Confession was zeker weer een spetterend feestje. Ik heb je niet gezien daaro... Was ik te ver heen en heb ik je gemist of ben je niet geweest?quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 04:43 schreef Geckoo het volgende:
Confessions ben ik ook zeker bij! even vieren dat ik dan officeel weg ben bij Amici![]()
en gezien de foto's en verhalen van de eerste editie wordt het een spetterend feestje!
nee klopt inderdaad, had een maag die niet echt mee werkte (waarschijnlijk vanwege de snacktruckquote:Op dinsdag 2 september 2008 18:41 schreef Castor het volgende:
[..]
Confession was zeker weer een spetterend feestje. Ik heb je niet gezien daaro... Was ik te ver heen en heb ik je gemist of ben je niet geweest?
Gezelligquote:Op dinsdag 2 september 2008 18:41 schreef Castor het volgende:
[..]
Confession was zeker weer een spetterend feestje. Ik heb je niet gezien daaro... Was ik te ver heen en heb ik je gemist of ben je niet geweest?
Hoe dan ook hier wat foto's om na te genieten:
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Meer foto's zijn onder meer te zien op Aruba ta Hot!
Je zit dan ook in het verkeerde subforum, helder licht.quote:Op donderdag 18 september 2008 10:24 schreef johan555 het volgende:
Kortom niet Mijn vakantie eiland en zou het ook niemand aanraden.
Dit is KAA, een emigratieforum/forum voor Nederlanders die in het buitenland wonen - en daar rekenen we Aruba ook bij. Kortom, deze mensen hebben zich al zeer goed voorbereid, ze wonen er per slot van rekening en gaan er niet een paar weekjes op vakantie. Daarvoor kun je beter hier zijn: Travelquote:Op donderdag 18 september 2008 10:37 schreef johan555 het volgende:
Het gaat hier toch over Aruba ?
Je moet mensen goed informeren als ze ergens naar toe willen
oh okquote:Op donderdag 18 september 2008 11:04 schreef static het volgende:
[..]
Dit is KAA, een emigratieforum/forum voor Nederlanders die in het buitenland wonen - en daar rekenen we Aruba ook bij. Kortom, deze mensen hebben zich al zeer goed voorbereid, ze wonen er per slot van rekening en gaan er niet een paar weekjes op vakantie. Daarvoor kun je beter hier zijn: Travel
Logisch toch? Zo'n bootje binnenvallen met een geweer in je hand en de handelswaren afnemen is ook gewoon een overval, het is hedendaagse piraterij.quote:Op donderdag 18 september 2008 20:51 schreef johan555 het volgende:
rapport 2e kamer na bezoek aruba
In 2005 waren er iets minder dan 600 overvallen maar in
2006 zijn er meer dan 1000 overvallen gepleegd. De schrikbarende stijging
van geweldsdelicten wordt onder andere veroorzaakt door het hard
aanpakken van de export van drugs door de Kustwacht
ja de een maakt me uit voor schorum en de ander zegt dat ik hem een (verkapte )bedreiging heb gestuurdquote:
Savanetaquote:Op maandag 29 september 2008 01:20 schreef Geckoo het volgende:
@ Rave_aw waar ga je stage lopen dan?
Moest je werken vorige week op donderdagnamiddag (rond 16u zoiets) ?quote:Op woensdag 13 augustus 2008 23:43 schreef Lautjuh21 het volgende:
[..]
ja zeker morge 15.50 vertrekt t vliegtuig en om 19.40 ben ik als t goed is geland.. vanaf daar maak ik perle d'or weer onveilig..(A) hopelijk is t donderdags nog steeds bacardi night.. Vrijdag even een autootje fixen.. ben alleen nog aan t twijfelen kopen of huren kost me toch een smak geld iedere maand.. iemand goede tips?? En dan even langs ToB kennismaken en even naar me oude stage bedrijf
![]()
Je zult me vast nog wel ergens tegenkomen op t eiland.. Dn dolle brabander:)
Of ArubaBank?quote:Op dinsdag 30 september 2008 10:44 schreef Rave_NL het volgende:
Even een vraagje he, want ik ga daar een Arubaanse bankrekening openen, welke is beter en welke hebben jullie?
RBTT of CMB?
Das nu ook niet bepaald een referentie denk ik. Als je in die sector zit verdien je overal wel goed geld (ja zelfs in de US)quote:Op woensdag 1 oktober 2008 13:44 schreef beefcake het volgende:
Iemand vroeg of er genoeg geld te verdienen valt op Aruba. Mijn tante en oom zitten in het bank- en verzekeringswezen en laten we zeggen dat ze echt niets tekort komen.
NTSC, verder weet ik er niets van.quote:Op maandag 6 oktober 2008 17:05 schreef Rave_NL het volgende:
Nog anderhalve week
Ben nu iig bezig mijn repatkist aan het volgooien maar heb nog een paar vraagjes...
Ik wil namelijk ook mijn Xbox360 in die kist gooien, maar hoe zit het met die tv-aansluitingen daar?
Kan iemand mij daar wat meer over vertellen? Ook met betrekking op bijv. dvd-spelers
Tnx
Havana Beach Club verdwijnt niet, de zaak is aan iemand anders verhuurd en die is nu aan het verbouwen. Inderdaad is het naastgelegen restaurant (Ambianz, daarvoor Marandi) toegevoegd aan Havana. Op 18 oktober is de (her)opening. Ze maken er een groot evenement van met een welkomstdrankje om 21:00 uur en live optreden van onder meer Lotus Band.quote:Op dinsdag 30 september 2008 14:15 schreef Jack. het volgende:
Overigens verdwijnt Havana Beach Club volgens wat ik begrepen heb. Waar je vroeger de bar had, en ernaast een restaurant wordt alles samengevoegd en willen ze er een wok restaurant in vestigen.
Of dat alleen de achterkant is of het hele gebouw weet ik niet (zou wel groot wok restaurant worden dan).
Momenteel is het gewoon gesloten en zijn ze alles aan't verbouwen. Toen ik er was waren ze ook de parasolletjes op het strand aan het vernieuwen.
Aha, dat was jij aan de bar bij Plaza! Ik was foto's aan het maken, ik heb onder meer een teamfoto van het plaza personeel gemaakt en wat foto's van de uitreiking van het Plaza Open Tennis toernooi.quote:Op zondag 5 oktober 2008 19:48 schreef CySt het volgende:
Tsunami was gisteren weer helemaal top! Was alweer de tweede keer dat ik aan het werk was achter de bar tijdens een optreden van Tsunami bij Café the Plaza. Grote opkomst en de band speelde echt weer ontzettend goed. Heb ook nog wat foto's gemaakt, welke ik binnenkort zal posten. [ afbeelding ].
Ah, dat was jij dus die naast mij zat toen ik aan de bar ging eten, met de spiegelreflex met grote telelens en flitser formaat melkpak.quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 18:44 schreef Castor het volgende:
[..]
Aha, dat was jij aan de bar bij Plaza! Ik was foto's aan het maken, ik heb onder meer een teamfoto van het plaza personeel gemaakt en wat foto's van de uitreiking van het Plaza Open Tennis toernooi.
[ link | afbeelding ]
quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 21:27 schreef Geckoo het volgende:
@ xbox 360
ik heb een oude xbox mee genomen. welke het gewoon doet nadat ik em had gehacked had en op ntsc had gezet en hij hangt achter een trafo.
inmiddels heb ik nederlandse tv overgenomen (welke dus alleen werkt op 220 en pal maar dat werkt verder allemaal prima![]()
)
maar je wordt dus militair.
en cycril tsunami is altijd goed, prima artiesten.
Lautje, al naar de paddock geweest
Ik was er vandaag en alles was op slot en de security had niet de juiste sleutels, dus ik ga het morgen ophalen. Maar dan zal ik waarschijnlijk alles naar kantoor brengen, dus dan gaat die frisdrank en 2 liter vodka aan mijn neus voorbij.quote:
Dat was ik idd.quote:Op zondag 12 oktober 2008 18:39 schreef CySt het volgende:
[..]
Ah, dat was jij dus die naast mij zat toen ik aan de bar ging eten, met de spiegelreflex met grote telelens en flitser formaat melkpak.
Redelijk. De foto die in na het optreden nam vond ik wel de moeite van het plaatsen waard:quote:Op maandag 13 oktober 2008 01:43 schreef Geckoo het volgende:
@ Castor, camera is nog steeds op me werk zonder kabeltje dus dat wordt lastig. Maar hoe zijn die van jou gelukt?
Haha, knappe foto.quote:Op maandag 13 oktober 2008 21:01 schreef Castor het volgende:
[..]
Redelijk. De foto die in na het optreden nam vond ik wel de moeite van het plaatsen waard:
[ link | afbeelding ]
Net een echte Paparazzo!
Ik zag op TeleAruba een shot van de straat waar Bingo en Linda's pannekoekenhuis ook gevestigd zijn, dat zag er niet goed uit. Het leek wel een rivier.quote:Op woensdag 15 oktober 2008 18:27 schreef heiden6 het volgende:
Volgens mijn vader gaat het voorlopig nog wel even door met regenen, en is de verwachting dat het restaurant van mijn moeder weer zal overstromen. Vorige keer dreef de vrieskist op het parkeerterrein.Gelukkig hebben ze drie weken geleden een uitgebreide verzekering afgesloten.
Klopt het dat er ook problemen zijn met de mobiele en vaste telefoonnetwerken?
Een paar jaar geleden was het nog veel erger.quote:Op woensdag 15 oktober 2008 18:57 schreef Castor het volgende:
[..]
Ik zag op TeleAruba een shot van de straat waar Bingo en Linda's pannekoekenhuis ook gevestigd zijn, dat zag er niet goed uit. Het leek wel een rivier.
Er zijn, hier en daar, problemen met stroomuitval. Dit heeft natuurlijk effect op het telefoonnetwerk,. Tot nu toe heb ik zelf (behalve het slechte bereik) niet zo heel veel gemerkt hiervan.
Linda is mijn moeder.quote:Op woensdag 15 oktober 2008 19:08 schreef Geckoo het volgende:
was waarschijnlijk tijdens ivan?
Welk restaurant is van je ma dan?
maar gisteren heb ik het nog gepresteerd om om 19:30 langs de valero bij bingo en linda's te rijden met een toyota yaris.was wel een avontuur.
mocht iemand trouwens mijn nummerplaat vinden ik ben em kwijt.
op het moment nu is het droog (noordelijkste puntje van aruba) en ik zie zelfs al een beetje zon door komen (niet te hard zeggen anders is hij al weer weg.
@ castor, die foto's bij havana... pijnlijk voor Sea Fly & Dive... lijkt me niet een bootje wat je zo even het water in/uit duwt.
Het is hier (Dakota, Oranjestad) ook droog maar het zonnetje is nog niet door.quote:Op woensdag 15 oktober 2008 19:08 schreef Geckoo het volgende:
was waarschijnlijk tijdens ivan?
Welk restaurant is van je ma dan?
maar gisteren heb ik het nog gepresteerd om om 19:30 langs de valero bij bingo en linda's te rijden met een toyota yaris.was wel een avontuur.
mocht iemand trouwens mijn nummerplaat vinden ik ben em kwijt.
op het moment nu is het droog (noordelijkste puntje van aruba) en ik zie zelfs al een beetje zon door komen (niet te hard zeggen anders is hij al weer weg.
Lijkt me ook niet, maar waarschijnlijk ligt hij buiten het water veiliger dan in het water...quote:@ castor, die foto's bij havana... pijnlijk voor Sea Fly & Dive... lijkt me niet een bootje wat je zo even het water in/uit duwt.
Ivan was in 2004.quote:Op woensdag 15 oktober 2008 19:15 schreef heiden6 het volgende:
Wanneer was Ivan dan?Kan me het echt niet herinneren.
Zonder nummerplaat rijden is geloof ik niet zo'n probleem daar toch?
Rijden zonder geldig nummerbord maar ook zonder rijbewijs, zijn er heel veel hier! Vorige week is een vriend van mij nog aangehouden ze hebben met een waarschuwing laten gaan, als ze 'm nog een keer zagen zouden ze z'n auto afnemen, en hij mog doorrijden.... in nederland zopu je wel de lul zijnquote:Op woensdag 15 oktober 2008 19:20 schreef Castor het volgende:
[..]
Ivan was in 2004.
De politie en het Openbaar Ministerie treden steeds strenger op tegen verkeersovertredingen. Zo stonden er vorige week 124 man tegelijk voor de rechter tijdens een massale zitting. Ze kregen allen boetes voor verkeersovertredingen, onder meer vanwege het niet betalen van de wegenbelasting (rijden zonder geldig nummerbord).
Rentals hadden toch een R? Of loop ik weer hopeloos achter?quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 03:05 schreef Geckoo het volgende:
vandaag is er bij blue village een kleine razia geweest op huur auto's afaik zijn er 2 van boris 2 van speed en 2 van hertz in beslag genomen omdat ze met een A-nummerbord rond rijden ipv de verplichte V
tuttut, was volledig on-topic. Mensen gaan zich toch afvragen wat ik daar dan zou gaan doenquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 19:08 schreef Bora-Bora het volgende:
Was je op zoek naar een note, flipsen?![]()
Een zeer interessante mengeling van Engels en Spaans, met een vleugje Nederlandsquote:Wat spreken jij en je vrouw voor taal samen, eigenlijk?
Gracias! Hoe zit dat met dat Spaans eigenlijk? Vogue zei dat er overal Spaans gesproken werd, maar is dat inderdaad ´overal´? En gewoon Spaans of doorspekt met papiemento (ofzo)?quote:
Geinig!quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 21:34 schreef flipsen het volgende:
Een zeer interessante mengeling van Engels en Spaans, met een vleugje Nederlands
++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++quote:Op woensdag 15 oktober 2008 19:15 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Linda is mijn moeder.
Wanneer was Ivan dan?Kan me het echt niet herinneren.
Zonder nummerplaat rijden is geloof ik niet zo'n probleem daar toch?
quote:Op zaterdag 1 november 2008 10:42 schreef johan555 het volgende:
[..]
++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++
reviews
Linda's Pancakes & Pizza's
Reviewed By Tim, posted on Jul 22, 2008
After reading all of the reviews(zelf gedaan Linda ?) I expected greatness. My wife, son and I took a cab to Linda's one morning the week of 7/14 and were very disappointed.
Our experience started with what had to be the worlds worse cup of coffee----horrible. I mentioned to my wife how horrible it was and the couple sitting next to us heard me and exclaimed that they agreed---awful. After pushing the coffee away I tried the orange juice which was watered down and virtually tasteless.
We each ordered pancake's and I chose the apple. The pancake's arrived shortly after ordering along with this home made syrup with some sort of ladle in the container to apply to your pancake's. The syrup and the ladle was dirty with flies humming around it. Nice way to start your breakfast, huh? Horrible coffee and OJ along with fly syrup.
The pancake's arrived and were just alright. Nothing to go out of your way for. I've had apple pancake's in Chicago with fresh ingredients and the apples in my pancake seemed like they came out of a can. We ordered bacon from the server but she forget to order it for us and by that time we were just miserable and wanted to leave.
The best I can say for Linda's is that they will call a cab for you when your done as a courtesy and the cab came quickly and whisked us away....thankfully.
Food:
Dessert: 2
- Presentation:
Environment: 1
1 Service:
Toilets: 4
- Childfriendly:
Wheelchair: 4
-
quote:quote:Op zaterdag 1 november 2008 18:05 schreef heiden6 het volgende:
[..]
![]()
Na 7 jaar eindelijk een ontevreden klant.
