abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_59940312
quote:
Op maandag 7 juli 2008 01:33 schreef Castor het volgende:

[..]

Het was weer een gekkenhuis, maar wel gezellig! De foto's die ik heb geschoten staan online als je ze wilt bekijken.
Leuk!
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
pi_59940831
quote:
Op zondag 6 juli 2008 19:33 schreef Geckoo het volgende:

@ vogue ff kieken de 12e is een zaterdag... sochtends werken en smiddags/savonds nog geen plannen.
is die brickell bay nu al klaar met de verbouwing? en ben je nog op me werk langs geweest? tegenover playa linda?
Waar werk jij dan? In de horeca zie ik staan... Ik ben niet echt uitgeweest, alleen een avondje met een Colombiaans kennisje naar die pianobar (weet naam niet meer, vrijwel naast Brickell Bay) en naar dat pleintje waar ze 's avonds zo'n foute fonteinenshow hebben, daar heb ik sushi gegeten.

Brickell Bay is nog steeds aan het verbouwen, maar je hebt daar als gast geen last van Het zwembad is klaar, de spa ook, en ze gaan volgend jaar beginnen met het bouwen van 46 junior suites aan de andere kant van het zwembad, daar ligt nu nog een stuk braakliggend terrein. In het hotel zelf zijn een paar kamers nog helemaal kaal van binnen, maar het gaat erg snel, nieuwe meubels komen als het goed is binnen een paar weken.

Ik was ook erg onder de indruk van het Radisson, mooi hotel hoor! En het Westin vond ik wat tegenvallen maar dat kwam ook door de persoon met wie ik een meeting had, die was volgens mij overspannen, het was net een robot Het mooiste hotel vind ik nog wel het Renaissance, maar die is heel moeilijk te contracteren.

Ik ben nu in Curaçao trouwens. Dat vind ik wel een tegenvaller in vergelijking met Aruba, tot nu toe Er is niet veel te doen hier 's avonds.

[ Bericht 7% gewijzigd door Vogue op 07-07-2008 07:02:17 ]
pi_59958048
denk bistro

[ Bericht 96% gewijzigd door Lautjuh21 op 09-07-2008 21:05:42 ]
Kelderadventures ;) HOT
  woensdag 9 juli 2008 @ 01:13:44 #29
46275 Castor
Obey the rules, miss the fun
pi_59987552
quote:
Op maandag 7 juli 2008 06:53 schreef Vogue het volgende:

[..]

Waar werk jij dan? In de horeca zie ik staan... Ik ben niet echt uitgeweest, alleen een avondje met een Colombiaans kennisje naar die pianobar (weet naam niet meer, vrijwel naast Brickell Bay) en naar dat pleintje waar ze 's avonds zo'n foute fonteinenshow hebben, daar heb ik sushi gegeten.
Die pianobar is zeer waarschijnlijk Sopranos. Zit ook op curacao.
  Moderator woensdag 23 juli 2008 @ 01:52:20 #30
5023 crew  Geckoo
Good news everyone
pi_60286014
quote:
Op maandag 7 juli 2008 00:34 schreef Lautjuh21 het volgende:
Ik heb bij Marandi stage gelopen.. en nu waarschijnlijk bij taste of belgium aan de slag..
Marandi top tent, heb je op de nieuwe of de oude locatie stage gelopen? nieuwe is vele malen mooier.
en taste of belgium zijn prima buren, gezellig team ook.
quote:
Op maandag 7 juli 2008 00:57 schreef heiden6 het volgende:

[..]

Waar werk je dan?
Tegenover Playa Linda
quote:
Op maandag 7 juli 2008 06:53 schreef Vogue het volgende:

[..]

Brickell Bay is nog steeds aan het verbouwen, maar je hebt daar als gast geen last van Het zwembad is klaar, de spa ook, en ze gaan volgend jaar beginnen met het bouwen van 46 junior suites aan de andere kant van het zwembad, daar ligt nu nog een stuk braakliggend terrein. In het hotel zelf zijn een paar kamers nog helemaal kaal van binnen, maar het gaat erg snel, nieuwe meubels komen als het goed is binnen een paar weken.

Ik was ook erg onder de indruk van het Radisson, mooi hotel hoor! En het Westin vond ik wat tegenvallen maar dat kwam ook door de persoon met wie ik een meeting had, die was volgens mij overspannen, het was net een robot Het mooiste hotel vind ik nog wel het Renaissance, maar die is heel moeilijk te contracteren.

Ik ben nu in Curaçao trouwens. Dat vind ik wel een tegenvaller in vergelijking met Aruba, tot nu toe Er is niet veel te doen hier 's avonds.
zie hier boven waar ik werk.
Sopranos is best prima, moet alleen wel een goeie pianist zitten... soort van kleine crazy piano.
die fonteinen show is inderdaad een beetje shabby
Westin vind ik de lobby schitterend (net als de lobby van het Marriott, de laatste) en Radisson heeft een hele mooie aangelegde tuin.
en dat van curacao heb ik ook gehoord.
quote:
Op maandag 7 juli 2008 21:43 schreef Lautjuh21 het volgende:
denk bistro
gezellig worden we buren!
Professor Hubert Farnsworth: Shut up friends.
My internet browser heard us saying the word Fry and it found a movie about Philip J. Fry for us. It also opened my calendar to Friday and ordered me some french fries.
pi_60286503
quote:
Op woensdag 23 juli 2008 01:52 schreef Geckoo het volgende:

[..]

Marandi top tent, heb je op de nieuwe of de oude locatie stage gelopen? nieuwe is vele malen mooier.
[..]

Tegenover Playa Linda
[..]

Sopranos is best prima, moet alleen wel een goeie pianist zitten... soort van kleine crazy piano.
Westin vind ik de lobby schitterend (net als de lobby van het Marriott, de laatste) en Radisson heeft een hele mooie aangelegde tuin.
[..]

Heb begrepen dat de hele buurt daar in Noord onwijs gepimpt wordt (weet niet of je het 5 jaar geleden hebt gezien). Volgens mijn ouders is het de afgelopen paar jaar echt heel erg veranderd (ze wonen zeg maar achter de Wendy's/McDonalds bij het kruispunt en mijn moeder heeft verderop een pannenkoekenhuis, misschien ken je dat wel).

Bestaat Amici trouwens nog?
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
pi_60305462
quote:
Op woensdag 23 juli 2008 01:52 schreef Geckoo het volgende:

[..]

[..]

Tegenover Playa Linda
[..]

[..]

Ik heb bij marandi zowel op de oude als nieuwe locatie gestaan hele leuke tent:) heb zelfs geklust op de nieuwe locatie haha.. dat vloertje heb ik wel mooi even gelakt haha
En idd we worden buren dan haha:) tis nu vrijwel rond moet alleen nog te horen krijgen wanneer ik kan beginnen komt goed!
quote:
Heb begrepen dat de hele buurt daar in Noord onwijs gepimpt wordt (weet niet of je het 5 jaar geleden hebt gezien). Volgens mijn ouders is het de afgelopen paar jaar echt heel erg veranderd (ze wonen zeg maar achter de Wendy's/McDonalds bij het kruispunt en mijn moeder heeft verderop een pannenkoekenhuis, misschien ken je dat wel).

Bestaat Amici trouwens nog?
Oooh dat pannenkoeken huis dat ken ik wel lekker lekker
Kelderadventures ;) HOT
pi_60307896
Ja nu ik alweer ruim een week terug ben in Mexico en alles overzie vind ik Aruba toch wel het leukste en vriendelijkste eiland van de ABC En ik vind de stranden waanzinnig daar! Jullie hebben geluk er te wonen Wat me vooral opviel aan Aruba was dat de mensen er zo vreselijk aardig waren en er zo'n relaxed sfeertje hing. En je kan er bitterballen eten haha Die mis ik hier in Mexico!
pi_60330591
Ik ben een halfjaar op Aruba geweest. Bijna een jaar geleden dat ik mn ukkie vertrok naar Aruba, mis het nog vaak En hoop er vast en zeker weer es heen te gaan. De gedachten bij Eagle Beach en het pokopoko gehalte..

Heb trouwens stage gelopen bij de DSZ(Directie Sociale Zaken)
pi_60330626
quote:
Op woensdag 23 juli 2008 21:22 schreef Lautjuh21 het volgende:

[..]

Ik heb bij marandi zowel op de oude als nieuwe locatie gestaan hele leuke tent:) heb zelfs geklust op de nieuwe locatie haha.. dat vloertje heb ik wel mooi even gelakt haha
En idd we worden buren dan haha:) tis nu vrijwel rond moet alleen nog te horen krijgen wanneer ik kan beginnen komt goed!
[..]

Oooh dat pannenkoeken huis dat ken ik wel lekker lekker
Ja die ken ik ook wel !! Was goed te doen
pi_60330881
Er is dus geen Aruba-meet geweest?
Of toch wel?
 FR
pi_60331926
gheghe Nee, geen Aruba meet. Mijn vliegtuigje vanuit Curacao had vertraging dus was er pas laat, en ik ben 's avonds nog wat wezen drinken met een aardige Colombiaanse dame die ik tijdens mijn eerste verblijf op Aruba had leren kennen. Op tijd gaan slapen want ik moest om half 6 `s ochtends alweer op het vliegveld zijn voor mijn vlucht naar Miami, alwaar ik een layover had van 7 uur (!!) voordat ik verder vloog naar Cancun. In Miami lekker de stad ingeweest.

Oja ik kreeg in Aruba trouwens nog ruzie op het vliegveld. Je moet daar al door de Amerikaanse douane zodat je in de US niet eerst uuuuren in de rij moet staan, ideaal! Alleen had ik nogal haast, en ik had naast mijn koffer ook nog een zware tas vol belangrijke papieren ingecheckt. Omdat de bagage direct doorgelabeld werd naar Cancun, besloot ik even gauw een foto te maken van mijn koffer + die tas, omdat ik altijd bang ben dat mijn bagage zoekraakt.

Ineens hoor ik geschreeuw, komt er een Amerikaans wijf helemaal gefrustreerd naar me toerennen en EIST dat ik mijn camera inlever. Ik stond er zo op de vroege ochtend een beetje suf bij te kijken, schreeuwt ze in mijn oor dat het NIET grappig is, en dat ik onmiddelijk mijn camera aan haar moet geven. Ik werd een beetje giftig en vroeg waar haar gedrag op sloeg, waarna ze een beveiligingsman ging halen. Blijkbaar mocht ik in die ruimte geen foto's maken maar ik had dat met mijn suffe hoofd niet gezien. Ik moest onder toeziend oog van bovenstaande dame en de beveiligingsman de foto van mijn camera wissen, en de overige foto's laten zien, zodat zij er zeker van waren dat er niet nog meer foto's van mijn bagage op stonden .

Hoe gefrustreerd kan je zijn. Als je van Aruba naar Amerika vliegt, ga dan met een grote boog om mevrouw Witcox heen. Ik zit er nog steeds aan te denken een klacht in te dienen mbt haar hysterische gedrag. Maarja, ik zal wel geen gelijk halen, want in principe zat ik (onbewust) fout
pi_60332905
Zooo, dàt is even irritant!!!
Ik kan me goed voorstellen dat je je er ook achteraf nog over op kunt winden!! Grrrr!!!

Wàt een mierengeneuk!
 FR
pi_60332928
quote:
Op vrijdag 23 mei 2008 10:01 schreef Viajero het volgende:
Is Aruba officieel eigenlijk wel buitenland?
Jep, tis geen binnenlandse vlucht.

Woon en werk er niet, maar al mijn familie woont er..
pi_60332938
quote:
Op dinsdag 3 juni 2008 21:26 schreef FloggingMolly het volgende:
Hoe zit het op Aruba met de werkgelegenheid? Draait alles om het toerisme of zijn er meer sectorne waarin een redelijke baan te vinden is?
Bijna alles draait om het toerisme, maar er is ook een hele grote olieraffinaderij, waar de economie ook op steunt. Bijna al mijn mannelijke familieleden werken daar.
  vrijdag 25 juli 2008 @ 02:35:05 #41
15080 static
03.09.2006 - 11:35
pi_60333034
Dat duurde lang, slakkie.
Yvonne riep ergens: [b]Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]
  vrijdag 25 juli 2008 @ 02:36:57 #42
15080 static
03.09.2006 - 11:35
pi_60333044
quote:
Op vrijdag 25 juli 2008 00:05 schreef Vogue het volgende:
-knip-
Op veel (internationale) luchthavens gaat men uit zijn dak bij het maken van foto's. Heb hetzelfde meegemaakt op Barbados, werd zowat het gevang ingezet.
Yvonne riep ergens: [b]Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]
  vrijdag 25 juli 2008 @ 08:56:35 #43
42630 DAMH
vroemmmm!!!
pi_60334892
Is er een groot verschil met curacao? en welk eiland vonden/vinden jullie persoonlijk leuker?
Yeah, well, you know, that's just, like, your opinion, man.
-the Dude-
pi_60335043
quote:
Op vrijdag 25 juli 2008 02:35 schreef static het volgende:
Dat duurde lang, slakkie.
  zondag 27 juli 2008 @ 20:06:19 #45
46275 Castor
pi_60382825
Het jaarlijkse Heineken Green City evenement was gisteren wederom in Oranjestad. Tijdens Green City heb je met 1 kaartje toegang tot clubs als Senor Frogs, Bahia, Tequila, Kildare's en Mambo Jambo. Deze tenten zijn geheel in het heineken thema versierd en hebben verschillende DJ's en live bands. De straat waarin Senor Frogs zit is compleet afgezet en bovendien voorzien van DJ en buitenbarretjes.

Sfeer gisteren was echt super! Ik heb een hoop foto's geschoten en een aantal daarvan staan online. Voor de liefhebber hier wat van die fotootjes:

Meer foto's zijn hier te zien.
  zondag 27 juli 2008 @ 21:33:28 #46
171161 Bellatrix
video et taceo
pi_60384315
quote:
Op zondag 27 juli 2008 20:06 schreef Castor het volgende:
Het jaarlijkse Heineken Green City evenement was gisteren wederom in Oranjestad. Tijdens Green City heb je met 1 kaartje toegang tot clubs als Senor Frogs, Bahia, Tequila, Kildare's en Mambo Jambo. Deze tenten zijn geheel in het heineken thema versierd en hebben verschillende DJ's en live bands. De straat waarin Senor Frogs zit is compleet afgezet en bovendien voorzien van DJ en buitenbarretjes.

Sfeer gisteren was echt super! Ik heb een hoop foto's geschoten en een aantal daarvan staan online. Voor de liefhebber hier wat van die fotootjes:

[ link | afbeelding ]

[ link | afbeelding ]

[ link | afbeelding ]

Meer foto's zijn hier te zien.
Prachtig die 2 bovenste vrouwen.
“I am become a sour woman, I take no joy in mead nor meat, and song and laughter have become suspicious strangers to me. I am a creature of grief and dust and bitter longings. There is an empty place within me where my heart was once.”
pi_60385061
quote:
Op zondag 27 juli 2008 21:33 schreef Bellatrix het volgende:

[..]

Prachtig die 2 bovenste vrouwen.
zeker

hi
AFC AJAX
  zondag 3 augustus 2008 @ 10:30:31 #48
46275 Castor
pi_60522578
Ben net terug van een S-U-P-E-R vette houseparty!!! Het is hier half vijf 's ochtends.

Playboy Nights @ Confession Club, ben heleeelmaal gaarrrrr!!

Wie van een echt nederlande houseparty houd, moet zeker een keer gaan. Dit was de eerste, maar ze gaan het elke maand houde. Als ik morgen...ehh straks weer wakker ben dan show ik wel wat foto's!!!

*out gaat*
  zondag 3 augustus 2008 @ 10:42:42 #49
67478 Radjesh
Dire Straits!
pi_60522718
Ik heb ook zin om naar Aruba te gaan
  zondag 3 augustus 2008 @ 21:17:59 #50
46275 Castor
pi_60534926
Hier wat pics van Playboy Nights @ Confession Club.

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')