Virus binnengekregen?quote:Op vrijdag 23 mei 2008 00:34 schreef MadMaster het volgende:
Geloof het of niet, maar één van mijn desktops ging zojuist ook spontaan in de reboot...
Ik word gek...
Dat wel natuurlijkquote:Op vrijdag 23 mei 2008 00:38 schreef wyccie het volgende:
[..]
DNA isoleren en bloed bewerken heb ik ook wel eens gedaan. Alleen labwerk zou het wat saai maken. In CSI vind ik het vooral leuk wanneer ze op pad gaan en hele reconstructies doen.
Vaak is het net iets te ongeloofwaardig, alles sluit zo mooi op elkaar aan. Maar ik blijf het leuk vinden om er naar te kijken.
Had ie deze maar moeten gebruikenquote:
Of een automatische Windows Update. Maar veel verschil is er nietquote:
Zoek je op 'fysieke geheugendump' via Google, krijg ik o.a. dit:quote:Op vrijdag 23 mei 2008 00:43 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Of een automatische Windows Update. Maar veel verschil is er niet
Denk niet dat ik een virus binnen heb gekregen, dat zit aardig dichtgetimmerd.quote:Op vrijdag 4 maart 2005 02:15 schreef Nembrionic het volgende:
een fysieke geheugen dump.
Hoe moet ik dat zien? Iemand de me dat wil vertellen?
quote:Op vrijdag 23 mei 2008 00:42 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Had ie deze maar moeten gebruiken![]()
[ afbeelding ]
Ah, nou doet ie het weer....
Ik hoop dat de mijne toch goed werkt als ik in de VS met het echte spul ga werken.quote:
Trustequote:Op vrijdag 23 mei 2008 00:49 schreef wyccie het volgende:
Ik snap nog steeds niet hoe het zit met dat gedoe met mijn mappen op de D:-schijf.
De map met mijn naam kan ik niet op de manier die Sheep beschreef verplaatsen.
Ik kijk er morgen nog wel naar. Nu eerst slapen.
Heb nog niet naar het verhaal gekeken, ben onbedoeld even druk met m'n eiegen laptop...quote:Op vrijdag 23 mei 2008 00:49 schreef wyccie het volgende:
Ik snap nog steeds niet hoe het zit met dat gedoe met mijn mappen op de D:-schijf.
De map met mijn naam kan ik niet op de manier die Sheep beschreef verplaatsen.
Ik kijk er morgen nog wel naar. Nu eerst slapen.
Ik heb 24 jaar geleden voor het laatst zo'n ding op mijn kop gehad.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 00:49 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ik hoop dat de mijne toch goed werkt als ik in de VS met het echte spul ga werken.![]()
Dit nieuwe model is gelukkig wel iets beter dan de vorige. Bij dit model kun je tenminste drinken als je 'm op je knar hebt.
Drinken is wel omslachtig, maar wel lekker als je 'm al een paar uur op hebt.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 00:54 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik heb 24 jaar geleden voor het laatst zo'n ding op mijn kop gehad.
Was gewondenverzorger (hospik...) en mocht vaak de gamakoka in om kotsende figuren er uit te halen...
Heb toen zelf ook regelmatig last gehad van die troep (en ook met Ajax nog wel eens), dus ik ben er wel klaar mee.
Drinken via zo'n ding lijkt me sowieso niets...
Een paar uur????quote:Op vrijdag 23 mei 2008 00:56 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Drinken is wel omslachtig, maar wel lekker als je 'm al een paar uur op hebt.
Haha, sommigen vinden het wel lekker.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 00:57 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Een paar uur????
Dan wordt het min of meer een SM-attribuut...
Die tassen zijn wel klote ja. (Nog) steeds te klein voor alles wat er in moet.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 01:02 schreef MadMaster het volgende:
Ben tijdens een herhalingsoefening eens een gasmasker verloren.
We kregen gloednieuw tassen met klitteband en die waren zo stijf als de neten.
Het klitteband bleef dus niet goed zitten en na een speurtocht door de bossen was ik m'n masker kwijt.
Mijn commanant wilde dat ding laten betalen, maar daarvoor heb ik bedankt...![]()
Oefening = rekening Rijk...
Ik het de nationale crash dag ofzo?quote:Op vrijdag 23 mei 2008 01:07 schreef MadMaster het volgende:
En ik heb het nog niet gezegd of BAM: weer een geheugendump...
Slecht geheugenstickje? Controlertje stuk?quote:Op vrijdag 23 mei 2008 01:07 schreef MadMaster het volgende:
En ik heb het nog niet gezegd of BAM: weer een geheugendump...
Mogelijk, heb het apparaat nog niet open gemaakt...quote:Op vrijdag 23 mei 2008 01:16 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Slecht geheugenstickje? Controlertje stuk?
Weltrustenquote:
Doeiquote:Op vrijdag 23 mei 2008 01:40 schreef MadMaster het volgende:
Dat memtest gaat niet echt snel...
Ik laat dat ding z'n gang gaan, ik geloof het wel voor nu...
Ik zie morgen wel hoe de vlag er bij hangt en dan gaan we daarna waarschijnlijk op pad voor een nieuwe laptop...
Voor de nog aanwezigen, goedennacht...
Ja memtestjes zijn meestal behoorlijk traag.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 01:40 schreef MadMaster het volgende:
Dat memtest gaat niet echt snel...
Ik laat dat ding z'n gang gaan, ik geloof het wel voor nu...
Ik zie morgen wel hoe de vlag er bij hangt en dan gaan we daarna waarschijnlijk op pad voor een nieuwe laptop...
Voor de nog aanwezigen, goedennacht...
Nou en, ik ookquote:
Houdoequote:
Dan doe ik de 2e wel.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 07:07 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
doe ik wel weer de eerste van vandaag.
Houdoe
De dame op wie je een oogje hebt? Waar maak je je druk om?quote:Op vrijdag 23 mei 2008 01:59 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Overigens even een update: Ik heb besloten dat ik me niet zo druk moet en hoef te maken over de dame in kwestie, kijken hoe lang het vol houd. Een nachtje goed slapen heeft echt geholpen
En hebben niets opgeleverd.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 01:47 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ja memtestjes zijn meestal behoorlijk traag.
quote:Op donderdag 22 mei 2008 23:21 schreef Soempie het volgende:
M'n oppaskindje is verliefd.En op mijn vraag wat hij leuk aan haar vindt zei hij:
'ze vindt altijd m'n handschoenen terug als ik ze kwijt ben en ze gaat met me in het reuzenrad.'
Gewoon de URL van het YouTube filmpje plakken zonder BB-codes er bij:quote:Op vrijdag 23 mei 2008 09:32 schreef B.ertha het volgende:
Hoe doen jullie dat met zo'n Youtube filmpje dat het in zo'n vierkant komt met een screenshot en tekst
Ik krijg
Bekijk deze YouTube-video
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |