Ja, ik.quote:
In XP: In startmenu rechtermuisknop op Mijn Documenten, Eigenschappen en dan kun je kiezen om de boel naar een andere locatie te verplaatsen.quote:Op dinsdag 20 mei 2008 00:12 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ik wilde gaan zeggen dat ik geen totale computernoob ben, maar dat strookt dan niet met mijn volgende vraag:
op jouw advies heb ik dus mijn mapjes naar de D:-schijf gekopieerd. Maar als ik iets (wyccie, documents, music etc.) open vanuit dit menu:
[ afbeelding ]
komt dat toch uit de C:-schijf? Hoe kan ik dit veranderen naar D:, want ik moet over een tijdje mijn mappen van de C:-schijf verwijderen.
Eten en slapen, dat is wyccie.quote:Op donderdag 22 mei 2008 23:13 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ja, ik.
Ik heb een beetje auw op mijn buik.![]()
Te veel gegeten; ik kreeg honger trek door het gepraat over buffetten in dit topic en besloot nog wat op te warmen.
Maar ik heb om half vier al warm gegeten en na het werk ook nog een patatje.![]()
Gelukkig heb ik gisteren wel gesport.
Ik kijk later even, mijn laptop vertoont ineens kuren...quote:Op donderdag 22 mei 2008 22:54 schreef wyccie het volgende:
Het was al van maandagavond:
AKQ SC# 418: Waar ook de vrouwen poep praten
Dat kan dus:quote:Op donderdag 22 mei 2008 23:17 schreef Supersheep het volgende:
[..]
In XP: In startmenu rechtermuisknop op Mijn Documenten, Eigenschappen en dan kun je kiezen om de boel naar een andere locatie te verplaatsen.
Geen idee of hetzelfde in Vista ook kan dus misschien heb je er niks aan
Jaap heeft gewonnen? Ik heb het nog nooit gezien.quote:Op donderdag 22 mei 2008 23:16 schreef Etcetera het volgende:
gouden kooi
ja dat was nog op tvwist ik ook niet tot ik deze week tijdens een verjaardag verplicht moest kijken
ik wou dat ik dat genoegen hadquote:Op donderdag 22 mei 2008 23:19 schreef Soempie het volgende:
[..]
Jaap heeft gewonnen? Ik heb het nog nooit gezien.
Oh, ik had het dus zo moeten kopiëren!quote:Op donderdag 22 mei 2008 23:17 schreef Supersheep het volgende:
In XP: In startmenu rechtermuisknop op Mijn Documenten, Eigenschappen en dan kun je kiezen om de boel naar een andere locatie te verplaatsen.
Geen idee of hetzelfde in Vista ook kan dus misschien heb je er niks aan
Echte liefdequote:Op donderdag 22 mei 2008 23:21 schreef Soempie het volgende:
M'n oppaskindje is verliefd.En op mijn vraag wat hij leuk aan haar vond zei hij:
'ze vindt altijd m'n handschoenen terug als ik ze kwijt ben en ze gaat met me in het reuzenrad.'
Whehehequote:Op donderdag 22 mei 2008 23:21 schreef Soempie het volgende:
M'n oppaskindje is verliefd.En op mijn vraag wat hij leuk aan haar vindt zei hij:
'ze vindt altijd m'n handschoenen terug als ik ze kwijt ben en ze gaat met me in het reuzenrad.'
Daar heb ik dus het eind van gemist.quote:Op donderdag 22 mei 2008 23:23 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Whehehe
Ik heb net I am Sam gekeken
Ohquote:Op donderdag 22 mei 2008 23:24 schreef Soempie het volgende:
[..]
Daar heb ik dus het eind van gemist.
Ben verhuisdquote:
2 afleveringen gezien van DGK, toen ik net voorbij zapte zat hij in de finale tegen die halve antilliaan. Nou dan mocht die jaap het wel winnen, zeker omdat ik het die ander absoluut niet gunde. Wat een vervelende gozer zeg. Dat halve rapper taaltje kan ik me echt zo aan ergerenquote:
quote:Op donderdag 22 mei 2008 23:26 schreef Nembrionic het volgende:
Oh
Leuke liedjes trouwens. Zijn allemaal Beatlescovers volgens mij..maar dat mag de pret niet drukken
het waren volgens mij allemaal vervelende mensen in dat huisquote:Op donderdag 22 mei 2008 23:27 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
2 afleveringen gezien van DGK, toen ik net voorbij zapte zat hij in de finale tegen die halve antilliaan. Nou dan mocht die jaap het wel winnen, zeker omdat ik het die ander absoluut niet gunde. Wat een vervelende gozer zeg. Dat halve rapper taaltje kan ik me echt zo aan ergeren
Daar heb ik het dan te weinig voor gezien. Maar waarschijnlijk moet je wel een vervelend persoon zijn wil je zo weinig vrienden hebben dat je 2 jaar in zo'n huis gaat zitten iddquote:Op donderdag 22 mei 2008 23:29 schreef Etcetera het volgende:
[..]
het waren volgens mij allemaal vervelende mensen in dat huis
quote:Op donderdag 22 mei 2008 23:32 schreef wyccie het volgende:
Scheten laten is zo fijn als je buik opgezwollen is.
Het hoeft ook niet.quote:Op donderdag 22 mei 2008 23:39 schreef Soempie het volgende:
Ik kan niet goed bellen en Fok!ken tegelijk.
Ja ik ben die nu aan het opzoeken. Die heb je zeker niet online staan? Enkelen heb ik gevonden op Youtube maar dat is niet ideaal natuurlijk.quote:Op donderdag 22 mei 2008 23:31 schreef wyccie het volgende:
Ik heb de OST van I am Sam.
Hehe, nee. Dat zou strafbaar zijn, nietwaar? Ik ben heel braaf.quote:Op donderdag 22 mei 2008 23:48 schreef Nembrionic het volgende:
Ja ik ben die nu aan het opzoeken. Die heb je zeker niet online staan? Enkelen heb ik gevonden op Youtube maar dat is niet ideaal natuurlijk.
Ja en weet je wanneer dat helemaal lekker is? Als je in het vliegtuig zit naar bv Amerika. Je ben al uren op, moe, hebt veel koffie op en broodjes ham. En dan zwel je helemaal op. En dan glip je er wel eens ééntje tussendoor(dat kan in een vliegtuig, de lucht gaat naar onderen) maar dan af en toe even naar de WC gaan om echt een grote eruit te gooien. Dan voel je je opgeluchtquote:Op donderdag 22 mei 2008 23:32 schreef wyccie het volgende:
Scheten laten is zo fijn als je buik opgezwollen is.
Is het op CD te koop dan?quote:Op donderdag 22 mei 2008 23:49 schreef wyccie het volgende:
[..]
Hehe, nee. Dat zou strafbaar zijn, nietwaar? Ik ben heel braaf.
quote:Op donderdag 22 mei 2008 23:49 schreef wyccie het volgende:
[..]
Hehe, nee. Dat zou strafbaar zijn, nietwaar? Ik ben heel braaf.
Natuurlijk! Wat anders?quote:Op donderdag 22 mei 2008 23:51 schreef Nembrionic het volgende:
Is het op CD te koop dan?
Grapjas.quote:
quote:Op donderdag 22 mei 2008 23:53 schreef wyccie het volgende:
Ja, tijdens vluchten zwel ik vaak op!
Oh, dat klinkt best gek.
Ehm..nou, gewoon helemaal NIET.quote:Natuurlijk! Wat anders?
Ik ben jaloers op de Soempie die met een paars verslag een negen haalt.quote:
Hoiquote:Op donderdag 22 mei 2008 23:44 schreef Soempie het volgende:
Ik ben jaloers op Sven.Hij heeft vanavond een heel toffe avond gehad met een van mijn beste vrienden.
Sorry people, this one is takenquote:Op donderdag 22 mei 2008 23:56 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ik ben jaloers op de Soempie die met een paars verslag een negen haalt.
Ik ben jaloers op de Soempie die helemaal gek is op haar vriend (en hij op haar) en na een half jaar al gaat samenwonen.
Ik ben jaloers op de Soempie die beslissingen durft te nemen.
Ik ben jaloers op de Soempie die leuke vriendinnen heeft en een ex-schoonmoeder die haar meehelpt met verhuizen.
Ik ben jaloers op de Soempie die honderdduizend dingen tegelijk kan doen.
quote:Op donderdag 22 mei 2008 23:55 schreef MadMaster het volgende:
Primary hard disk drive 0 not found...
Hoe zou ik dan aan een OST kunnen komen? Ik heb geen connecties met de Sound Producer van I am Sam.quote:Op donderdag 22 mei 2008 23:54 schreef Nembrionic het volgende:
Ehm..nou, gewoon helemaal NIET.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |