quote:
Op vrijdag 4 maart 2005 07:39 schreef Ridocar het volgende:Lijkt mij een serieuze hardwarefout, zoals eerder verteld.
Mogelijke oorzaken:
Voeding te zwak.
Processor/geheugen kapot of niet goed vastgezet.
Terugbrengen als je nog garantie hebt, anders even opendraaien en alles aandrukken
ok, bedankt voor de hulp alvast, even wat extra informatie.
hij is gebouwd door Paradigit, die controleren alles twee keer dus ik zou toch zeggen dat het geheugen en de kaarten goed vast zitten (hoewel het eerste waar ik aan dacht, idd het geheugen was) en ik neem aan dat zij mij de goeie voeding aansmeren, daarnaast zit er ook niets extra's in (zie specificaties)
P4 3,0 Ghz
Radeon 9600
CD-DVD combidrive (deze doet wel een beetje raar, maar ik kan me niet voorstellen dat de hele configuratie daar op stukloopt)
1024 mb werkgeheugen
verder is er niet veel zinnigs over te zeggen, het is geen top-notch systeem, ik gebruik het ook nauwelijks voor spellen...
hier een alternatieve printscreen
![]()
![]()
die eerste fout krijg ik veel vaker dan de tweede
misschien dat dit iemand meer zegt?
ik kan dit natuurlijk ook gewoon printen en het dan meenemen naar Paradigit, maar ik vind het altijd zo stom om daar aan te komen: "hij geeft soms een blauw scherm" en als ze hem daar aansluiten dan doet ie het uiteraard perfect...
ik kan ook niet zeggen wanneer ie het doet, want hij doet het gewoon op willekeurige momenten, niet eens als ie iets zwaars moet berekenen, maar gewoon zomaar