Leuk!quote:Op maandag 7 juli 2008 01:33 schreef Castor het volgende:
[..]
Het was weer een gekkenhuis, maar wel gezellig! De foto's die ik heb geschoten staan online als je ze wilt bekijken.
Waar werk jij dan? In de horeca zie ik staan... Ik ben niet echt uitgeweest, alleen een avondje met een Colombiaans kennisje naar die pianobar (weet naam niet meer, vrijwel naast Brickell Bay) en naar dat pleintje waar ze 's avonds zo'n foute fonteinenshow hebben, daar heb ik sushi gegeten.quote:Op zondag 6 juli 2008 19:33 schreef Geckoo het volgende:
@ vogue ff kieken de 12e is een zaterdag... sochtends werken en smiddags/savonds nog geen plannen.
is die brickell bay nu al klaar met de verbouwing? en ben je nog op me werk langs geweest? tegenover playa linda?
Die pianobar is zeer waarschijnlijk Sopranos. Zit ook op curacao.quote:Op maandag 7 juli 2008 06:53 schreef Vogue het volgende:
[..]
Waar werk jij dan? In de horeca zie ik staan... Ik ben niet echt uitgeweest, alleen een avondje met een Colombiaans kennisje naar die pianobar (weet naam niet meer, vrijwel naast Brickell Bay) en naar dat pleintje waar ze 's avonds zo'n foute fonteinenshow hebben, daar heb ik sushi gegeten.
Marandi top tent, heb je op de nieuwe of de oude locatie stage gelopen? nieuwe is vele malen mooier.quote:Op maandag 7 juli 2008 00:34 schreef Lautjuh21 het volgende:
Ik heb bij Marandi stage gelopen.. en nu waarschijnlijk bij taste of belgium aan de slag..
Tegenover Playa Lindaquote:
zie hier boven waar ik werk.quote:Op maandag 7 juli 2008 06:53 schreef Vogue het volgende:
[..]
Waar werk jij dan? In de horeca zie ik staan... Ik ben niet echt uitgeweest, alleen een avondje met een Colombiaans kennisje naar die pianobar (weet naam niet meer, vrijwel naast Brickell Bay) en naar dat pleintje waar ze 's avonds zo'n foute fonteinenshow hebben, daar heb ik sushi gegeten.
Brickell Bay is nog steeds aan het verbouwen, maar je hebt daar als gast geen last vanHet zwembad is klaar, de spa ook, en ze gaan volgend jaar beginnen met het bouwen van 46 junior suites aan de andere kant van het zwembad, daar ligt nu nog een stuk braakliggend terrein. In het hotel zelf zijn een paar kamers nog helemaal kaal van binnen, maar het gaat erg snel, nieuwe meubels komen als het goed is binnen een paar weken.
Ik was ook erg onder de indruk van het Radisson, mooi hotel hoor! En het Westin vond ik wat tegenvallen maar dat kwam ook door de persoon met wie ik een meeting had, die was volgens mij overspannen, het was net een robotHet mooiste hotel vind ik nog wel het Renaissance, maar die is heel moeilijk te contracteren.
Ik ben nu in Curaçao trouwens. Dat vind ik wel een tegenvaller in vergelijking met Aruba, tot nu toeEr is niet veel te doen hier 's avonds.
gezellig worden we buren!quote:
quote:Op woensdag 23 juli 2008 01:52 schreef Geckoo het volgende:
[..]
Marandi top tent, heb je op de nieuwe of de oude locatie stage gelopen? nieuwe is vele malen mooier.
en taste of belgium zijn prima buren, gezellig team ook.
[..]
Tegenover Playa Linda
[..]
zie hier boven waar ik werk.
Sopranos is best prima, moet alleen wel een goeie pianist zitten... soort van kleine crazy piano.
die fonteinen show is inderdaad een beetje shabby
Westin vind ik de lobby schitterend (net als de lobby van het Marriott, de laatste) en Radisson heeft een hele mooie aangelegde tuin.
en dat van curacao heb ik ook gehoord.
[..]
gezellig worden we buren!![]()
Ik heb bij marandi zowel op de oude als nieuwe locatie gestaanquote:Op woensdag 23 juli 2008 01:52 schreef Geckoo het volgende:
[..]
Marandi top tent, heb je op de nieuwe of de oude locatie stage gelopen? nieuwe is vele malen mooier.
en taste of belgium zijn prima buren, gezellig team ook.
[..]
Tegenover Playa Linda
[..]
zie hier boven waar ik werk.
Sopranos is best prima, moet alleen wel een goeie pianist zitten... soort van kleine crazy piano.
die fonteinen show is inderdaad een beetje shabby
Westin vind ik de lobby schitterend (net als de lobby van het Marriott, de laatste) en Radisson heeft een hele mooie aangelegde tuin.
en dat van curacao heb ik ook gehoord.
[..]
gezellig worden we buren!![]()
Oooh dat pannenkoeken huis dat ken ik welquote:Heb begrepen dat de hele buurt daar in Noord onwijs gepimpt wordt (weet niet of je het 5 jaar geleden hebt gezien). Volgens mijn ouders is het de afgelopen paar jaar echt heel erg veranderd (ze wonen zeg maar achter de Wendy's/McDonalds bij het kruispunt en mijn moeder heeft verderop een pannenkoekenhuis, misschien ken je dat wel).
Bestaat Amici trouwens nog?
Ja die ken ik ook wel !! Was goed te doenquote:Op woensdag 23 juli 2008 21:22 schreef Lautjuh21 het volgende:
[..]
Ik heb bij marandi zowel op de oude als nieuwe locatie gestaanhele leuke tent:) heb zelfs geklust op de nieuwe locatie haha.. dat vloertje heb ik wel mooi even gelakt haha
En idd we worden buren dan haha:) tis nu vrijwel rond moet alleen nog te horen krijgen wanneer ik kan beginnenkomt goed!
[..]
Oooh dat pannenkoeken huis dat ken ik wellekker lekker
Jep, tis geen binnenlandse vlucht.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 10:01 schreef Viajero het volgende:
Is Aruba officieel eigenlijk wel buitenland?
Bijna alles draait om het toerisme, maar er is ook een hele grote olieraffinaderij, waar de economie ook op steunt. Bijna al mijn mannelijke familieleden werken daar.quote:Op dinsdag 3 juni 2008 21:26 schreef FloggingMolly het volgende:
Hoe zit het op Aruba met de werkgelegenheid? Draait alles om het toerisme of zijn er meer sectorne waarin een redelijke baan te vinden is?
Op veel (internationale) luchthavens gaat men uit zijn dak bij het maken van foto's. Heb hetzelfde meegemaakt op Barbados, werd zowat het gevang ingezet.quote:Op vrijdag 25 juli 2008 00:05 schreef Vogue het volgende:
-knip-
Prachtig die 2 bovenste vrouwen.quote:Op zondag 27 juli 2008 20:06 schreef Castor het volgende:
Het jaarlijkse Heineken Green City evenement was gisteren wederom in Oranjestad. Tijdens Green City heb je met 1 kaartje toegang tot clubs als Senor Frogs, Bahia, Tequila, Kildare's en Mambo Jambo. Deze tenten zijn geheel in het heineken thema versierd en hebben verschillende DJ's en live bands. De straat waarin Senor Frogs zit is compleet afgezet en bovendien voorzien van DJ en buitenbarretjes.
Sfeer gisteren was echt super!Ik heb een hoop foto's geschoten en een aantal daarvan staan online. Voor de liefhebber hier wat van die fotootjes:
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Meer foto's zijn hier te zien.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |