Volgens mij kwam er elk soort volk, maar idd The Cellar is al weer een tijdje weg. Zo ook Cheers en Whiskey's Roadhouse Cafe en Mirage en Carlos and Charlies enz enz...quote:Op maandag 4 augustus 2008 04:42 schreef heiden6 het volgende:
The Cellar is er al heel lang niet meer, toch? Was dat niet een verkapte gay bar trouwens?
Carlos 'n Charlies heeft nu een andere naam, maar is toch in principe nog steeds onderdeel van dezelfde keten? Is het erg veranderd?quote:Op maandag 4 augustus 2008 05:40 schreef Castor het volgende:
[..]
Volgens mij kwam er elk soort volk, maar idd The Cellar is al weer een tijdje weg. Zo ook Cheers en Whiskey's Roadhouse Cafe en Mirage en Carlos and Charlies enz enz...
Toch jammer dat sommige hele leuke clubs verdwijnen. Maar goed, er komen ook weer andere leuke clubs voor terug
Je bedoelt Senor Frogs? Ja dat is behoorlijk anders dan Carlos 'n Charlies. Hele andere inrichting, volgens mij ook een pand opgeschoven. Tequila zit nu op de plek van de oude Charlos 'n Charlies. Daarnaast heb je Kildare's Club en daarnaast weer Cafe Bahia.quote:Op maandag 4 augustus 2008 05:46 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Carlos 'n Charlies heeft nu een andere naam, maar is toch in principe nog steeds onderdeel van dezelfde keten? Is het erg veranderd?Ik kwam daar vrij regelmatig toen ik op de middelbare school zat. MC Chucho is nog eens in Nederland geweest voor een of andere Aruba-party, inclusief Balashi.
Hier bedoel je:quote:Op maandag 4 augustus 2008 03:07 schreef static het volgende:
Ergens in een steegje; geen dak maar heel mooie vrouwen. Daarnaast kon je kroketten kopen. Daarboven was een soort van hangbrug van een andere club, heel mooi.
quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 20:36 schreef slakkie het volgende:
[..]
Hier bedoel je:
http://maps.google.com/maps?f=q&hl=en&geocode=&q=oranjestad,+aruba&ie=UTF8&ll=12.519793,-70.037048&spn=0.002032,0.005423&t=h&z=18
Is dat niet de karma lounge?quote:Op maandag 4 augustus 2008 03:07 schreef static het volgende:
Ergens in een steegje; geen dak maar heel mooie vrouwen. Daarnaast kon je kroketten kopen. Daarboven was een soort van hangbrug van een andere club, heel mooi.
Waar heb je stage gelopen?quote:Op zondag 10 augustus 2008 13:34 schreef French het volgende:
Heb ook stagegelopen op Aruba en wil zoooo graag weer 'ns terug! Alleen manlief wil niet!
Mooi, dan komen we mekaar over paar weken wel een keer tegen als ik in Aruba ben voor vakantie.quote:
Ja, dat is hem. Een vriend van mij was DJ daar, hij woonde op het eiland met zijn vriendin.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |