true, truequote:Op donderdag 22 mei 2008 19:22 schreef Etcetera het volgende:
wij krijgen buiten honger maar gaan thuis eten
dat dacht ikquote:
Dat maakt het nog niet illegaal hoorquote:
2x11...quote:Op donderdag 22 mei 2008 19:30 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dat maakt het nog niet illegaal hoor
Nou..dat is wel erg jongquote:
Ik haalde herinneringen op aan ik meen 2 topics geledenquote:Op donderdag 22 mei 2008 19:34 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Nou..dat is wel erg jong
Maar het kijken naar een mooie kont van een 17-jarige is niet illegaal dus.
Ja, een zuur oud vrouwtje zal je waarschijnlijk uitmaken voor ransaap en 90% van Fok noemt je pedo. Maar illegaal is het niet
Ja dat had ik doorquote:Op donderdag 22 mei 2008 19:37 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Ik haalde herinneringen op aan ik meen 2 topics geleden
wat ontzettend niet grappigquote:Op donderdag 22 mei 2008 19:50 schreef TradeMarkie het volgende:
Suïcidaal rickrollt AVRO-dj tijdens uitzending
zullen we nu stoppen met deze falende grap?
quote:
Je vergeet het Songfestival.quote:Op donderdag 22 mei 2008 21:56 schreef MadMaster het volgende:
Er is geen reet op TV, dus waar is iedereen?
zou dat het zijn?quote:Op donderdag 22 mei 2008 21:45 schreef wyccie het volgende:
Omdat de Engelsen alles korter kunnen zeggen.
krijg je schone handen vanquote:
+1 Waarheid als eenquote:Op donderdag 22 mei 2008 22:10 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dat zeg ik, er is geen reet op TV...
Klein kroegje afhuren, leuk bandje zoeken.quote:Op donderdag 22 mei 2008 22:11 schreef MadMaster het volgende:
Stel:
Je mag een avondje uit organiseren voor zo'n 60 man en geld speelt geen rol.
Wat zou je dan allemaal gaan doen? *
* Ingezonden suggesties worden eigendom van de vragensteller...
quote:Op donderdag 22 mei 2008 22:17 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Klein kroegje afhuren, leuk bandje zoeken.
Dat is zo saai, zuipen in de kroeg kan altijd.quote:Op donderdag 22 mei 2008 22:17 schreef TradeMarkie het volgende:
Leuke activiteit erbij doenquote:Op donderdag 22 mei 2008 22:17 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Dat idee had ik ook al.quote:Op donderdag 22 mei 2008 22:32 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Leuke activiteit erbij doen
En dat is dan niet oudhollandse spelen of verstoppertje, maar iets professioneel georganiseerds.
Of lekker eten, maar dan niet de standaard buffettafel. Zet er eens apart eten op.
'Sowieso' kom je in alle vormen en maten tegen...quote:Op donderdag 22 mei 2008 22:36 schreef TradeMarkie het volgende:
Er was net iemand die sowieso als zouzo had getypt
Dit sloeg toch wel allesquote:Op donderdag 22 mei 2008 22:37 schreef MadMaster het volgende:
[..]
'Sowieso' kom je in alle vormen en maten tegen...
Die is dan ook al een paar keer geciteerd in het (Originele) Taal- en spelfoutentopic.quote:Op donderdag 22 mei 2008 22:36 schreef TradeMarkie het volgende:
Er was net iemand die sowieso als zouzo had getypt
Mijn eerste gedachte was: O god, een partybootquote:Op donderdag 22 mei 2008 22:32 schreef MadMaster het volgende:
Ok, dat komt wel een beetje overeen met wat ik zelf in gedachten had (alleen moet er ook voor eten gezorgd worden):
De Odessa
Weet niet of mijn collega's dat waarderen.quote:Op donderdag 22 mei 2008 22:38 schreef TradeMarkie het volgende:
Een kookclinic van/met Joop Braakhekke, heeft m'n vader laatst ook gedaan met een grote groep collega's.
Leek hem eerst niet leuk, maar was achteraf wel geslaagd.
Eten valt wel mee qua prijs.quote:Op donderdag 22 mei 2008 22:42 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Mijn eerste gedachte was: O god, een partyboot
Maar dit ziet wel gezellig uit, met duur eten
Bij de rugby. Dat was een stuk interessanter dan het songfestival of de gouden kooi neem ik aanquote:Op donderdag 22 mei 2008 21:56 schreef MadMaster het volgende:
Er is geen reet op TV, dus waar is iedereen?
Euh, nee...quote:Op donderdag 22 mei 2008 22:46 schreef wyccie het volgende:
MM, had je mijn computervraag van eergisteren nog gezien?
En ik leef in de tijdzone Hooikoorts. Ik was het genies en gesnotter zat en deed vanmiddag 4 pufjes en was weer moe. Was nog net op tijd wakker om te werken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |