er meer sectorne waarin een redelijke baan te vinden is?
Het toerisme is wel een van de sectoren met de meeste banen, maar er is ook altijd werk te vinden voor medisch personeel, in het onderwijs, de bouw/techniek en in mindere mate ook in de IT.

@ Geckoo PM
pi_59863773
14 augustus vertrek ik weer terug naar Aruba.. Dat half jaartje was me toch wel goed bevallen
Kelderadventures ;) HOT
pi_59880726
Leuk! Ik was tot eergisteren op Aruba (ben nu op Bonaire en overmorgen ga ik naar Curacao voor mijn werk). Ik was blij verrast, wat een leuk eiland! En iedereen spreekt er Spaans Zeer vriendelijke mensen, ik heb een hele leuke week gehad. De Palm Tours had me uitgenodigd om 2 excursies te doen in het weekend en ik heb een aantal nachten in het Divi Golf geslapen. Laatste paar nachten was ik in een klein hotelletje, Brickell Bay. Gelukkig ben ik de 12e juli er nog 1 nachtje, voor ik weer terugvlieg naar Mexico. Kunnen we een fok meet houden
pi_59880945
Zijn alle blanken nu nog niet van het eiland afgejaagd?
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
  Moderator zondag 6 juli 2008 @ 19:33:35 #21
5023 crew  Geckoo
Good news everyone
pi_59931529
@ laura waar heb je stage gelopen en waar ga je nu werken dan???

@ vogue ff kieken de 12e is een zaterdag... sochtends werken en smiddags/savonds nog geen plannen.
is die brickell bay nu al klaar met de verbouwing? en ben je nog op me werk langs geweest? tegenover playa linda?

@ diego, ben jij niet in de war met een ander eiland?

ohja en ik heb Castor aangesproken terwijl ik em niet kende (maar iemand zag lopen met een camera in cafe Plaza tijdens het EK)
My internet browser heard us saying the word Fry and it found a movie about Philip J. Fry for us. It also opened my calendar to Friday and ordered me some french fries.
pi_59939476
Ik heb bij Marandi stage gelopen.. en nu waarschijnlijk bij taste of belgium aan de slag..
Kelderadventures ;) HOT
  maandag 7 juli 2008 @ 00:42:17 #23
46275 Castor
pi_59939573
quote:
Op maandag 7 juli 2008 00:34 schreef Lautjuh21 het volgende:
Ik heb bij Marandi stage gelopen.. en nu waarschijnlijk bij taste of belgium aan de slag..
Ah, bij Niels. Leuk, weet je ook al waar? In de chocolaterie, bistro of palm island?
pi_59939763
quote:
Op dinsdag 3 juni 2008 20:39 schreef Geckoo het volgende:

btw castor PM!
Waar werk je dan?

[quote]Op zondag 6 juli 2008 19:33 schreef Geckoo het volgende:

camera in cafe Plaza tijdens het EK

Met het EK in 2000 was het daar een gekkenhuis. Heb daar toen o.a. Nederland - Italië gekeken. Hoe was het dit keer?
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
  maandag 7 juli 2008 @ 01:33:26 #25
46275 Castor
pi_59940105
quote:
Op maandag 7 juli 2008 00:57 schreef heiden6 het volgende:

[..]

Waar werk je dan?

[quote]Op zondag 6 juli 2008 19:33 schreef Geckoo het volgende:

camera in cafe Plaza tijdens het EK

Met het EK in 2000 was het daar een gekkenhuis. Heb daar toen o.a. Nederland - Italië gekeken. Hoe was het dit keer?
Het was weer een gekkenhuis, maar wel gezellig! De foto's die ik heb geschoten staan online als je ze wilt bekijken.
pi_59940312
quote:
Op maandag 7 juli 2008 01:33 schreef Castor het volgende:

[..]

Het was weer een gekkenhuis, maar wel gezellig! De foto's die ik heb geschoten staan online als je ze wilt bekijken.
Leuk!
pi_59940831
quote:
Op zondag 6 juli 2008 19:33 schreef Geckoo het volgende:

@ vogue ff kieken de 12e is een zaterdag... sochtends werken en smiddags/savonds nog geen plannen.
is die brickell bay nu al klaar met de verbouwing? en ben je nog op me werk langs geweest? tegenover playa linda?
Waar werk jij dan? In de horeca zie ik staan... Ik ben niet echt uitgeweest, alleen een avondje met een Colombiaans kennisje naar die pianobar (weet naam niet meer, vrijwel naast Brickell Bay) en naar dat pleintje waar ze 's avonds zo'n foute fonteinenshow hebben, daar heb ik sushi gegeten.

Brickell Bay is nog steeds aan het verbouwen, maar je hebt daar als gast geen last van Het zwembad is klaar, de spa ook, en ze gaan volgend jaar beginnen met het bouwen van 46 junior suites aan de andere kant van het zwembad, daar ligt nu nog een stuk braakliggend terrein. In het hotel zelf zijn een paar kamers nog helemaal kaal van binnen, maar het gaat erg snel, nieuwe meubels komen als het goed is binnen een paar weken.

Ik was ook erg onder de indruk van het Radisson, mooi hotel hoor! En het Westin vond ik wat tegenvallen maar dat kwam ook door de persoon met wie ik een meeting had, die was volgens mij overspannen, het was net een robot Het mooiste hotel vind ik nog wel het Renaissance, maar die is heel moeilijk te contracteren.

Ik ben nu in Curaçao trouwens. Dat vind ik wel een tegenvaller in vergelijking met Aruba, tot nu toe Er is niet veel te doen hier 's avonds.

[ Bericht 7% gewijzigd door Vogue op 07-07-2008 07:02:17 ]
pi_59958048
denk bistro

[ Bericht 96% gewijzigd door Lautjuh21 op 09-07-2008 21:05:42 ]
Kelderadventures ;) HOT
  woensdag 9 juli 2008 @ 01:13:44 #29
46275 Castor
pi_59987552
quote:
Op maandag 7 juli 2008 06:53 schreef Vogue het volgende:

[..]

Waar werk jij dan? In de horeca zie ik staan... Ik ben niet echt uitgeweest, alleen een avondje met een Colombiaans kennisje naar die pianobar (weet naam niet meer, vrijwel naast Brickell Bay) en naar dat pleintje waar ze 's avonds zo'n foute fonteinenshow hebben, daar heb ik sushi gegeten.
Die pianobar is zeer waarschijnlijk Sopranos. Zit ook op curacao.
  Moderator woensdag 23 juli 2008 @ 01:52:20 #30
5023 crew  Geckoo
Good news everyone
pi_60286014
quote:
Op maandag 7 juli 2008 00:34 schreef Lautjuh21 het volgende:
Marandi top tent, heb je op de nieuwe of de oude locatie stage gelopen? nieuwe is vele malen mooier.
en taste of belgium zijn prima buren, gezellig team ook.
quote:
Op maandag 7 juli 2008 00:57 schreef heiden6 het volgende:

[..]

Waar werk je dan?
Tegenover Playa Linda
quote:
Op maandag 7 juli 2008 06:53 schreef Vogue het volgende:

[..]

Brickell Bay is nog steeds aan het verbouwen, maar je hebt daar als gast geen last van Het zwembad is klaar, de spa ook, en ze gaan volgend jaar beginnen met het bouwen van 46 junior suites aan de andere kant van het zwembad, daar ligt nu nog een stuk braakliggend terrein. In het hotel zelf zijn een paar kamers nog helemaal kaal van binnen, maar het gaat erg snel, nieuwe meubels komen als het goed is binnen een paar weken.

Ik was ook erg onder de indruk van het Radisson, mooi hotel hoor! En het Westin vond ik wat tegenvallen maar dat kwam ook door de persoon met wie ik een meeting had, die was volgens mij overspannen, het was net een robot Het mooiste hotel vind ik nog wel het Renaissance, maar die is heel moeilijk te contracteren.

Ik ben nu in Curaçao trouwens. Dat vind ik wel een tegenvaller in vergelijking met Aruba, tot nu toe Er is niet veel te doen hier 's avonds.
zie hier boven waar ik werk.
Sopranos is best prima, moet alleen wel een goeie pianist zitten... soort van kleine crazy piano.
die fonteinen show is inderdaad een beetje shabby
Westin vind ik de lobby schitterend (net als de lobby van het Marriott, de laatste) en Radisson heeft een hele mooie aangelegde tuin.
en dat van curacao heb ik ook gehoord.
quote:
Op maandag 7 juli 2008 21:43 schreef Lautjuh21 het volgende:
denk bistro
gezellig worden we buren!
pi_60286503
quote:
Op woensdag 23 juli 2008 01:52 schreef Geckoo het volgende:

[..]

Marandi top tent, heb je op de nieuwe of de oude locatie stage gelopen? nieuwe is vele malen mooier.
[..]

Tegenover Playa Linda
[..]

Sopranos is best prima, moet alleen wel een goeie pianist zitten... soort van kleine crazy piano.
Westin vind ik de lobby schitterend (net als de lobby van het Marriott, de laatste) en Radisson heeft een hele mooie aangelegde tuin.
[..]

Heb begrepen dat de hele buurt daar in Noord onwijs gepimpt wordt (weet niet of je het 5 jaar geleden hebt gezien). Volgens mijn ouders is het de afgelopen paar jaar echt heel erg veranderd (ze wonen zeg maar achter de Wendy's/McDonalds bij het kruispunt en mijn moeder heeft verderop een pannenkoekenhuis, misschien ken je dat wel).

Bestaat Amici trouwens nog?
pi_60305462
quote:
Op woensdag 23 juli 2008 01:52 schreef Geckoo het volgende:

[..]

[..]

Tegenover Playa Linda
[..]

[..]

Ik heb bij marandi zowel op de oude als nieuwe locatie gestaan hele leuke tent:) heb zelfs geklust op de nieuwe locatie haha.. dat vloertje heb ik wel mooi even gelakt haha
En idd we worden buren dan haha:) tis nu vrijwel rond moet alleen nog te horen krijgen wanneer ik kan beginnen komt goed!
quote:
Heb begrepen dat de hele buurt daar in Noord onwijs gepimpt wordt (weet niet of je het 5 jaar geleden hebt gezien). Volgens mijn ouders is het de afgelopen paar jaar echt heel erg veranderd (ze wonen zeg maar achter de Wendy's/McDonalds bij het kruispunt en mijn moeder heeft verderop een pannenkoekenhuis, misschien ken je dat wel).

Oooh dat pannenkoeken huis dat ken ik wel lekker lekker
Kelderadventures ;) HOT
pi_60307896
Ja nu ik alweer ruim een week terug ben in Mexico en alles overzie vind ik Aruba toch wel het leukste en vriendelijkste eiland van de ABC En ik vind de stranden waanzinnig daar! Jullie hebben geluk er te wonen Wat me vooral opviel aan Aruba was dat de mensen er zo vreselijk aardig waren en er zo'n relaxed sfeertje hing. En je kan er bitterballen eten haha Die mis ik hier in Mexico!
pi_60330591
Ik ben een halfjaar op Aruba geweest. Bijna een jaar geleden dat ik mn ukkie vertrok naar Aruba, mis het nog vaak En hoop er vast en zeker weer es heen te gaan. De gedachten bij Eagle Beach en het pokopoko gehalte..

Heb trouwens stage gelopen bij de DSZ(Directie Sociale Zaken)
pi_60330626
quote:
Op woensdag 23 juli 2008 21:22 schreef Lautjuh21 het volgende:

[..]

Ik heb bij marandi zowel op de oude als nieuwe locatie gestaan hele leuke tent:) heb zelfs geklust op de nieuwe locatie haha.. dat vloertje heb ik wel mooi even gelakt haha
En idd we worden buren dan haha:) tis nu vrijwel rond moet alleen nog te horen krijgen wanneer ik kan beginnen komt goed!
[..]

Oooh dat pannenkoeken huis dat ken ik wel lekker lekker
Ja die ken ik ook wel !! Was goed te doen
pi_60330881
Er is dus geen Aruba-meet geweest?
Of toch wel?
 FR
pi_60331926
gheghe Nee, geen Aruba meet. Mijn vliegtuigje vanuit Curacao had vertraging dus was er pas laat, en ik ben 's avonds nog wat wezen drinken met een aardige Colombiaanse dame die ik tijdens mijn eerste verblijf op Aruba had leren kennen. Op tijd gaan slapen want ik moest om half 6 `s ochtends alweer op het vliegveld zijn voor mijn vlucht naar Miami, alwaar ik een layover had van 7 uur (!!) voordat ik verder vloog naar Cancun. In Miami lekker de stad ingeweest.

Oja ik kreeg in Aruba trouwens nog ruzie op het vliegveld. Je moet daar al door de Amerikaanse douane zodat je in de US niet eerst uuuuren in de rij moet staan, ideaal! Alleen had ik nogal haast, en ik had naast mijn koffer ook nog een zware tas vol belangrijke papieren ingecheckt. Omdat de bagage direct doorgelabeld werd naar Cancun, besloot ik even gauw een foto te maken van mijn koffer + die tas, omdat ik altijd bang ben dat mijn bagage zoekraakt.

Ineens hoor ik geschreeuw, komt er een Amerikaans wijf helemaal gefrustreerd naar me toerennen en EIST dat ik mijn camera inlever. Ik stond er zo op de vroege ochtend een beetje suf bij te kijken, schreeuwt ze in mijn oor dat het NIET grappig is, en dat ik onmiddelijk mijn camera aan haar moet geven. Ik werd een beetje giftig en vroeg waar haar gedrag op sloeg, waarna ze een beveiligingsman ging halen. Blijkbaar mocht ik in die ruimte geen foto's maken maar ik had dat met mijn suffe hoofd niet gezien. Ik moest onder toeziend oog van bovenstaande dame en de beveiligingsman de foto van mijn camera wissen, en de overige foto's laten zien, zodat zij er zeker van waren dat er niet nog meer foto's van mijn bagage op stonden .

Hoe gefrustreerd kan je zijn. Als je van Aruba naar Amerika vliegt, ga dan met een grote boog om mevrouw Witcox heen. Ik zit er nog steeds aan te denken een klacht in te dienen mbt haar hysterische gedrag. Maarja, ik zal wel geen gelijk halen, want in principe zat ik (onbewust) fout
pi_60332905
Zooo, dàt is even irritant!!!
Ik kan me goed voorstellen dat je je er ook achteraf nog over op kunt winden!! Grrrr!!!

Wàt een mierengeneuk!
 FR
pi_60332928
quote:
Op vrijdag 23 mei 2008 10:01 schreef Viajero het volgende:
Jep, tis geen binnenlandse vlucht.

Woon en werk er niet, maar al mijn familie woont er..
pi_60332938
quote:
Op dinsdag 3 juni 2008 21:26 schreef FloggingMolly het volgende:
Bijna alles draait om het toerisme, maar er is ook een hele grote olieraffinaderij, waar de economie ook op steunt. Bijna al mijn mannelijke familieleden werken daar.
  vrijdag 25 juli 2008 @ 02:35:05 #41
15080 static
03.09.2006 - 11:35
pi_60333034
Dat duurde lang, slakkie.
Yvonne riep ergens: [b]Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]
  vrijdag 25 juli 2008 @ 02:36:57 #42
15080 static
pi_60333044
quote:
Op vrijdag 25 juli 2008 00:05 schreef Vogue het volgende:
-knip-
Op veel (internationale) luchthavens gaat men uit zijn dak bij het maken van foto's. Heb hetzelfde meegemaakt op Barbados, werd zowat het gevang ingezet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]
  vrijdag 25 juli 2008 @ 08:56:35 #43
42630 DAMH
vroemmmm!!!
pi_60334892
Is er een groot verschil met curacao? en welk eiland vonden/vinden jullie persoonlijk leuker?
Yeah, well, you know, that's just, like, your opinion, man.
-the Dude-
pi_60335043
quote:
Op vrijdag 25 juli 2008 02:35 schreef static het volgende:
Dat duurde lang, slakkie.
  zondag 27 juli 2008 @ 20:06:19 #45
46275 Castor
pi_60382825
Het jaarlijkse Heineken Green City evenement was gisteren wederom in Oranjestad. Tijdens Green City heb je met 1 kaartje toegang tot clubs als Senor Frogs, Bahia, Tequila, Kildare's en Mambo Jambo. Deze tenten zijn geheel in het heineken thema versierd en hebben verschillende DJ's en live bands. De straat waarin Senor Frogs zit is compleet afgezet en bovendien voorzien van DJ en buitenbarretjes.

Sfeer gisteren was echt super! Ik heb een hoop foto's geschoten en een aantal daarvan staan online. Voor de liefhebber hier wat van die fotootjes:

Meer foto's zijn hier te zien.
  zondag 27 juli 2008 @ 21:33:28 #46
171161 Bellatrix
video et taceo
pi_60384315
quote:
Op zondag 27 juli 2008 20:06 schreef Castor het volgende:
Het jaarlijkse Heineken Green City evenement was gisteren wederom in Oranjestad. Tijdens Green City heb je met 1 kaartje toegang tot clubs als Senor Frogs, Bahia, Tequila, Kildare's en Mambo Jambo. Deze tenten zijn geheel in het heineken thema versierd en hebben verschillende DJ's en live bands. De straat waarin Senor Frogs zit is compleet afgezet en bovendien voorzien van DJ en buitenbarretjes.

Sfeer gisteren was echt super! Ik heb een hoop foto's geschoten en een aantal daarvan staan online. Voor de liefhebber hier wat van die fotootjes:

[ link | afbeelding ]

[ link | afbeelding ]

[ link | afbeelding ]

Meer foto's zijn hier te zien.
Prachtig die 2 bovenste vrouwen.
“I am become a sour woman, I take no joy in mead nor meat, and song and laughter have become suspicious strangers to me. I am a creature of grief and dust and bitter longings. There is an empty place within me where my heart was once.”
pi_60385061
quote:
Op zondag 27 juli 2008 21:33 schreef Bellatrix het volgende:

[..]

Prachtig die 2 bovenste vrouwen.
zeker

hi
AFC AJAX
  zondag 3 augustus 2008 @ 10:30:31 #48
46275 Castor
pi_60522578
Ben net terug van een S-U-P-E-R vette houseparty!!! Het is hier half vijf 's ochtends.

Playboy Nights @ Confession Club, ben heleeelmaal gaarrrrr!!

Wie van een echt nederlande houseparty houd, moet zeker een keer gaan. Dit was de eerste, maar ze gaan het elke maand houde. Als ik morgen...ehh straks weer wakker ben dan show ik wel wat foto's!!!

*out gaat*
  zondag 3 augustus 2008 @ 10:42:42 #49
67478 Radjesh
Dire Straits!
pi_60522718
Ik heb ook zin om naar Aruba te gaan
  zondag 3 augustus 2008 @ 21:17:59 #50
46275 Castor
pi_60534926
Hier wat pics van Playboy Nights @ Confession Club.

maandag 4 augustus 2008 @ 02:42:24 #51
15080 static
pi_60542018
Bestaat die TMF club nog?
  maandag 4 augustus 2008 @ 02:57:24 #52
46275 Castor
pi_60542089
Volgens mij niet. Waar zat die club?
  maandag 4 augustus 2008 @ 03:07:14 #53
15080 static
pi_60542134
Ergens in een steegje; geen dak maar heel mooie vrouwen. Daarnaast kon je kroketten kopen. Daarboven was een soort van hangbrug van een andere club, heel mooi.
  maandag 4 augustus 2008 @ 03:32:04 #54
46275 Castor
pi_60542240
Klinkt leuk, maar niet bekend bij mij. Denk niet dat hij nog bestaat.
pi_60542262
Klinkt als The Cellar.
  maandag 4 augustus 2008 @ 04:35:44 #56
46275 Castor
pi_60542427
Ah, das waar. Maar The Cellar is er ook niet meer. Er zit nu een club bij die hangbrug die heet Karma Lounge.
pi_60542446
The Cellar is er al heel lang niet meer, toch? Was dat niet een verkapte gay bar trouwens?
  Redactie Sport maandag 4 augustus 2008 @ 04:45:20 #58
218273 crew  JayJay8
  maandag 4 augustus 2008 @ 05:40:56 #59
46275 Castor
pi_60542504
quote:
Op maandag 4 augustus 2008 04:42 schreef heiden6 het volgende:
The Cellar is er al heel lang niet meer, toch? Was dat niet een verkapte gay bar trouwens?
Volgens mij kwam er elk soort volk, maar idd The Cellar is al weer een tijdje weg. Zo ook Cheers en Whiskey's Roadhouse Cafe en Mirage en Carlos and Charlies enz enz...

Toch jammer dat sommige hele leuke clubs verdwijnen. Maar goed, er komen ook weer andere leuke clubs voor terug
pi_60542506
quote:
Op maandag 4 augustus 2008 05:40 schreef Castor het volgende:

[..]

Volgens mij kwam er elk soort volk, maar idd The Cellar is al weer een tijdje weg. Zo ook Cheers en Whiskey's Roadhouse Cafe en Mirage en Carlos and Charlies enz enz...

Toch jammer dat sommige hele leuke clubs verdwijnen. Maar goed, er komen ook weer andere leuke clubs voor terug
Carlos 'n Charlies heeft nu een andere naam, maar is toch in principe nog steeds onderdeel van dezelfde keten? Is het erg veranderd? Ik kwam daar vrij regelmatig toen ik op de middelbare school zat. MC Chucho is nog eens in Nederland geweest voor een of andere Aruba-party, inclusief Balashi.
  maandag 4 augustus 2008 @ 05:50:52 #61
46275 Castor
pi_60542508
quote:
Op maandag 4 augustus 2008 05:46 schreef heiden6 het volgende:

[..]

Carlos 'n Charlies heeft nu een andere naam, maar is toch in principe nog steeds onderdeel van dezelfde keten? Is het erg veranderd? Ik kwam daar vrij regelmatig toen ik op de middelbare school zat. MC Chucho is nog eens in Nederland geweest voor een of andere Aruba-party, inclusief Balashi.
Je bedoelt Senor Frogs? Ja dat is behoorlijk anders dan Carlos 'n Charlies. Hele andere inrichting, volgens mij ook een pand opgeschoven. Tequila zit nu op de plek van de oude Charlos 'n Charlies. Daarnaast heb je Kildare's Club en daarnaast weer Cafe Bahia.
pi_60614497
Hoe is Aruba om een paar jaar te wonen.. Gaat het dan een beetje klein aanvoelen, of is er genoeg te beleven?
  Redactie Sport vrijdag 8 augustus 2008 @ 17:42:52 #63
218273 crew  JayJay8
pi_60662039
Denk dat t klein gaat aanvoelen, maar licht er ook een beetje aan wat je gewend bent
pi_60666424
quote:
Op maandag 4 augustus 2008 03:07 schreef static het volgende:
Ergens in een steegje; geen dak maar heel mooie vrouwen. Daarnaast kon je kroketten kopen. Daarboven was een soort van hangbrug van een andere club, heel mooi.
Hier bedoel je:
http://maps.google.com/maps?f=q&hl=en&geocode=&q=oranjestad,+aruba&ie=UTF8&ll=12.519793,-70.037048&spn=0.002032,0.005423&t=h&z=18
pi_60676269
quote:

Ziet er leuk uit, in ieder geval: die Oranjestad foto's!
 FR
pi_60685569
Raar kaartje, de straat waar ik vroeger gewoond heb lijkt een andere naam te hebben (zoeken op de oude naam levert niets op).
pi_60703637
Heb ook stagegelopen op Aruba en wil zoooo graag weer 'ns terug! Alleen manlief wil niet!
pi_60703738
quote:
Op maandag 4 augustus 2008 03:07 schreef static het volgende:
Is dat niet de karma lounge?
  zondag 10 augustus 2008 @ 15:44:51 #69
46275 Castor
pi_60707569
quote:
Op zondag 10 augustus 2008 13:34 schreef French het volgende:
Heb ook stagegelopen op Aruba en wil zoooo graag weer 'ns terug! Alleen manlief wil niet!
Waar heb je stage gelopen?
pi_60710037
Op het Rosario college, een basisschool. Heb in die periode gewoond op blue village, de bekende studentenappartementen.

[ Bericht 0% gewijzigd door French op 10-08-2008 19:31:50 ]
pi_60755164
Bij Aruba heb ik echt zo'n tropisch eiland in gedachte, witte stranden, palmbomen, ja daar zou ik ook wel is heen willen. Helaas kan je niet overal te gelijk heen.
  dinsdag 12 augustus 2008 @ 10:15:14 #72
159094 Jack.
Verdwaalde Belg
pi_60755267
quote:
denk bistro
Mooi, dan komen we mekaar over paar weken wel een keer tegen als ik in Aruba ben voor vakantie.
Maar als echte belg wil ik m'n bier ook aan Belgische prijzen he!
  Redactie Sport dinsdag 12 augustus 2008 @ 21:32:55 #73
218273 crew  JayJay8
  dinsdag 12 augustus 2008 @ 22:34:44 #74
15080 static
pi_60777252
quote:
Op maandag 4 augustus 2008 03:38 schreef heiden6 het volgende:
Klinkt als The Cellar.
Ja, dat is hem. Een vriend van mij was DJ daar, hij woonde op het eiland met zijn vriendin.
En het was - toen - iig geen homotent.
pi_60777273
Tvp
  woensdag 13 augustus 2008 @ 01:00:58 #76
46275 Castor
pi_60781519
quote:
denk bistro
Het is al bijna zover, nietwaar? Je schreef dat je 14 augustus deze kant zou opkomen.

Ben je nog steeds van plan om bij de bistro van Taste of Belgium te gaan werken? Ik ben daar vorige week vrijdag voor het eerst gaan eten. Is me niet tegengevallen. Lekkere Belgische Duvel gedronken en een grouper gegeten. Ik heb ook van de Tuna Tataki geproefd en die neem ik volgende keer. Die was echt super lekker!
pi_60783082
Ik vertrek 24 augustus naar Aruba voor 10 maanden om stage te lopen bij Aruba Wine & Dine. .
pi_60783326
Mazzelkont!

Veel plezier daar!
 FR
pi_60812697
quote:
Op woensdag 13 augustus 2008 01:00 schreef Castor het volgende:

[..]

Het is al bijna zover, nietwaar? Je schreef dat je 14 augustus deze kant zou opkomen.

Ben je nog steeds van plan om bij de bistro van Taste of Belgium te gaan werken? Ik ben daar vorige week vrijdag voor het eerst gaan eten. Is me niet tegengevallen. Lekkere Belgische Duvel gedronken en een grouper gegeten. Ik heb ook van de Tuna Tataki geproefd en die neem ik volgende keer. Die was echt super lekker!
ja zeker morge 15.50 vertrekt t vliegtuig en om 19.40 ben ik als t goed is geland.. vanaf daar maak ik perle d'or weer onveilig.. (A) hopelijk is t donderdags nog steeds bacardi night.. Vrijdag even een autootje fixen.. ben alleen nog aan t twijfelen kopen of huren kost me toch een smak geld iedere maand.. iemand goede tips?? En dan even langs ToB kennismaken en even naar me oude stage bedrijf
Je zult me vast nog wel ergens tegenkomen op t eiland.. Dn dolle brabander:)
Kelderadventures ;) HOT
  donderdag 14 augustus 2008 @ 00:35:27 #80
46275 Castor
pi_60813839
quote:
Op woensdag 13 augustus 2008 03:32 schreef CySt het volgende:
Ik vertrek 24 augustus naar Aruba voor 10 maanden om stage te lopen bij Aruba Wine & Dine. .
Cool, waar ga je werken? Op kantoor met Kevin en Evert of ga je bij een van de Aruba Wine & Dine restaurants aan de slag?
  donderdag 14 augustus 2008 @ 00:40:38 #81
46275 Castor
pi_60813904
quote:
Op woensdag 13 augustus 2008 23:43 schreef Lautjuh21 het volgende:

[..]

ja zeker morge 15.50 vertrekt t vliegtuig en om 19.40 ben ik als t goed is geland.. vanaf daar maak ik perle d'or weer onveilig.. (A) hopelijk is t donderdags nog steeds bacardi night.. Vrijdag even een autootje fixen.. ben alleen nog aan t twijfelen kopen of huren kost me toch een smak geld iedere maand.. iemand goede tips?? En dan even langs ToB kennismaken en even naar me oude stage bedrijf
Alvast welkom, we zullen elkaar idd vast wel tegenkomen.
pi_60814412
quote:
Op donderdag 14 augustus 2008 00:35 schreef Castor het volgende:

[..]

Cool, waar ga je werken? Op kantoor met Kevin en Evert of ga je bij een van de Aruba Wine & Dine restaurants aan de slag?
Kevin wordt mijn projectmanager, maar het is een management stage en dus inderdaad wat meer kantoorwerk (plannen/policies) etc. Wat uiteraard ook interessant en leerzaam is, maar ik wil graag ook wel wat operationeel werken (het bedrijf leren kennen en je lekker uit de naad werken op de vloer). Maar ik kreeg al te horen dat daar ook wel zo nu en dan de mogelijkheid voor zou moeten zijn. Hoe ken jij Kevin eigenlijk? (Of ken je alle Nederlanders op het eiland? .)
  donderdag 14 augustus 2008 @ 01:31:31 #83
46275 Castor
pi_60814763
quote:
Op donderdag 14 augustus 2008 01:10 schreef CySt het volgende:

[..]

Kevin wordt mijn projectmanager, maar het is een management stage en dus inderdaad wat meer kantoorwerk (plannen/policies) etc. Wat uiteraard ook interessant en leerzaam is, maar ik wil graag ook wel wat operationeel werken (het bedrijf leren kennen en je lekker uit de naad werken op de vloer). Maar ik kreeg al te horen dat daar ook wel zo nu en dan de mogelijkheid voor zou moeten zijn.
Leuk. Meestal worden de stagaires van Wine & Dine ook ingezet bij evenementen. Bijvoorbeeld tijdens de wedstrijden van het Nederlands elftal in het afgelopen EK. Toen waren alle stagaires bij Cafe the Plaza te helpen.
quote:
Hoe ken jij Kevin eigenlijk? (Of ken je alle Nederlanders op het eiland? .)
Mijn vrouw was tot voor kort supervisor bij Hadicurari restaurant en een goede vriend van ons is manager bij Cafe the Plaza. Beide zaken vallen onder Aruba Wine & Dine. Verder werk ik zelf voor de media en dan kom je veel in aanraking met mensen als Kevin die ook over marketing gaat e.d.
Vaak kom je ze ook tegen bij evenementen zoals Heineken Green City, Soul Beach festival, enz.

Ik ken nog lang niet elke Nederlander op het eiland, maar ik doe m'n best
pi_60817673
quote:
Op donderdag 14 augustus 2008 01:10 schreef CySt het volgende:

[..]

Kevin wordt mijn projectmanager, maar het is een management stage en dus inderdaad wat meer kantoorwerk (plannen/policies) etc. Wat uiteraard ook interessant en leerzaam is, maar ik wil graag ook wel wat operationeel werken (het bedrijf leren kennen en je lekker uit de naad werken op de vloer). Maar ik kreeg al te horen dat daar ook wel zo nu en dan de mogelijkheid voor zou moeten zijn. Hoe ken jij Kevin eigenlijk? (Of ken je alle Nederlanders op het eiland? .)
Waar ga je verblijven dan, blue village, perle?? Tot op t eiland ga nog even wat laatste zooi de koffer in gooien..:)
Kelderadventures ;) HOT
pi_60822745
quote:
Op donderdag 14 augustus 2008 08:11 schreef Lautjuh21 het volgende:

[..]

Waar ga je verblijven dan, blue village, perle?? Tot op t eiland ga nog even wat laatste zooi de koffer in gooien..:)
Van mijn opleiding gaan er 12 studenten op stage naar Aruba.. Met twee andere samen heb ik iets gevonden wat wij samen huren. Het is een klein appartementencomplex met 5 vakantieappartementen. Wij mogen tegen een gereduceerd tarief er wonen. Drie slaapkamers (met airco), nette badkamer, ruime keuken, ruime woonkamer, veranda, gezamenlijke tuin met zwembad en bbq. Het complex is echt net nieuw en ziet er netjes uit (we hebben ook iemand die op Aruba zit laten kijken of het echt was zoals op de foto's). We betalen dan 1000 AFL (355 euro) per persoon per maand, inclusief gas/water/licht/airco/wifi/cabletv.

Veel mensen gaan naar Aruba Blue Village, maar dat zag ik echt niet zitten. Ik hoorde van meerdere mensen dat het er vet ranzig is en altijd lawaai. Perle d'Or is dan vrij nieuw maar piepklein en je mag er niets begrijp ik, vrij streng management heb ik begrepen. Zodoende ben ik dus maar eens goed gaan zoeken en na 15 onsuccesvolle mailtjes vond ik dit. .
  Moderator zondag 17 augustus 2008 @ 03:01:39 #86
5023 crew  Geckoo
Good news everyone
pi_60892766
quote:
Op woensdag 23 juli 2008 02:53 schreef heiden6 het volgende:

[..]

Ja dat is pannenkoekenhuis Linda toch? op de andere hoek van Bingo?
quote:
Jep, ik post er nu vandaan althans achter uit het kantoor, werk hier en ben hier de manager/bedrijfslijder ( ) tot 1 September
quote:
Op donderdag 24 juli 2008 23:04 schreef Bora-Bora het volgende:
Er is dus geen Aruba-meet geweest?
Of toch wel?
niet dat ik weet, heb alleen Castor gezien.
quote:
Op vrijdag 25 juli 2008 02:09 schreef slakkie het volgende:

[..]

Bijna alles draait om het toerisme, maar er is ook een hele grote olieraffinaderij, waar de economie ook op steunt. Bijna al mijn mannelijke familieleden werken daar.
Afaik was het vroeger dat ongeveer 80% van het nationaal inkomen direct of in direct met de raffinaderij te maken had maar tegenwoordig 80% komt uit de toerisme.
quote:
Op vrijdag 25 juli 2008 08:56 schreef DAMH het volgende:
Is er een groot verschil met curacao? en welk eiland vonden/vinden jullie persoonlijk leuker?
zo ver ik weet is Aruba een stuk toeristischer en is het wat vriendelijker.
quote:
Op donderdag 7 augustus 2008 00:16 schreef ia het volgende:
Hoe is Aruba om een paar jaar te wonen.. Gaat het dan een beetje klein aanvoelen, of is er genoeg te beleven?
het is klein en mensen vergeten vaak dat het leven anders is als je hier leeft of op vakantie bent.
zeker als je op vakantie hierbent is het vrij saai na 2 weken. maar als je hier leeft bouw je, als het goed is, een sociale kring op welke je aandacht moet geven, ben je gewoon aan het werk (5 a 6 dagen per week) en ga je ook hobby's ontwikkelen (duiken/surfen/bier drinken)

en het is natuurlijk ook wat je er zelf van maakt.
quote:
Op woensdag 13 augustus 2008 03:32 schreef CySt het volgende:
Leuk veel plezier! leuk bedrijf, kan je veel kanten mee op.
quote:

[..]

ik vond het Donderdag nog erg rustig bij pam pam. maar waarschijnlijk is het over 2 weken al wat drukken, begreep van Patriek dat het complex over 2 weken weer compleet vol zat met mensen die allemaal nog eurotjes hebben gespaard in de afgelopen vakantie .

en auto. ja huren is makkelijk, bij de meeste bedrijven, heb je een probleem, lossen ze het voor je op. maarja dat kost alleen maar.

kopen= 1x aanschaf, hopen dat je een goeie heb gekocht welke niet na 3 weken in elkaar zakt doordat je het niet goed hebt bekeken. mocht er iets kapot gaan/vervangen meoten worden, heb je waarschijnlijk geen vervangend vervoer (moet je dus lopen/taxi) en maar hopen dat je de auto verkocht krijgt als je hier weer weg gaat.

mocht je nog nummers nodig hebben moet je maar ff mailen op naam-van-het-eiland@mijn-nickname.eu

ayo!!!

[ Bericht 22% gewijzigd door Geckoo op 17-08-2008 03:11:01 ]
  Moderator zondag 17 augustus 2008 @ 03:10:17 #87
5023 crew  Geckoo
Good news everyone
pi_60892847
vind trouwens 1000 florin voor een zo'n huis niet echt heel goedkoop.

ik zit voor 1600 voor met 2 slpkmr's en 2bdkmr's en een zwembad erbij
pi_60892881
Even een vraagje, is het mogelijk als Nederlander om gewoon naar Aruba te emigreren zonder werk/studie?
pi_60897728
quote:
Op zondag 17 augustus 2008 03:10 schreef Geckoo het volgende:
vind trouwens 1000 florin voor een zo'n huis niet echt heel goedkoop.

ik zit voor 1600 voor met 2 slpkmr's en 2bdkmr's en een zwembad erbij
Ja, maar op alle advertenties welke ik reageerde was het "Oh, jullie zijn studenten. We zijn eigenlijk op zoek naar een gezin of stelletje." of "We verhuren alleen voor lange termijn (min. 1 jaar). " .

Daarnaast is het toch best lastig zoeken vanuit Nederland, waarbij internet zo goed als je enige bron is. Ik heb contact opgenomen met een mede-student op Aruba en een tante op Aruba, beide konden mij niet helpen..

In Nederland betaal je 350 euro voor een beetje studentenkamer van 15 m² en nu hebben we een appartement met alles erop en eraan. Het is wellicht iets duurder dan de Arubaanse standaard, maar je hoort mij niet klagen, ik zit over een week in ieder geval op een zonovergoten eiland. .

Overigens, ik zie in je profiel dat je dezelfde opleiding als ik hebt genoten, mag ik vragen waar? En heb je ook je stage op Aruba gedaan en vervolgens blijven plakken? .
pi_60897760
quote:
Op zondag 17 augustus 2008 03:14 schreef Emimich het volgende:
Even een vraagje, is het mogelijk als Nederlander om gewoon naar Aruba te emigreren zonder werk/studie?
Je mag als Nederlander 6 maanden op Aruba verblijven op toerist-basis, daarna moet je vertrekken. Tenzij je een baan vind en een werkvergunning kunt krijgen (en niet het werk van een Arubaan inpikt, oftewel het bedrijf moet aantonen dan ze voor jou in de plaats geen Arubaan kunnen aannemen).
  Moderator zondag 17 augustus 2008 @ 17:50:04 #91
5023 crew  Geckoo
Good news everyone
pi_60903499
@ CySt Ja inderdaad ook Hotello
in het Hoge Noorden, (Ljouwert).
Heb stage in Nederland gedaan (Ahoy' , Rotterdam) maar daar blijven plakken daar.
Op een gegeven moment had ik het wel gehad in het koude kikkerlandje en kwam een aanbieding tegen voor manager van een bedrijf op aruba, heb ik na een week denken met beide handen aangepakt. je kan het verhaal ook redelijk lezen op www.geckoo.eu (ja de foto's doen het niet en ja ik moet em updaten (al een jaar ))
pi_60912626
quote:
Op zondag 17 augustus 2008 17:50 schreef Geckoo het volgende:
@ CySt Ja inderdaad ook Hotello
in het Hoge Noorden, (Ljouwert).
Heb stage in Nederland gedaan (Ahoy' , Rotterdam) maar daar blijven plakken daar.
Op een gegeven moment had ik het wel gehad in het koude kikkerlandje en kwam een aanbieding tegen voor manager van een bedrijf op aruba, heb ik na een week denken met beide handen aangepakt. je kan het verhaal ook redelijk lezen op www.geckoo.eu (ja de foto's doen het niet en ja ik moet em updaten (al een jaar ))
Ah, bij de CHN dus (nu Stenden). Ben zelf 4e jaars student aldaar en ga nu dus stage lopen op Aruba. .

Verblijf je nu trouwens nog steeds bij Patiri of heb je al wat anders gevonden? Heb Patiri ook overwogen, maar ze hadden enkel nog een 1-persoons appartement beschikbaar en dat was mij net wat te prijzig..

[ Bericht 7% gewijzigd door CySt op 18-08-2008 00:07:32 ]
  maandag 18 augustus 2008 @ 00:25:11 #93
46275 Castor
pi_60913122
Gisteren was de maandelijkse Full Moon Party in Havana Beach Club. Heb weer een aantal foto's geschoten.

Meer foto's zijn hier te bekijken.

Of op de website van Aruba ta Hot.
pi_60915444
quote:
Op maandag 18 augustus 2008 00:25 schreef Castor het volgende:
Gisteren was de maandelijkse Full Moon Party in Havana Beach Club. Heb weer een aantal foto's geschoten.

[ link | afbeelding ]

[ link | afbeelding ]

Heet de Havana Beach Club weer gewoon de Havana Beach Club?
  maandag 18 augustus 2008 @ 19:13:15 #95
46275 Castor
pi_60931108
quote:
Op maandag 18 augustus 2008 06:32 schreef heiden6 het volgende:

[..]

Heet de Havana Beach Club weer gewoon de Havana Beach Club?
Havana Beach Club, Club Havana, Havana Beach Bar, etc.
  Moderator woensdag 27 augustus 2008 @ 01:32:31 #96
5023 crew  Geckoo
Good news everyone
pi_61157229
quote:
Op maandag 18 augustus 2008 00:00 schreef CySt het volgende:

[..]

Ah, bij de CHN dus (nu Stenden). Ben zelf 4e jaars student aldaar en ga nu dus stage lopen op Aruba. .

Verblijf je nu trouwens nog steeds bij Patiri of heb je al wat anders gevonden? Heb Patiri ook overwogen, maar ze hadden enkel nog een 1-persoons appartement beschikbaar en dat was mij net wat te prijzig..
Oei Patiri, heb ik geen goeie ervaringen mee.. hele verhaal kan je wel horen maar dan moet je maar ff dm-en...
Maar ben je nou al op aruba?
quote:
Op maandag 18 augustus 2008 00:25 schreef Castor het volgende:

[ link | afbeelding ]

[ link | afbeelding ]

Ey wist niet dat jij daar ook was
was je er ook bij de PartySquad? die waren behoorlijk goed, niet verwacht trouwens.
pi_61158029
quote:
Op woensdag 27 augustus 2008 01:32 schreef Geckoo het volgende:

[..]

Oei Patiri, heb ik geen goeie ervaringen mee.. hele verhaal kan je wel horen maar dan moet je maar ff dm-en...
Maar ben je nou al op aruba?
Ja, we zijn zondag aangekomen en we hebben gelukkig een vriend die hier al 4 maanden zit, dus die kon ons overal heen brengen. Hij had speciaal voor ons maandag en dinsdag vrij genomen. Dus, van alles geregeld en gekocht, sim-kaart, wat spulletjes voor in het appartement enzo en natuurlijk naar het strand! .

Appartement is helemaal top, 3 slaapkamers met airco, ruime woonkamer, mooie keuken, Arubaanse porch, zwembad in de tuin enz enz. Vooral erg schoon (vind ik erg belangrijk) en de huisbaas is een Nederlander met een Colombiaanse vrouw. Niets is teveel gevraagd en alles wordt relatief vlot (voor Arubaanse begrippen) geregeld. We zitten wel wat afgelegen (Casibari), maar het is hier wel héél mooi en rustig. Mooi uitzicht op cactuslanschap enzo, wel veel vliegende mieren op het moment! En het is ook vreselijk heet, klam en benauwd. Maar ik hoor overal dat het normaal niet zo extreem is.. Maar verder bevalt het me prima!

Verder probeerden we een studentenauto te huren bij Hertz, maar ze hadden niets beschikbaar. Aangezien die vriend morgen weer moet werken, hadden we echt een auto nodig. Echter bleek dat onze huisbaas bevriend is met de vrouw van Hot Weels, dus even gebeld en we hadden binnen een half uur een Toyota Yaris. 53 Florin per dag en 500 dollar eigen risico, onder de 21 jaar zou het eigen risico omhoog gaan volgens contract (ik ben 20), maar omdat ik al 1,5 jaar mijn rijbewijs heb met 40.000km, heeft ze dat laten zitten. Echter hebben we deze auto maar 1 week, ze laat ons nog weten of ze eentje voor langere termijn beschikbaar krijgt, uiteraard tegen een lager tarief. Bij Hertz laten ze namelijk niets van zich horen en daar moet je officieel min. 21 jaar zijn en minimaal 1 jaar je rijbewijs.. Daar heb je wel voor 400 dollar p/m een C-klasse Nissan Platina met 500 dollar eigen risico. Even afwachten dus, maar ik wil graag wel bij haar huren, ze komt betrouwbaar over en is een Nederlander..

Verder heb ik mijn baas gemaild om me te bellen, maar nog geen reactie gehad. Verder stond ik met de huisbaas te praten en die had bezoek van ene Patrick en die kende ook alle lui bij Aruba Wine & Dine. Aardige kerel, wellicht dat jullie hem kennen? Hij zegt in de media/reclame business te werken..

Ik heb overigens gewoon WiFi hier, we hebben het 2mbit abonnement van 99 Florin, dus geen hard datalimiet, wel FUP. Het internet is bij mij echter niet heel stabiel, soms wat verbindingsproblemen, of dat hij even niet kan verbinden met een site maar 2 tellen later wel. Hebben jullie daar ook weleens last van? Overigens is het voor Nederlandse begrippen natuurlijk tergend traag, maar ik ben tevreden dat ik in ieder geval wat heb! De ping bij verbinden met servers in NL is ook erg hoog trouwens, is dat ook normaal of moet ik eens naar het modem gaan kijken?

Weet iemand trouwens of ik ergens geaarde omvormers kan kopen? Ik heb 5 stekkers meegenomen uit NL, Euro -> Amerikaans, maar het is ongeaard. In het appartement zitten echter overal geaarde stopcontacten, dus heb ik mijn laptop enzo liever ook geaard, aangezien het kan..
  Moderator woensdag 27 augustus 2008 @ 16:31:19 #98
5023 crew  Geckoo
Good news everyone
pi_61169010
quote:
Op woensdag 27 augustus 2008 04:46 schreef CySt het volgende:

[..]
Ja, we zijn zondag aangekomen en we hebben gelukkig een vriend die hier al 4 maanden zit, dus die kon ons overal heen brengen. Hij had speciaal voor ons maandag en dinsdag vrij genomen. Dus, van alles geregeld en gekocht, sim-kaart, wat spulletjes voor in het appartement enzo en natuurlijk naar het strand! .

Appartement is helemaal top, 3 slaapkamers met airco, ruime woonkamer, mooie keuken, Arubaanse porch, zwembad in de tuin enz enz. Vooral erg schoon (vind ik erg belangrijk) en de huisbaas is een Nederlander met een Colombiaanse vrouw. Niets is teveel gevraagd en alles wordt relatief vlot (voor Arubaanse begrippen) geregeld. We zitten wel wat afgelegen (Casibari), maar het is hier wel héél mooi en rustig. Mooi uitzicht op cactuslanschap enzo, wel veel vliegende mieren op het moment! En het is ook vreselijk heet, klam en benauwd. Maar ik hoor overal dat het normaal niet zo extreem is.. Maar verder bevalt het me prima!
Prima locatie, net iets na paradera toch? dan zit je namelijk vlakbij mij
rotonde hong kong daar links wel duur 3000 gulden
Maar het weer inderdaad is kut. komt door een kleine tropische storing in het caribisch gebied waardoor het hier raar is...
quote:
Verder probeerden we een studentenauto te huren bij Hertz, maar ze hadden niets beschikbaar. Aangezien die vriend morgen weer moet werken, hadden we echt een auto nodig. Echter bleek dat onze huisbaas bevriend is met de vrouw van Hot Weels, dus even gebeld en we hadden binnen een half uur een Toyota Yaris. 53 Florin per dag en 500 dollar eigen risico, onder de 21 jaar zou het eigen risico omhoog gaan volgens contract (ik ben 20), maar omdat ik al 1,5 jaar mijn rijbewijs heb met 40.000km, heeft ze dat laten zitten. Echter hebben we deze auto maar 1 week, ze laat ons nog weten of ze eentje voor langere termijn beschikbaar krijgt, uiteraard tegen een lager tarief. Bij Hertz laten ze namelijk niets van zich horen en daar moet je officieel min. 21 jaar zijn en minimaal 1 jaar je rijbewijs.. Daar heb je wel voor 400 dollar p/m een C-klasse Nissan Platina met 500 dollar eigen risico. Even afwachten dus, maar ik wil graag wel bij haar huren, ze komt betrouwbaar over en is een Nederlander..
Je kan ook eventueel Gotcha bellen of Boris
Ik vermoed alleen dat gotcha weinig meer heeft en boris heeft redelijk afgeragte auto (maar wel maar 600 gulden per maand)
quote:
Verder heb ik mijn baas gemaild om me te bellen, maar nog geen reactie gehad. Verder stond ik met de huisbaas te praten en die had bezoek van ene Patrick en die kende ook alle lui bij Aruba Wine & Dine. Aardige kerel, wellicht dat jullie hem kennen? Hij zegt in de media/reclame business te werken..
Patrick zegt me niks, maar het niet kunnen bereiken van Wine & Dine is bekend. ik heb een staigere in huis die ook iemand kent die daar gaat lopen maar bij hem was ook nog weinig bekend. oh wacht ik weet nu wie je bent.
ik haalde maroean op van het vliegveld,
quote:
Ik heb overigens gewoon WiFi hier, we hebben het 2mbit abonnement van 99 Florin, dus geen hard datalimiet, wel FUP. Het internet is bij mij echter niet heel stabiel, soms wat verbindingsproblemen, of dat hij even niet kan verbinden met een site maar 2 tellen later wel. Hebben jullie daar ook weleens last van? Overigens is het voor Nederlandse begrippen natuurlijk tergend traag, maar ik ben tevreden dat ik in ieder geval wat heb! De ping bij verbinden met servers in NL is ook erg hoog trouwens, is dat ook normaal of moet ik eens naar het modem gaan kijken?
Logisch dat de ping hoog is, moet je eens een tracert doen naar nl servers, dat gaat dus via miami en newyork en verder.
quote:
Weet iemand trouwens of ik ergens geaarde omvormers kan kopen? Ik heb 5 stekkers meegenomen uit NL, Euro -> Amerikaans, maar het is ongeaard. In het appartement zitten echter overal geaarde stopcontacten, dus heb ik mijn laptop enzo liever ook geaard, aangezien het kan..
Probeer je kostbare apperatuur of achter een omvormer te hangen (travo) of achter een APC, er willen soms nog wel eens spannings pieken over het net gestuurd worden. Better save then sorry.

ohja maroean vraagt of je vanavond nog naar de paddock gaat. en je mag koen en laura meenemen

me nummer is 5600694 en maroean 5626962
pi_61183554
quote:
Op woensdag 27 augustus 2008 16:31 schreef Geckoo het volgende:

Patrick zegt me niks, maar het niet kunnen bereiken van Wine & Dine is bekend. ik heb een staigere in huis die ook iemand kent die daar gaat lopen maar bij hem was ook nog weinig bekend. oh wacht ik weet nu wie je bent.
ik haalde maroean op van het vliegveld,
[..]

Logisch dat de ping hoog is, moet je eens een tracert doen naar nl servers, dat gaat dus via miami en newyork en verder.
[..]

Probeer je kostbare apperatuur of achter een omvormer te hangen (travo) of achter een APC, er willen soms nog wel eens spannings pieken over het net gestuurd worden. Better save then sorry.

ohja maroean vraagt of je vanavond nog naar de paddock gaat. en je mag koen en laura meenemen

me nummer is 5600694 en maroean 5626962
Haha, Koen zei al vanmiddag tegen mij van dat ik met Martijn zou hebben "geblogd".. Ik snapte niet waar hij het over had. Wel grappig dat ik je via FOK! "kende" en dan op Aruba ontmoet zonder dat ik door heb dat ik je al ken. .

Kevin heeft trouwens vandaag gebeld, ik heb maandagmiddag een afspraak met hem..

Verder zouden we eerst wel naar de Paddock gaan, maar iedereen is moe en plakkerig, dus niemand heeft zin. Maar je zult de sms wel hebben gehad tegen de tijd dat je dit leest..

We zullen deze week nog wel met jullie afspreken als het jullie uitkomt. .

[ Bericht 2% gewijzigd door CySt op 28-08-2008 04:48:20 ]
  vrijdag 29 augustus 2008 @ 02:35:45 #100
46275 Castor
pi_61210092
quote:
Op woensdag 27 augustus 2008 01:32 schreef Geckoo het volgende:

Ey wist niet dat jij daar ook was
was je er ook bij de PartySquad? die waren behoorlijk goed, niet verwacht trouwens.
Yup, Full Moon ga ik meestal heen. Helaas was ik er niet bij Urban vs House, hoorde dat het zeer geslaagd was. Morgenavond ben ik te vinden bij de parkeerplaats van Romar Trading. Die is voor de gelegenheid omgebouwd tot Romar Arena. Morgenavond is nl. de Bacardi Bartender Contest. Een kennis van me, bartender bij Cafe the Plaza gaat ook meedoen, dus die gaan we toejuichen.

Zaterdagnacht ben ik te vinden in Confession Club op Palm Beach, daar wordt de 2e Playboy Nights party gehouden en die wil ik niet missen
  Moderator zaterdag 30 augustus 2008 @ 04:43:07 #101
5023 crew  Geckoo
Good news everyone
pi_61239419
Confessions ben ik ook zeker bij! even vieren dat ik dan officeel weg ben bij Amici
en gezien de foto's en verhalen van de eerste editie wordt het een spetterend feestje!

Ik reed vanmiddag langs Romar en ze zijn wel wat van plan daarzo, misschien dat ik zo nog even langs rijd...
  dinsdag 2 september 2008 @ 18:41:45 #102
46275 Castor
pi_61326607
quote:
Op zaterdag 30 augustus 2008 04:43 schreef Geckoo het volgende:
Confessions ben ik ook zeker bij! even vieren dat ik dan officeel weg ben bij Amici
en gezien de foto's en verhalen van de eerste editie wordt het een spetterend feestje!
Confession was zeker weer een spetterend feestje. Ik heb je niet gezien daaro... Was ik te ver heen en heb ik je gemist of ben je niet geweest?

Hoe dan ook hier wat foto's om na te genieten:

Meer foto's zijn onder meer te zien op Aruba ta Hot!
  Moderator dinsdag 2 september 2008 @ 23:31:26 #103
5023 crew  Geckoo
Good news everyone
pi_61335497
quote:
Op dinsdag 2 september 2008 18:41 schreef Castor het volgende:

[..]

Confession was zeker weer een spetterend feestje. Ik heb je niet gezien daaro... Was ik te ver heen en heb ik je gemist of ben je niet geweest?

nee klopt inderdaad, had een maag die niet echt mee werkte (waarschijnlijk vanwege de snacktruck )
maar zie wel dat ik de volgende keer echt nu zeker moet gaan
  Redactie Sport woensdag 3 september 2008 @ 06:34:22 #104
218273 crew  JayJay8
pi_61338866
quote:
Op dinsdag 2 september 2008 18:41 schreef Castor het volgende:

[..]

Hoe dan ook hier wat foto's om na te genieten:

[ link | afbeelding ]

[ link | afbeelding ]

Meer foto's zijn onder meer te zien op Aruba ta Hot!
Gezellig

Ik mis Aruba
  Moderator woensdag 10 september 2008 @ 07:04:34 #105
5023 crew  Geckoo
Good news everyone
pi_61515525
* Geckoo heeft een tijdelijke vakantiebaantje bij de Paddock

altijd gezellig
  woensdag 10 september 2008 @ 08:26:16 #106
159094 Jack.
Verdwaalde Belg
pi_61516124
Overmorgen vertrek ik (vakantie)
  Redactie Sport woensdag 10 september 2008 @ 08:47:17 #107
218273 crew  JayJay8
  woensdag 10 september 2008 @ 12:28:42 #108
159094 Jack.
Verdwaalde Belg
pi_61521191
ik zal voor twee genieten
pi_61725540
Wie wil er nou naar een corrupt eiland waar mensen zomaar verdwijnen
Waar mensen rechten geschonden worden .
Als er een jongentje van 12 (Max de Vries ) zomaar in zee verdwijnt doen ze niet eens onderzoek .
Over de Holloway zaak maar te zwijgen .
Senjor Frogs is een Rovers nest en een plek waar de criminelen elkaar ontmoeten .
Berovingen van toeristen is schering en inslag
Nergens te wereld wordt er zoveel geld witgewassen als op Aruba
20% van de bevolking is verslaafd en zo kunnen we wel even doorgaan
Kortom niet Mijn vakantie eiland en zou het ook niemand aanraden.
Er komt niet voor niks een werldwijde boycot aan voor Aruba
Wanneer domme mensen domme dingen beweren, dan moet je ze niet corrigeren, maar glimlachend gelijk geven.
  donderdag 18 september 2008 @ 10:28:39 #110
15080 static
pi_61725626
Ik!!!!!!!!!!!!!!!!
  donderdag 18 september 2008 @ 10:29:24 #111
15080 static
pi_61725643
quote:
Op donderdag 18 september 2008 10:24 schreef johan555 het volgende:
Kortom niet Mijn vakantie eiland en zou het ook niemand aanraden.
Je zit dan ook in het verkeerde subforum, helder licht.
pi_61725849
Het gaat hier toch over Aruba ?
Je moet mensen goed informeren als ze ergens naar toe willen
Wanneer domme mensen domme dingen beweren, dan moet je ze niet corrigeren, maar glimlachend gelijk geven.
  donderdag 18 september 2008 @ 11:04:07 #113
15080 static
pi_61726467
quote:
Op donderdag 18 september 2008 10:37 schreef johan555 het volgende:
Het gaat hier toch over Aruba ?
Je moet mensen goed informeren als ze ergens naar toe willen
Dit is KAA, een emigratieforum/forum voor Nederlanders die in het buitenland wonen - en daar rekenen we Aruba ook bij. Kortom, deze mensen hebben zich al zeer goed voorbereid, ze wonen er per slot van rekening en gaan er niet een paar weekjes op vakantie. Daarvoor kun je beter hier zijn: Travel
  Moderator donderdag 18 september 2008 @ 16:40:27 #114
5023 crew  Geckoo
Good news everyone
pi_61734683
@ Johan... en jij hebt die informatie gedaan van achter je pc'tje?

[edit]

laat maar, heb even je post geschiedenis gelezen en zie dat er met jou niet te discussiëren valt....

[ Bericht 58% gewijzigd door Geckoo op 18-09-2008 16:47:41 ]
pi_61740266
rapport 2e kamer na bezoek aruba
In 2005 waren er iets minder dan 600 overvallen maar in
2006 zijn er meer dan 1000 overvallen gepleegd. De schrikbarende stijging
van geweldsdelicten wordt onder andere veroorzaakt door het hard
aanpakken van de export van drugs door de Kustwacht
pi_61740384
quote:
Op donderdag 18 september 2008 11:04 schreef static het volgende:

[..]

Dit is KAA, een emigratieforum/forum voor Nederlanders die in het buitenland wonen - en daar rekenen we Aruba ook bij. Kortom, deze mensen hebben zich al zeer goed voorbereid, ze wonen er per slot van rekening en gaan er niet een paar weekjes op vakantie. Daarvoor kun je beter hier zijn: Travel
oh ok
pi_61740680
quote:
Op donderdag 18 september 2008 20:51 schreef johan555 het volgende:
rapport 2e kamer na bezoek aruba
In 2005 waren er iets minder dan 600 overvallen maar in
2006 zijn er meer dan 1000 overvallen gepleegd. De schrikbarende stijging
van geweldsdelicten wordt onder andere veroorzaakt door het hard
aanpakken van de export van drugs door de Kustwacht

Logisch toch? Zo'n bootje binnenvallen met een geweer in je hand en de handelswaren afnemen is ook gewoon een overval, het is hedendaagse piraterij.
pi_61740711
Nu zie ik pas dat jij die knakker bent die me eerst een berichtje sturen waarin je om hulp vraagt, en twee weken later eentje met een verkapte bedreiging. Ik hoop dat die betonnen plaat voor je hoofd over je heen valt.
  donderdag 18 september 2008 @ 21:16:48 #119
15080 static
pi_61741107
Dames, het was al klaar.
pi_61764490
Hey schorem... Wat is nou,behalve de reeds bekende vooroordelen, het grote verschil tussen Aruba en grote broer Curacao(nee niet omvang als je daarmee komt) Ik praat dan over leefomstandigheid e.d.
pi_61765308
de mods laten hier nogal wat toe ,reuze interessant !
  vrijdag 19 september 2008 @ 18:31:01 #122
15080 static
pi_61765322
Pas maar op.
pi_61765518
quote:
Op vrijdag 19 september 2008 18:31 schreef static het volgende:
Pas maar op.
ja de een maakt me uit voor schorum en de ander zegt dat ik hem een (verkapte )bedreiging heb gestuurd
moet ik dat pikken dan ?

[ Bericht 1% gewijzigd door johan555 op 19-09-2008 18:52:05 ]
  vrijdag 19 september 2008 @ 18:56:39 #124
15080 static
pi_61765805
Ja, want het is klaar. Staat hierboven ook al.
  zondag 21 september 2008 @ 13:56:06 #125
168777 Rave_NL
Obey the Dance Commander!
pi_61798560
Ik vertrek volgende maand voor 9 maanden naar Aruba
Cobra4: "Twijfelen aan de kennis van Rave. :')
EllaN: Rave IS een parel. Mijn parel. Onze parel O+. Voor altijd.
Amphibisch getraind voor het zinkende [DEF]-schip
  woensdag 24 september 2008 @ 00:20:55 #126
46275 Castor
pi_61867222
Om weer ff in de sfeer te komen.

Afgelopen zaterdag in nachtclub Tequila:

Moderator maandag 29 september 2008 @ 01:20:46 #127
5023 crew  Geckoo
Good news everyone
pi_61987188
Daar zou ik nog wel eens een potje op kunnen trommelen
Denk dat ze me zelfs in Bonaire horen

@ Rave_aw waar ga je stage lopen dan?

@ castor wat is je mail ik was van het weekend op Curacao en ik heb een plaatje voorje
  maandag 29 september 2008 @ 15:25:21 #128
168777 Rave_NL
pi_61997669
quote:
Op maandag 29 september 2008 01:20 schreef Geckoo het volgende:
@ Rave_aw waar ga je stage lopen dan?
Savaneta
  dinsdag 30 september 2008 @ 10:44:39 #129
168777 Rave_NL
pi_62018708
Even een vraagje he, want ik ga daar een Arubaanse bankrekening openen, welke is beter en welke hebben jullie?

RBTT of CMB?
  dinsdag 30 september 2008 @ 14:15:18 #130
159094 Jack.
Verdwaalde Belg
pi_62023355
quote:

[..]

Moest je werken vorige week op donderdagnamiddag (rond 16u zoiets) ?
Anders heb ik je vast wel gezien daar, heb een tijdje bij de kassa gestaan toen met m'n zus (gebabbeld met de persoon die alles in goede banen leidt daar).

Overigens verdwijnt Havana Beach Club volgens wat ik begrepen heb. Waar je vroeger de bar had, en ernaast een restaurant wordt alles samengevoegd en willen ze er een wok restaurant in vestigen.
Of dat alleen de achterkant is of het hele gebouw weet ik niet (zou wel groot wok restaurant worden dan).
Momenteel is het gewoon gesloten en zijn ze alles aan't verbouwen. Toen ik er was waren ze ook de parasolletjes op het strand aan het vernieuwen.
pi_62048981
quote:
Op dinsdag 30 september 2008 10:44 schreef Rave_NL het volgende:
Even een vraagje he, want ik ga daar een Arubaanse bankrekening openen, welke is beter en welke hebben jullie?

RBTT of CMB?
Of ArubaBank?

Wij zitten er behoorlijk serieus over te denken om over een paar jaar naar Aruba te verhuizen Maar eerst volgend jaar maar weer eens op vakantie daar, voor mijn oma's 80e verjaardag.

Iemand vroeg of er genoeg geld te verdienen valt op Aruba. Mijn tante en oom zitten in het bank- en verzekeringswezen en laten we zeggen dat ze echt niets tekort komen.
Een beetje vreemd, maar wel lekker
  woensdag 1 oktober 2008 @ 14:27:32 #132
159094 Jack.
Verdwaalde Belg
pi_62050038
quote:
Op woensdag 1 oktober 2008 13:44 schreef beefcake het volgende:
Iemand vroeg of er genoeg geld te verdienen valt op Aruba. Mijn tante en oom zitten in het bank- en verzekeringswezen en laten we zeggen dat ze echt niets tekort komen.
Das nu ook niet bepaald een referentie denk ik. Als je in die sector zit verdien je overal wel goed geld (ja zelfs in de US)
pi_62154979
Tsunami was gisteren weer helemaal top! Was alweer de tweede keer dat ik aan het werk was achter de bar tijdens een optreden van Tsunami bij Café the Plaza. Grote opkomst en de band speelde echt weer ontzettend goed. Heb ook nog wat foto's gemaakt, welke ik binnenkort zal posten. .
  maandag 6 oktober 2008 @ 17:05:03 #134
168777 Rave_NL
pi_62177672
Nog anderhalve week

Ben nu iig bezig mijn repatkist aan het volgooien maar heb nog een paar vraagjes...
Ik wil namelijk ook mijn Xbox360 in die kist gooien, maar hoe zit het met die tv-aansluitingen daar?
Kan iemand mij daar wat meer over vertellen? Ook met betrekking op bijv. dvd-spelers

Tnx
  dinsdag 7 oktober 2008 @ 08:16:39 #135
159094 Jack.
Verdwaalde Belg
pi_62193554
quote:
Op maandag 6 oktober 2008 17:05 schreef Rave_NL het volgende:
Nog anderhalve week

Ben nu iig bezig mijn repatkist aan het volgooien maar heb nog een paar vraagjes...
Ik wil namelijk ook mijn Xbox360 in die kist gooien, maar hoe zit het met die tv-aansluitingen daar?
Kan iemand mij daar wat meer over vertellen? Ook met betrekking op bijv. dvd-spelers

Tnx
NTSC, verder weet ik er niets van.
Met wat geluk heb je een gecombineerde TV (dus NTSC en PAL) maar dat is eerder uitzondering volgens mij.
  Moderator dinsdag 7 oktober 2008 @ 21:27:32 #136
5023 crew  Geckoo
Good news everyone
pi_62214124
@ xbox 360

ik heb een oude xbox mee genomen. welke het gewoon doet nadat ik em had gehacked had en op ntsc had gezet en hij hangt achter een trafo.
inmiddels heb ik nederlandse tv overgenomen (welke dus alleen werkt op 220 en pal maar dat werkt verder allemaal prima )

maar je wordt dus militair.

en cycril tsunami is altijd goed, prima artiesten.

Lautje, al naar de paddock geweest
  vrijdag 10 oktober 2008 @ 18:39:36 #137
46275 Castor
pi_62293921
quote:
Op dinsdag 30 september 2008 14:15 schreef Jack. het volgende:

Overigens verdwijnt Havana Beach Club volgens wat ik begrepen heb. Waar je vroeger de bar had, en ernaast een restaurant wordt alles samengevoegd en willen ze er een wok restaurant in vestigen.
Of dat alleen de achterkant is of het hele gebouw weet ik niet (zou wel groot wok restaurant worden dan).
Momenteel is het gewoon gesloten en zijn ze alles aan't verbouwen. Toen ik er was waren ze ook de parasolletjes op het strand aan het vernieuwen.
Havana Beach Club verdwijnt niet, de zaak is aan iemand anders verhuurd en die is nu aan het verbouwen. Inderdaad is het naastgelegen restaurant (Ambianz, daarvoor Marandi) toegevoegd aan Havana. Op 18 oktober is de (her)opening. Ze maken er een groot evenement van met een welkomstdrankje om 21:00 uur en live optreden van onder meer Lotus Band.

Zoals voorheen blijft zondag een fijne dag om door te brengen aan het strand bij Havana. Volgens de eigenaren is het elke zondag Lounge Time met een DJ en Sax muziek.

Nadeel is wel dat het lekkere surinaamse eettentje (prem) weg is, ze hebben nu zelf de complete menukaart in handen met een strandrestaurant en wokrestaurant. Het zal ook wel duurder worden. Ik hoop ook dat de toekomstige Full Moon parties weer gewoon op het strand kunnen worden gehouden.
  vrijdag 10 oktober 2008 @ 18:44:01 #138
46275 Castor
pi_62294006
quote:
Op zondag 5 oktober 2008 19:48 schreef CySt het volgende:
Tsunami was gisteren weer helemaal top! Was alweer de tweede keer dat ik aan het werk was achter de bar tijdens een optreden van Tsunami bij Café the Plaza. Grote opkomst en de band speelde echt weer ontzettend goed. Heb ook nog wat foto's gemaakt, welke ik binnenkort zal posten. [ afbeelding ].
Aha, dat was jij aan de bar bij Plaza! Ik was foto's aan het maken, ik heb onder meer een teamfoto van het plaza personeel gemaakt en wat foto's van de uitreiking van het Plaza Open Tennis toernooi.
pi_62331774
quote:
Op vrijdag 10 oktober 2008 18:44 schreef Castor het volgende:

[..]

Aha, dat was jij aan de bar bij Plaza! Ik was foto's aan het maken, ik heb onder meer een teamfoto van het plaza personeel gemaakt en wat foto's van de uitreiking van het Plaza Open Tennis toernooi.
[ link | afbeelding ]
Ah, dat was jij dus die naast mij zat toen ik aan de bar ging eten, met de spiegelreflex met grote telelens en flitser formaat melkpak.

Ik heb overigens vrijdag en zaterdag op het Aruba Music Festival gewerkt. Ik moest 's middags zorgen dat al het eten en drinken in de kleedkamers klaar stond en 's avonds hielp ik hier en daar wat bij de bar. En Speedwagon moest vrijdagavond ook nog nasi met kip en een large cheese pizza hebben, dus dat kon ik weer gaan halen. Gloria was vrij makkelijk, wat fruit, kalkoen, 12 flessen evian en wat thee..

Ik moet straks terug naar het stadion om alle zooi mee te nemen. . Echter heb ik dan wel een jaar-voorraad frisdrank thuis staan. .
  zondag 12 oktober 2008 @ 19:09:21 #140
168777 Rave_NL
pi_62332391
quote:
Op dinsdag 7 oktober 2008 21:27 schreef Geckoo het volgende:
@ xbox 360

ik heb een oude xbox mee genomen. welke het gewoon doet nadat ik em had gehacked had en op ntsc had gezet en hij hangt achter een trafo.
inmiddels heb ik nederlandse tv overgenomen (welke dus alleen werkt op 220 en pal maar dat werkt verder allemaal prima )

maar je wordt dus militair.

en cycril tsunami is altijd goed, prima artiesten.

Lautje, al naar de paddock geweest
  Moderator maandag 13 oktober 2008 @ 01:43:43 #141
5023 crew  Geckoo
Good news everyone
pi_62341670
@ cycril moet je wat kwijt dan?

@ Castor, camera is nog steeds op me werk zonder kabeltje dus dat wordt lastig. Maar hoe zijn die van jou gelukt?

@ Rave, je moet er wel wat bij zetten...
pi_62342583
quote:
Op maandag 13 oktober 2008 01:43 schreef Geckoo het volgende:
@ cycril moet je wat kwijt dan?
Ik was er vandaag en alles was op slot en de security had niet de juiste sleutels, dus ik ga het morgen ophalen. Maar dan zal ik waarschijnlijk alles naar kantoor brengen, dus dan gaat die frisdrank en 2 liter vodka aan mijn neus voorbij. .

Het is trouwens Cyril, zonder die tweede "c". .
  maandag 13 oktober 2008 @ 20:58:48 #143
46275 Castor
pi_62361216
quote:
Op zondag 12 oktober 2008 18:39 schreef CySt het volgende:

[..]

Ah, dat was jij dus die naast mij zat toen ik aan de bar ging eten, met de spiegelreflex met grote telelens en flitser formaat melkpak.
Dat was ik idd.
  maandag 13 oktober 2008 @ 21:01:52 #144
46275 Castor
pi_62361292
quote:
Op maandag 13 oktober 2008 01:43 schreef Geckoo het volgende:

@ Castor, camera is nog steeds op me werk zonder kabeltje dus dat wordt lastig. Maar hoe zijn die van jou gelukt?
Redelijk. De foto die in na het optreden nam vond ik wel de moeite van het plaatsen waard:

Net een echte Paparazzo!
pi_62365162
quote:
Op maandag 13 oktober 2008 21:01 schreef Castor het volgende:

[..]

Redelijk. De foto die in na het optreden nam vond ik wel de moeite van het plaatsen waard:
[ link | afbeelding ]

Net een echte Paparazzo!
Haha, knappe foto. . Ik zag je inderdaad staan met je melkpak boven de hoofden zwaaiend. .

Ik heb ook nog een paar foto's van het concert, vanaf het podium genomen.. Helaas heb ik geen spiegelreflex, dus de kwaliteit is wat minder. .
pi_62367809
Goed fotomoment van Gloria.
 FR
  dinsdag 14 oktober 2008 @ 22:26:10 #147
46275 Castor
pi_62390050
Momenteel is het een 'klein beetje' regenachtig hierzo. Tropische storm Omar zorgt voor flink wat regen, wind en wateroverlast.

Klik hier voor meer foto's.
  dinsdag 14 oktober 2008 @ 23:32:25 #148
15080 static
pi_62392170
Had ik ook toen ik er was, toen hield Nino huis. Was ongeveer zoals hierboven. Onze Jeep had geen dak.
  Moderator woensdag 15 oktober 2008 @ 16:51:32 #149
5023 crew  Geckoo
Good news everyone
pi_62408963
gezellig hierzo
ik moest via voetpaden rijden om bij me werk te komen

iedereen verder nog droog gehouden?
pi_62411465
Volgens mijn vader gaat het voorlopig nog wel even door met regenen, en is de verwachting dat het restaurant van mijn moeder weer zal overstromen. Vorige keer dreef de vrieskist op het parkeerterrein. Gelukkig hebben ze drie weken geleden een uitgebreide verzekering afgesloten.

Klopt het dat er ook problemen zijn met de mobiele en vaste telefoonnetwerken?
  woensdag 15 oktober 2008 @ 18:57:42 #151
46275 Castor
pi_62412246
quote:
Op woensdag 15 oktober 2008 18:27 schreef heiden6 het volgende:
Volgens mijn vader gaat het voorlopig nog wel even door met regenen, en is de verwachting dat het restaurant van mijn moeder weer zal overstromen. Vorige keer dreef de vrieskist op het parkeerterrein. Gelukkig hebben ze drie weken geleden een uitgebreide verzekering afgesloten.

Klopt het dat er ook problemen zijn met de mobiele en vaste telefoonnetwerken?
Ik zag op TeleAruba een shot van de straat waar Bingo en Linda's pannekoekenhuis ook gevestigd zijn, dat zag er niet goed uit. Het leek wel een rivier.

Er zijn, hier en daar, problemen met stroomuitval. Dit heeft natuurlijk effect op het telefoonnetwerk,. Tot nu toe heb ik zelf (behalve het slechte bereik) niet zo heel veel gemerkt hiervan.
pi_62412359
quote:
Op woensdag 15 oktober 2008 18:57 schreef Castor het volgende:

[..]

Ik zag op TeleAruba een shot van de straat waar Bingo en Linda's pannekoekenhuis ook gevestigd zijn, dat zag er niet goed uit. Het leek wel een rivier.

Er zijn, hier en daar, problemen met stroomuitval. Dit heeft natuurlijk effect op het telefoonnetwerk,. Tot nu toe heb ik zelf (behalve het slechte bereik) niet zo heel veel gemerkt hiervan.
Een paar jaar geleden was het nog veel erger.

Ik heb ook eens meegemaakt dat de hele school was overstroomd (Colegio Arubano) en er een meter hoog water stond op Vondellaan en in de omgeving. Dat was een jaar of 9 geleden.

De infrastructuur is er gewoon niet tegen bestand.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')