Ey Johan!!!quote:Op zondag 2 november 2008 08:56 schreef johan555 het volgende:
Denk je dat nou werkelijk dat dat er maar 1 is ?
Ik kwam nog een stapeltje klachten tegen ,ook over Roberto's watersport dat net voor het
Holliday In hotel zit .
Werkt je broertje nog voor de toeristen industrie ?
Dan begrijpen we waarom jullie zulke belachelijke dingen over Natalee Holloway en haar moeder verspreiden .
Denk je dat er door jullie verhaaltjes meer toeristen komen ? Juist niet
Er worden volgend jaar 25 % minder toeristen verwacht
quote:
Chino Latino ben ik inderdaad helemaal vergeten. Had er wel van gehoord. Het gaat een leuk hoekje worden daar. Trouwens een vriend van me, Michiel, gaat waarschijnlijk manager worden bij Cactus Jack. Wel een hoop concurrentie bij elkaar.quote:Op zondag 14 december 2008 23:08 schreef CySt het volgende:
Je vergeet Chino Latino, die gaat deze week open, naast Cactus Jack. Cactus Jack wordt een kip/steak restaurant à la Smokey Joes, maar dan beter. Alleen zal het pas in 2009 open gaan, we focussen ons eerst op Chino Latino.
Chino Latino wordt een restaurant met Latin en Aziatische gerechten, ik ben er zeer actief betrokken bij geweest. Het wordt absoluut een leuke tent en de prijzen zijn goed te doen, al zijn het geen Plaza prijzen. Beide restaurants komen op het nieuwe terrein tegenover het Radisson.
Ja, Michiel ken ik goed. Maarja, jij kwam weleens bij Plaza toch? En Michiel wordt inderdaad de manager, maar hij is nu weg bij Plaza en zit een beetje tussen jobs in. Hij zit nu bij MooMba en hij zou in Curaçao Meluska gaan helpen met onze nieuwe zaak daar..quote:Op maandag 15 december 2008 20:35 schreef Castor het volgende:
[..]
Chino Latino ben ik inderdaad helemaal vergeten. Had er wel van gehoord. Het gaat een leuk hoekje worden daar. Trouwens een vriend van me, Michiel, gaat waarschijnlijk manager worden bij Cactus Jack. Wel een hoop concurrentie bij elkaar.
Klopt, ben een regelmatige Plaza ganger, hoewel dat er de laatste tijd weinig van gekomen is. Ik heb begrepen dat Michiel al weg is bij MooMba en dat hij (afhankelijk van de voortgang van de bouw) wel of niet naar Curacao gaat.quote:Op dinsdag 16 december 2008 01:10 schreef CySt het volgende:
[..]
Ja, Michiel ken ik goed. Maarja, jij kwam weleens bij Plaza toch? En Michiel wordt inderdaad de manager, maar hij is nu weg bij Plaza en zit een beetje tussen jobs in. Hij zit nu bij MooMba en hij zou in Curaçao Meluska gaan helpen met onze nieuwe zaak daar..
Heb ervoor gekozen om lekker naar huis te gaan!quote:Op vrijdag 26 december 2008 19:11 schreef Geckoo het volgende:
Kerst in de tropen!!!
lekker met je kerstmuts op het strand!
en zijn er al plannen gemaakt voor oud & nieuw, wordt het klaverjazen thuis, stuiteren in de paddock, trillen met je billen in mambo jambo of toch maar boven op bij de watertoren?
Oke nou goeie zaak!quote:Op vrijdag 9 januari 2009 23:12 schreef claireB het volgende:
Hallo lieve mensen!![]()
Over een kleine 3 maanden kom ik jullie kant op!!
Ik ben die vrieskou hier nu wel beu en kom minimaal een half jaar genieten op het prachtige Aruba! Als het bevalt ben ik van plan om er nog wel even te blijven hangen!
Ik neem er eerst een maand vakantie om op mijn gemak werk en appartementje te zoeken maar als jullie alvast tips hebben voor mij zou dat super zijn!
Alvast bedankt!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |